News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Pai eu zic sa-i cheme DNA-ul pe fiecare in parte sa depuna plangeri.
Iar daca tot ajung pana acolo, sa-i tina si peste noapte. Cu prelungire de 29.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

#6406
Quote from: adrian rosca on May 06, 2016, 05:35:26 PM
Ziceam de OUG, dar PM-ul zice si mai bine: adoptare pachet legi achizitii prin asumarea raspunderii guvernamentale.

Asa da!  :D

Asta ar însemna să intre singur "la mâna" lui Dragnea... :(
Dar e de admirat hotărârea de a impune pachetul legislativ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

Quote from: gruiarew on May 06, 2016, 04:32:15 PM
Cred că altfel o să fie efectul când se văd doar niște omuleți pe marginea drumului ce strâng, fără prea mare mediatizare. Poate se întreabă cei ce trec... "băi ăștia cine sunt și care-i faza cu ei?" "Cum de n-am auzit de ei? Cum de n-au apărut la TV? Aaa ăștia n-o fac pt imagine...". Curiozitatea cam bate bunul simț.

Parerea mea este ca ar avea un efect nedorit aceasta actiune, adica cei ce obisnuiesc sa arunce gunoiul pe fereastra din mers, daca pana acum o faceau poate cu o farama de mustrare de constiinta, pe viitor o vor face linistiti, gandind ca "vin ecologistii aia cu veste verzi si o sa stranga dupa mine"

Mai degraba vad o solutie in demararea unei actiuni de catre Politia Rutiera pentru sanctionarea acestor indivizi, si apoi mediatizata puternic. Cred ca ar fi mai eficienta aceasta metoda.

Apropo, se poate obtine de undeva numarul si valoarea amenzilor date intr-o perioada (in ultimul an de exemplu) pentru aruncarea gunoiului pe drumuri?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

carutasul

^^
Crezi ca e diferita de zero? :)

GDPR

Quote from: TibiV on May 06, 2016, 07:23:23 PM
Asta ar însemna să intre singur "la mâna" lui Dragnea... :(

Si ce ai vrea sa faca, sa isi planga de mila ca multi altii ca el a incercat, dar nu s-a putut? Imi place ca isi asuma deciziile, ori la bal ori la spital. Big like!

Allex

Quote from: carutasul on May 06, 2016, 08:30:16 PM
^^
Crezi ca e diferita de zero? :)

Sper ca nu, la cum arata drumurile din tara. Mi-as dori insa sa fie zero si sa avem si strazile curate si soferi civilizati in acelasi timp. Dar asta e vis frumos.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

alecu26

Uite pt ăsta ar fi bune camerele de luat vederi de la ITS de pe A1. Doar ca Vancouver nu e de acord sa finalizeze odată sistemul dacă tot au băgat bani în el. :).
Ar trebui sa fie suficient de bune sa vadă acțiunea de aruncat gunoi și după aia nr. Auto. Sar răspândi ca focul știrea despre amenzi prin stație și se calmează lumea.
O alta acțiune simpla: afișe prin benzinarii. Poate chiar cu amenințări de amenda și atenționări ca e tronson supravegheat video.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

rocklee

pun o intrebare ....si rog specealisti sa ma lamureasca .....care este rolul consultantului intrun contract ...in speta cel de pe lotul 2 lugoj deva ...nu el trebuia sa verifice materialele care se bag in trasament ...?? ... >:(

stefan_viziru

#6414
Quote from: AlexAllex on May 06, 2016, 08:13:26 PM
Apropo, se poate obtine de undeva numarul si valoarea amenzilor date intr-o perioada (in ultimul an de exemplu) pentru aruncarea gunoiului pe drumuri?

Exact!!!

Rog pe cei care scriu adrese la MT sa puna si intrebarea asta!!!

Si daca ma gandesc bine, statul trebuie sa isi faca treaba: amenzi, amenzi,amenzi, celor care nenorocesc natura si pe noi odata cu ea!!!

Este singura solutie: la fel cum statul este cel care poate si trebuie sa ii pedepseasca pe incompatibili, contravenienti, infractori etc. , tot el trebuie sa se ocupe de poluatorii mediului inconjurator.

Mai ales ca pot fi descoperiti usor (a se vedea pestera Campeneasca, Oltul, lacul Bicaz etc.).


A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

Ionut

^ Stim. S-a vorbit de asta, nu foarte mult, insa s-a vorbit.

BogdanB

Referitor la thread-ul "Autostrazi in Romania - Sinteza" - rog responsabilul sa-l actualizeze cu ultimele informatii. Cred ca nu a mai fost verificat si actualizat cel putin din Decembrie 2015, lotul Timisoara - Lugoj 2 apare inca in lucru sau alte informatii cum ar fi stadiul lucrarilor pe diverse alte loturi (ultimele actualizari fiind din Iulie 2015),

Multumesc
Bogdan

north

Meanwhile într-o dimensiune diferită, dar, totuși, nu așa de îndepărtată:

1. În loc de A3 (alternativ, în loc de A1 jumătatea estică + A10):



sau, pentru cei care consideră că este totuși cam scump  :troll:



2. În loc de A10 + A1 jumătatea vestică:



3. În loc de A1 aproape de la un cap la altul:



4. În loc de A3 (bucățile CpT-TgM aflate în chinurile începerii lucrărilor) + A8:



5. În loc de DX(A)7 (mă rog, + căpețele de A3 și A8):



(a se remarca faptul că aste ultime prețuri sunt chiar pentru weekend-ul viitor)
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

esendy

#6418
ar trebui eliminate din threadul de licitatii-sinteza, licitatiile ce au fost anulate; ele apar la incheiate, dar e clar ca nu s-a incheiat nici o licitatie si nu e nimic in lucru. ocupa spatiu si sunt greu de urmarit cele care s-au incheiat totusi cu semnarea unui contract

sau mai bine ar fi trecute separat, la licitatii anulate (la finalul thredului, ca sa existe totusi informatia) si NU la licitatii incheiate

merci

AdrianB1

Quote from: north on May 09, 2016, 03:18:48 AM
Meanwhile într-o dimensiune diferită, dar, totuși, nu așa de îndepărtată:
Cand aviatia o sa aibe din nou preturi cat de cat constante si predictibile o sa fie o alternativa, pana atunci e doar marketing de 2 bani: bilete de la 50 de lei, dar e unul singur si e pe scara, restul sunt la 400 de lei. Sau mergeti la Iasi cu 90 de lei, ca avem grija la intoarcere sa platiti cu varf si indesat.