News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

alecu26

traducere ca daca nu bag si eu de ale mele.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

 :lol: :lol: :lol:

Hai sa nu intram in detalii :).

dr4qul4

DoS = denial of service.

traducere dupa _dir:  "daca era un atac cu trojan, nu mai aparea acel text cat a fost cazut"" 
sau
"Nu ne-a atacat nimeni,  a fost doar o problema tehnica minora"
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Harry

E mana lui Bernie Sanders   :whistling: :smoking:



Quest

Bine ca s-a rezolvat, era frustrant sa vezi ore in sir ca din tot ceea ce inseamna forumul PUM, a mai ramas doar un mesaj de eroare de mysql. Felicitari ptr backup, Ionut ! :)
Common sense will get you far !




marisRO

#6053
Oare raspunde cineva la intrebarea dnei. DANA CIRIPERU, REDACTOR-ŞEF ADJUNCT ZF

Domnule Ministru al Transporturilor, unde vă sunt oamenii?

Un antreprenor spunea ieri că situaţia de la Tarom, una dintre cele mai mari companii din portofoliul statului, nu este un eşec al proiectului “CEO privat la stat”, ci este încercarea statului de a demonstra că nu se poate, că la nivel de management asistăm la un adevărat dezastru.

Indiferent de culoarea politică a miniştrilor, de cartea lor de vizită, de CV-ul pe care îl afişează, în spatele lor stă o armată de oameni invizibili, de funcţii în organigrame stufoase, dar un “deşert” la nivel de management.

Zeci de direcţii de specialitate cu directori generali, directori generali adjuncţi, manageri principali şi secundari, zeci de comitete şi comisii, de echipe de lucru, de experţi principali, superiori, secundari îngroaşă organigramele ministerelor din România, dar nimeni nu ştie cu ce se ocupă, ce CV-uri au, ce i-a recomandat pentru obţinerea unei poziţii de funcţionar în cadrul unei instituţii care are pe mână bugete de miliarde de euro.

Să luăm exemplul de la Transporturi. Ministerul care are pe mână un buget de 11,8 mld. lei (2,6 mld. euro), acelaşi minister care anul trecut a rămas cu 3 miliarde de lei necheltuiţi în timp ce bucăţi de autostrăzi se surpă, iar drumurile cerute de marii exportatori au nevoie de studii noi de fezabilitate, pentru că au trecut aproape zece ani de la primele şi nimic nu s-a mişcat de atunci.   

ZF organizează mâine o conferinţă pe transport şi logistică, un sector vital pentru dezvoltarea regiunilor României şi pentru atragerea de investiţii străine, dar Ministerul nu are om care să-l reprezinte în faţa businessului la acest eveniment.

Dincolo de ministru şi de secretarii de stat, directorii din minister nu ies niciodată în faţă. Slabi pregătiţi? Bine pregătiţi? Greu de spus atâta timp cât CV-urile lor nu sunt publice, cât numele lor nu este cunoscut, cât nu participă la niciun eveniment, când sunt feriţi de comunicatori de tirurile de întrebări din partea presei. Probabil că ideea unui dialog cu businessul le dă fiori. Constantin Stroe, omul cu numele legat de Dacia, cea mai mare companie din România, întreba în urmă cu două săptămâni la Piteşti, la un eveniment organizat de ZF “cine este şeful de proiect al autostrăzii Piteşti-Sibiu”? I-a răspuns cineva omului care conduce Asociaţia Con­struc­torilor de Auto­mobile din Ro­mânia?

În organigrama de la Transporturi, sub Ministru se află cinci secretari de stat, fiecare cu cabinetul lui, dar şi zece direcţii cu tot atâţia directori generali, cu adjuncţii lor, direcţii specializate în infrastructură, în transport aerian, rutier, naval, în afaceri europene şi relaţii internaţionale. Salariul unui director din MT variază între 3.000 şi 4.500 de lei, potrivit datelor publicate pe site pentru luna februarie din 2016, adică ajunge la aproape 90% din salariul unui secretar de stat. Cu titulatura sunt cu toţii manageri, au direcţii în subordine, întocmesc planuri, merg în şedinţe, dar din 450 de angajaţi cât are Ministerul nu există, în afara Ministrului şi a doi-trei secretari de stat, niciun şef de proiect care să dialogheze cu mediul de business.

Şi în privat, directorul general are agenda plină şi nu poate onora întotdeauna toate invitaţiile, dar în privat, directorul general are manageri. Manageri tineri, manageri pe care nu-i ţine ascunşi. 

Valeriu Toma, head of Property Management în cadrul dezvoltatorului logistic CTP România, companie care a bifat anul trecut tranzacţii de zeci de milioane de euro în România vine mâine la ZF Transport & Logistics’16. Toma a lucrat aproape nouă ani în compania Immo­finanz, unde superviza, la momentul plecării sale, 51 de proiecte în 18 oraşe.

Laurenţiu Duică are 35 de ani şi este Head of Leasing în cadrul P3 Logistic Park, un alt investitor cu zeci de milioane de euro “la dispoziţie” pentru investiţii în România. Şi el va fi mâine la ZF Transport & Logistics’16.

Daniela Midvichi, absolventă a Academiei de Ştiinţe Economice, cu specializarea în Contabilitate şi Informatică de Gestiune, a lucrat într-un business antreprenorial din domeniul transporturilor, iar din 2013 este manager de achiziţii la GEFCO România şi unul dintre reprezentanţii businessului la evenimentul de mâine.

Iar businessul are manageri şi atunci când directorul general nu-şi poate reprezenta compania. Businessul a crescut generaţii de manageri în toate industriile.

Domnule Ministru Dan Costescu, unde sunt managerii din Ministerul pe care-l conduceţi? Lucrează la raportul de activitate pe anul 2015 care nu a fost încă publicat pe site-ul Ministerului deşi intrăm imediat în trimestrul al doilea din 2016? Sau sunt împreună cu şeful CNADNR pe şantierele de autostrăzi viitoare care vor ajuta Dacia să ducă maşini de 4 mld. euro la export în 5-6 ore nu în 10 ore ca acum? Este posibil să fie în inspecţie la calea ferată unde trenurile de marfă circulă cu 20 de kilometri la oră? Sau i-aţi trimis pe toţi să rezolve situaţia de la Tarom?

Sursa: http://www.zf.ro/opinii/domnule-ministru-al-transporturilor-unde-va-sunt-oamenii-15141494

Denis

@MariuRo Superb articolul pe care l-ai postat si iti multumesc pentru postare.
Din pacate degeaba se schimba guverne si vin alti ministrii,daca in esaloanele inferioare nu se schimba nimic...am scris despre asta pe un alt thread(nu mai stiu exact care) ca in CNADNR din 6000 de angajati 85% din ei nu au specializare pe postul pe care il ocupa(informatie dintr-un articol mai vechi pe care din pacate nu il mai gasesc),e normal ca nu merg la nici o conferinta cu lagaturi in transporturi si dezvoltare cand ei habar nu au ce sa le spuna oamenilor cand sunt intrebati.

clau

E clar... M-am lamurit si de astia... Cat Ar fi cartoful de fierbinte lasat de fostii... Dar sa mergi cu aceeasi oameni inainte... L-am criticat aici pe Homor ca nu schimba oameni... Iar de Costescu... No comment! Eu vad lucrurile din ce in ce mai blocate... Chiar daca vine AC pe Sebes Turda ce mare realizare e asta? Dupa 2 ani de la ordin de incepere... Ok a aparut o OUG foarte buna dar oamenii aplica legile... AM tot la fel dureaza, relocare utilitati la fel chiar daca se da aviz in 10 zile... Exproprierile la fel... Degeaba apar legi bune daca tu Cnadnr stai cu un contract pe Suplac Bors unde de 9 luni nu se intampla nimic... Sau Pizarotti la fel... Poate ca trebuie o lege care sa oblige constructorul in 30 zile sa intre in teren sau sa inceapa PT daca nu reziliere direct fara voia Cnadnr... Asta daca nu e de vina "Statul"

marisRO

Nu are legatura directa doar cu industria auto ci si cu infrastructura din RO

Economist roman: Ungurii se lupta sa aduca Tesla, intr-o tara in care exporturile aduc peste 90% din PIB. Daca Romania ar fi urmat modelul, azi ar fi fost departe!

Sursa: http://www.wall-street.ro/articol/Economie/196430/economist-roman-ungurii-se-lupta-sa-aduca-tesla-intr-o-tara-in-care-exporturile-aduc-peste-90-din-pib.html

"Cel mai mult ma deranjeaza faptul ca romanii se complac, sunt pe principiul "asta e, merge si asa". Mai mult, nu exista o strategie gandita pe termen mai lung si practic tot ce se intampla este realizat din scurt. <Daca reusim luna asta e bine, apoi vom mai vedea>. Este o situatie pe care am observat-o in special in zona de administrare a statului".

Aici a punctat foarte bine ...



nicolaem

#6057
Poate cineva sa imi spuna care era clasificarea constructiilor dupa gradul de risc seismic inainte de 1977?
Ce gasesc pe net sunt clasificari mai noi, si nu mai corespund.

LE am vazut pe un act, grad seismic 6. Bloc din anii '60

florin74

Sa ne clatim ochii cu un hyper-car, in  lipsa de super-autostrazi : :lol:
Koenigsegg Regera  - atinge 320 km/h intr-un km. ( peste 1500 CP conform datelor oficiale, spre 1.800CP real)
40 de bucati deja vandute. - 2 milioane de dolari bucata

http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-03-24/koenigsegg-regera-specs-price-video-photos-supercar-debut

carutasul

#6059
^
Inmatriculată in Bulgaria? :)