News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

JohannDB

Brrrrr.....-14 grade deocamdată și căutând / butonând pe la posturi, la știrile de la ora 22:00, am reușit să văd niște prime imagini cu o freză "în acțiune" pe A2; filmarea era făcută din cabină, unde era reporterul alături de șofer, undeva după ora prânzului!  Da.....era o freză și vreo trei lame, ce au putut fi văzute la filmarea de la exterior.... Concluzie: "habemus" freze !!! Dar dezăpezirea merge greu din cauza.....mașinilor abandonate !! Ghinion ! Al cui ?

iuli_reiner

Cand a inceput ninsoarea eu ma astept sa vad asta:


Daca totusi vrei sa blochezi autostrada te duci apoi cu cateva freze ,sa eliberezi autovehicolele care sunt deja pe autostrada asa ar fi de bun simt.
Dupa ce se opreste ninsoarea stiu ca vor fi costuri mai reduse,dar daca ninge o saptamana in continuu ? :)

vancouver

Nu fac 2 bani utilajele ASFINAG pe viscolul din Baragan. Pur si simplu este BULLSHIT sa-ti imaginezi numai ca poti face fata unei furtuni de zapada viscolita cu vant peste 40 km/h.

La fel cum la Predeal sau Poiana Brasov avem 1 metru de zapada in fiecare iarna, DAR NICIODATA NU AUZI ACOLO DE DRUMURI BLOCATE, asa si in Austria. Ninge abundent, incontestabil, dar rareori vantul depaseste 30-40 km/h cand ninge, ca atare rareori se ajunge la autostrazi blocate. Dar se intampla. Aici de ex. in dec. 2008, A8 München - Salzburg blocata dupa ce a nins mai multe ore (dar atentie, nu viscolit): http://www.bild.de/regional/muenchen/stau/wegen-schnee-auf-a8-sperrung-autobahn-39143922.bild.html

Sau aici pe 10.02.2015: toata Austria blocata, nimic nu se mai misca, utilajele ramase in nameti grosi. Asta apropos de ASFINAG: http://www.heute.at/leser/So-erlebten-die-Wiener-das-Schneechaos;art23650,1124849


Nu contest incompetenta crasa din toate structurile de stat din Romania. Insusi faptul ca nu se spune cu CLARITATE de catre autoritati faptul ca nu ne putem pune cu viscolul si faptul ca nu se inchid drumurile din timp, arata ca suntem de doi lei, ca fac pe ei oamenii pusi sa ia decizii.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pasadia

Dar la fiecare viscol ar trebui sa le reamintim de perdelele forestiere. Poate la un moment dat le intra in cap si chiar vor face ceva in aceasta directie.

teocharis

^i would not hold my breath

an idea: poate ca aceste perdele forestiere ar trebui sa faca parte obligatoriu din caietul de sarcini aferent licitatiei loturilor de autostrada?

pasadia

Nu, nici vorba. Viscolul (de Bărăgan) e un fenomen cunoscut ca zona de aparitie si manifestare. Bate cam pe directia N/NE-S/SV si afecteaza drumurile construite perpendicular pe aceasta directie. De asta se blocheaza A2 si nu A3, DN2B si DN22 dar nu DN1B sau DN21, etc...

Zonele in  care e nevoie de perdele forestiere se pot identifica usor, nu e nevoie pe TOATE loturile noi.

GDPR

Poate ar trebui sa aducem niste consultanti din Norvegia sau Canada sa ne invete sa deszapezim drumurile  :-[




nicolaem

bine zis pasadia, postul tau poate fi considerat educativ. Orice fenomen trebuie inteles de cat mai multi pentru a putea cauta solutii corecte.

Ce e totusi trist, nimeni din guvern nu are curajul sa isi asume public coordonarea unor operatiuni. In acelasi timp informarea corecta referitor la metodele de interventie. Cate freze avem unde cand si  un calendar. Nu ca ii duc dorul dar pe vremuri aparea Oprea. Tehnocratii aveau conferinte de presa, oameni din esalonul 2. Acum doar stiri mai mult sa mai putin alarmiste.
Am aflat ieri ca nu avem nisip. Bun, si mai departe? azi ce facem?

__dir

^^ Nu au nici dorinta nici capacitatea de a cere consultanta. Ei le stiu pe toate!

florin74

Quote from: teocharis on January 08, 2017, 10:28:15 AM
^i would not hold my breath

an idea: poate ca aceste perdele forestiere ar trebui sa faca parte obligatoriu din caietul de sarcini aferent licitatiei loturilor de autostrada?

Pai trebuie expropieri in plus, (serioase) si urla Curtea de Conturi ca nu este treaba CNADNR sa planteze copaci. Este treaba Ministerului Mediului. Exista fondul de mediu, dar a avut grija Livache sa raman fara fonduri. Oricum se discuta pe piata ca se va introduce cat de curand o taxa de poluare in pretul combustibilului mult peste  acciza pe carburant tocmai eliminata cara sa compenseze eliminarea acestor taxe.

pasadia

Ba e treaba CNAIR/CNADNR si Curtii de Conturi i se poate demonta usor argumentul daca calculezi costul de oportunitate al perdelei forestiere prin comparatie cu costul deszapezirii si costul generat de inchiderea drumurilor.Ce naiba, inca un studiu in plus s-o gasi cineva sa produca!

florin74

Se pare ca pana acum nu ai avut de-a face cu cei de la Curtea de Conturi.  :lol:



teocharis

care e legatura intre Curtea de Conturi si perdelele forestiere?!?

acestea din urma fac parte din recuzita unei autostrazi - la fel ca un pod, viaduct, etc - fiind esentiale (dupa cum vedem in fiecare iarna) ptr existenta, sau nu!, a traficului.

ar tb sa incetam a mai gasi scuze.

Harry


Harry

meanwhile in USA se curata strazile fara sa se arunce zapada pe trotuar :O