News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

AndreiB

N-avea tara bani de nimic pre Carol I.

dumbravaandrei

avea bani cat sa plateasca tributul ;)

alin2pas

Eu mă întreb altceva: când vom vedea și alți constructori de drumuri în România care să lucreze în asemenea ritm?

Bachus01

Buna intrebare  :lol: . Poate doar in momentul in care vom renunța sa fim mai cataloci decat papa iar preafericita bugetarime va merge în practică la privat unde va invata ca job ul la stat implica si altceva inafara de "timpul trece leafa merge " eventual la pachet cu o mai bună aplicare a legilor . Pana una alta , inca avem firme de apartament prezente la licitații doar cu mapa si echipe complexe de avocați , inca avem destui funcționari care permit unora trageri de timp si bătăi joc voluntar sau involuntar.  Încă mai permitem cocoase si anumite interese locale si lista continua .

O mica schimbare in bine se observa . Încă nu are rost sa ne pronunțam.  Sa vedem cum va fi implementat A7 fara contestațiile interminabile din partea unor firme si cu un caiet de sarcini bine facut in care sa numai permita firmelor de apartament câștigarea licitațiilor si bineinteles sa vedem cum va demara partea proiectului si cat de serios va fi beneficiarul (statul) cu relocari,  expropieri,  penalizări,  etc.

Vom vedea in 2022. Dacă nici atunci nu se va schimba nimic , ramane de vazut cine va fi ultimul care va stinge lumina . Dacă nu vom vedea schimbări de mentalitate sa nu ne asteptam la evoluții (referitor la km de A/DX anual ) spectaculoase.

pest1969

Ca sa treci de la 40-50-60 km dati in folosinta pe an la 150 nu e nevoie de prea mari schimbari. Cred ca aceste schimbari deja s-au facut.
Pentru mai mult e nevoie si de profesionalism, dar si de bani. Momentam nu ne facem griji cu deficitul bugetar, dar peste 2-3 ani cred ca se va schimba situatia.
Daca in ultimii 6-7 ani s-ar fi dat in folosinta 150 km pe an, azi cred ca eram pe la 1500 km, ceea ce acum e de vis.

mike_us

@Bachus01 Nu cred ca putem nega schimbările in bine din ultimi 2 ani. Dar părerea mea personala e ca mai avem pina la 150 km an.
Daca nu ma înșel anul asta o sa dam in folosința: 25 km pe A10 + 5 km A3 + 40 km DX12 ~= 70 km. E jumătate din 150 km. Nici in 2022 nu cred ca ne vom apropia de 150. Eu as fi mulțumit si cu 100 km an dar susținut pe măcar 5-6 an

kitsune

La unii categoria B1 e pentru ricșă cu motor:





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

danutzu_1069

#13267
Interesanta este si categoria G1...
Iar J cred ca se refera la excavator rutier, probabil ceva de genul buldoexcavatoarelor

LE: https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_licence_in_Sri_Lanka

ionut_16

Pentru cei care vor mai multe benzi prin orașe, ceva de peste ocean unde au tot pus pe benzi, o scurta analiza:


cristi5

^ multumesc! Ar trebui sa-l vada toti primarii din Romania... Si CNAIR. Impreuna la vizionare

alexmit21

Quote from: cristi5 on September 29, 2018, 04:05:39 PM
Quote from: cristi5 on September 22, 2017, 11:34:07 PM
Astazi am gasit pentru prima oara ceva pe SEAP. E foarte intuitiv... nu. M-a ajutat cutter

SICAP este un mare pas inainte. Dar tot sunt necesare mici trucuri, ca de ce sa fie simplu... Am legat acest howto din
Legaturi utile PUM pe care-l gasiti in semnatura mea, sau profilul meu...

https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub


Daca alegeti in stanga prima icoana de sus (un soi de pagina cu colt indoit), apoi "Invitatii de participare"


Se ajunge aici:
https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/contract-notices/list/12/1

Bifati sus tot ce misca: Invitatie de participare (RFQ), Anunt de participare (CN), ... pana la Anunt concurs de solutii (DC)

La datele de publicare si depunere, deselectati filtrele (x)

La autoritatea contractanta se poate (dar nu e necesar!) scrie "compania nationala de administrare" si ramane numai piscicultura si CNAIR... Eu sper sa se mute multi din CNAIR la piscicultura.

Coduri de institutii interesante
16054368 - COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A.
RO11054529 Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
RO11054545 SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
RO11054537 SOCIETATEA NATIONALA DE TRANSPORT FEROVIAR DE MARFA ''CFR - MARFA''  S.A.

Din pacate filtrul de autoritate contractanta nu arata partea dreapta a numelui. Eu fac copy, apoi paste undeva sa-l vad pe tot. Usability ca la statu' roman.


Denumire contract functioneaza bine (de ex Vaslui ajunge la centura Vaslui chiar si fara alegerea CNAIR)

Dupa Filtrare in dreapta jos se poate selecta nr de rezultate per pagina, pana la 100.

O parte foarte pozitiva e ca adresa din browser a unui anunt se poate trimite prietenilor, colegilor, dusmanilor...
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/simplified-notice/v2/view/100017139

Nu stiu inca daca si unde unde se pot vedea ofertele pentru un anumit anunt. Poate ne spun profesionistii.

In partea de sus a paginii procedurii exista "Descarca documente si clarificari" care descarca o arhiva ZIP cu toate fisierele. Minunat! Atata ca multe sunt criptate p7s.

Pentru format PDF (pdf.p7s), simpla stergere a extensiei p7s merge uneori, pentru ca Acrobat sau alte cititoare PDF pot deschide fisiere semnate. Dar asta nu va merge la fisiere arhiva RAR de exemplu.

Pe Mac sau Unix fisierele p7s se deschid cu openssl.
openssl smime -in FISIER.p7s  -verify -noverify -inform DER -out FISIER

Cand sunt fisiere multe, poate fi util acest script pe Unix sau Mac care decripteaza toate fisierele p7s dintr-un director:

for var in "$@"
do
    echo "$var"
    FILE=$var; openssl smime -in "$var"  -verify -noverify -inform DER -out "${FILE%.*}"; rm "$var"
done


Se poate scrie un BAT similar pt Windows.

Daca scriptul e denumit p7s.sh, se lanseaza asa:

p7s.sh *.p7s


Pentru fisierele mari, SICAP face partitionari RAR multipart, ca si SEAP. Odata ce e facuta decriptarea p7s, desfacerea arhivelor RAR nu cred ca e o problema.

Mult succes!

Powered by API/PUM imgur uploader

salut, scuze ca revin la topicul asta, am incercat toate variantele , am doua chei verifierx64.exe si verifierx86.exe pentru fisierele mele din sicap pe care incerc sa le deschid si nu reusesc. am luat si thunderbird, si safenet ,si acum cu openssl, si efectiv imi deschid un fisier cu 100 de alte fisiere nu reusesc sa-l folosesc. unde gresesc ?

rocklee

Fie ca ISUS HRISTOS sa trăiască viu in inimile voastre ...si sa va dea pace bunătate sanatate si prosperitate...Paste Fericit va doresc. :D O:-)

davyl

Sarbatori luminate si cu sanatate alaturi de familiile voastre! Pasti fericit!

cristi5

Quote from: alexmit21 on April 29, 2021, 10:00:57 AM
efectiv imi deschid un fisier cu 100 de alte fisiere nu reusesc sa-l folosesc. unde gresesc ?

Nu inteleg exact problema, poate un screenshot concret?

Sunt doua faze:
- decriptat fiecare fisier p7s in fisier normal
- de acolo rezulta zeci/sute de fisiere RAR (e o arhiva rar cu mai multe parti, cam toate de aceeasi marime). Trebuie despachetate toate deodata folosind programul "rar"

Fred

Quote from: ionut_16 on April 28, 2021, 09:41:59 PM
Pentru cei care vor mai multe benzi prin orașe, ceva de peste ocean unde au tot pus pe benzi, o scurta analiza:
Intrucat am trait un pic pe-acolo, consider ca filmul nu e gresit, ci doar tendentios: amesteca jumatati de adevar cu omisiuni sau minciuni.

Discuta foarte mult de anumite artere care se gasesc ori in suburbii, ori la marginea oraselelor, gen DN-urile romanesti in localitati dar cu semafoare si mai multe benzi. Strazi de tipul respectiv nu am vazut niciodata in zone rezidentiale, cu doar in cele 2 cazuri:

1. intrari-iesiri din orase, zona limitrofa, care e doar de tranzit sau shopping centers. Am mers pe jos prin asemenea zone si in orasul in care traiam oamenii fiind ceva mai politicosi si empatici (desi unii nu ar crede, pentru ca e o zona puternic republicana) opreau sa ma intrebe "hey, you need a lift?" crezand ca mi s-a stricat masina si de-aia merg pe jos. De ce? Pentru ca nimeni nu are vreun motiv sa mearga pe jos pe-acolo, nici macar cu bicicleta (asta e discutabil, dar clima e potrivnica majoritatea timpului).
2. traversarea unor localitati care sunt adiacente soselelor respective, care erau partial centuri dar care aveau mici centre comerciale sau reprezentante pe fiecare parte a soselei. Fiind la ceva distanta de zonele rezidentiale si avand masini (in localitatile mici nu era transport in comun, deci toata lumea avea masini, la plural) nimeni nu se astepta sa mergi pe jos pe-acolo, drept pentru care in multe cazuri nu exista trotuare pentru ca nu ar fi vreodata folosite. Desi multi americani sunt atat de prosti pe cat se spune, sunt mult mai grijulii cu banii, in special in orasele mici, si nu construiesc lucruri de care nu au nevoie gen ... trotuare pe unde nu merg pietoni.

O zona apropiata de noi care are asemenea tip de sosea e iesirea spre A1 de pe la Auchan Militari si pana la autostrada: 2 benzi, viteza mare, dar nu prea vezi mame cu carucioare la plimbare. Sau centura Buzaului, daca tin minte corect.

In ceea ce priveste rata mare de accidente, e simplu: oricine poate obtine foarte usor permis si il poate mentine chiar daca merge groaznic (asigurarile sunt pe sume foarte mici, ceea ce e foarte rau pentru victime), daca are 90 de ani si abia se misca sau abia vede, etc. O ruda care a facut scoala si a luat permisul acolo s-a trezit cand s-a mutat in Europa si a preschimbat permisul american cu cel olandez ca avea inclusiv C-ul in scoala de baza, ea fiind profesor universitar si sigur nu aplicase pentru categoria respectiva si nu condusese vreodata un camion, abia conduce decent o masina normala. Daca ea ar conduce vreodata un camion ar fi o tragedie pe cale sa se intample. De ce i-au dat C-ul? Pentru ca multe masini considerate normale pe-acolo au masa maxima autorizata peste 3.5 tone, C1 nu stiu daca exista acum 25-30 de ani cand a luat permisul, iar eighteen wheelers necesita CE si aia e alta poveste, asa ca i-au dat si C.