News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

merita urmarit?..ca sa ce?sa studiem mincinosi cu zero bun simt si respect fata de cei care le plateasc salariile?nu mersi
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alin2pas

La noi e mai greu sa se inteleaga constructorii intre ei, daca ma uit cat dureaza o licitatie, stabilirea castigatorului si toate etapele pana la inceperea lucrarilor. Se tot da vina pe constructori, dar fiecare constructor trebuie sa aiba un plan de afaceri. Cum poate sa-si faca asa ceva, cand chiar daca castiga o licitatie, nu stiu cand se pot apuca de lucru (implicit, cand au nevoie de oameni si utilaje), cand se apuca, nu stiu cand vor fi platiti,iar legislatia se schimba peste noapte. De ce oare investitorii ce in primul rand exact ceea ce noi nu avem in Romania: PREDICTIBILITATE? Cat despre declaratiile lui Sova si ale lui Neaga: FAPTE, NU VORBE!

nenea_hartia

@Quest: mulțumesc pentru rezumat, mă scutește să văd interviul: o înșiruire de minciuni, jumătăți de adevăruri și critici ale unor efecte reale fără însă a se pomeni cauzele lor.

Quest

Mie mi s-a parut de bun simt c-a inceput exact cu neajunsurile din Companie, a recunoscut anomalii de abordare, lentoare in derularea unor proceduri, a insistat pe schimbarea in bine a unor stari de lucruri, prin care Compania sa se achite de datorii, incit Antreprenorul sa nu mai poata trai de pe urma claimurilor...
Common sense will get you far !

alin2pas

In momentul in care studiile de fezabilitate sunt bune, terenurile libere de sarcini (sunt cumparate, iar utilitatile sunt mutate sau este stabilit un calendar precis pentru mutarea acestora) i se poate cere si constructorului seriozitate. Poti sa tii angajatii pe loc si sa-i platesti degeaba cine stie cat timp ca lipseste nu stiu ce aviz sau ca o casa nu poate fi demolata deoarece nu a fost despagubita sau din orice alt motiv care apare acum? Muncitorii calificati nu se gasesc peste noapte. Daca nu ai ce sa le dai de lucru, nu poti sa-i platesti si ii pierzi. CNAIR trebuie sa ofere seriozitate pentru a putea cere seriozitate din partea constructorilor, iar seriozitate fara profesionalism nu se poate. Pe alta parte, daca la constructor ii impui un termen de finalizare, trebuie sa fii sigur ca ai banii sa platesti lucrarile in acel timp. Daca toti constructorii ar respecta graficele si termenele stabilite, cat la suta din lucrari ar putea fi platite? Cate lucrari sunt intarziate intentionat, deoarece se stie ca nu sunt bani pentru platirea lor?

Io

#10625
Intrebare: ce se face cu macaraua cea mare in caz de furtuna cu descarcari electrice?

Sigur, imi inchipui ca nu lucreaza daca bate vintul cu mai mult de x km/h si ca operatorul ei sta in cabina si aia ar fi o cusca Faraday deci ar fi in siguranta, insa utilajul? Ce se intimpla daca e traznit? Cabluri, relee, motoare, comenzi, banuiesc ca e si electronica inauntru.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

dr4qul4

Cu siguranta s-au gandit la asta si are impamantare. Pana la urma astea sunt conditiile normale in care a fost proiectata sa opereze.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nasty

Quote from: pasadia on June 13, 2018, 12:54:11 PM
S-a tras asfalt spre Plaiu Foii. Nu mai stiu acum daca exact pana in fata cabanei, dar drumul e mult mai bun pentru masini mici (din pacate).

DIN PĂCATE!?!?!?
Am făcut  multe trasee cu bicileta în zona Bran și toate se înfundâ în drumuri f proaste. De ce trebuie să pun bicicleta în mașină și să plec în alte țări, pt un traseu decent pt biciclete, cu pensiuni civilizate?
De ce e concepția asta la noi să nu se asfalteze drumurile? Nici să nu avem autostrăzi, că ne pleacă multinaționalele!
Passau-Viena, pe malul Dunării pe vreo 400 km sunt piste de biciclete, la noi pe malul Dunării, nici măcar DN sau Dj de verde.
De ce nu se peticește Izvorul Muntelui-Durău și nu se asfaltează Durău-Bicazul Ardelean? Ar fi un rai al sportului pe bicicletă! De ce trebuie să plec în munții Tatra pt un circuit asemănător, dar cu asfalt perfect?
De ce Balaton are pistă de biciclete în jurul lacului, iar bucureștenii nu beneficiază de o pistă asemănătoare până și în jurul lacului Snagov?
Pt dezvoltarea turismului, e nevoie de asfaltat toate DN și DJ din zonele turistice, din toată țara, astfel  densitatea de turiști ar scadea în zona Valea Prahovei, care e saturată.

Liviu M

"Din pacate" pentru ca acolo unde se poate ajunge cu masina, se ajunge destul de des cu masina + gratar + bagajul aferent.
N-ar fi chiar nici o problema daca bagajul (sau ce mai ramane din el) s-ar intoarce acasa la el, da' din pacate e cam fraier si de foarte multe ori se cam rataceste prin natura.

perfidus

Este o problema pentru ca Jandarmeria montana, ranger-ii parcurilor si cine mai are atribuții pe linia asta sunt putini sau absenți in mare parte din peisaj si nu se dau amenzi care sa usture. Este si legislatia proasta, rangerul nu poate da amenzi decat cu jandarmul langa el.
In multe zone declarate rezervație NU SE PERMITE ACCESUL MOTORIZAT. Doar ca cineva trebuie sa aiba grija de asta, sa monteze si bariere si/sau alte mijloace de restrângere acces.
Asfaltul s-ar justifica doar pentru aprovizionare la cabane, salvamont sau bicicliști. Iar la limita de parc trebuie sa existe o parcare. Cine vrea picnic in vârf de munte  sa-și care in rucsac, câțiva kilometri. Sa vedem atunci mai sunt doritori.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

AdrianB1

Quote from: nasty on July 11, 2018, 04:33:00 PM
DIN PĂCATE!?!?!?
Vezi cum e pe Bucegi inainte si dupa asfaltare. Daca inainte vedeam cateva biciclete MTB si ceva motociclete, dupa asfaltare m-am trezit cu biciclete de sosea care m-au depasit la vale (eu eram cu motocicleta) si cu masini care fac curse in ambele directii, taind curbele de m-au bagat in sant cu bicicleta de cateva ori.

Romania e sat fara caini, daca pui o bucata de asfalt bun te trezesti cu liniute. De-aia "din pacate".

pasadia

In plus nu inteleg de ce trebuie neaparat asfalt. Un pietris bun ce are? Face praf, apar santuri daca nu e intretinut bine, nu permite in mod normal mai mult de 20-30 km/h, dar pentru un drum forestier care oricum se infunda chiar nu trebuie asfalt.
Ce urmeaza, sa ceri asfalt pana in Poiana Pelegii? Pe creasta in Leaota sau in Baiului? Pe toate vaile din Fagaras (mai ales pe valea Rea, sa ajungi mai repede pe Moldoveanu)?

Una e Snagov sau lunca Dunarii, unde poti pune asfalt din partea mea, si cu totul alta e lumea muntelui, unde as prefera materialele naturale...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


JohannDB

Ce urmeaza, sa ceri asfalt .......
   .....Poate că este o dorință lăuntrică pentru a avea și "pe la noi" ceva, ce este de mult timp, în lumea vestică; "condiții optime" până-n avantpostul sălbăticiei. Numai că avem o mare și complexă problemă: comportamentul adecvat, bunul simț "primordial", auto-respectul și apoi respectul pentru ce și cine te-nconjoară, civism, empatie, cumpătare, caracter, etc. Oare de ce cădem într-un nedorit "Neanderthal"-ism ?

Io

#10633
Mai, sub lozinca "impulsionarii turismului" s-au facut citeva chestii aiurea rau. In primul rind zisul Transbucegi. Pai Transbucegi ca sa ce? Sa urce lumea la 1 km de Piatra Arsa parca nu tine. Sa ajunga lumea la Padina? Pai pentru asta onor CJ Dambovita era destul sa faca ce n-a facut pina azi dar se lauda in presa mai acum 2 ani, anume sa asfalteze DJ 714 Glod - Pestera. https://adevarul.ro/locale/targoviste/dj-714-glod-pestera-inaugurat-cj-dambovita-1_582ac23c5ab6550cb8855545/index.html
I-am prins cu minciuna chiar atunci ca m-am urcat a doua zi in masina si m-am dus acolo. Mda, si-am mers 500m si am intors in Glod ca mi-e mila de suspensie.

Ce rost are Transbucegiul? Adica de la Cuibul Dorului la Padina? Altul decit sa aduca bizon in cautare de "energii" pe linga Sfinx, va rog. Cineva ar putea zice ca ar merge mai bine Cabana Babele. Am vesti, cifra ei de afaceri n-a crescut deloc in ultimii 3 ani, informatia e la prima mina. Iarna Cabana Babele e inchisa, deci nici asta. Si-atunci ce-am facut afara de vreo potlogarie a lu' madam Udrea? Si mai nou hai sa trintim si-un Trans Valcan? Ca sa ce?

Prin Austria vad asfaltari in domeniile schiabile, exista pina si tunelarie (Solden) insa nu au acces pe asfaltul ala decit biciclistii (nu motociclistii, da?), Salvamontul, probabil masinile celor de la intretinerea instalatiilor de transport pe cablu si masinile care aprovizioneaza "cantinele" Intersport. Si gata. Nenegociabil. N-ai ce cauta cu masina in munte. Bocanc sau bicicleta si gata, muntele trebuie sa ramina cum l-ai gasit ca sa-l gaseasca la fel si generatiile urmatoare!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

perfidus

@Io ai +1 de la mine. Asta gandesc si eu, asfaltarile de drumuri forestiere aiurea nu au adus cine stie ce beneficii economice zonelor, doar mai multa poluare. Turismul la munte (in natura) la noi este 85% gratareala cu marfa cumparata din hypermarket. Si e normala cumva chestia asta daca nu exista/nu se aplica restrictii.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat