News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cristi N

Se pare ca intram in normal legat de ridicarea masinilor parcate neregulamentar, Primaria Sector 1 a dat in judecata MAI pentru elaborarea regulamentului de ridicare a masinilor: link

Mi-a atras atentia urmatorul pasaj, din punctul meu de bun simt:
QuoteGuvernul nu va ataca cu recurs decizia instantei si va constitui incepand de miercuri, sub conducerea cancelariei primului ministru, un grup de lucru care sa elaboreze normele de ridicare a masinilor parcate neregulamentar, au declarat pentru HotNews.ro surse guvernamentale. Procesul de elaborare a unui nou regulament de ridicare a masinilor va trece si printr-o dezbatere publica.

TibiV

Reacție normală şi probabil în replică la ce am văzut la TV, unde s-a spus că "reprezentanţii MAI au declarat că vor ataca decizia"...

Probabil unul cu galoane multe din MAI. O fi vorbit gura fără el...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ovidiubu

 E interesant ca acest regulament se poate face doar sub obladuirea cancelariei primului ministru. Ministerele responsabile dorm....

dr4qul4

@adiarc....eu merg de cateva ori pe an la Galati (pana acum 3-4 ani chiar de cateva zeci de ori) si niciodata nu am stat mai mult de 10 minute la acea bariera. De cele mai multe ori nu am stat deloc... Dar eu ajung acolo dimineata si ma intorc seara. Posibil ca la pranz trenurile sa fie mai dese.

Dar trebuie sa recunosc, ca odata cu repararea DN21 (intai intre drajna si slobozia si de curand intre slobozia si Iazu), cozile de masini (indeosebi camioane) au devenit din ce in ce mai mari.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Quest

#6260
Colegul AkaManah spunea zilele trecute ca pe A10 L2 in zona limitei de comuna dintre Sancrai si Radesti (AB) se prefigureaza o necropola celtica. Am fost zilele trecute prin zona, asa ca m-am abatut de pe DN1, am trecut podul plapind peste Mures de la Radesti sa vad ce cadre se pot lua din zona viitoarelor sapaturi (46.272910, 23.734484). N-am vazut nimic demn de consemnare, dar mergind mai departe pe DJ142L am ajuns in Sancrai, unde am dat de o bijuterie: Castelul de la Sancrai !













Common sense will get you far !

AdrianB1

Am auzit un zvon despre posibilitatea ca @cutter sa fie numit fie director la CNADNR fie ministru al transporturilor. In cazul in care ar fi adevarat, ce ar putea face din pozitia aia singur si in doar cele cateva luni pana la schimbarea guvernului? Probabil pana si restructurarea CNADNR ia mai mult decat atat, desi s-ar putea incerca.

carutasul

^^
pai nu cred in mos Craciun, dar doua luni ar fi suficiente ca sa ii dea pe toti afara si sa faca concursuri pe post, ca alta varianta nu vad :)  Mai prost n-are cum sa iasa :)

TibiV

Quote from: carutasul on April 24, 2016, 09:17:22 PM
doua luni ar fi suficiente ca sa ii dea pe toti afara si sa faca concursuri pe post

Şi te oferi tu să te duci la termenele de judecată în locul lui ?!...
Eventual să îţi iei o vacanță "răcoroasă" dacă iese nashpa ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bond

Quote from: AdrianB1 on April 24, 2016, 07:55:16 PM
Am auzit un zvon despre posibilitatea ca @cutter sa fie numit fie director la CNADNR fie ministru al transporturilor. In cazul in care ar fi adevarat, ce ar putea face din pozitia aia singur si in doar cele cateva luni pana la schimbarea guvernului? Probabil pana si restructurarea CNADNR ia mai mult decat atat, desi s-ar putea incerca.
asta nu-i zvon, e vis frumos
si doar cutter poate confirma/infirma si sa precizeze ce agenda ar avea, daca e cazu'

afreddyapp

Nu se poate restructura CNADNR,oricine ar fi ministru sau director.
Trebuie creata o noua entitate,de la zero,iar cnadnr lasata sa "moara" natural.
O "slabesti" treptat,mai tai din bugete si sa vezi cum fug toti ca sobolanii......

carutasul

Pai cam asta zic si eu. Daca se desfiinteaza si mi se da sarcina sa infiintez alta, e ok. Daca e sa merg sef in "serpărie"... eu n-as accepta. Trebuie cel putin sase luni ca sa zici ca ai cat de cat un control ( si cu sprijin "de sus").  Acum sigur, fiecare isi face singur alegerile, nu sunt in situatia lui, el poate stie mai bine situatia, oricum vorbim de un zvon asa ca....

TibiV

#6267
http://www.insse.ro/cms/ro/content/lungimea-drumurilor-publice-%C3%AEn-anul-2015
Quote
În anul 2015, comparativ cu anul 2014, lungimea autostrăzilor a crescut cu 9,4%, respectiv 64 km
Documentul PDF: http://www.insse.ro/cms/sites/default/files/com_presa/com_pdf/lung_cailor_transp15r_1.pdf
Lor le ies 14 km de autostrada in plus fata de semnatura lui Ionut...
De ce oare ?...  ;)
Datele XLS: http://www.insse.ro/cms/sites/default/files/com_presa/anexa_date/lung_cailor_transp15r.xls

De remarcat ca la categoria Drumuri Nationale mai avem 15 km de "drumuri de pamant" si 201 km "drumuri pietruite"...

Iar calitatea...
Quote
În ceea ce priveşte starea tehnică a drumurilor publice, 41,5% din lungimea drumurilor modernizate
şi 51,2% din lungimea drumurilor cu îmbrăcăminţi uşoare rutiere aveau durata de serviciu depăşită.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Pentru ca masoara lungimea din centrul orasului, de-aia. Km reali sunt cei din semnatura mea.

frunzaverde

#6269
Quote from: afreddyapp on April 24, 2016, 10:14:35 PM
Nu se poate restructura CNADNR,oricine ar fi ministru sau director.
Trebuie creata o noua entitate,de la zero,iar cnadnr lasata sa "moara" natural.
O "slabesti" treptat,mai tai din bugete si sa vezi cum fug toti ca sobolanii......

E teoretic relativ simplu sa distrugi CNADNR-ul. CNADNR-ul e o firma; o societate comerciala care dpdv legal are in concesiune de la stat reteaua de drumuri nationale.

Practic e simplu:

- Guvernul da o lege (ar trebui sa mearga si cu ordonanta; trebuie vazut exact ce si cum, dar dat fiind ca actul initial e o ordonanta, ar trebui sa fie posibil) prin care retrage concesiunea facuta CNADNR-ului. Posibil sa fie mai greu luarea managementului strict pe lucrarile in curs de la CNADNR, dar ar trebui sa existe o solutie, dat fiind natura proprietatii retelelor de comunicatii publice.  Nu uitati ca CNADNR nu are reteaua de drumuri in proprietate, ci doar in concesiune; concesiunea expira in septembrie 2052.

- CNADNR este lasata fara obiect de activitate. Cum e companie, nu va mai avea cum sa colecteze fonduri, nu va mai avea obiect de activitate, si va trebui sa intre, la cererea CA, in lichidare voluntara. Daca nu vor sa se lichideze, managementul va trebui sa gaseasca surse de venit sa-si plateasca angajatii (angajatii nu sunt bugetari; si dpdv juridic nu sunt functionari publici si nu lucreaza "la stat" - de exemplu n-au avut salariile taiate in 2010 cu 25%). Si gata; nu e o problema sa dai afara pentru ca nu trebuie sa dai afara pe nimeni, lichidatorul va face asta.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!