News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Ionut

:drunk:

Nu avem drumuri europene in schimb avem congrese despre drumuri de calitate @ Al 15 lea Congres National de Drumuri si Poduri din Romania s-a incheiat astazi in cramele de la Cotnari



Sub pretextul unei "vizite" pe DN 28 specialistii in drumuri ai tarii s-au oprit de fapt la Cramele Cotnari unde specialistii in drumuri ai tarii au mancat si au baut @ In fotografiile realizate de Dezvaluirea.ro pot fi vazute masinile sectiilor de drumuri nationale din Moldova in timp ce intra in curtea SC Cotnari SA

Nu avem autostrazi sau ceva drumuri la nivel european insa organizam congrese pe aceasta tema. In perioada 19-22 septembrie la Iasi s-a desfasurat cel de-al 15 lea Congres National de Drumuri si Poduri din Romania-Un pas spre drumuri sustenbile. La acest congres au participat specialisti in drumuri din toata tara inclusiv sefii Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) care au evitat sa dea ochii cu presa ieseana ca nu cumva sa fie intrebati de "'stadiul" in care se afla proiectul autostrazii Iasi-Targu Mures. Si daca tot am intrat in subiect trebuie sa mai precizam ca acest subiect al autostrazii Moldovei nici macar nu a fost abordat la acest congres.

A fost o intalnire a drumarilor, prilej sa-si arate unul altuia cat de bine se pricep ei, cel putin teoretic la drumuri. Si, noi contribuabilii ramanem cu teoria. In ultima zi a a congresului a fost programata o "vizita tehnica pe DN 28 B" (Targu Frumos-Harlau-Botosani) care de fapt a fost un pretext pentru ca specialistii in drumuri ai Romaniei sa se opreasca sa manance si sa bea la Cotnari. In fotografiile realizate de Dezvaluirea.ro pot fi vazute masinile sectiilor de drumuri nationale din Moldova si din celelalte zone ale tarii in timp ce intra in curtea SC Cotnari SA. Sa mai precizam ca sunt masinile din proprietatea statului, folosite de CNAIR si ca astazi nu este zi de lucru. De asemenea mai pot fi fi vazute intrand in curtea SC Cotnari SA si niste autocare care transporta spre crame alti participanti la congres.

"Delegatia" a fost condusa tot timpul de Ovidiu Laicu, directorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri care atunci cand a fost intrebat de jurnalistii Dezvaluirea.ro unde se duce in zi de sambata a raspuns ca are programata o "vizita tehnica". Nu avem nici o problema cu faptul ca functionarii nostri se simt bine in ziua lor libera dar ar fi mult mai bine daca buna lor dispozitie ar fi direct proportionala cu stadiul modernizarii infrastructurii de drumuri, caci pentru asta ii platim.

Dezvaluirea.ro

Kidu

Triste si revoltatoare vremuri mai traim.  >:(

Harry

Imi place locul unde s-a incheiat :))))

cristi5

#10983
Quote from: cristi5 on September 22, 2017, 11:34:07 PM
Astazi am gasit pentru prima oara ceva pe SEAP. E foarte intuitiv... nu. M-a ajutat cutter

SICAP este un mare pas inainte. Dar tot sunt necesare mici trucuri, ca de ce sa fie simplu... Am legat acest howto din
Legaturi utile PUM pe care-l gasiti in semnatura mea, sau profilul meu...

https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub

Daca alegeti in stanga prima icoana de sus (un soi de pagina cu colt indoit), apoi "Invitatii de participare"


Se ajunge aici:
https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/contract-notices/list/12/1

Bifati sus tot ce misca: Invitatie de participare (RFQ), Anunt de participare (CN), ... pana la Anunt concurs de solutii (DC)

La datele de publicare si depunere, deselectati filtrele (x)

La autoritatea contractanta se poate (dar nu e necesar!) scrie "compania nationala de administrare" si ramane numai piscicultura si CNAIR... Eu sper sa se mute multi din CNAIR la piscicultura.

Coduri de institutii interesante
16054368 - COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A.
RO11054529 Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
RO11054545 SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
RO11054537 SOCIETATEA NATIONALA DE TRANSPORT FEROVIAR DE MARFA ''CFR - MARFA''  S.A.

Din pacate filtrul de autoritate contractanta nu arata partea dreapta a numelui. Eu fac copy, apoi paste undeva sa-l vad pe tot. Usability ca la statu' roman.


Denumire contract functioneaza bine (de ex Vaslui ajunge la centura Vaslui chiar si fara alegerea CNAIR)

Dupa Filtrare in dreapta jos se poate selecta nr de rezultate per pagina, pana la 100.

O parte foarte pozitiva e ca adresa din browser a unui anunt se poate trimite prietenilor, colegilor, dusmanilor...
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/simplified-notice/v2/view/100017139

Nu stiu inca daca si unde unde se pot vedea ofertele pentru un anumit anunt. Poate ne spun profesionistii.

In partea de sus a paginii procedurii exista "Descarca documente si clarificari" care descarca o arhiva ZIP cu toate fisierele. Minunat! Atata ca multe sunt criptate p7s.

Pentru format PDF (pdf.p7s), simpla stergere a extensiei p7s merge uneori, pentru ca Acrobat sau alte cititoare PDF pot deschide fisiere semnate. Dar asta nu va merge la fisiere arhiva RAR de exemplu.

Pe Mac sau Unix fisierele p7s se deschid cu openssl.
openssl smime -in FISIER.p7s  -verify -noverify -inform DER -out FISIER

Cand sunt fisiere multe, poate fi util acest script pe Unix sau Mac care decripteaza toate fisierele p7s dintr-un director:

for var in "$@"
do
    echo "$var"
    FILE=$var; openssl smime -in "$var"  -verify -noverify -inform DER -out "${FILE%.*}"; rm "$var"
done


Se poate scrie un BAT similar pt Windows.

Daca scriptul e denumit p7s.sh, se lanseaza asa:

p7s.sh *.p7s


Pentru fisierele mari, SICAP face partitionari RAR multipart, ca si SEAP. Odata ce e facuta decriptarea p7s, desfacerea arhivelor RAR nu cred ca e o problema.

Mult succes!

Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

QuoteNu stiu inca daca si unde unde se pot vedea ofertele pentru un anumit anunt. Poate ne spun profesionistii.

In lista cu anunturi, click pe "Vezi procedura" (in dreapta, sub Valoare estimata), apoi in josul paginii click pe "Lista procese verbale, declaratii, rapoarte intermediare si finale"

sau

Daca se da click pe titlul anuntului, clic pe butonul verde din partea de sus a paginii - "Vizualizare procedura" (vezi mai sus).

QuoteAtata ca multe sunt criptate p7s.

https://www.certsign.ro/ro/fisierele-semnate-electronic-pot-fi-deschise-cu-shellsafe-verify


cristi5

#10985
^  Merci pt tips!

Auzi draga ca fisierele p7s "se pot deschide cu o singura aplicatie" :) Asa se pricep avocatii la IT.

Openssl exista fireste si pt windows
http://gnuwin32.sourceforge.net/packages/openssl.htm
https://sourceforge.net/projects/openssl/

Daca il poate testa cineva, poate facem un BAT pentru utilizatorii Windows sa poata sa le decripteze pe toate deodata. Apoi decomprimat RARul cu zilioane de parti si gata.

carutasul

Păi și ăla de la certsign e gratis, e cam același lucru din câte știu....

alin_simeriaveche

Că să nu intoxic A3 scriu aici. Legat de ultima postare a lui Ionuț. Cred că mt ar trebui să aibă o lege în care să nu mai permită prezența la licitații anumitor firme care au avut probleme in execuția altor construcții...cel puțin temporar. Firme precum Aktor, eu nu i-aș mai primii la licitație

cristi5

#10988
Quote from: carutasul on September 30, 2018, 07:55:22 AM
Păi și ăla de la certsign e gratis, e cam același lucru din câte știu....

Am vrut sa-l instalez pe un windows 10 virtual pe mac :) si n-a mers. Adica mi-a aparut doar "Uninstall shellSafe verify X64" deci am dezinstalator, dar aplicatia nu apare nicaieri... N-am mai lucrat pe windows de cateva decenii asa ca nu mai sap.

Intrebarea mea e daca certsign poate decripta mai multe fisiere deodata?

In schimb am putut descarca openssl de la sourceforge, l-am pus in C:\Windows\system32 si am putut rula comanda de decriptare exact ca pe unix:


\Documents\bretea_holdea>openssl smime -in "Descriere articole.PDF.p7s" -verify -noverify -inform DER -out "Descriere articole.PDF"


Deci teoretic se poate face un BAT care decripteaza toate p7s dintr-un director si eventual desface si RAR multipart.

Sigur, ar fi mult mai simplu daca SICAP (sau de fapt autoritatea contractanta) ar face toate astea
- sa semneze doar ZIPul, nu fiecare fisier...
- nu are sens sa faci RAR multipart cu fisiere mici, dupa care sa un zip urias cu toate fisierele. Cum s-or fi gandit?

Dar asta e atitudinea, mai bine stau toti ofertantii si alti interesati (ca noi) sa decripteze fiecare fisier...

JohannDB

#10989
Nu pot să nu fiu puțin malițios, dar la articolul din "Dezvăluirea.ro".... , "Congresul și ...concluziile acestuia" când au avut loc; înainte sau după..."dineu" ???
Nu e de uitat, că în zona Moldovei, numai săptămâna trecută pe aprox 60 km distanță, in nici 12 ore, au fost cinci decedați și cinci răniți (Golești și Haret)....


GrmmrNzi

Quote from: JohannDB on October 01, 2018, 12:07:32 AM
Ceea ce e mai rău este că mă doare când văd cu câtă larghețe și fără o gândire de perspectivă, se proiectează și parafează proiecte prin care tu, mai apoi, "beneficiar" fericit al realizărilor te vei chinui să treci prin "furcile caudine" ale unor gândiri de proiect înguste, neprofesionale și negândite pentru perspectivă (cum este deja cazul parcărilor de pe A1 din zona Sibiu-Deva devenite neîncăpătoare și pun probleme de oprire pentru pauzele mari la orele înserării sau al giratoriilor de acces și ieșire).
Aici sunt de total de acord. Aș plusa cu alegerea traseului, de exemplu cave precum A1 la Arad, înghesuit între oraș și aeroport, se făcea în anii 70 și în vest, dar acum nu mai vrea nici dracul Autobahn lângă case. Că zgomot, că poluare (știți câte microparticule cancerigene se acumulează în decursul anilor de la uzura cauciucurilor?), că vibrații ale terenului. Acuma se scandalizează timișorenii că nu le treace autostrada pe la scare blocului (cu ieșire individuală din fiecare curte, desigur), dar peste douăzeci de ani o să mulțumească sorții pentru traseul actual.

Kidu

Hai sa nu exageram acum, ia vezi M0 in zona de Sud a Budapestei sau A21 la Viena, sunt primele exemple care imi vin acum in minte insa cu siguranta ca mai sunt si altele.
La Arad traseul a fost discutat si rasdiscutat, nu aveau pe unde sa strecoare A1 din cauza parcului national "Lunca Muresului".

danutzu_1069

Ionuț citat la.... radio Zu, acum dimineata, apropo de E85...

Ionut

Yey, happy days! :) Si? Au zis bine? Ca se poate face 2+1 si ca trebuie?