News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

kumar

Sagan e un ciclist incredibil, are niste atacuri foarte faine si stie sa profite de niste situatii favorabile calitatilor lui.

Froome mai are mult de tras ca sa castige, inca diferentele sunt foarte mici. Cariera lui Contador cred ca s-a cam incheiat, nu v-a mai reusii rezultate in marile tururi.

nirolf

Încerc să nu citesc, eu înregistrez etapele și le văd când am timp, sunt abia la etapa de sâmbătă.

Europiu

Acum un an, pe vremea asta, Ionut oferea crearea unui thread separat pentru Le Tour... Mai e valabila oferta? :)

Eu nu l-as scoate pe Contador din calcule, nu cred ca ar fi semnat un contract nou daca nu se simtea in stare sa fie competitiv. Si, da, subscriu, va fi foarte plictisitor plutonul fara el. Nu stiu de ce, dar Froome imi e groaza de antipatic - cred ca de pe vremea cand se intorcea ostentativ spre Wiggins in 2012.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

Si mie imi era antipatic Froome...dar doar pentru ca statea la adapostul super-echipei si nu facea absolut nimic. El doar forta in ultimii km ai catararilor. Acum insa a fost fenomenal.

Sper sa castige Quintana, dar asta pentru ca doar sper sa atace si el odata. Sunt sigur ca poate.

Sagan e un rutier complet, dar la sprinteri sunt fanul lui Cavendish.

pt abonatii telekom tv, se poate urmari in direct eurosportul pe telefon. se vede perfect. Oricum lucrurile importante se intampla de obicei in ultimele 15 minute
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

super etapa. Run forest run.

Turul a devenit brusc mai interesant. Vantul nu a mai batut.

Cel mai ghinionist a fost insa RIchie Porte. E a doua oara cand o pateste, dar culmea a castigat ceva, pentru ca pare singurul care il poate bate pe froome. Ma rog, ar mai fi Mollema si Yates dar nu cred ca rezista pana la final.

Quintana pare o gluma proasta....nu s-a tinut nici de restul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Europiu

Sa vedem daca vor lasa asa rezultatul (nu vad de ce, dar nu se stie niciodata).

Despre Quintana am vrut sa spun mai demult, independent de prestatia de azi, ce cred ca-i lipseste este tupeul de leader. In afara de asta, relativ la situatia actuala, l-am vazut la Route du Sud si nu m-a impresionat.

Richie a avut parca in fiecare an o zi proasta care l-a trantit in clasament. Poate scapa :). Si poate ii devine mai clar ca acum e la alta echipa, nu la Sky?  :lol:

@dr4qul4: Hai sa nu spoil-uim acum chiar totul pentru cei care se vor uita in reluare  ;)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dr4qul4

ce reluare ca va aparea la toate posturile de stiri cum alerga "galbejitul" fara bicicleta  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

iuli

Mi-e scarba!!!!  :puke:

Nu mai detaliez ca o iau pe offtopic si pierdem din vedere scopul forumului.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

AdrianB1

Quote from: dr4qul4 on July 14, 2016, 12:08:42 PM
Eu cand am spus ca, dupa ce e gata ciotul A3 din B, pe DN1 tb pusa limita de 50 km, mi-a sarit lumea in cap.
Cand ciotul va avea si conexiuni, ca acum daca vii de pe A1 ca sa intri pe A3 ocolesti aproape tot Bucurestiul. De asemenea in orasul Otopeni traficul Bucuresti-aeroport nu e deservit in nici un fel de autostrada, daca ti se pare normal sa faci mai mult cu avionul decat cu masina de la Bucuresti la Sibiu poti pune si 10 km/h limita.
Bucuresti-Sibiu cu masina, cu A1 gata: cam 2 ore
Bucuresti-Sibiu cu avionul: 45 min pana la aeroport, 1 ora pana la imbarcare, 30 de minute zborul - total 2 ore si 15 min.

Si iesirile din orase prin Europa au viteze de deplasare mai mari, calmarea traficului se face in interiorul orasului si in general pe strazi secundare sau centrale, nu pe intrarile si iesirile principale din oras. Unele orase au chiar autostrazi de acces - vezi Paris sau Lyon ca exemplu.

dr4qul4

Ok... dar mai departe? Balotesti, puchenii mari, snagov etc.  Lasam si acolo 70 si fara politie ca sa se circule cu 120?

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AdrianB1

Sigur ca nu, dar hai sa vedem intai conexiuni pentru autostrada si atunci se poate limita la 50 in localitate si nu ar strica si niste radare fixe. Dar cat A3 e aproape goala pentru ca nu se poate ajunge pe ea as pune doar radare in localitati ca sa tina traficul la 70-75.

Cristi N

Din punctul meu de vedere pe DN1 este ok limita de 70 in localitati, problema este ca aceasta limita nu este respectata. Ar trebui reactivate acele radare fixe si montate inca vreo 10 noi, sa fie cate unul sau 2 in fiecare sat. Cred ca s-ar amortiza in 2-3 ani  8)

nirolf

#6912
A3 este goală tocmai pentru că DN1 este o alternativă! Pentru că pe DN1 se circulă cu viteză și A3 face un mic ocol, șoferii aleg DN1. Chiar plecând din Băneasa timpii sunt în 1-2 minute pe cele 2 variante, dar toată lumea e convinsă că e clar mai rapid DN1, inclusiv aici pe forum am văzut această afirmație.

Și nu văd care e legătura cu A1, de acolo se ajunge la fel cum se ajunge și pe DN1, pe centură.

voicul

De ce nu se proiecteaza si la noi autostrazi cu limita 140km? Macar sectiunile de la campie unde autostrada este dreapta oricum?

Io

A3 e goala si pentru ca nu duce nicaieri decit pe Centura. Probabil ca atunci cind va patrunde in Bucuresti va fi folosita ca alternativa la DN1 (da, exact asa!), pina una alta nu serveste decit celui care venind din Nord vrea sa intre in Estul orasului sau in Berceni.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.