News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Daca se fac si se si intretin ceas - e.g. rosturi de dilatare.

Harry

O chestie interesanta. Prin anii 50-60 au gasit petrol pe niste insulite de langa Long Beach si ca sa mascheze instalatiile care dadeau urat in peisaj au creat niste structuri inconjurate de landscaping.


TibiV

Iata de ce tot insist sa nu mai puneti link-uri "chioare", ci sa preluati cu "quote" si ideile esentiale din articol:

Quote from: mns on April 18, 2018, 10:44:21 AM
http://www.aradon.ro/doua-masini-avariate-de-un-tanar-beat-care-a-circulat-pe-contrasens-pe-autostrada-timisoara-arad/2023513

Asta deja e a nu stiu cata oara in ultimele 2 luni cand cineva merge pe contrasens pe autostrada in Arad/Timis, dar de data asta s-a lasat si cu accident.Sunt curios daca cineva suna la politie, asta dintre cei care ii vad pe cei care circula pe contrasens, sau daca politia e anuntata chiar face ceva, asta inainte de a ajunge filmulete online si sunt fortati de presiunea publica.

Articolul de pe site-ul aradon.ro "s-a evaporat", nu mai e nici urma din el...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexandru_m

@Lozzo

Da, teoria este foarte frumoasa. Până la practică e drum lung. Care se face mai repede și este mai predictibil pe autostrada.  De obicei full profile.

voicul

#13174
Urat si jenant ce face Economica cu articolele inspirate 90%+ cam de aici.

:puke:

https://www.economica.net/autostrada-transilvania-umbrarescu-oprit-sa-intre-pe-lotul-zimbor-poarta-salajului-exproprieri_196657.html

Informaţiile publicate de ECONOMICA.net pot fi preluate de alte publicaţii doar în limita a 500 de caractere, cu două link-uri active către sursă, din care unul în lead. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Ei cer link activ dar, fix in acelasi articol uita sa puna 1 (macar 1 link activ) catre "forumul API" care este miseleste descris ca "forumul API"
ca sa
gasesti fix detalii despre API in general.

MRS



FMM cnair! DNCB, a doua roata intrun an. Anvelopa actuala are 2 luni..
#SATULDESLALOMPECENTURA



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

AlexxC

#13176
Nu o lasa asa!
Mergi al politie si obtii proces verbal de constatare a pagubei apoi poti sa ii dai in judecata pentru ca ti-au pus viata in pericol si sa le ceri decontare anvelopa si janta noua+transport cu platforma+daune morale + sedinte de terapie la psihologul care te ajuta sa treci peste sperietura...sa nu uitam ca puteai pierde controlul autovehiculului si riscai sa mori iar acum iti este frica sa te mai urci in masina,mai ales daca stii cat trebuie sa mergi iar pe DNCB.
https://stirileprotv.ro/stiri/social/cum-pot-fi-despagubiti-soferii-cu-masinile-distruse-in-gropile-de-pe-drumuri-pasii-ce-trebuie-parcursi-pana-in-instanta.html
Urmareste  de la min 9:46 sa vezi cum se procedeaza prin alte parti.  Noi fiind cetateni europeni sigur avem mai multe drepturi.


TVlad

Cu ani in urma, cind nu era podul hobanat de la Otopeni, prinsesem bariera si, cind sa plec dupa trecerea trenului, am constatat ca roata din dreapta fata ramasese suspendata de bascula intr-o groapa suficient de abrupta si adinca, plina cu apa. Am iesit de acolo tractat si cu injuraturile aferente din partea celor din coloana din spate care credeau ca e vina rablei Dacia 1300. In definitiv, am considerat ca am avut mare noroc. Daca nu ar fi trebuit sa opresc la bariera, nu as mai fi cazut in groapa la viteza de 0,1km/h si as fi facut praf masina.

MRS, succes in demersul de a recupera paguba!

csebi24

Si eu am schimbat pe casco un cauciuc. Avem si filmare cu groapa momentul si tot. Am preferat sa nu actionez altfel pentru ca pur si simplu timpul meu nu merita asta. 500 lei. Imi asum ca e Romania si gata. Cand o sa fie paguba mai mare sigur nu o sa o mai fac.

MRS

#13179
Salut, multumesc pentru info.
Experienta anterioara + programul la munca nu ajuta.
Data trecuta am fost la o sectie de politie unde am asteptat 2 ore sa vina un ofiter cu care sa vorbesc. Insa acesta nu a dorit sa vorbeasca cu mine deoarece nu eram proprierarul masinii (leasing operational), cu toate ca aveam imputernicire de utilizare oriunde in Europa, inclusiv Kosovo de exemplu... Astfel, am mai petrecut 3 ore pe drum din sud pana in nord unde e sediul celor de unde am masina si inapoi. Insa, ghinion, politistul nu mai era in sectie... A.i. --> casco.. Pare o clica in sistemul asta metastazat din care nu iesi bine oricum ar fi. Viva Romania!  :((  Janta + anvelopa depasesc cu mult 500 lei, incerc sa o rezolv pe casco.
Insa modul in care se prezinta DNCB in ultimii 2 ani (atunci cand sunt in RO, circul aproape zilnic de 17 ani pe centura, cred ca stiu ce zic) este infiorator.
Acum 2 saptamani intre A3 si  DJ200B (Pipera-Tunari) au raschetat zeci de gropi (destul de adanci) pe care le-au lasat nesemnalizate peste noapte. Si atunci, alaturi de alti norocosi, am strambat usor o janta + pana insa anvelopa nu a patit mare lucru.  >:(



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

csebi24

Da ce treaba are politistul cu a cui e masina ca nu inteleg? Politistul constata un incident, soferul X al masini Y a lovit/s-a lovit cu soferul Z al masini W. Politistul n-avea chef de lucru, data viitoare nu te lasa. Eu am avut 3 incidente ( nu din vina mea) cu masina lui taica-mio si o data am ajuns la politie, fiind implicate 3 masini, am dat frumos declaratii si la constatari la asigurare l-am luat pe taica-mio cu mine, ca acolo trebuie proprietarul, desi cu imputernicire poti si tu. Asta pe viitor.

dragos76

Exact de aberații din astea am avut parte acum vreo 12 ani, când pe o ninsoare puternică o mașină a cam intrrat pe banda mea și mi-a luat oglinda din stânga, pe lângă Gherla. Am mers la poliția din sat să îmi dea o constatare, și în cursul discuțiilor "șeful de post" mă întreabă "vrei să repari pe Casco? că atunci trebuie să îți dau și amendă" :). Am rămas mască, nici nu am știut ce să întreb ca să îmi dau seama ce "justificare" avea în cap. L-am lăsat cu ale lui, mi-a dat adeverința și apoi am rezolvat, normal, și cu casco.

adiarc

Comisia Europeană trimite în România un grup de experți pentru a ajuta la dezvoltarea infrastructurii...pe modelul Poloniei de acum 8 ani....atat pt rutier cat si pt feroviar...primul ministru a acceptat propunerea comisarului pt transporturi Adina Valean

sursa -Digi24.ro
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

oc7avian

#13183
Quote from: AndreiB on February 21, 2021, 05:49:10 PM
Eu nu inteleg frica de exproprieri la nodurile de pe A0 complexe. Sunt niste hale industriale acolo doar - expropriat si demolat si facut un nod normal ar trebui sa fie extrem de simplu. Idem si la DN1, unde in loc sa exproprieze, au preferat sa faca o trompeta defrisand padurea.

Răspund aici, pentru că ar fi prea offtopic răspunsul meu. Personal nu știu despre ce tip de hale vorbim și cât de noi/vechi sunt, dar chiar azi am vizitat modernizarea uneia. Iar acum câțiva ani modernizarea unei hale din Roman pentru a se face hub Cargus. Chiar am fost foarte surprins de complexitatea lucrărilor pentru niște hale chele (adică câte detalii trebuiau urmărite)

Sumele investite despre care se discuta se învârteau în jurul unor milioane de euro. Iar investițiile nu erau vizibile doar la suprafață. În funcție de suprafață, normele ISU impun anumite investiții. Identic legat de canalizare etc.

Sunt unele cazuri în care e mai rentabil să faci o astfel de expropriere decât să muți traseul, alte cazuri în care nu sau doar a fost lene/dezinteres. Nu judec partea asta. Am dorit să subliniez că vorbim de un alt nivel al investiției față de 2-3 case (unde însă impactul asupra omului e mai mare pentru că lași pe cineva fără acoperiș).

AndreiB

Da, sunt de acord cu tine ca trebuie studiat individual acolo unde avem cladiri valoroase (industrial sau nu). Am remarcat doar ca principiul general a fost evitarea de orice exproprieri de cladiri, care a rezultat in noduri mai complexe sau deloc. La DN1 de exemplu vorbeam de o benzinarie, niste poli tuneluri (Gradina lui Emil) si 2-3 case pentru a evita nodul dubla trompeta si a impacta o mare parte din padurea Petresti. In cel mai rau caz necesita si inchidera accesului din strada Balantei (Corbeanca) in DN1 (iarasi, nimic grav).

Ce ma deranjeaza este ca nu pare ca s-a studiat deloc - au mers pe principiul demolarii cat mai putine, chiar si acolo unde asta a generat solutii negative. Avand in vedere stilul extrem de dezorganizat in care s-a construit in Romania dupa 90, cred ca trebuie sa devenim mai comfortabili cu exproprierile, pentru a reveni cat se poate la normalitate, nu mai reticenti.