News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Io

 :badday:
Ce natarau! DN2 trece prin toate satele pe care le prinde. Pe unde naiba s-o largesti, dl. "specialist"? Darimi niste case? Hai, fa o socoteala, tovule, ca zice Google ca ai fost ceva direftor de investitii, macar niste contabilitate primara se prezuma ca ai fi in stare sa faci. Ia aduna matale niste exproprieri asa, la vreo 3000 de case de pe la Urziceni incolo pina la Siret si vino la API cu bugetul la aprobat. O sun eu pe Codruta.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

ovideatza

Jumatatea aia de banda in plus NU VA ELIMINA ACCIDENTELE:
- cu pietoni care trec strada!!Zone negre continue la iesirea din iasi de exemplu, morti nenumarati
- cu pietoni/ biciclisti care merg pe marginea drumului, mai evita o groapa/ damb si ajung sa fie acrosati de masini
- cu carute/ etc alte atelaje nesemnalizate care in localitati/ intre localitati apropiate circula pe DN2
- cu auto care fac stanga
- cu auto care ies si taie 1,5+1 benzi de masini care circula cu 90-100 medie ca sa faca stanga

Asa ca hai sa intelegem ca jumatate de banda in plus nu va face decat sa CREASCA viteza si sa MAREASCA riscul de accidente in cazurile de mai sus.

Iar pentru a evita accidentele frontale, la viteze din ce in ce mai mari, trebuie NJ. Care combinat cu 2 benzi+localitati+pietoni+semnalizare deficitara+viteze din ce in ce mai mari= SOLUTIA PERFECTA PT CARNAGIU!

Nu are sens o asa investitie. Trebuie DX/A si apoi acest DN2 transformat intr-o solutie pt trafic regional in SIGURANTA. Adica limitatoare de viteza serioase (sicane, rezonatoare, radare fixe, etc), separatoate de benzi, giratii pt intoarceri, 2+1.

vancouver

Dx7 sau A7 este un proiect aflat pe teava, licitația pt. studiu va fi lansată in curând. Este un proiect câte are șanse sa fie realizat in mare măsura pana in 2022, deci se pot absorbi multe fonduri europene. E cam singurul proiect in care putem spera pt. absorbtie pe POIM 2014-2020. Hai sa nu dam cu tifla-n gard si sa venim cu idei stupide, gen prezentate de Goga. Este in Master Plan, este in pregătire, este realizabil, este necesar.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Alin Goga

Stimate domn, sunt "specialistul" acela de care te-ai interesat pe Goagle că ar fi fost director de investiții...Nu vreau să intru într-o polemică, DOAR precizez următoarele:
Nu a vorbit nimeni de renunțarea la DX Ploieşti - Focşani - Bacău...ci am vorbit de ridicarea clasei DN 2, la nivel de DX, cu centuri ocolitoare, normal, ca un proiect ce se poate realiza mai repede şi mai ieftin...în rest, vă stau oricând la dispoziție cu orice precizări, fără a mă da "specialist" şi fără a avea pretenția că dețin adevărul absolut...e doar o variantă de lucru şi de analizat!!! Banii sunt puțini, mai ales după fazarea atâtor proiecte...aşa că, în opinia mea, orice soluție bună, care ne permite să facem mai multe proiecte în aceşti bani, e bine venită!!!

mircea

#6934
Poate ne spune chiar el



cristi5

Fac si eu un cont "Narcis Neaga"  :)

pentium10

Quote from: florin74 on June 26, 2016, 09:51:44 PM
Alecu, se pare ca nu o sa vezi prea curand circuitul de la Tg Mures gata.  Cred ca peste 2 ani ar fi o varianta optimista.

" La Parcuri Auto pentru Sporturi cu Motor am pierdut finanţarea, am câştigat procesele cu constructorul italian după mai bine de doi ani (...) Avem 6 acţiuni pe rol, ne vom îndrepta împotriva constructorului, însă toate la timpul lor "
...
"În cazul proiectului Parcuri Auto pentru Sporturi cu Motor "Transilvania Motor Ring", cofinanţat din fonduri ale Uniunii Europene în cadrul Programului Operaţional Regional 2007-2013, cu o valoare totală de 58.136.243,07 lei, CJ Mureş s-a reuşit evacuarea constructorului de pe amplasament, dar s-au pierdut 12 milioane de lei din fonduri europene"

Asta a declarat presedintele CJ Mures

CJ Mureş a reuşit semnarea unui nou contract pentru finalizarea proiectului 'Transilvania Motor Ring'
'Parc Auto pentru Sporturi cu Motor – Transilvania Motor Ring', care este 60% terminat şi am reuşit nu demult să semnăm un contract pe 14 luni. În acest fel vom închide un program care este important pentru dezvoltarea judeţului şi mai ales important pentru dezvoltarea turismului.

http://www.punctul.ro/cj-mures-a-reusit-semnarea-unui-nou-contract-pentru-finalizarea-proiectului-transilvania-motor-ring/
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alecu26

Nou contract de finanțare?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pentium10

#6938
ca sa nu piarda banii alocati de UE in caz ca nu finalizeaza proiectul, au gasit fonduri proprii pentru finalizarea lucrarii
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alecu26

Aha. Și pe când relicitarea?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Kidu

Quote from: Alin Goga on July 21, 2016, 01:45:08 PM
Stimate domn, sunt "specialistul" acela de care te-ai interesat pe Goagle că ar fi fost director de investiții...Nu vreau să intru într-o polemică, DOAR precizez următoarele:
Nu a vorbit nimeni de renunțarea la DX Ploieşti - Focşani - Bacău...ci am vorbit de ridicarea clasei DN 2, la nivel de DX, cu centuri ocolitoare, normal, ca un proiect ce se poate realiza mai repede şi mai ieftin...în rest, vă stau oricând la dispoziție cu orice precizări, fără a mă da "specialist" şi fără a avea pretenția că dețin adevărul absolut...e doar o variantă de lucru şi de analizat!!! Banii sunt puțini, mai ales după fazarea atâtor proiecte...aşa că, în opinia mea, orice soluție bună, care ne permite să facem mai multe proiecte în aceşti bani, e bine venită!!!

Tocmai faptul ca banii sunt putini si trebuiesc gestionati cu cap ma face sa fiu circumspect referitor la aceasta modernizare a DN 2 la stadiu de DX.
De ce sa nu facem din capul locului un DX sau mai bine A7, sa ne concentram pe un astfel de proiect si nu sa risipim banii aiurea?
Ati facut o estimare de cost la cat am ajunge daca DN 2 ar fi modernizat la stadiu DX? Chiar credeti ca am iesi mult mai ieftin fata de un DX separat? Personal ma indoiesc insa eu sunt doar un pasionat, dumneavoastra un specialist.

dr4qul4

Haideti sa terminam cu "modernizarile" DN-urilor in DX. In MPGT nu au luat in considerare aceasta posibilitate, si,  cel putin la campie si in luncile raurilor, densitatea populatiei este mult prea mare si terenul destul de accesibil.

upgrade-uri de DN la DX se pot face pe sectiunile montane, unde oricum o autostrada s-ar proiecta la Vmax = 90 km/h.

Putem sa facem acest lucru pe DN6, DN12C, DN11 si DN17 si pe orice alt drum de legatura intre un oras si o autostrada.

Nu poti sa faci asa ceva pe un drum de 450 km, din care peste 100 km este prin localitati, pe langa terenul mult mai scump, mai ai si de daramat case sau trebuie sa faci zeci de variante de ocolire.
A7 trebuie facuta A. Are trafic. Are potential de crestere. Este loc destul in lunca Siretului, iar costurile nu sunt de speriat. De ce trebuie sa reinventam roata?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ovideatza

#6942
@ Alin Goga:

- aveti SF?
- este inscrisa modernizarea in MPGT?
- aveti facute exproprierile, avand in vedere ca va fi vorba de locuinte/ terenuri cu destinatie locativa, constructii pe majoritatea distantei? (In exteriorul localitatilor nu cred ca ar fi probleme majore) Acestea dureaza mult si pt terenuri agricole, nu e cazul sa comparam timp si cost cu zone populate, unde ajungi sa distrugi cel putin garduri/ podete/ cai de acces/ anexe gospodaresti pe care va trebui sa le refaci.
- aveti un buget realist? Nu asa din gura "500 mil e"
- cat va costa si cat va dura largirea tuturor podurilor si podetelor?? Inca mai sunt unele  1+1, nelargite de la vechea "largire".
- cat va dura realist aceasta lucrare?
- cum va imbunatati SIGURANTA nu viteza medie acest proiect?
- ce se va intampla pe DN2 cand pe 3-400km se va sparge pod cu pod???ce vom face atunci?

Raspundeti-va singur mai intai, cam cat ar dura toate acestea si la ce ar folosi. Parerea mea e ca ar dura cel putin sau mai mult decat a face Dx7/A7, avand in vedere ca ce propuneti e la stadiul de "idee".

Asa sa aruncam cu cuvinte la TV ca sa reiasa "teoretic" ca e mai ieftin si mai simplu si mai rapid sa largim e foarte usor.

Dar un om care are/a avut o pozitie de conducere intr-o companie nationala ar trebui sa aiba RESPONSABILITATEA CUVINTELOR in public. Doar pt publicitate si pentru persoane "credule" daca vorbiti mai bine va abtineti.

Daca doriti insa sa initiati un dialog corect si argumentat eu unul as fi extrem de bucuros.

Intre timp, ieri am facut Iasi-Cluj in 6 ore, intr-o maniera complet ilegala. Legal probabil as fi facut 8 ore. Asta pe un drum care pe autostrada ar fi insemnat 3 ore si ceva de mers normal, chiar autostrada de munte cu 100-120km/h limitare. Cum sa avem dezvoltare in Moldova cu asemenea lipsa de infrastructura? Normal ca nu e trafic pe harta pe directia E-V, daca nu ai de ce sa ai trafic...

qsv

#6943
^^

Stimate domnule utilizator "Alin Goga". Va urez bun venit in comunitate si va indemn sa analizam impreuna intr-un mod exhaustiv subiectul mentionat de dumneavoastra ca sa putem sa tragem concluziile intr-un mod corespunzator.

As dori sa va intreb pentru inceput, de ce credeti ca se poate realiza mai repede si cam cat de repede credeti ca s-ar putea realiza, fata de un drum expres/autostrada noua. Consider ca nu se poate face o corelatie de timp ponderata intre volumele mai mici de lucrari necesare in cazul largirii drumului expres  si volumele de lucrari pentru un drum expres/autostrada noua deoarece in primul caz s-ar lucra "sub trafic" (la luarea deciziei ar trebui sa se adauge si aceste riscuri de siguranta circulatiei) si ar fi necesare ocolitoare si noduri rutiere la (aproape) fiecare capat al ocolitoarei. Pana la Bacau, din Bucuresti ari fi nevoie de ~45 de ocolitoare si deci de un numar dublu (90) de intersectii denivelate.

A doua intrebare ar fi, cum credeti ca s-ar putea consolida structura rutiera existenta pentru preluarea traficului de perspectiva tinand cont ca acest lucru trebuie sa se realizeze sub trafic, tinand cont ca drumul este de cele mai multe ori la nivel, si nu intr-un rambleu de macar 1m cum recomanda normele in vigoare.

A treia intrebare, este daca aveti cunostinta de anumite studii facute in sensul celor propuse de dumneavoastra, si daca le poate accesa si comunitatea pentru consultare.

A patra intrebare este daca nu considerati ca ar fi mai potrivit ca aceasta analiza, modernizare drum existent - drum nou (autostrada/drum expres), sa se faca in studiul de fezabilitate care ne-a fost "promis" anul acesta de catre CNADNR?

Acestea sunt doar intrebari incipiente, subiectul este unul foarte amplu si m-as bucura daca ati avea disponibilitatea de a-l trata, pana vom avea cu totii o concluzie despre ce e mai potrivit sa se realizeze.

Va multumesc!

P.S. Rog colegii, sa fie ponderati in administrarea de rautati gratuite, dislike-uri, si  in a-si exprima frustrarile (justificate).

dr4qul4

Inteleg eu bine, sau "specialistul" sugereaza ca ar fi bine sa avem un DX dar si un DN 2X2la care sa adaugam si centuri ocolitoare....adica tot un fel de DX?

Acum inteleg de ce se chinuie CNANDR sa lanseze niste amarate de licitatii. Nu doar ca sunt incompetenti, dar au o gandire bolnava:

Nu facem autostrada, facem 2 DX-uri, pentru ca asa pot fura ei de 2 ori. 

Grupul de initiativa e un grup al frustratilor, care nu au mai putut fura in ultimii ani, si acum incearca sa revina in fata. Iar cei care sunt acum "la putere" sunt incompetentii. Asadar avem un razboi in CNADNR :  hoti vs incompetenti.

Ma alatur lui @adiarc : dezintegrarea CNADNR e singura solutie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist