News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

cristi5

#11910
Eu ti-am explicat de ce ceea ce propui tu nu e posibil in Romania de azi si din ultimii 20 de ani. Tu spui ca spaga e problema si de aceea se prefera PPP, eu iti spun ca problema este disperarea politica de a livra autostrada intr-un singur ciclu electoral. Tu poti sa-i zici lamentare, eu iti spun ca pana nu intelegem cauzele esecului monumental CoBra, nu vom avea nici solutie

Ce sa licitezi cand nu ai
- un SF in care crezi
- finantare asigurata
??

Solutia care o propun eu, in conditiile date (mai ales lipsa finantarii) este
- SF actualizat
- implementare incrementala
- incepand cu  zonele critice unde DN actual nu face fata
- incluzand contectarea imediata a acestor lucrari la DN. Sa nu mai stam cu anii sa ne uitam la bucati de autostrada finalizate dar nefolosite. Pe LD3+LD4 stiu eu vreo 30 km gata de acum 3 ani!!
- fireste ca licitezi toate aceste lucrari, dar in cu totul alta strategie.

Adica in loc sa vedem CoBra ca un monument, tot unitar, un Mare Cadou Electoral, trebuie vazut ca o serie bine planificata de proiecte mici, finantat ca atare. Cu sanse mari de a include aceste mici proiecte in finantarea europeana (deci never ever incredintare directa). Daca un mini-proiect intarzie, celelalte sunt in continuare utilizabile. Management de risc (ca risc avem destul)

vancouver

Nu e vorba numai de CoBra, e vorba de toata infrastructura din Romania. Nu stiu de ce te legi de CoBra.

Oricum la solutia pe care o propui, de fapt e acelasi lucru pe care-l spun si eu (mai detaliat pe threadul A3, aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg251700#msg251700).

Dar repet, discutia era general, despre toate autostrazile. Cum de altii fac mai multa treaba si noi mai putina.

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

#11912
Intrebarea era despre "poteca prin munti". Singura poteca montana nelicitata pt care avem trafic de autostrada e CoBra. Acolo avem si "consens national" ca trebuie facut ceva. Uite ca consensul iliescian nu ne ajuta :lol:

PiSi e f aproape de licitatie, deci nu am pus la socoteala. De acord ca se putea licita acum 10 ani.

Restul potecilor montane n-au trafic si nici traseu consensual. TgM-Iasi vs Brasov-Bacau. Half-profile (gen potecutza) e in continuare tabu. Mai bine fara nimic. Stam linistiti in birou si asteptam sa se adune trafic, sa plateasca EU poteca lata. Pana atunci poate ne hotaram cu traseul.

vancouver

Nu avem chiar consens national. Pe threadul A3 eu am adresat o intrebare, dar se pare ca nu intereseaza pe nimeni. Facem si vedem dupa-aia. Vedem dupa-aia ca de la 50-60.000 masini care merg pe week-end o sa ajungem la 100-200.000 masini. O sa ajungem 1:30 pana la 5km de Sinaia, si apoi pe ultimii 5 km + pana la pensiune o sa mai facem 5 ore... Cu ocazia asta trafic total blocat, inclusiv in tuneluri, etc...

Deci poate ca nu e cea mai buna idee ca A3 sa treaca pe Valea Prahovei. Am propus acolo 2 variante.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

HVMihnea

#11914
Ieri mi-am spart recordul personal Cluj - Alba Iulia: la ora 18:02 eram la ultimul giratoriu de pe Calea Turzii, iar la 20:35 am dat cu cardul la OMV in Alba Iulia. Deci ajungem la 2 ore si 33 de minute, vechiul record fiind de 2 ore si 15 minute. (Circulat cu 20 km/h peste limite pe A10, 30 peste pe E81 Cluj - Turda)
Intreb colegii: a sarit cineva de 3 ore pe acest traseu?

L.E. : fara situatii exceptionale gen lucrari sau accidente, doar cozi la intersectii si ingustari.

alexandru.vladescu

Permite-mi să îți răspund altfel. Am făcut 6h fără exagerare între Bonțida (lângă Cluj) și Sibiu, la o zi după ce s-a terminat Electric Castle, singura pauză fiind de cca. 10 min pentru a face plinul la Turda.

TibiV

Mamaaaaa....
Si eu care eram nemultumit de 9-10 ore intre Bucuresti si Dej...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

STOP A3  ;)

https://www.realitatea.net/valori-de-trafic-de-patru-ori-mai-mari-fa-a-de-sezonul-estival-trecut-prin-vama-giurgiu_2209641.html

Valori de trafic de patru ori mai mari față de sezonul estival trecut, prin Vama Giurgiu
Nu mai este nevoie de A3 pe Valea Prahovei. Lumea pleaca acum la Veliko Tarnovo.  :lol:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

nope. Stop A4. Se merge in Grecia. Doar cei care merg in Thasos merg pe Veliko Tarnovo. Restul pe Sofia.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

raduac

Ce ziariști idioți! În titlu scriu "Valori de trafic de patru ori mai mari față de sezonul estival trecut, prin Vama Giurgiu", apoi in cuprinsul articolului: "Dacă într-o lună din afara sezonului estival, P.T.F. Giurgiu este tranzitat de aproximativ 170.000 de persoane şi 91.000 de mijloace de transport, într-o lună din sezonul estival numărul persoanelor este de peste patru ori mai mare" și în final "traficul de persoane prin PTF Giurgiu, pe perioada verii, a crescut cu 40% faţă de anul trecut". Deci 40%, nu 400% , chiar mi se părea incredibilă o creștere atât de mare.

__dir

Am trecut ieri prin vama Giurgiu spre RO (ora 19). Cozile au fost doar la plata taxei de pod, probabil ca acele indicatoare (CD, MASINA, TIR) sunt statice si tu stai ca boul la cea mai lunga coada. Am folosit CD.
Pentru cei cu drum spre Sunny Beach, inarmati-va cu rabdare, este aglomerat si pe A2 si pe i-9. Pe A2 pe ultimii 15km se schimba covorul asfaltic.
Tot ieri am prins drum inchis din Obzor spre Varna (accident cred) si politistii lor (alti meseriasi) nu erau in stare sa fluidizeze traficul, asa ca am mai pierdut 2h.

E70 Ruse -> Razgrad este bun, cu benzi pe care poti depasi.
208 din A2 pana in I9 este decent, fara gropi.

Hef

Nu stiu daca acesta este topicul corect, dar avand legatura cu A3 iata mai jos ce se intampla in capatul dinspre Bucuresti, in zona Popasului.
Asociatia de locatari a Confort Residence a depus o solicitare de montarea a panourilor fono absorbante.

CNAIR raspune:

"Stimată Doamnă ...........,

Urmare a solicitării dumneavoastră înregistrată la CNAIR S.A. cu nr. 92/32715/14.05.2019 privind montarea panourilor fonoabsorbante precum și a unor garduri verzi sau pomi, ori altesoluții recomandate de specialiști, pe autostrada A3 în zona cartierului rezidențial Confort Residence din Voluntari, în baza prevederilor OG 27/2002, art. 8, alin. 1, vă comunicăm următoarele:

În documentul de avizare al CNAIR S.A.,emis pentru obiectivul ,,PUZ – Autostrada București – Brașov, km 0+000 – km 19+500, sectorul km 1+610 – km 6+500, aflat pe raza administrative teritorială a orașului Voluntari s-a precizat că pentru dezvoltarea prevăzută în cadrul documentației de urbanism panourile fonoabsorbante se vor amplasa obligatoriu de către beneficiarii avizelor emise în zona autostrăzii;
-documentația care a stat la baza emiterii avizului a fost corelată cu situația existentă în teren la acea vreme;
În acest sens, acolo unde existau clădiri la momentul emiterii avizului s-au prevăzut, în cadrul proiectului, panouri fonoabsorbante pentru reducerea nivelului de zgomot;

Documentația pentru faza PUZ a fost întocmită de CNAIR S.A. prin Antreprenor, la solicitarea Primăriei orașului Voluntari pentru a putea aviza traseul autostrăzii pe limita administrativ-teritorială a orașului, aceasta fiind însușită și de autoritățile locale;

Menționăm că dezvoltatorul imobiliar era obligat să respecte reglementările aflate în vigoare în România – armonizate cu legislația europeană în domeniu – deci trebuia să ia în calcul nivelul zgomotului produs de traficul rutier și să propună încă de la faza de proiect a cartierului, măsuri pentru reducerea nivelului de zgomot.

Cu stimă,

CNAIR S.A./Biroul Relații Publice



Asociatia revine cu precizarea ca acel cartier este costruit din 2006, cu mult inainte de autostrada si cere reanalizarea cerereii.

CNAIR raspunde iar:

Stimată Doamnă .............,

Urmare a revenirii dumneavoastră la corespondența purtată pe tema amplasării panourilor fonoabsorbante în zona cartierului rezidențial Confort Residence din Voluntari, în baza prevederilor OG 27/2002, art. 8, alin., vă comunicăm următoarele:


În revenirea dumneavoastră nu am identificat niciun argument real care să justifice adevăratul motiv al revenirii. Sunt prezentate doar speculații menite să arunce în derizoriu corespondența purtată.

Petiția dumneavoastră a fost analizată cu maximă responsabilitate de către personalul implicat în gestionarea construirii autostrăzii A3, în apropierea căreia se află cartierul rezidențial Confort Residence din Voluntari.

Faptul că sectorul de autostradă A3 a fost construit după anul 2007, nu înseamnă că nu existau cunoștințe despre acest proiect.

Tocmai pentru faptul că la nivelul CNAIR S.A. se știa despre execuția acestui sector de autostradă, i s-a impus prin avizul de construire dezvoltatorului cartierului de locuințe, obligativitatea amplasării panourilor fonoabsorbante. Așadar înainte de achiziționarea locuinței ar fi trebuit să vă informați cu și privire la protecția împotriva zgomotului produs de vehiculele care vor circula pe autostradă. Atunci ați fi aflat și de montarea panourilor fonoabsorbante.

Faptul că la achiziționarea locuinței în ansamblul rezidențial menționat de dumneavoastră nu ați cunoscut acest amănunt destul de important nu poate fi imputat CNAIR S.A.

Prin urmare vă îndrumăm să luați legătura cu dezvoltatorul și să încercați să rezolvați cu acesta problemele rămase nerezolvate, încetând să mai puneți presiune pe CNAIR S.A. pentru preluarea acestei sarcini.

Dacă dumneavoastră considerați că ați epuizat toate căile de dialog cu dezvoltatorul, puteți să apelați și la acționarea în instanță pentru respectarea în totalitate a cerințelor impuse în avizul de construire obținut.

Cu stimă,

CNAIR S.A./Biroul Relații Publice


Ce se poate face? Acum Asociatia analizeaza actionarea in justitie.

Cum ar fi fost ca dezvoltatorul (Fratii Negoita, primarii de la sector 3) sa monteze panouri fonobsorbante cu 15 ani inainte de autostrada?
Cu a facut Primaria Voluntari receptia lucrarilor daca aceste panouri erau obligatorii?
In Actele mele de achitite ale casei nu apare nici un fel de autostrada in 2005 cand am facut achizitia.

Oare cui ne mai putem adresa?
Merci

Earthchild

Quote from: NGC on July 25, 2019, 10:18:57 PM
Eu zic sa mai bagati o sampanie sau un vin bun la rece. Sa vedem cum bate vantul. ;)

Mai schimbam gheata?

vancouver

@Hef, parerea mea este sa va adresati in prima faza dezvoltatorului, pe care sa-l confruntati cu schimbul de scrisori cu CNAIR si sa-i cereti sa ia pozitie scrisa in legatura cu acest subiect. De asemenea puteti sa va adresati cu aceeasi problema si primariei Voluntari, de unde poate aflati argumente intr-o directia sau alta. Faceti cereri scrise si mergeti sa vorbiti si personal.

In functie de raspunsul lor puteti actiona mai departe. Cu argumentele pe masa puteti merge apoi in instanta. Ori impotriva CNAIR, ori impotriva dezvoltatorului.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dan tm

Oare nu ar trebui vazute plansele de PUZ avizate spre neschimbare de OCPI si C Judetean pentru a vedea daca acolo apare autostrada (ca idee viitoare)?

Sau PATJ-ul ca acolo sint trasate tot felul de ideei trasnite de care cu greu mai scapi.Planulde Amenajare Teritoriala a Judetului.

de asemenea trebuie vazut daca la PUZ s-a cerut avizul CNAIR si conditiile sub care a fost acordat.

Eu deduc ca CNAIR sustine ca beneficiarul PUZ-ului stia ca pe acolo va trece o autostrada... cindva.Or daca este asa, inseamna ca la zonarea/parcelarea PUZului ar fi trebuit sa aloce si parcele de teren pe care sa fie amplasate aceste panouri.