News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

cristi5

Apropo de actualizarea hartilor. OSM se actualizeaza pe loc, fara moderare, partea proasta e ca apar uneori tot felul de contributori ciudati...

Aseara am participat la un mic comando pt ca cineva marcase ca finalizate toate autostrazile de pe OSM: Lugoj-Deva, Pitesti-Sibiu, A10, TgMures-Iasi, TgMures-Fagaras, Brasov-Sibiu, Comarnic-Brasov... Incepeau sa se vada si pe openstreetmap.org, arata ca-n Germania :) :)

Am pus la loc "construction" sau "proposed", azi-dimineatata a inceput din nou. Apoi l-au blocat. Afara de autostrazi (de care a prins gustul numai alaltaieri, ca norocul), omul marca tot felul de biserici, scoli, posturi de politie, etc. Probabil luate de pe Google Street View (ca erau in toate colturile tarii, putin probabil c-a umblat atata), ceea ce e ilegal.

http://resultmaps.neis-one.org/osm-discussion-comments?uid=4648211
http://www.openstreetmap.org/user_blocks/1270

Daca observati astfel de ciudatenii pe OSM, va rog sa dati de stire.

Harry

Cea mai inedita statie de autobuz din lume a fost inaugurata in Singapore. Statia de autobuz cuprinde canapele generoase, o bilbioteca cu carti care se adreseaza cititorilor de toate varstele, un leagan, statie de incarcare a telefoanelor mobile, parcare pentru biciclete, iar pe acoperis a fost amenajata o gradina. De asemenea pe peretii statiei sunt montate touch screens care prezinta programul autobuzelor, vremea, stirile zilei si alte informatii utile.


TibiV

Slabuta "recolta foto" de astazi, desi a fost duminica...

Cu atat mai de salutat munca lui elion !
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#8223
A aparut pe mai multe canale media majore faptul ca se lucreaza la o noua lege a achizitiilor. Liderul coalitiei la putere:

Quote
Se lucreaza acum intens la o Lege a achizitiilor strategice, care se va finaliza cu un proiect de lege, care va fi dezbatut in Parlament, care sa aiba in mod nominal si foarte clar in anexa investitiile ce vor fi cuprinse in aceasta procedura simplificata, in cel putin trei domenii mari: infrastructura, energie si aparare, cu niste proceduri inspirate din tarile dezvoltate care nu au aceste intarzieri uriase in istorie

Are vreo sansa o procedura simplificata sa nu fie contestata in instanta? Eventual incepand cu CCR?

disney

E vorba cumva de vreo procedura simplificata pentru spaga? :lol:

adiarc

Eu as insista pe un nou Cnir alcătuit din specialiști cu adevarat.

Problema principala este faptul ca avem licitatii si caiete de sarcini f.f.prost pregătite...de aici nenumărate contestații si cereri de clarificări.
Bineanteles e mult mai comod sa dai vina pe alții.

Dupa si doar dupa ce avem de a face cu o companie de specialiști putem discuta de penalități asupra unor companii care poate,într-adevăr abuzează de contestatii.

Totusi ,fara contestatii deloc,este o situație de nedorit,deoarece miroase a înțelegeri necurate.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Lucrurile sunt extrem de simple. Vrei sa se termine o investitie in anul X. Atunci nu pornesti studiul de fezabilitate in X-3, ci in X-10. Alta procedura nu trebuie, si asta se face si in alte tari. Atunci se poate avansa normal si in liniste cu orice proiect, iar 2 ani de constestatii pentru studiu si apoi alti 2 ani pentru executie sunt absolut normali si inclusi in calcul.

Ce-o fi asa de greu de pornit de acum ceea ce dorim sa avem gata in 2027-2030?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

JohannDB

Dragi colegi de forum....stau și mă întreb, de ce "astăzi" sunt necesari ani de zile pentru un S.F.  ??? Luni de zile de analize pentru "contestații" ??? Ani de zile pentru studiu gelologic......???? Ani de zile pentru despăgubirea la ADEVĂRATA VALOARE a expropiaților (fără "alba/neagra" la care bietul- la urme urmei, badea Ion de pe nu știu unde / că de era băiat deștept, avea altă soartă / nu-și poate lua pe banii primiți, nici măcar ce-a ridicat cu mâna lui, o viață întreagă, ca și compensație)......????? Procese.....procese... sentințe pe la "Sfântul Așteaptă"...!!! Întârzieri "memorabile"......
    Mă uitam pe harta Google.... de fapt am și trecut pe acolo......."A 14" mai sus de Magdeburg... Și acum este pe "secțiuni"...autostradă...

Germany

Cei de la UMB au început în forță! În mega-forță! :) S-au mobilizat în număr mare, atât utilaje cât și muncitori.
Este pe undeva firesc că au trezit speranțe în mintea oamenilor, plus că și nenea Cuc a spus vorbe mari cum că ia în calcul deschiderea pe 2017, că vor termina anul acesta! Prea mult în politicieni NU e bine să ne încredem ....;)
Să fim totuși realiști....nu trebuie să fi vreun inginer din domeniu ca să-ți dai seama că anul acesta NU va fi gata!!

Pe de altă parte (fără să fiu din domeniu) mă întreb:

"Dacă Transfăgărășanul a fost construit de (atenție) ARMATĂ, în timpul record de numai 4 ani (1970-1974), cu utilaje primitive, cu oameni care NU erau din domeniu ci simpli militari, și o lungime de 90 km, și "know-how-ul" din anii '70....DE CE AR FI AȘA IMPOSIBILĂ FINALIZAREA LOTULUI 4 ÎN ACEST AN??

Este doar o contra-întrebare :)

danutzu_1069

Daca il puneam pe dl ministru sa garanteze cu scaunul de ministru asumarea desciderii... fiti sigur ca tăcea mâlc.
Si căuta informații pe forumuri..

Trimis de pe al meu Redmi Note 4 folosind Tapatalk


alecu26

intram in fibrilatii când vedem un pic de mobilizare in santier. Daca noi, privitori din afara, ne umplem de super optimism...ce sa mai zicem de Directorii Generali si ministrii?

LD 4 a mai fost promis cam anul trecut pre vremea asta. A se vedea semnatura mea. Si ST 2 la fel.

E pacat ca nu avem in detaliu cum s-a ajuns la acei 98 de km promisi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexandru_m

Alecu, iti spun eu cum au calculat:

Ilia-Holdea     - 21.14 km
Holdea-Ilia     - 21.14 km
Aiud-Decea   - 12.45 km
Decea-Aiud   - 12.45 km
Turda-Decea - 16.30 km
Decea-Turda - 16.30 km

Total             -  99.78 km



Ce zici, ma angajeaza si pe mine?

nrb

 :lol:, cam așa e cu număratul în fiecare început de an  :D

cosminnus

Au calculat asa:

15km LD L2
21km LD L3
22km LD L4
8.7km Gilau Nadaselu
3.3km Intrare Bucuresti A3
12km ST L3
16km ST L4
-----------
98km

dr4qul4

Chiar daca sunt exagerat de optimiste, cifrele sunt mult sub cele debitate de Buse. Cat visa el? 150?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist