News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dragos76

Ce e la fel de trist e atitudinea de a servi argumentele astea ca și "scuze". Ori e o tâmpenie, ar trebui ca ele să fie cel mult o explicație a unor situații (explicație bună sau rea, cretine ca asta de față sau realiste), dar neapărat însoțite de un plan de acțiune.

Bun, e solul arid/nearid și nu se pricep oamenii la construit, a fugit un urs cu documentația pentru un proiect, vine o eclipsă de lună și nu se mai poate asfalta decât cu sacrificiul unui cocoș roșu. Dar rezolvăm cu măsura X sau Y. Nu doar ne plângem ca niște artiste de telenovele, și gata.

myid

http://www.gandul.info/stiri/doi-sefi-de-la-drumuri-demisi-dupa-ce-o-masina-a-cazut-in-dunare-concluziile-raportului-de-pe-masa-ministrului-16760468

QuoteDecizia luată de directorul general al CNAIR ca urmare a informaţiilor prezentate, a fost de demitere din funcţie a directorului Regionalei Timişoara, Horaţiu Simion, dar şi a şefului Secţiei de Drumuri Orşova, Cunicel Ion. ,,Din raportul prezentat a reieşit inclusiv că în acea zonă, parapetul greu era deteriorat de cel puţin 2 ani", se mai arată în comunicatul CNAIR.

FMM Cucule. >:( >:( >:(
Desi toate DRDP-urile din tara sufera si nu isi fac treaba poate cum ar trebui 100%, de departe cel mai bine era gestionata de DRDP Timisoara.

Serios, e trist ce se intampla, foarte trist :(

NGC

PR
Vine "ziua judecatii" in guvern. :D

laszlo.robert

Din ce se aude cucul schimba cuibul.

Allex

Degeaba, raul a fost deja facut (adica nu a facut nimic).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristi5

Ooo, problema e ca a facut. A inceput licitatii in conditii absolut lipsite de exchilibru intre beneficiar si constructori. Chiar daca pot fi atacate, asta va lua timp si va intarzia proiectele.

Pe langa asta proiectantii nu au voie sa schimbe solutiile din SF, adica cele mai complexe proiecte (autostrazi montane) vor fi puse in opera pe solutii din secolul trecut, cu costuri de intretinere aferente etc.

Si majoritatea ideilor se mai sus sunt probabil ale lui Ionita, asa ca speram in retragerea la vestiar a intregii echipe.

Vice33

In presa se aude zvonul ca premierul Tudose vrea sa remanieze 5 ministrii, printre care si Ministrul Transporturilor, Razvan Cuc:

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/nume-vehiculate-pentru-inlocuirea-ministrilor-remaniati-808631

rizzuh

Daca nu vine macar unul semi-competent, degeaba.

alecu26

statistic vorbind...mici sanse. A fost vreunul pana acum semicompetent? Aparent semicompetent stiu ca au fost. Dar la final a costat muuuuuult...si inca notele de plata nu sunt finale.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

#9414
Orice ministru nou, care nu este deja in sistem si nici nu urmareste forumurile, are nevoie de 3-6 luni ca sa se acomodeze, sa inteleaga despre ce este vorba in propozitie. 3-6 luni pierdute pentru infrastructura din Romania. Exceptiile se pot numara pe degete, dar au fost persoane care erau deja mai mult sau mai putin in sistem. In primul rand Anca Boagiu, care lucrase deja la Bruxelles pe aceeasi tema de pregatire a proiectelor din transporturi. La fel si Ramona Manescu. Si atunci evident rezultatele s-au vazut la cele doua doamne. Si important, sa nu ai in cap ca principala idee ca toti de pe acolo sunt niste idioti si ca vii tu si dregi si faci... pentru ca in realitatea ei sunt niste functionari publici al caror ceas ticaie ca la orice functionar. Si oricum n-ai de ales, trebuie sa joci cu echipa pe care o ai. Sa schimbi echipa cu totul dureaza mai multi ani si oricum tot functionari publici vei avea in final in echipa, chit ca vor fi altii.

Din zona PSD vad o singura persoana capabila sa dea un imbold clar si pozitiv la MT: Corina Cretu (si nu ma luati ca a fost amanta lu nu stiu cine. Toti oamenii au vicii si defecte, important e ce fac profesioal). In rest cea mai buna varianta de moment: sa ramana Cuc. (ma astept la o cascada de unlike-uri, asta e)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Eu zic sa ne aducem ami te de Costescu si de Buse. Mai bine ramanea primul.
Instabilitatea nu aduce nimic bun.
Problema principala e la sistem. Un ministru nu poate schimba nimic in 6 luni. Are nevoie de 3-4 ani ca sa-si poata lasa amprenta.

De fapt la fel e si in companiile private. Un Administrator nou, adus din afara companiei, nu va putea schimba nimic in 6 luni. Daca incearca ceva radical din prima, el va fi cel schimbat.
La stat e chiar mai greu. Este practic imposibil sa dai pe cineva afara in mai putin de 1 an.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Sorin Bota e acolo de 1000 de an.

Rus e tot din PSD si in tema. (sustin parerea ca ""gafa"" a fost intentionata....dar culmea groaznic de reala. Lipsa de personal calificat si necalificat in constructii e acuta, si salariile sunt deja in zona celor din Spania si Italia. Doar ca lumea deja vrea mai mult de la o tara, decat salariu adica o burta plina si un acoperis deasupra capului).

Sunt alternative. As zice ca, conteaza poate chiar mai putin ministrul, ci secretarul de stat de pe domeniul respectiv.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Pt mine e nesemnificativ cine va veni/cine va înlocui pe cine,etc...e clar ca va fii recompensata tot o sluga politica...M-as mira sa folosească experiența cuiva de la Bruxelles.

Pe mine ma îngrijorează NOUL TREND,de anularea a actualizării de SF ( care si alea sunt la prețuri ridicol de mici,dar au mai multe foraje decat cele făcute exclusiv din birou,din trecut )si realizare pe SF-Uri vechi,care de fapt NU SUNT SF-uri....sunt Amintiri din Copilărie,eventual

CONCLUZIE -noi toți,in frunte cu API ar trebuii sa ne luptam sa se renunțe la aceasta tâmpenie care va prelungi proiecte importante cu 15-20 de ani ( da 15-20 de ani,daca 10 durează in mod normal ),indiferent cine va fii noul LIAR-LIAR ( Mincinosul-mincinoșilor ),de la MT.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

pai e greu sa repari greselile si ilegalitatile din trecut (receptia unor SF -uri facute pe un sfert). Si statul nu poate trece peste ele. (Sau poate...sa vedem ce va face noul sef al curtiii de conturi).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

kumar

Se pare ca Razvan Cuc isi va da demisia, conform Digi24.