News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Io

Felicitari, Catalin!  :cheers:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

cutter,
ai reuşit un "technological break-through" !

Într-un domeniu cu adevărat de viață şi de moarte...

Probabil satisfacţia de a şti ca ... mii? zeci de mii?... de oameni vor trăi prin ce ai realizat este una pe care puţini dintre oameni din lume o pot avea...

Felicitări !


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Denis

@cutter Te felicit!! Sunt mandru ca un roman a contribuit la realizarea unui asemenea proiect. Keep it up man! :D :gj: :cheers:


Gendan

Felicitari, cutter  :gj:
Aproape ca am fi ajuns competitori   :lol:
Bine, al nostru nu a depasit stadiul de macheta. La aerospatiale ajunge sa vada profesorul ca stii sa il faci sa zboare si ca ai idee cum sa ii faci diagrama de rafala si manevra.







Harry


pasadia

Quote from: AdrianB1 on April 04, 2016, 01:26:11 AM
Sunt foarte sigure pentru pietoni, prietenoase, iarna sau pe ploaie sunt bune ca mai scurteaza si drumul prin exterior.
[...]
un soi de bulevarde pietonale subterane in care nu e frig, nu e canicula, nu ninge si nu ploua. Iarna si vara ar fi preferabile decat plimbatul pe la suprafata, de asemenea pe ploaie in orice anotimp.

Am uitat sa spun chestia asta - sa trimiti pietonii in subteran precum cartitele sau sobolanii mi se pare o greseala imensa. Vorbim de un oras, cu arhitectura, cu aer curat (preferabil), iar tu ai vrea ca oamenii sa circule prin pasaje subterane? Vorbim de siguranta? Mda, sunt convins ca va fi o siguranta enorma, nici o femeie intre 15 si 40 de ani nu va intra de una singura in astfel de pasaje in anumite momente ale zilei (sau ale noptii). Si nu, nu vorbim de intretinere, caci in 5 ani maxim vor mirosi a urina aceste pasaje (da, chiar au un asemenea miros si gurile de iesire de la metrou). Sa mai mentionez persoanele cu handicap loco-motor? Batranii, sau mamele cu carut? Da, stiu, facem lift pentru ele sau scara rulanta...

Si efectiv nu inteleg de ce bagam oamenii in pamant. Daca chiar vrem sa ingropam ceva hai sa ingropam masinile, sa construim pasaje subterane pentru traficul auto.

O asemenea solutie a pasajelor subterane pentru pietoni e propusa inclusiv in PMUD-ul Brasov-ului. Dar in orase mici, unde traficul pietonal e si mai redus, problemele de siguranta si de intretinere cresc exponential. Efectiv aceasta solutie e groaznica din punctul meu de vedere.

neobluenet

#6145
Tot legat de eoliene este un documentar

legat de constructia parcului eolian de la Cogeleac. Si acolo au fost mai mult probleme de infrastructura, pentru ca accesul se facea prin niste sate, diferenta fata de francezi e ca la noi erau cladirile mai mici si mai departate de carosabil.

Europiu

Quote from: pasadia on April 05, 2016, 01:49:38 PM
Si efectiv nu inteleg de ce bagam oamenii in pamant.

+1, my friend. Cu observatia ca, pana la urma, vrem nu vrem tot la bagat in pamant ajungem ca 'final destination'.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

nirolf

Soferul cu Touareg care a lovit un Logan in zona Fantanii Miorita, trimis in judecata pentru tentativa de omor

QuoteIulian Serban Sanducu, soferul unui VW Touareg care a sicanat si lovit, in 2015, un autoturism Dacia Logan in zona Fantanii Miorita, a fost trimis in judecata de procurorii Parchetului de pe langa Tribunalul Bucuresti (PTB).

Barbatul va fi judecat in stare de arest preventiv pentru tentativa de omor calificat si tulburarea ordinii si linistii publice, informeaza un comunicat al PTB transmis marti si citat de Agerpres.

Știrea asta ar trebui popularizată, poate se mai potolesc unii viteji...

Harry

Quote from: pasadia on April 05, 2016, 01:49:38 PM
Quote from: AdrianB1 on April 04, 2016, 01:26:11 AM
Sunt foarte sigure pentru pietoni, prietenoase, iarna sau pe ploaie sunt bune ca mai scurteaza si drumul prin exterior.
[...]
un soi de bulevarde pietonale subterane in care nu e frig, nu e canicula, nu ninge si nu ploua. Iarna si vara ar fi preferabile decat plimbatul pe la suprafata, de asemenea pe ploaie in orice anotimp.

Am uitat sa spun chestia asta - sa trimiti pietonii in subteran precum cartitele sau sobolanii mi se pare o greseala imensa. Vorbim de un oras, cu arhitectura, cu aer curat (preferabil), iar tu ai vrea ca oamenii sa circule prin pasaje subterane? Vorbim de siguranta? Mda, sunt convins ca va fi o siguranta enorma, nici o femeie intre 15 si 40 de ani nu va intra de una singura in astfel de pasaje in anumite momente ale zilei (sau ale noptii). Si nu, nu vorbim de intretinere, caci in 5 ani maxim vor mirosi a urina aceste pasaje (da, chiar au un asemenea miros si gurile de iesire de la metrou). Sa mai mentionez persoanele cu handicap loco-motor? Batranii, sau mamele cu carut? Da, stiu, facem lift pentru ele sau scara rulanta...

Si efectiv nu inteleg de ce bagam oamenii in pamant. Daca chiar vrem sa ingropam ceva hai sa ingropam masinile, sa construim pasaje subterane pentru traficul auto.

O asemenea solutie a pasajelor subterane pentru pietoni e propusa inclusiv in PMUD-ul Brasov-ului. Dar in orase mici, unde traficul pietonal e si mai redus, problemele de siguranta si de intretinere cresc exponential. Efectiv aceasta solutie e groaznica din punctul meu de vedere.

Pasadia are dreptate. Pe langa intretinere sa nu uitam costurile de construire care pot creste spectaculos daca solul e cu probleme. Ideale sunt pasarelele pietonale, ieftine, eficiente si le poti da si un design mai artistic. Uite cum sunt cele 3 din Mamaia:






dragos76

Da și nu, legat de soluțiile de traversări sub vs supraterane. În orașele mari, aglomerate, dezvoltarea se face și la subsol. Există o adevărată rețea care leagă stațiile de metrou de subsolurile clădirilor adiacente, cu magazine, restaurante etc.

Acuma dacă se potrivesc și la București... e o întrebare legitimă. Probabil că da, aș spune. Dar depinde cum e implementată.