News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Ploile??? Nu mai bine zicea că le-a mâncat câinele planșele și / sau pdf-urile? Prin clasa a IV-a a V-a știu că m-am scos cu scuza asta. Chiar de mai multe ori (aveau și vecinii câini).
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

TibiV

Quote from: gruiarew on August 27, 2018, 11:37:16 PM
Prin clasa a IV-a a V-a știu că m-am scos cu scuza asta. Chiar de mai multe ori (aveau și vecinii câini).

Un elev de a IV-a sau a V-a este muuuuult mai inteligent decat astia.
Poate ar trebui sa ii timitem direct intr-a IV-a, poate mai invata ceva de la colegi...
Poate colegii le deseneaza intr-o pauza cum trebuie sa fie o autostrada....   :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Earthchild

#10847
Quote from: Horațiu 87 on August 26, 2018, 03:40:31 PM
Directorul CNAIR: Toate provinciile istorice ar putea fi legate prin autostrazi in anii 2030-2040. Ploile ne-au dat planurile peste cap
Deci, dupa tov. Neaga ar trebui sa sarbatorim stirea de mai sus  :cake: 10-20 de ani de intarzieri din cauza prostiei, incompetentei, obedientei in fata politicianismului populist.
Si bineinteles vina este externalizata: natura haina, constructorii mercantili, statul paralel. Niciodata NOI.
Multumesc din inima, CNAIR, ca, pana voi fi cu un picior in groapa, voi circula intre provinciile Romaniei (daca vor mai fi impreuna) astfel  :crutches: in loc de  :vroomvroom:. In secolul 21.



LE: stiu ca nu cnair este artizanul intarzierii dezvoltarii infrastructurii, ci doar un instrument (si ala prost, in care gura bate fundul). Asa am "exorcizat" frustrarile mele.

vancouver

#10848
Hai sa nu exageram. CNAIR este slab spre terminat din multe puncte de vedere. Dar nelegarea provinciilor chiar nu i se poate imputa. La nivelul asta decizia este la un nivel politic mult superior. In primul rand este decizia de a aloca in general atentie infrastructurii sau nu. Deocamdata la nivel politic suntem la modul "sau nu" cu accent pe "nu". Toate resursele bugetare se duc acum catre satisfacerea masei electorale care poate fi satisfacuta prin bani dati de la stat (bugetari + pensionari).

Ori pentru a uni provinciile trebuie un efort bugetar important, o vointa clara a celui sau a celor care conduc aparatul administrativ (si acceptare din partea masei electorale a ideei ca resursele se impart intre satisfacerea prezentului si constructia viitorului). Daca de aici ar veni imboldul atunci lucrurile ar sta altfel. Avem 4 traversari ale muntilor in diverse stadii de pregatire. Cu resursele asigurate lucrurile pot intra in linie dreapta teoretic la toate 4.

Trecerea muntilor nu s-a realizat nicaieri in Europa de azi pe maine, e normal sa dureze ca. 20 de ani de la decizia politica. Decizia politica pe Sibiu-Pitesti se poate spune ca a fost in 2015, odata cu Master Planul, deci sa ne bucuram daca 2035 vom merge pe ea. Si daca nu, atunci intr-adevar putem blama CNAIR, pentru ca nu mai exista scuze pentru Sibiu-Pitesti in acest moment. Dar pentru restul - deocamdata CNAIR e doar un spectator, ca si noi. Fara bani, fara decizie politica, orice invinuire e doar de dragul de a vorbi. Si orice termen e doar o presupunere.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dragos76

Ok, dar poți blama pe șeful CNAIR pentru declarația asta penibilă, nu? Cum că ploile de anul ăsta au dat peste cap aceste planuri, care de fapt (după cum ai spus și tu) acoperă perioade de zeci de ani.

carutasul

presupun că ploile din ultimele luni au amânat finalizarea lucrărilor cu încă doi ani :)

TibiV

Pai ce te mira ?

Doua luni de ploaie... Stam inca doua luni sa se usuce. Cand s-a uscat... hopaaa ! Vine toamna. Ploua iar...
Asteptam primavara urrmatoare... Ce daca am pierdut un an?...
Ca un constructor prevazator, anul urmator imi planific lucarile pe baza experientei din anul precedent.
Adica in luna mai trimit muncitorii acasa (ca s-ar putea sa ploua...) si ii chem in octombrie. Cand - ce sa vezi, mega-surpriza! - vine ploaia/iarna din nou...

Dar anul urmator GATA!... Chem muncitorii imediat. Imediat dupa Sfintele Pasti...
Cu un pic de noroc va ploua doar noaptea.
Dar... Ghinion... In iunie descoperim o conducta/teava/LES despre care nu stia nimeni, ca de doi ani nu a facut nimeni nimic...

Dar... Fulminant, rezolvam toate problemele!
Si autostrada este GATA ! De Craciun.
Ma rog, cu +2 ani intarziere, dar asta strict din cauza ploilor de acum doi ani !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Si voua vi se pare halucinant titlul si felul in care stirea asta a fost croita ?
De cind Antreprenorul care efectueaza lucrari de X lei, MT considera ca acesta a investit X lei in Ro ??

http://www.ziare.com/economie/infrastructura/ministerul-transporturilor-anunta-ca-astaldi-va-investi-400-de-milioane-de-euro-in-romania-anul-viitor-1527620
Common sense will get you far !

danutzu_1069

Pai, citeste si comentariile si o sa  te lamuresti...

"31.08.2018, 03:27 -Iohannis1 :Astaldi va investi 400 de milioane de euro in Romania
dupa ce a batut palma pentru comisionul de 20% pentru pushculitza pezdeului.

31.08.2018, 00:24 -FrumoasaTara :Sova a intrebat ce sa faca pentru un comision de 20 milioane !
Simplu, ne dai lucrari de 400 de milioane si 20 sunt ai tai!
Concluzia este nu ca Astaldi va continua sa faca lucrari mult supraevaluate si nu va respecta niciodata nici un termen contractual, ci ca va investi 400 milioane !
Sova, tuti mrtii mati de jdan arogant, mincinos, hot si imputit!

30.08.2018, 23:14 -Bgan :Alta minciuna
" Astaldi a mentionat ca este pregatit sa realizeze lucrari de minimum 400 milioane euro" . Deci nu face investiții de 400 mil€. Ci face lucrări de 400mil€.

30.08.2018, 23:23 -ORCA :Pash***le vostru de PSD-isti hoti. Cum spune Bgan, e vorba de
luat bani din tara nu de bagat bani in tara. Asha "investeste" si Draknea prin interpusi cu TelDrumul lui si alte invirteli care pompeaza bani in conturi straine."

ps: pune articlocul cu copy-paste, ca poate o sa dispara sau o sa il modifice..

GrmmrNzi

#10854
Investiție ≠ Cadou, deci presupune un profit (pe lângă recuperarea banilor investiți).

Știrea are sens dacă se interpretează ca "Astaldi împrumută statul român cu 400 mil." - adică fac lucrări pe banii lor și încasează contravaloarea facturilor, inclusiv dobânzi și penalități, mai târziu, eventual de la guvernarea viitoare.

E și asta o afacere, nici măcar n-ar fi primii. Câți bani s-au făcut din claimuri până acum... nici nu vreau să aflu.

nenea_hartia

@pasadia: Mă bag și eu ca musca :), dar am făcut-o și când a fost vorba de pasarelele pietonale, niște aberații urbanistice și sociale în opinia mea, și mă bag și acum, când vorbești de desființarea parcărilor. Nu uita că și ăla e un oraș precum celelalte, iar primarul și locuitorii lui au dreptul să decidă unde să-și facă parcările și dacă să vireze la stânga. În opinia mea au dreptul, precum locuitorii tuturor orașelor normale, să traverseze strada pe o trecere de pietoni la nivel, nu pe niște schele sinistre, chiar dacă asta creează coloane de 5 km în spate. Principala vinovată de situația care a transformat Bușteniul într-un oraș special este probabil cea mai incompetentă companie de stat din România, CNAIR. Pe ea și doar pe ea trebuie pusă presiune ca să scoată drumul național din centrul orașului, iar asta se poate face cu soluții de bun-simț precum cele sugerate de @GrmmrNzi.
Mă încântă și ideea lui @vancouver, dar SNCFR este alt monstru de birocrație și prostie.

Bogdan_Cluj

^Total de acord cu nenea_hartia.
Si vin si completez: traim intr-un stat mult prea centralizat (cel putin fiscal) si ca prea mult stim noi (de la centru) cum sa isi organizeze comunitatile cei din teritoriu.

Ori facem o companie CNAIR competenta care sa rezolve centurile ocolitoare sau cu alte solutii corecte si concrete, ori lasam mai multi bani in comunitatile locale/judetene/REGIONALE sa isi faca singuri variante de ocolire, iar eventual unde e chiar "grav" intervine "Bucurestiul" cu directive clare, sau preiau ei acea lucrare (in caz ca comunitatea nu o rezolva si e o "prioritate nationala").

Quest

#10857
O poza din viitor de pe DN76 la Dealul cu Lilieci de pe LD4 ? :)

(poza e facuta ieri la Predejanje-Serbia, pe soseaua pe linga care va trece autostrada in constructie)
Asa va arata si la noi ?
Common sense will get you far !

Quest

Intrebare ptr domnii din MT / CNAIR (despre care stim ca mai citesc acest forum):
Daca grecii de la Aktor le-au facut albanezilor o frumusete de tunel de 2600 m (Tunel Krabbes, pe soseaua Elbasan-Tirana), iar la noi pe Sebes-Turda Lot 2 aceeasi Aktor o lalaie in stil mare, nu cumva Contractul semnat ptr ST2 e complet lipsit de constringeri in privinta termenelor ?

(poza e facuta azi, in goana masinii)
Common sense will get you far !

AdrianB1

Foarte offtopic, dar nu pot sa nu imi amintesc ca am trecut prin tunel pe soseaua aia cand "tunel" insemna o gaura in stanca pe toate partile, fara asfalt si cu peretii asa cum ramasesera de la forari si dinamitari. Nu mai gasesc pozele, era acum vreo 15 ani.