News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

nirolf

La mine merge Tapatalk fără nicio modificare, totul pare ca înainte. Mulțumim pentru efortul depus!

Ionut

#7201
Perfect.

Bun, deci am cam terminat, din ce-mi dau seama. Toate par la locul lor. Avem baza de date intreaga, smileys, avatars, attachments, Tapatalk. Practic daca nu stiati ca am fost offline 24 de ore nici nu v-ati putea da seama ca s-a schimbat ceva.

Va rog sa imi comunicati daca vedeti ceva suspect si/sau ciudat si/sau lipsa pe forum si/sau in contul vostru.
Multumesc!

:cheers:

danutzu_1069

@ionut,
Da, merge tapatalk, doar re-login..
In rest, totul ok.

poti sa bei bere linistit! :cheers:

si pentru... dusmani:  :badday:

razvyp

Pana la urma ce s-a intamplat ?

Ionut

A fost un atac cu malware pe contul meu de gazduire. Serverul a detectat acel atac si a blocat TOT contul, adica toate siteurile pe care le am in acel cont (pe acel server). In acest moment nu stim daca a fost atacat direct forumul sau un alt site al meu din care acel malware s-a raspandit. Cert este ca si forumul a fost afectat. Incercam sa aflam mai multe detalii (cel fel de atac, de unde s-a dat, care a fost tinta) insa nu este tocmai usor.

In acest moment forumul este gazduit pe un cont separat. Astfel ca va fi mai sigur fata de vulnerabilitati ale altor siteuri. Este inca un pas spre mai multa securitate. Obisnuiti-va, este posibil sa fie alte atacuri, de orice fel. Ati vazut si voi ca deranjam. Nu vrem deocamdata sa facem teorii ale conspiratiilor, vrem doar sa securizam cat mai mult forumul pentru ca munca noastra sa fie in siguranta si sa ne asiguram ca ramanem pe pozitii.

:cheers:

adiarc

La Multi Ani cu aceasi echidistanta si reunire a unor opinii divergente.

Bine ati venit înapoi intariti.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Stefan01

La multi ani, PUM !  :cheers:

Ma bucur ca ati reusit sa remediati problema ! Cel/cei care a/au facut probleme merita sa plateasca.

phb2

Great, congratulations !
My prefered forum is saved and back.

voicul

Un moment istoric: Uber Self Driving Car Rolls Out in Pittsburgh


cristi5

Am vazut zilele trecute o prezentare a unei profesoare de robotica de renume (Danica Kragic) care a atras atentia asupra unui aspect: vehiculele autonome functioneaza bine in California, unde nu ploua (cand ploua sunt trimisi copiii in curtea scolii ca unii n-au vazut ploaie in viata lor) nu ninge, nu ingheata, etc. In Pittsburg e mai realist, vezi inginerul de la volan...

TibiV

Da, se uita des ca si avioanele de linie pot parcurge traseul de la poarta 5 a aeroportului X la poarta 17 a aeroportului Y chiar si fara pilot uman... 
Dar numai daca totul este OK, soarele este mare pe cer, nu ninge, nu ploua, nu trazneste, nu tuseste nu stiu ce pompa de combustibil de pe aripa dreapta si nu intepeneste spoilerul de pe aripa stanga ...
Adica zborul IDEAL !
De cate ori ati prins "zborul ideal" ?!.... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

#7211
Quote from: TibiV on September 15, 2016, 02:04:50 AM
Da, se uita des ca si avioanele de linie pot parcurge traseul de la poarta 5 a aeroportului X la poarta 17 a aeroportului Y chiar si fara pilot uman... 

Avioanele de linie nu pot face asta. Nu pentru ca nu ar exista tehnologia necesara, ci pentru ca respectiva tehnologie nu e implementata si certificata pe avioane. Un avion de linie nu are sisteme de navigatie pe sol si un avion de linie nu se poate configura singur pentru decolare.

Quote from: TibiV on September 15, 2016, 02:04:50 AM
Dar numai daca totul este OK, soarele este mare pe cer, nu ninge, nu ploua, nu trazneste, nu tuseste nu stiu ce pompa de combustibil de pe aripa dreapta si nu intepeneste spoilerul de pe aripa stanga ...

Nope. Fix pe dos. Sistemele automate permit operarea in conditii in care procedurile manuale ar insemna, in principiu, moarte sigura. Adica fix cand ploua, ninge si e ceata de-ti bagi mainile in ochi.

Reglementarile internationale interzic aterizarea manuala in conditiile cele mai proaste de vizibilitate (Cat IIIA,IIIB), aterizarea fiind facuta de pilotul automat prin sistemele autoland. Cu o gramada de monitorizare a sistemelor, care necesita o gramada de efort, dar, in mod normal, fara vreo forma de input al pilotului (echivalent "fara mana pe volan, fara picior pe pedala"). Pentru ca e efectiv imposibila luarea unei decizii in mod manual. O aterizare CAT IIIb se face in conditii meteo in care pista e vizibila la o distanta de intre 50 si 200m (RVR) si la o inaltime de <15m, adica cu cateva secunde inainte de atingerea pamantului. Conform Airbus: "The minima only permit the pilot [..] to ensure safety during rollout (basically CAT III B)". Adica pilotul ia controlul efectiv al avionului doar dupa ce avionul va fi incetinit suficient pe pista pentru a evacua pista si a fi ghidat pe caile de rulare spre platforma. Asa arata CAT IIIb in realitate: https://www.youtube.com/watch?v=X4wAgk0pPC4.

ICAO defineste si CAT IIIc, care inseamna zero cu zero, adica pilotul aflat in avionul aflat pe pista nu vede pista. Nu se poate pentru ca nu exista instrumente de ghidaj pe sol; adica avionul poate ateriza dar nu se poate tara pe sol in siguranta de pe pista pana la terminal.

Si da, sistemele automate nu pot prevedea si lua in seama toate problemele potentiale care pot fi prezente in timpul unui zbor. De asta exista piloti care sa pot raspunde la situatii neprevazute rapid si creativ. Rolul lor de monitorizare si supervizare nu poate, in momentul asta, sa fie inlocuit cu succes. Dar asta e necesar pentru ca aerul este un mediu fail-deadly, unde starea de "stop" este mortala; ceea ce nu e neaparat necesar pentru un sistem pe sol.

P.S. Chiar si cand e posibila operarea complet automata, in multe cazuri un sistem cu om iese mult mai ieftin decat un sistem automatizat complet, costul pentru proiectat sisteme cu suficienta redundanta, certificat sisteme cu suficienta redundanta, verificat aceleasi sisteme (inclusiv auditat cod), instalat echipamente, verificat echipamente pentru operare la un standard suficient de siguranta etc. etc. e suficient de mare incat pur si simplu nu se justifica financiar. In principiu de asta mai exista slujba de "mecanic de locomotiva", si o sa mai existe muuulti ani de-acum incolo. Desi, in unele cazuri, scopul respectivului mecanic este sa apese un buton de doua ori la fiecare statie. Ca sa deschida si inchida usile trenului (M2 in Bucuresti functioneaza complet automat, sistem ATO+ATC+ATP; exact asta fac mecanicii de tren, trenul in rest se conduce complet singur).

Aceiasi problema cred ca o vor avea taxiurile fara sofer - mi-e greu sa cred ca daca in industria feroviara si-au dat seama ca e mai ieftin cu om (unde automatizarea completa era posibila in 1975), vor ajunge la alte concluzii intr-un mediu mai complex precum soseaua.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

Quote from: cristi5 on September 15, 2016, 01:38:20 AM
Am vazut zilele trecute o prezentare a unei profesoare de robotica de renume (Danica Kragic) care a atras atentia asupra unui aspect: vehiculele autonome functioneaza bine in California, unde nu ploua (cand ploua sunt trimisi copiii in curtea scolii ca unii n-au vazut ploaie in viata lor) nu ninge, nu ingheata, etc. In Pittsburg e mai realist, vezi inginerul de la volan...

Hai ca e buna asta. Eu cred ca ai vazut prea multe filme.
Cum naiba sa nu ploua in California? Ba chiar mai si ninge. Au un climat mediteraneean. Nici macar nu e desert ca in Nevada, si chiar si acolo ploua cateodata. In plus, mai au si ceata.
Va place sa exagerati uneori. Nu trimite nimeni copiii afara cand ploua.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

^^ povestea cu scos copiii din clasa o stiu de la suedezi care au locuit in Los Altos un an si pe care i-am vizitat.

Oricum, e un climat cu mult mai putine provocari pt masini autonome, si intamplator inginerii  si cercetatorii marilor firme din Sillicon Valley lucreaza in acel climat...

Apropo Apple se pare ca a renuntat la planurile lor secrete de a face o masina. Asta am citit, dar stiu pe cineva care stie un inginer de automobile angajat de Apple, o sa verific daca l-au dat concediat...

Ionut

Prieteni, e timpul pentru ultima campanie de filmari din acest an (drona & avion). Asa ca avem nevoie de ajutorul vostru, in special pentru a putea filma din avion A10 si/sau A1 si/sau A3 (Suplacu-Bors si Campia Turzii-Tg Mures). Cu ultimele probleme neprevazute pe care le-am avut pe forum (atacul de acum cateva zile), am cam ramas cu fara bani si nu vom putea acoperi toate santierele care merita inca o filmare din avion (si cu drona) in aceasta toamna.

Asadar, avem nevoie de ajutorul vostru!
Orice suma ajuta! Donati folosind datele noastre:

ASOCIATIA PRO INFRASTRUCTURA
AUT NR. 3459/CC/09.04.2015
CIF 34449579
Str. Nemira nr. 19, Gilau, Jud. Cluj
IBAN RON: RO 76 INGB 0000 9999 0501 0272
IBAN EUR: RO 16 INGB 0000 9999 0502 5999

Cod BIC: INGB
Cod SWIFT: INGBROBU
ING Bank Cluj-Napoca

Sa speram ca se strang suficienti bani pentru a filma toate cele 3 autostrazi aflate in constructie (A1, A10, A3).

Multumim! :cheers: