News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

cristi5

^^Multumesc!
Acea bucata din LD2 nu e un vis pentru ca are acord de mediu. E mare lucru! Cred ca o sa vedem curand asta la PiSi...

Am sters data estimata pt ca de fapt nu avem nicio estimare.  Am schimbat numele, am adaugat precizarea despre tuneluri pt ursi.

frunzaverde

Quote from: vancouver on January 01, 2018, 10:39:37 PM
@cristi5, la A2 Buc-Constanta, din amintirile mele Bucuresti-Lehliu s-a deschis inainte de Lehliu-Drajna. Parca prin 2001. Sau poate numai Bucuresti-Fundulea. Poate stie cineva cu exactitate?

Ambele s-au deschis in 2004. Bucuresti - Lehliu in iunie 2004, Lehliu - Drajna in noiembrie 2004. Drajna - Fetesti s-a deschis half-profile in 2006 si full in 2007.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

lupu.irimie

In primul rand La Multi Ani forumistilor.
Daca ar fi sa facem o sinteza in cateva cuvinte a anului care tocmai a trecut, eu unul a-si rezuma totul, in ceea ce priveste infrastructura (si nu numai) intr-un singur cuvant: DEZASTRU. Kilometri de autostrada deschizi de ai spune ca avem teritoriul Andorei, ori principatului Monaco.
Ce ne asteapta in anul 2018, care tocmai si-a itit capul!?
Tot intr-un cuvant? JALE
Suficient sa te uiti pe alocarea acelei batai de joc, numita bugetul MT 2018. Ce ne asteapta pe 2019-2020?? Filme horror.
Iar prin alte state .... dar ma opresc aici.

Un an nou, plin de minciunele si fantasmagori. Ca asta ne-a cam ramas!
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

drrond7

#9828
Urez si eu tuturor forumistilor PUM un An Nou plin de kilometri parcursi in siguranta, fericire la volan si bucurii aduse de calatorii noi, kilometri noi de autostrazi deschise in România, poze si filmari cat mai multe de pe sectoarele in lucru cu progrese evidente si, bineinteles, sanatate maxima!!

Si un gand bun indreptat in mod special catre cei care ne-au facut fericiti tot anul, in primul rand @rocklee, apoi: @ ciprebbee, ddfab, elion, Stefan01, teoneo, alexV si ceilalti (carora le cer scuze ca nu i-am pomenit aici), MII DE MULTUMIRIRI!! Si nu in ultimul rand owner-ului @Ionut, prin eforturile caruia ne mentinem "drogul" zilnic!

La multi ani! :drunk: :cake: :vroomvroom:
Carpe Diem!

Paraschiv Mircea Băcanu

LA MULȚI ANI 2018! Ionuț îți mulțumim pentru tot ce faci!

cristi5

#9830
Quote from: Liviu_udr on January 04, 2018, 10:05:37 AM
Soimuș:

Multumim mult pentru poze!

... dar se incarca foarte greu. Am si uitat de cand asteptam sa se incarce fiecare poza din fiecare mesaj.

As dori sa recomand calduros folosirea uploader-ului, care stocheaza la imgur poza originala, dar pune pe forum o poza redusa ca dimensiuni, care e de multe ori suficienta si foarte benefica pentru colegii care citesc forumul cu date mobile. La nevoie poza originala e accesibila cu click pe poza de pe forum. Poza redusa este furnizata "gratis" de imgur.

http://proinfrastructura.ro/poze.html

Uploader-ul merge si pe mobil. Daca poza are geotag (multe poze facute cu telefonul au), uploader-ul salveaza geotag-ul inainte sa apuce imgur sa il stearga. Imgur, facebook, twitter si multe alte servicii sterg geotag-ul din motive de integritate a utilizatorului (sa nu poti sa mergi sa-i dai in cap pentru ca stii unde e). Geotag-ul e salvat... tot la imgur, ca si comentariu la poza, impreuna cu toate celelalte informatii EXIF ale pozei.

Daca nu vrei sa folosesti uploader si vrei ca poza de pe forum se se incarce mult mai usor, poti adauga un h la sfaristul adresei pozei. In loc de i.imgur.com/uObD2gH.png pui i.imgur.com/uObD2gHh.png . Dar atunci e o problema pentru cei ce vor sa vada poza originala. Pot sa deschida poza intr-o fereastra de browser separata si sa stearga acel h din adresa dar nu e sigur ca vor sti sau ca isi vor aminti de posibilitatea asta.

Invers, daca folositi uploader si vreti neaparat sa se vada pe forum poza originala (de exemplu tabele, planse de proiect, citate din documente, etc), puteti sterge acel h de la sfarsitul adresei.



Powered by API/PUM imgur uploader


Ionut

Am mutat discutia despre recomandarile de vacanta pe un thread nou in "Haihui". Era pacat sa se piarda aici intre atatea subiecte conexe. Puteti discuta acolo in voie. :cheers:

cristi5

#9832
Quote from: cristi5 on January 04, 2018, 11:33:19 AM
Invers, daca folositi uploader si vreti neaparat sa se vada pe forum poza originala (de exemplu tabele, planse de proiect, citate din documente, etc) ...

In timp ce scriam asta mi-am dat seama ca pot face uploader-ul sa detecteze automat daca poza e facuta cu un aparat de fotografiat sau smartphone (daca are informatie EXIF). Daca nu, daca poza e de exemplu un screenshot de pe desktop sau telefon, atunci uploader-ul va pune intotdeauna imaginea originala, indiferent de dimensiuni.

Atentie ca s-ar putea sa accesati o versiune veche a uploader-ului. Apasati Shift-reload sau Ctrl-F5 dupa incarcare pentru a fi siguri ca folositi cea mai recenta varianta. Din pacate asta e mai greu pe mobil, dar cu timpul va intra noua versiune.

http://proinfrastructura.ro/poze.html

cristi5

Am mai rezolvat o problema la uploader :) Pe viitor ar trebui sa nu mai ia pauze.

Quote from: cristi5 on December 01, 2017, 12:20:41 AM
Trebuie sa mearga acum. Se reporneste din cand in cand calculatorul, si o componenta a uploader-ului nu reporneste automat... Inca nu am avut timp sa caut o solutie.

Azi a fost oprit cateva ore pentru ca a sarit "Întrerupătorul automat de curent diferențial rezidual" (residual-current circuit-breaker, bun pt ca evita electrocutarea dar uneori sare din proprie initiativa) si s-a repornit calculatorul. Asa ca am cautat un pic si am rezolvat. Am dat un reboot de test, totul pare ok.

Vice33

Șmecheri de Vâlcea, crezând că dacă au autovehicule "bazate/tunate" pot conduce cu o mână...șmecheria și ignoranța se plătesc scump.

Degeaba Poliția Rutieră dă amenzi, face campanii, că tot degeaba...vin "deștepți" de VL, AG și provoacă accidente mortale. Și la mine în oraș am văzut în trafic mai multe autovehicule nu chiar ieftine, cu nr. de VL și AG, conduse de dubioși, tineri, cu cefe late, care nu aveau nici o jenă față de regulile de circulație: depășire fără semnalizare, viraje fără semnalizare, depășire și apoi îți taie calea...stau și mă întreb, chiar atât de gravă este situația la Vâlcea și în Argeș cu permisele care se iau pe "nv"?

Mai demult credeam că autovehiculele cu nr. de B sunt campioane la nerespectarea regulilor de circulație, dar văd că acum, VL și AG sunt pe primul loc...

@ADIARC: Ideea cu parapeți N.J. nu este deloc rea, ar ajuta mult în reducerea accidentelor , estimativ, câte curbe sunt pe Valea Oltului, de câți km de parapeți ar fi nevoie...? Putem face un calcul...? Cât costă un parapet?

pasadia

Sibieni in masina cu numere de SB si tu te legi de VL si AG. Fuck logic!

Vice33

Sibienii sunt exceptie, si nu sunt asa multi ca AG/VL...acolo mă sperie cât de mulți conduc anapoda, am venit și eu de la Drobeta Tr. Severin prin Vâlcea, pe Valea Oltului și sincer m-am speriat de stilul lor de condus...

Catastrofal în Vâlcea și împrejurimi. Nu vreau să jignesc pe nimeni dar uitați-vă la statistici și la scandalurile cu permisele auto din Argeș și Vâlcea...ca să nu mai spun câți "bronzați" la volan am văzut întrebându-mă câți dintre ei au liceul terminat, și dacă știu să scrie și să citească, ca sa nu mai intreb, câți dintre "bronzați" chiar au dat examenul de șoferi pe bune...

Nu trebuie să te superi Pasadia, uită-te și vei vedea faptele. Eu știu ce am văzut în alte localități (Hărman, Sf. Gheorghe, M. Ciuc, Predeal, Brașov, Râșnov, Făgăraș, Sibiu, Deva,) și în comparație ce am văzut în schimb cum am trecut după Dâmbovicioara-Câmpulung sau mai departe spre Craiova...

Sunt zone ale țării unde se circulă mult mai neordonat ca în toate celelalte zone, mă întreb, de ce tocmai Argeș și Vâlcea cam ar fi în acest top negativ...?

dr4qul4

#9837
Vice, nu poti sa faci asemenea afirmatii fara dovezi. In cazul de fata masina e de SB.
Eu sunt din Bucuresti, dar am condus destul la viata mea prin Valcea si desi am vazut multi impresari, nu erau nici pe departe bizoni. Aia merg de obicei la relanti, nu cu pedala apasata mai mult decat altii.
Cu siguranta statistica va arata ca cele mai multe accidente sunt in Valcea, dar asta e doar pentru ca bucata aceea din DN7 e tranzitata de foarte multi soferi obositi.
Acolo se intersecteaza traficul local cu cel de lung parcurs, asa ca e normal sa fie accidente.

Iar legat de Arges.....soferii care si-au luat permis acolo "pe naspa" si-au facut mutatie la loc si si-au inmatriculat masinile la ei acasa. Erau doar turisti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

KenyaSong

#9838
Nu îmi dau seama unde începe discuţia asta, pare trunchiată de undeva, dar cred ca astfel de judecăţi sunt superficiale şi dăunătoare:
- pentru că numărul de maşină nu e neapărat corelat cu locul de baştină al şoferului sau cu nivelul lui de educaţie
- pentru că exacerbează prejudecăţi: de fiecare dată când cineva face o figură urâtă pe şosea, e suficient să fie din judeţul XY ca să confirme prejudecata că toţi şoferii din XY sunt şoferi proşti sau, mai rău, toţi din zona Z (muntenia, dobrogea etc).

Mai degrabă întregul sistem ar renunţa la numere specifice judeţelor, ca să evităm comportamentul agresiv împotriva şoferilor din unele zone (ex Argeş, Bucureşti)

adiarc

Parapeti,in majoritatea curbelor nu pot fii amplasati fara latirea drumului....latire care presupune de cele mai multe ori zid de sprijin

Eu as impartii mare parte din V.Oltului in sectoare de 5-7 km si as scoate totul simultan la licitatie...cu 10 sectoare si min 60-70 km se rez problema

Se pot face lucruri deosebite si cu bani putini....aia putini ai nostri....nu de alta,dar aia mai multi si gratis ( fonduri europene),preferam sa-i lasam sa curga pe langa  noi....pe apa Sambetei sau a Oltului( iar acest tip de lucrare poate fii bagata si pe fonduri UE)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura