News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

vancouver

#10080
Si in Germania acest semn inseamna "drum express", adica mai exact drum dedicat exclusiv vehiculelor (pietonii, animalele, etc.. nu au voie sa mearga pe acolo). Deseori aceste drumuri express (Schnellstraßen in Austria) arata identic sau aproape identic cu o autostrada, dar sunt de fapt sectiuni modernizate de drum federal sau de land (echivalent DN la noi), acolo unde profilul 1+1 era depasit de trafic. Ca atare discutam de sectiuni scurte, de 5-10-20, rareori peste 30 de km de drum. La un moment dat se termina in intersectii semaforizate sau sensuri giratorii sau se reduc pur si simplu la 1+1. Daca arata ca o autostrada, atunci nu exista limita de viteza, la fel ca pe autostrada. Dar trebuie atentie sporita, pentru ca se pot termina relativ brusc. In general romanii care merg intre marile orase nu ajung pe aceste drumuri express in Germania - ele sunt pe rutele de navetisti, de venit in orasele mari din suburbii. In Romania exemplul cel mai bun este DN7 Baldana - Bucuresti, doar ca s-a pastrat trecerea prin localitati, ceea ce pe la nemti e mai rar.

Semnul din poza, spre Bacau, e o interpretare dupa ureche a semnificatiei indicatorului european de drum express.

Acest semn ar putea fi pus in Romania pe DN5 zona de centura Adunatii Copaceni si partial pe centura Brasov. De asemenea pe zone de pod pe care prin acest semn poate fi interzis accesul pietonal. De ex. podul Vidin-Calafat. Sau pe viitorul pod de la Braila peste Dunare. In ambele cazuri exista, resp. vor exista spatii dedicate pietonilor, separate fizic de cele pentru vehicule.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

GDPR

Dragnea: După fotbal, cea mai mare frustrare a noastră este că nu am reuşit să terminăm măcar o autostradă

Preşedintele Partidului Social Democrat (PSD), Liviu Dragnea, consideră că românii trăiesc o frustrare că România nu a reuşit să construiască, în ultimii 28 de ani, măcar o autostradă.

El a declarat, luni seară, într-o emisiune la România TV, că "trebuie schimbată paradigma" în materie de investiţii, astfel încât lucrările să fie efectuate în scurt timp şi să fie achitate ulterior pe termen lung, nu pe bucăţi, cu plata pe termen lung.

"După fotbal, cea mai mare frustrare a noastră este că de 27-28 de ani nu am reuşit să terminăm măcar o autostradă care să străbată România. Din păcate, noi nu suntem în situaţia în care să mergem pe procedurile clasice, adică să facem acum puţin, mai facem la anul puţin. Păi, până ajungem noi să sperăm că ne vom apropia de ţările occidentale, nu vom atinge acest obiectiv în viaţa noastră. Trebuie să schimbăm paradigma şi să avem o infuzie uriaşă de capital odată, să înceapă investiţiile mari odată, după care să se dea banii în următorii 30 de ani. Adică facem lucrările şi banii se recuperează în 30 de ani, nu invers, plătim în 30 de ani", a afirmat Dragnea.

Agerpres.ro

:rofl:

TibiV

Quote from: adrian rosca on March 13, 2018, 12:38:03 AM
... "trebuie schimbată paradigma" în materie de investiţii, astfel încât lucrările să fie efectuate în scurt timp

Oare A6 Bucuresti-Alexandria ar putea fi cel mai bun experiment pentru a demonstra ca "noua paradigma" este viabila ?...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Traiasca PPP-u'. Cu infuzie. Nu merge cu FEN, bagam cu cartelul.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

GrmmrNzi

#10084
Quote from: vancouver on March 13, 2018, 12:03:44 AMSi in Germania acest semn inseamna "drum express", adica mai exact drum dedicat exclusiv vehiculelor (pietonii, animalele, etc.. nu au voie sa mearga pe acolo).
Înseamnă mai precis "Kraftfahrstrasse", adică drum dedicat exclusiv autovehiculelor ("Kraftfahrzeug" - KFZ). Bicicletele și căruțele sunt și ele vehicule, dar pentru că nu sunt "auto" nu au voie. Pe astfel de drumuri sunt permise totuși intersecțiile la nivel.

Teoretic, nu are nimic de-a face cu "drum express" în sensul în care e definit în România (adică 2x2), pentru că există șosele 1x2 (de regulă VO) care sunt marcate ca atare.
Practic, cam toate (dacă nu chiar toate) sectoarele de drumuri naționale/regionale cu 2x2 și separator median - care în Germania nu primesc indicativ separat - sunt marcate de regulă și cu semnul de "Kraftfahrstrasse", de aici și confuzia.

dr4qul4

La bacau cred ca semnul avertizeaza ca nu avem trotuare :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

Quote from: vancouver on March 13, 2018, 12:03:44 AM
Si in Germania acest semn inseamna "drum express", adica mai exact drum dedicat exclusiv vehiculelor (pietonii, animalele, etc.. nu au voie sa mearga pe acolo).

E clar ce ai vrut sa spui, dar asa cum l-ai formulat, textul e putin hazliu. :p

Parca si vad o caprioara stand in fata indicatorului si zicandu-si "pe aici nu am voie sa merg". Noroc ca nemtii parca au ramas fara ursi, ca era mai grav daca vreunul din astia nu reusea sa "citeasca" indicatorul. :D

Allex

^^ Semnul e in Onesti si este pe centura. Ar fi trebuit sa insemne ca doar vehiculele sub 3,5t pot intra pe aceasta strada. Parerea mea este ca cei care au facut indicatorul habar nu aveau ce inseamna acel semn. Au vazut o masina si au interpretat ca se adreseaza "turismelor". Nu mai trecusem de mult prin zona iar luni mi-a sarit in ochi indicatorul.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

vancouver

Quote from: NGC on March 13, 2018, 10:25:04 PM
Quote from: vancouver on March 13, 2018, 12:03:44 AM
Si in Germania acest semn inseamna "drum express", adica mai exact drum dedicat exclusiv vehiculelor (pietonii, animalele, etc.. nu au voie sa mearga pe acolo).

E clar ce ai vrut sa spui, dar asa cum l-ai formulat, textul e putin hazliu. :p

Parca si vad o caprioara stand in fata indicatorului si zicandu-si "pe aici nu am voie sa merg". Noroc ca nemtii parca au ramas fara ursi, ca era mai grav daca vreunul din astia nu reusea sa "citeasca" indicatorul. :D

Da, e hazliu daca te gandesti la animale salbatice care merg singure pe drum.  :D Dar eu m-am referit la animale domestice insotite de oameni, mai ales la cai. Fie cai pe care stapanul calareste, fie carute sau orice altceva.

Intentionat nu am spus "vehicule nemotorizate", pentru ca pe drumurile express din Germania - daca nu incurc eu cumva ceva borcane - asa stiu ca biciclistii au voie. Si anume nu pe banda de circulatie a autovehiculelor, ci pe banda de urgenta. La fel si diverse scutere care sunt limitate sa zicem la 50 km/h. Asta ar fi o diferenta fata de Autostrada, unde accesul este permis numai vehiculelor motorizate si capabile sa circule cu minim 60km/h.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Marius68

In Germania legea spune relativ la Kraftfahrstraße:
Als Kraftfahrstraße (umgangssprachlich auch Schnellstraße oder Schnellverkehrsstraße genannt) wird in Deutschland eine Autostraße bezeichnet. Sie ist als eine öffentliche Straße ausschließlich für Kraftfahrzeuge bestimmt, deren bauartbedingte Höchstgeschwindigkeit 60 km/h überschreitet und maximal vier Meter hoch und 2,55 m (Kühlfahrzeuge 2,6 m) breit sind (§ 18 Straßenverkehrs-Ordnung StVO). (Auch einen etwa innerstädtischen Tunnel, in dem man höchstens 50 km/h fahren darf und der als Kraftfahrstraße ausgewiesen ist, darf man also nur befahren, wenn man mehr als 60 km/h fahren könnte.)
In traducere pe aceste Kraftfahrstraße pot circula numai vehicule motorizate cu viteza maxima mai mare decit 60km/h. Deci biciclistii si pietonii nu au ce cauta pe acolo.

cristi5

S-a descoperit kilometrul de 800m. Ocaua era a lui Cuza, kilometrul decideti voi al cui e.


TibiV

 :lol: :lol: :lol:

Sa apreciem totusi "decenta"... Nu l-au facut SUB 500 de metri ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Sa nu fie doar un articol senzational bazat pe o acuzatie falsa.
Eu unul nu cred ca exista asa ceva (nu locul unde a fost ampalsata borna, ci lungimea totala a proiectului sa fie crescuta artificial cu peste 20%). Doar un prost ar face asa ceva, e prea pe fata si prea usor pt dna.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote from: dr4qul4 on March 15, 2018, 08:25:13 PM
...ci lungimea totala a proiectului sa fie crescuta artificial cu peste 20%). Doar un prost ar face asa ceva, e prea pe fata si prea usor pt dna.
Din contra !...
Mie mi se pare o metoda fabuloasa !...
Nu sunt "antrepenor", dar mi se pare ca au gasit "solutia minune" pentru a reduce costurile cu 20% per km....  :lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Value Engineering de Teleorman!  :lol: