News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Eu mi-am luat teapa vreun an si jumatate la Raiffeisen. S-au rugat de mine sa-mi activez descoperitul de cont. Ca e fara dobanda, si au doar un comision mic si doar daca il folosesti te taxeaza. Am acceptat ca prostul, dupa ce am citit doar partea de comisioane si taxe cu atentie. Mare greseala.
Nu m-am atins de overdraft deloc. Aveam toate platile setate pe direct debit (cel mai bun dintre toate si era doar 1 leu per tranzactie), dar o data m-am uitat cu atentie si vad o plata: prima pdf. Era o plata lunara. Dupa vreo 3 drumuri la ei (la telefon nu au inteles) am aflat ca plateam pentru asigurarea overdraftului. In cazul in care imi pierdeam locul de munca din motive independente de mine, si aveam overdraft activ, nu trebuia sa-l mai returnez. Bineinteles ca nu au exlicat niciodata cum vine asta. Doar mi-au luat aproape 300 lei asigurare.

Acum am unicredit (lucram cu 4 banci la munca, si oricine e liber sa-si aleaga dintre ele) si avem conditii negociate. Conditii pe care la raiffeisen (cu toata reclama lor), nu le-as fi avut niciodata.

In concluzie, era si timpul ca cineva sa se ia si de banci. Multe te jecmanesc. Altele sunt ok. Dar PM asta a iesit din grota. Tinand cont de functia ocupata, ar trebui sa fie mai diplomat. Cred ca pana si bodyguardul lui Dragnea are mai mult tact ca el.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dan74

Conteaza la banci si conditiile puse de angajator, eu la BCR am 2.75 RON/luna comision, in plus mi-a iesit un curs bun la platile efectuate cu cardul in Anglia.
@dumbravaandrei: angajatorul nu te poate obliga dar in realitate trebuie sa accepti banca cu care colaboreaza angajatorul.

dumbravaandrei

Ce sa accepti in realitate? Ia te rog prezinta-mi si mie o motivare a unui angajator ca nu vrea sa iti plateasca salariul intr-un cont bancar? Ce masuri coercitive poate sa ia? Iti inceteaza contractul de munca sau ce, ca nu inteleg.... (daca ar face asta ar avea mari batai de cap)
Imi pare rau... dar faptul ca 90% din angajati sunt oi si 99% sunt angajatori sunt lupi... nu e vina bancilor. N-are banca nicio treaba.

P.S: Am lucrat ceva vreme intr-un grup bancar si salariul il primeam la o banca concurenta. How about that ;)

Asa ca duma cu "tre sa accept orice imi pune in gura angajatorul", fiecare si-o suporta asa cum o inghite.

Dan74

Majoritatea angajatorilor  nu vor sa se complice cu virarea salariului in mai multe banci, deoarece e mai comod sa trimita la o singura banca un fisier cu sumele si sa faca un singur OP.

AdrianB1

De vreo 10 ani (poate mai mult) nu am mai platit comisioane la banci. Am avut o promotie la Citi, cand lucrau cu persoane fizice, de pachet cu zero comisioane. Apoi la ING si Raiffeisen. La un moment dat ING a introdus niste comisioane pe niste conturi, a doua zi le-am inchis. La Reiffeisen nu am platit nici un leu, vreodata, isi scot ei banii din tranzactiile cu cardul lor pe care il folosesc moderat, cam un sfert din salariu trece prin cardul ala.

Cu angajatorul am avut discutii legate de plata cu cardul doar prin 1999-2000 cand cardurile nu prea existau in Romania, BRD tocmai voia sa le puna pe piata si am avut al doilea card emis de agentia respectiva, primul era directoarea noastra financiara careia ii explicasem atat de bine despre ce e vorba ca a zis ca incearca pe pielea ei mai intai.

Dar depinde ce angajator ai si cum discuti cu cei de la financiar. Deja in 2002 cand m-am mutat in alta companie mi-au zis din prima zi sa le dau un cont bancar in care sa imi verse salariul si sa ii anunt cu minim 5 zile in avans cand vreau sa il schimb, in rest nu a comentat nimeni vreodata nimic.

cristi5

#9170
daca vreti sa cititi forumul cu tapatalk de pe desktop, puteti folosi Bluestacks, emuleaza o tableta android, si pe el se poate instala orice app, inclusiv tapatalk.... ar merge si butonatul de mesaje mult mai repede... atata ca, asa cum se vede, al meu are probleme cu shift si majuscule...

E util si pt ca Tapatalk nu considera un mesaj ca fiind citit decat daca citirea s-a facut cu Tapatalk. Daca a fost citit pe web de exemplu, apare ca necitit in app.

Pe de alta parte, daca un mesaj e citit cu Tapatalk, apare ca citit in Tapatalk pe orice alt dispozitiv, si pe web e considerat citit (nu mai e listat la "show unread since last visit")



Powered by API/PUM imgur uploader

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

TibiV

Quote from: ciprebbe on September 03, 2017, 05:10:34 PM
zic ca se poate inaugura si aici fara viaductul Gilau.
Eventual facem o pluta si putem sa ii dam drumu.
Na si tu, pluta...
Gresit!
Un pod de pontoane este ceea ce ne trebuie...
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Corpul IV de armata are si e cantonat in zona :))) sa le dam idei? :))))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Neufunk

Care sa lege ce de ce? Adica, serios, stau si ma gandesc. Ok, deschizi bucata aia, si ce ai realizat? Cat de utilizata va fi? La ce se leaga?

Daca Suplacu - Bors era deschis atunci poate ca avea sens, insa asa..

Nu zic ca nu ar trebui deschisa, dar cred ca nu avem suficiente motive sa cerem un pod de la Armata doar pentru chestia asta, plus problemele evidente de realizare.

ciprebbe

:)) era o replica data colegului :))
Si trebuie deschisa cat mai repede pentru a degaja de tiruri Gilaul si tot traficul care e acum pe DN1J
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

De ce se lucrează cu viteza melcului pe autostrăzi?
Erbaşu: Străinii vin să le construiască doar cu mapa şi BMW-ul


,,Lipsă de forţa de muncă este cea mai mare problemă. Am sesizat de ani de zile că se va ajunge aici. Vor semna contracte, dar nu le vor derula. Străinii vin cu bani, vin cu scrisori de garanţie şi referinţe, dar nu prea vin cu muncitori. Vin cu specialişti, cu mapa, cu BMW-ul, dar mai puţin cu muncitori. Şi, până la urmă, autostrada nu se face din birou, dar, dacă vrem să avem numai pe hârtie, asta este situaţia", a declarat Cristian Erbaşu, preşedintele Patronatului Societăţilor din Construcţii.

,,Câteva lucruri propuse de patronat au fost luate în seamă, precum actualizarea de preţ în funcţie de inflaţie. Şi aici avem inflaţie pentru că mâna de lucru va trebui să crească dacă vrei să atragi oameni care să-ţi lucreze la 40 de grade sau la minus 10 grade. În general tinerii nu mai sunt atraşi de zona asta. Iar contractele vechi au fost încheiate cu preţ ferm. Nimeni nu avea de unde să ştie cum vor evolua salariile sau preţurile materialelor", a explicat Erbaşu.

,,Dacă spui eu (CNAIR- n.r.) sunt victima celor doi care s-au coalizat, atunci înseamnă că ai o problemă. În continuare sunt instituţii care se bazează pe drafturi de contract propuse de cabinete de avocatură, care la rândul lor sunt conectate la anumite grupuri de interese. La forma de contract care există actualmente, o firmă corporatistă este interesată să aibă termen de execuţie cât mai lung. Dacă stă şantierul din cauza CNAIR (probleme de expropriere sau de altă natură), firma spune am avut cheltuielile astea, câţi ingineri şi utilaje a avut dislocate, şi ia pe gratis o mulţime de bani", a continuat preşedintele PSC.

,,Practic, beneficiarul (CNAIR - n.r.) degeaba ţipă, pentru că le-a pregătit terenul pentru aşa ceva. Iar după aceea, când se hotărăşte beneficiarul să facă pe nebunul, constată că e vulnerabil, că pierde mereu în instanţă, pentru că a început lucrurile strâmb. Când se hotărăşte şi el să pună piciorul în prag, constată că pragul este strâmb", a mai spus şeful Patronatului Societăţilor din Construcţii.

Economica.net

alecu26

slabut articolul. (actualizarea pretului exista demult, conditiile FIDIC sunt obligatorii de ani si ani de zile, si sunt folosite in practica de si mai multi ani de zile).

Si faza ca ia pe gratis o gramada de bani, când stau utilajele e demna de ani 80, dar cred ca si atunci exista amortizare. Amortizarea potrivit regulilor contabile e un cost. Ca sa nu mai vorbim de costurile de finantare.

S-a incercat si cu firme romanesti, dar in afara de UMB cam nici una nu a confirmat.

In rest, cum de nu reusesc firmele romanesti sa dea preturi mai bune decat alea straine? Asta poate-mi explica domnul Erbasu. Nu platesc laptopul, nu platesc BMW-ul, nu platesc inginerii cu salariile din vest, nu le platesc bilete de avion sa mearga acasa, utilajele care stationeaza prin santier sunt gratis (potrivit afirmatiei lui). Deci....???
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AdrianB1

Quote from: alecu26 on September 04, 2017, 10:53:57 AM
In rest, cum de nu reusesc firmele romanesti sa dea preturi mai bune decat alea straine?
Diferente de finantare, diferente de experienta, de profesionalism, etc.

AlexxC

Quote from: Neufunk on September 03, 2017, 09:34:52 PM
Care sa lege ce de ce? Adica, serios, stau si ma gandesc. Ok, deschizi bucata aia, si ce ai realizat? Cat de utilizata va fi? La ce se leaga?
Daca Suplacu - Bors era deschis atunci poate ca avea sens, insa asa..

Podul lipsa scurteaza distanta dintre orasele Baia Mare,Satu Mare si Zalau fata de tot ce e la sud de Cluj (Alba,Sibiu,Bucuresti...etc) cu 15km sau 20minute. Eu zic ca e un castig bunicel. Astfel de proiecte relativ ieftine dar cu impact foarte mare ar trebui sa aiba maxima prioritate.

SILVIUFG

Daca aveam podul de la Gilau scurtam calatoria mea de la Fagaras spre Satu Mare cu cel putin 30 de min. Am stat bara la bara in Gilau iar apoi DN1J care nu e dezastru dar nici ft bun. 8 km de autostrada in cazul asta fac foarte mult!! Sa nu vorbim prostii !!! ASTEPTAM SEMNAREA CONTRACTULUI!!!  :(( :((