News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

vancouver

#7905
Quote from: adrian rosca on January 08, 2017, 11:44:50 AM
Poate ar trebui sa aducem niste consultanti din Norvegia sau Canada sa ne invete sa deszapezim drumurile  :-[

Adrian Rosca nu stiu daca ai remarcat, dar in toate filmarile cerul este senin sau daca nu este senin, in orice caz NU EXISTA URMA DE NINSOARE.

Observati ca toate marile utilaje pe care le postati fac curat  DUPA TRECEREA URGIEI. Ca in mod evident acele locuri au fost total inchise pe perioada caderilor de zapada si numai cand este frumos afara se apuca de treaba? Nu de alta, dar daca nu se inchid, atunci zapada nici nu se mai poate indeparta asa usor.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Quote from: Harry on January 08, 2017, 04:38:26 PM
meanwhile in USA se curata strazile fara sa se arunce zapada pe trotuar :O



Da, DUPA trecerea caderilor de zapada. Se vede in filmari ca uneori zapada este deja batatorita sau data de alte utilaje la o parte (stransa)., deci la ZILE dupa trecerea ninsorii.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Harry

@vancouver la clipul respectiv eu nu ziceam de data curatarii ci de modul de actiune. de diferenta de mentalitate sau daca vrei de dovada ca aplicarea legii face ordine. In timp ce la noi in delasare se trece cu lama si se arunca zapada pe unde se nimereste, la ei e foarte mare atentie la detalii si ordine.

Un rieten mi-a aratat azi un filmulet facut in austria zilele trecute unde un anagajat al primariei din localitatea respectiva trecea pe trotuare cu o minifreza de zapada o idee mai mare decat o masina de tuns iarba.

Eu ce ceream / cer. Sa se faca treaba dupa niste reguli, gandit, planificat, dupa o strategie serioasa. La noi se lucreaza cu avant si heirupism tovarasesc.

Facuta legislatie clara care sa nu mai permita interpretari (pentru ca asa zisele scapari/gauri legislative nu sunt erori sunt intentii) si legea sa fie respectata de la presedinte la dorel cu matiz de Bulgaria.

AdrianB1

Poti sa ceri, atata timp cat primarul si consiliul sunt membri de partid atunci expertiza lor in administratie e ultima grija a cuiva. A votat cineva vreodata un primar sau consilier pentru experienta in administratie sau doar pentru partidul din care face parte? Care e partidul celor priceputi la dat zapada?

GDPR

#7909
@vancouver, ninsoarea a stat de mult. A2 e tot inchisa. Eficienta?

LE Hai ca s-a redeschis  :cheers:

JohannDB

#7910
         Pasadia, o spune corect.... Pe A2 vântul bate în general (dacă mergi spre Constanța) de la stânga ta la dreapta, dinspre munte spre Dunăre....... Și tocmai din cauza asta se adună zăpada pe carosabilul autostrăzii, pe benzile aflate între......glisierele de protecție laterale și centrale......
          De ce spun asta? Priviți și în pozele lui Harry de la postarea #7888, pag. 526 și priviți și cu atenție orice imagine filmată și veți observa că zăpada adusă de pe câmp (câmpul este negru pe alocuri) se depune de la cca un metru după prima glisieră unde se și îngroașă, ca mai apoi depunerea să se subțieze spre glisierele mediane și după acestea (mediane) să se depună din nou...... Ce nu se depune este dus de vânt mai departe în câmp; mie așa mi se pare că însăși glisierele sunt un magnet pentru zăpadă..... Priviți numai cu mai multă atenție....... Poate percep eronat felul cum se adună zăpada pe benzile autostrăzii.

dragos76

Quote from: AdrianB1 on January 09, 2017, 02:36:51 AM
Poti sa ceri, atata timp cat primarul si consiliul sunt membri de partid atunci expertiza lor in administratie e ultima grija a cuiva. A votat cineva vreodata un primar sau consilier pentru experienta in administratie sau doar pentru partidul din care face parte? Care e partidul celor priceputi la dat zapada?

Consilierii și primariul e normal să fie membri de partid. Ei trebuie (teoretic) să candideze pe baza unui program asumat politic, pe care apoi să îl traducă în hotărâri de CL care să impună anumite priorități, direcții. Dar modul cum aceste hotărâri sunt puse în practică trebuie să fie responsabilitatea aparatului tehnic al primăriei. Deci nu primarul sau consilierul decide care străzi sunt dezăpezite primele, cu ce utilaje etc.

yetiman

#7912
@JohannDB:
Este corect ceea ce spui. E la fel cu aerodinamica unui autoturism:


Doar ca aici obiectul (glisiera) este fixa, si doar aerul este cel care circula.

In spatele glisierei se formeaza o zona cu presiune mai redusa, care atrage zapada dusa de vant. La ceva distanta de glisiera, vantul impinge din nou zapada, pana la urmatorul obstacol.

(din pacate n-am gasit o imagine mai concludenta)

LE: De aia si masinile care circula sunt cel mai murdare la partea din spate, si cu cat sunt mai "drepte" si mai mari cu atat sunt mai murdare.  :D


Uite ca am gasit si o plansa perfecta si relevanta.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

AlexxC

Aseara venind de la Ploiesti spre Bucuresti pe DN1 situatia a fost in felul urmator:
pana la limita de judet de la Potigrafu patunoar,pe partea apartinatoare de Ilfov asfalt negru umed,la intrare in Bucuresti exact de la rampa podului peste DNCB din nou gheata...patinam incercand sa urc podul in viteza a 3 a.
De Bucuresti ce sa mai zic,gheata acoperita de zapada fara pic de antiderapant...exceptie cateva bulevarde si sensurile giratorii.

JohannDB

   Da, yetiman, planșa a II-a este edificatoare. Totul se petrece ca-ntr-un "tunel aerodinamic" și vedem ceea ce vedem.... Am stat minute bune să privesc imaginile pentru că aveam senzația de "deja vu" !! Și din păcate, aceste glisiere de protecție; dacă nu ar fi aici (culmea e că nu pot lipsi, deoarece nu mai suntem  la nivelul primelor autostrăzi germane construite de "Fuher" după 1933, imediat, care erau două piste de beton, fără glisiere, fără nimic pe margini și care aveau numai fâșia de verdeață pe mijloc, dar destul de lată), mai mult ca sigur că A2 nu s-ar troieni ! E culmea, e paradoxal, dar pare că ăsta-i adevărtul motiv, pentru care, în lipsa altor obstacole A2 devine un "munte de omăt" !!!
  Părerea mea !!!

subway

Eu sunt mai 'greu de cap' si n-am priceput care e 'mandatul politic'...Raportul sare/nisip din contractele de achizitii???
8) 8) 8)

pasadia

Istorii alternative cu privire la ultimul contract de concesiune pe CoBra prezentate in ultimul episod al telenovelei "Sebastian Ghita si dezvaluirile sale". Evident toate cifrele sunt masluite...

TibiV

Masluite ?!...
Totul este foarte veridic !

La fel de veridic ca stirea care spune ca tanara domnisoara Cleopatra Stratan va fi audiata de DNA ca sa spuna "unde este Ghita"...
:D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

La aia cu CoBra terminata in 2 ani era sa sparg cana de vin fiert. Sau televizorul.

TibiV

Calmeaza-te...
Caci altfel cred ca mai ai de spart vreo 10 cani si 10 televizoare... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)