News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

iuli

Ma bucur sa stiu ca nu e Timisoara singurul oras cu astfel de soferi.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut


ovicor

Interesant articol pe VOCEA TRANSILVANIEI.RO -> Transilvania privita din ceruri. O pledoarie pentru utilizarea filmarii din drone pentru promovare turistica si pentru actul artistic. Inclusiv foto - video.

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

CinX


nenea_hartia

^Incredibil ce schimbări dramatice, decesele au scăzut peste tot la jumătate sau chiar mai mult. România e singura țară în care aproape că nu s-a modificat nimic.

isantem

#1701
Quote from: nenea_hartia on March 05, 2014, 01:13:30 AM
^Incredibil ce schimbări dramatice, decesele au scăzut peste tot la jumătate sau chiar mai mult. România e singura țară în care aproape că nu s-a modificat nimic.

I Ro a scazut un pic ca au plecat 2-4 millioane de oamenii in strainatate. :lol:

alecu26

dar despre harta asta ce spuneti?

Super interesanta. Si geografic...cum arata Europa in 32 dar si in privinta autostrazilor.

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=111861921&postcount=3452
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: nenea_hartia on March 05, 2014, 01:13:30 AM
^Incredibil ce schimbări dramatice, decesele au scăzut peste tot la jumătate sau chiar mai mult. România e singura țară în care aproape că nu s-a modificat nimic.

La noi inca nu se vede in 2012 efectul deschiderilor de autostrada....sau prea putin. Sa vedem harta din 2022.:)

Daca se facea chiar si cateva luni mai tarziu, sau un an...sau 1,5 ani...cred ca e cu totul altceva.

Nu stiu cand o sa apara statisticile...dar cred ca si pe 2013 ar trebui inregistrata o scadere fata de 2012 de vreo 10-20% minim.

Oricum sunt cateva anomalii...de exemplu Polonia si Italia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

igorashu

As adauga in ecuatie si serviciile medicale de urgenta care s-au perfectionat intre timp (interventii cu elicoptere, echipamente portabile, etc.).
As fi curios si in legatura cu o statistica privind numarul de accidente rutiere.

RaduC

Totuși numărul victimelor a scazuti prea puțin, din punctul meu de vedere.  Disciplina șoferilor și educația rutiera e principalul motiv pentru care sunt atâtea victime... Încă.
Încă plătim un preț mult prea mare... Și este acceptat drept ceva ce nu poate fi schimbat.
5 minute nu e chiar atât demult. Copiii noștri ne așteaptă acasă.
Ajungeți în viata! Respectați regula de 2 secunde! (doua secunde distanta fata de vehiculul din fata)
Dacă asfaltul e umed, chiar și puțin,  fără ca afara sa ploua,  dublați regula de două secunde și reduceți viteza cu pana la 20km/h sub limita legala. . Oricum,  majorității utilizatorilor forumului nu i se adresează sfaturile astea, dar poate mai sunt printre noi și rătăciți...
Tocmai ce am aflat ca o verișoara a murit în urma unui accident petrecut când vehiculul în care călătorea rula cu 40km/h, pe un  drum din Botoșani. Ghinionul e după colt.
INTOTDEAUNA ASTEPTATI-VA LA NEASTEPTAT!
Dacă 10 mor într-un incident aviatic, e tragedie, dar când 2700 mor pe șosele, n-avem ce face.... Ba avem ce face!
Scuze patetismul, dar...

Ionut

OMG. Chiar au fost oameni la protestele pro A1 Sibiu-Pitesti.

https://www.youtube.com/v/gF8HEzWre6w

via Adevarul

sebba

pai si de ce sa nu fie? doar a fost protest organizat si initiat de angajator
n-a plecat nimeni de la serviciu (cu sau fara voie) ca sa protesteze, toti au fost dusi acolo cu un scop, in grup organizat cu "sarcini de servici" bine stabilite! nimeni nu a lipsit de nicaieri!

si cand nu esti nevoit sa-ti rupi de la gura (adica sa lasi balta treburile impuse zilnic) atunci te poti ocupa si de alte chestii ca cea din cazul de fata.
daca nu te poti degreva de acele treburi zilnice, indiferent cat de motivata e actiunea si indiferent cat de tare iti doresti sa participi... nu vei putea face act de prezenta, ca te suna sefu sau nevasta sa termini cu prostiile si sa-ti misti fizicu imediat acasa sau la lucru, dupa caz

adu-ti aminte cati am fi vrut sa mergem la inaugurarea A1 la Sibiu... si cati au si ajuns...
am fi fost mult mai multi daca ar fi fost doar "pe vrute" dar din pacate nu asa stau lucrurile
aproape toti cei ce nu au venit nu au venit din motive intemeiate si nicidecum ca le-a fost lene

cat despre motivatia reala a protestului... una cu avantaje directe catre renault/dacia... sunt intru-totul de acord ca trebuie sa se faca A1 Sibiu-Pitesti si cat mai repede. laud si initiativa, chiar trebuie pusa mai multa presiune.

dar eu, ca si guvern, as pune putin altfel problema:
" - OK Renault, incepem acum sa facem A1 Sibiu-Pitesti, dar tu, ca direct interesat de aceasta chestie si in baza statutului tau de investitor... tu nu misti nimic? Tu cu ce sari la cap? Cat dai si tu , procentual din valoarea autostrazii S-P?;
- Ah, nu, alte concesionari nu-ti mai fac si nici nu-ti reduc taxele! Avantajul tau va apare odata cu finalizarea A1 S-P! Iti ajunge!
"

Poate am simulat o "negociere" cam dura sau fara baze reale dar totusi, fiind o economie de piata, ar trebui dus si acest gen de negociere!
Sunt de acord cu investitorii dar doar atat timp cat sunt intradevar investitori si nu profitori (nu ma refer la renault aici ci la modul general)

si ca sa revin la protest, la urma urmei te faci frate cu dracu pana treci puntea... asa ca as vrea sa vad cat mai multe asemenea proteste organizate
numai in jud. arad si timis sunt zeci de fabrici din industria automotive care impreuna ar putea scoate lejer 100.000 oameni in strada
as fi curios daca s-ar "combina" la o asemena manifestare si sa-si rupa o zi de productie
Sailing away! S/Y Haimana

dr4qul4

nu mai credeti tot ce apare in presa.
chiar nimanui nu i s-a parut ca au cedat prea repede cu autostrada pitesti-Sibiu?

haideti sa fim realisti, acesta a fost planul inca de la inceput. Semnam intai VP si imediat dupa ne facem ca cedam presiunilor. Presiuni care au aparut doar dupa semnarea VP !
a naibii coincidenta.

Mai mult si termenul de constructie avansat se incadreaza perfect in peisaj ceea ce arata ca asta a fost de la inceput planul lor iar cei de la Dacia stiau foarte bine, altfel o firma care reprezinta principalul exportator al Romaniei ar fi zis fost din prima zi impotriva VP.

Reactualizarea SF-ul pentru VO nu va dura 1 an: va dura mai putin pt SB-Talmaciu(Boita) si pt Pitesti-Curtea de Arges si 2 ani pentru restul  deoarece "din cauza reliefului dificil UE a cerut studii mai detaliate".
Sper sa nu apara si vreun drum de legatura intre A1 si Centura Mioveni sud....

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Chiar dacă iarna a trecut, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a anunţat recent încheierea unor acorduri- cadru pentru servicii de deszăpezire în valoare totală de peste 16,3 milioane de euro.

Quote13,78 milioane euro sunt ,,împărţiţi", între trei firme: Tancrad SRL, Teloxim Con SRL şi Fincodrum SRL....
....2,57 milioane euro, pentru deszăpezirea SDN Slobozia a fost încheiat de CNADNR cu Oyl Company Holding AG SRL.

... firmele câştigătoare au fost singurele care au depus ofertele declarate câştigătoare.

Sursa
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe