News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alexandru_m

#13560
Nu stiu exact unde sa postez urmatoarele, asa ca voi face un rant aici, in parcare.

Ma intristeaza cantitatea de nepasare si efectiv bataia de joc in care se lucreaza in tot ce inseamna infrastructura in Romania.

De data aceasta nu ma voi referi la caile de rulare ale autovehiculelor unde oricum orice imbinare facuta cu simtul raspunderii este surpriza si raritate...aproape nu exista imbinare de straturi de asfalt / gura de canal / rost de dilatatie care sa fie facuta cum trebuie. Nici nu mai deschid discutia despre treceri la nivel cu linii de tramvai sau cai ferate.

Astazi vreau sa-mi spun "of-ul" despre indolenta la lucrarile pentru pietoni. De 9 zile in familia noastra a aparut un membru nou (membra mai exact) si profitand de vremea ok din ultimele zile am iesit la niste plimbari mai lungi. Efetiv nu exista bucata de trotuar mai lunga de 20-30 de metri fara o denivelare / taietura refacuta in bataie de joc. Pana acum nu ma durea capul prea tare (injuram uneori cand eram cu cursiera si mergeam pe trotuar), dar acum vazand caputul micutei topaind in carucior simt cum imi crapa o vena. Efectiv toata plimbarea este o lunga cursa cu obstacole in incercarea de a nu o zgaltai prea tare.

Cat despre trotuare blocate cu stalpi de curent sau iluminat, borduri nesimtit de inalte la semafoare si treceri de pietoni, asfaltari aproximative unde au ramas centimetri buni de gol intre asfalt si bordura (numai buni sa cada acolo toata roata de la carucior), parcari cu japca pe trotuar (in unele cazuri firme care au "confiscat" trotuarul amenajand parcari ilegale cu borduri si chiar stalpi metalici)...voi reveni probabil cu un reportaj cu fotografii atasate.

horyatm

Quote from: b1 on October 21, 2021, 09:59:14 PM
Un pic de istorie 7:
Harta rețelei de transporturi a României în 1939 (căi ferate, drumuri principale, porturi, aeroporturi)
Licență: Creative Commons CC BY-NC-ND 4.0.
Sursa.

Unde era aeroportul în Drobeta Turnu Severin?

Am găsit un cartier care se numește Aeroport, dar nu-mi dau seama unde era și nici nu am găsit informații pe internet.

danutzu_1069

#13562
Trebuie sa te gandesti ca era aeroport, de fapt aerodrom de privincie la nivelul anilor '39, cel mai probabil de pamant sau mai luxox, pista de beton....
Tind sa cred ca a fost pista de pamant.... si ceva cladiri....
Wikipedia:
"La începutul lunii aprilie 1940, aerodromul din Severin adăpostește bombardiere și avioane de recunoaștere germane care se pregătesc de atacul împotriva Iugoslaviei. Operațiunea aeriană condusă de Luftwaffe în timpul ocupării Iugoslaviei și în mod particular bombardarea Belgradului, va fi coordonată de generalul locotenent Alexander Löhr, originar din Turnu-Severin."
https://ro.wikipedia.org/wiki/Drobeta-Turnu_Severin?wprov=sfla1

tudor

Din nou http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html nu mai e accesibila (pentru ca redirecteaza spre https).

pelan87

^
Nu redirectarea spre https este problema (asta este ok si este in vigoare de saptamana trecuta), ci faptul ca serverul care gazduieste hartile este cazut.

Deocamdata am reusit eu sa restaurez functionalitatea hartii proiectelor https://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html folosind un backup facut anterior.

NicolaeG

Ce se mai aude de stațiile peco din parcările de pe A1? Avem vreo sansa sa le vedem la vara?
Îmi place foarte mult truck food-ul de pe dn68 din dealul Cosava. Ar fi super sa vedem asa ceva în fiecare parcare. M-as opri in fiecare  :D

JohannDB

                        @ gmst............... """ Îmi place foarte mult truck food-ul de pe dn68 din dealul Cosava"""  Întreb, "Popasul lui Dan",  în Coșava ?? Că altceva nu văd.......
                    Sau "fast-food"-ul de la Coșevița, km 53-150m, din parcarea de sub releul de radiocomunicații ?? Și aici, la COȘEVIȚA (nu COȘAVA) avem NUMAI DN68 A, nu DN 68

alexandru_m


JohannDB

                @ alexandru_m.............. Păi, suntem departe, de DN 68 și aici, conform G.Maps (și a realității geografice), suntem pe "culmea" de la... Holdea, aproape un kliometru mai jos (spre Ilia), de la baza releului Coșevița !! L-am văzut și eu, dar a naibii treabă, n-am avut posibilitatea unei opriri de "șpriț-pauză"... Bine și cu pandemia asta, noaptea "pisicile sunt negre", etc !!

alexandru_m

Nu te poti astepta sa aiba toata lumea repere atat de clare ca tine O:-)

Daca o sa ai drumuri prin Austria am auzit ca revinde lockdown-ul total, deci ar trebui sa se mearga iar ok tot timpul.

Daca ar face la fel si nemtii, macar landurile Bayern si Baden-Wurttenberg, macar de martea dimineata pana miercuri inaintea pranzului in fiecare saptamana...vai ce fericit as fi  8)

JohannDB

#13570
                                    @ alexandru_m... Aseară, a trecut un coleg/prieten de suferință/meserie pe la Suben.... Ghici ce ?? Tot punctul de frontieră era GOL-GOLUȚ, nici țipenie de polițist sau altceva... A rămas și colegul "crăcănat" de uimire; n-a văzut de multă vreme, nici el, frontiera de la Suben așa de pustie... Am crezut că glumește, dar îl cred  și-i cred cuvântul !!  Granița la Suben o știu și eu foarte bine și știu ce ce se mănâncă. Dar, nah, n-am văzut-o, acum, "cu ochii mei" !!
                                   În ce am scris mai sus, era o referire la controale.

alexandru_m

Stiu ce zici. Anul trecut, in timpul primului val toate cantarele de pe ruta mea erau pur decorative. Recordul a fost cand ma uitam cum 2 unguri se depaseau in fata mea pe M5, ambii peste 90, cel din depasire undeva pe la suta, iar masina de Rendorseg care a asistat din paralel cu mine la toata povestea a asteptat sa termine baiatul depasirea si apoi s-a dus linistita in treaba ei.

O fi vreun semn?

JohannDB

                  ""O fi vreun semn?""... Tot o între/bare ( :) :))  Alineirea astrelor ?? O:-) O:-)

cristi5

#13573
Apropo de statiile CB la volan





vancouver

Articol in limba germana:

https://www.dw.com/de/chinesische-baustelle-in-serbien-aktivisten-sprechen-von-sklavenarbeit/a-59903945?utm_source=pocket-newtab-global-de-DE

Traduc: "Santier chinezesc" in Serbia. Activistii vorbesc de munca tip sclavagism. 500 de muncitori vietnamezi construiesc in Serbia prima fabrica de anvelope chinezeasca din Europa - in conditii inumane, spun activistii. Fara bani, fara pasapoarte, fara apa calda. Guvernul contrazice. "No food, no electricity", spne un muncitor vietnamez - mai multa engleza nu stie.

Cam atat la capitolul "vin chinezii" si la capitolul "marea prietenie intre poporul chinez si cel sarb" (de care a vorbit ieri premierul sarb la inaungurarea proiectului de cale ferata de 200 km/h Novi Sad - granita cu Ungaria (parte din Belgrad - Budapesta). Si ca noi romanii evitam firmele chinezesti.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.