News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

florin74

Quote from: alecu26 on March 07, 2016, 01:32:20 PM


Exact asta vroiam sa subliniez si eu. cat de multe se pot face cu resurse putine. Si intradevar....faptul ca procurorul nu a pus NUP, pe acel dosar, arata si mai multe despre cum gândesc unii. Acel procuror nu e departe de politia rutiera care sta in boscheti. Teoretic procurorii sunt si ei magistrati, au terminat un institut, au o calificare si o pregatire. Ma gândesc cum o fi scris motivarea trimiterii in judecata. O fi mers pe lucrari neautorizate pe domeniul public?

Este o decizie a CC care stabileste ca nu procurorul renuntara la urmarirea penala  în cazurile în care fapta aduce o atingere minimă valorii sociale protejate de lege, in schimbul unei amenzi, ci judecatorul. Totul merge acum in instanta.

TibiV

Dacă avocatul inculpaților reuşeşte să fie convingător (cu argumentul din ştirea PRO TV) s-ar putea ca judecătorul nu doar să-i achite, dar să oblige CJ să le plătească oamenilor 600 RON pentru materiale...

Ce tare ar fi !...
:lol:
În America cred că mulți judecători ar da o astfel de decizie...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

v46is

Aveti vreun update de pe DN66 ? Se circula pe Defileul Jiului ?

cristi5

Oare accidentele de pe trecerile de pietoni din Bv (calea Bucuresti) n-or avea legatura cu separatorii medieni?


JohannDB

#5959
Quote from: cristi5 on March 08, 2016, 12:09:48 AM
Oare accidentele de pe trecerile de pietoni din Bv (calea Bucuresti) n-or avea legatura cu separatorii medieni?

....Într-un fel au legătură cristi5; exemplul concret din poza ta, Calea Bucureștiului la intersecția cu Rândunicii / Soarelui are trecerea ce-i presemnalizată așa cum se vede, dar vizibilitatea ESTE BLOCATĂ de panourile publicitare aflate foarte aproape de trecere, generând un unghi mort destul de mare și în condiții normale de lumină, dar mai ales în condiții de vizibilitate redusă (noapte, ploaie, ninsoare...). Panourile în sine au la/peste 2m înălțime și peste 1m lățime.... Panourile se comportă aidoma paletelor antiorbire, dar prin mărime și distanța între ele, maschează/acoperă pietonul!
    Și poți avea surprize neplăcute, deși cauți să "scanezi" zona printre panouri, când te apropii și să nu vezi nimic, iar când treci de ultimul panou să ai...pietonul în fața ta, mai ales în condiții precare de lumină (așa cum am mai spus).

icristian

Informatiile din Sinteza sunt cam invechite. Am putea sa le updatam?

__dir

^^^ La fel de nasoale sunt si trecerile de pe DN1, nu mai sunt luminate seara iar pe vreme proasta abia vezi pietonii.

danutzu_1069

Mergem un pic pe alte meleaguri pentru ca... s-a intamplat ceva duminica.
Europa este legata de Asia si prin intermediul celui de-al trei-lea pod peste Bosfor: Yavuz Sultan Selim.

http://www.youtube.com/v/x7dLw27iT5s

Presedintele si premierul au ... "sudat" ultima bucata de 9m

nenea_hartia

Quote from: cristi5 on March 08, 2016, 12:09:48 AM
Oare accidentele de pe trecerile de pietoni din Bv (calea Bucuresti) n-or avea legatura cu separatorii medieni?
Cauza, cred eu, este mai profundă. Deși mi-e mai mare dragul să merg prin Brașov, cred că reamenajarea din ultimii ani a tramei stradale este un exemplu de ,,Așa Nu!". Bulevardele largi, cu trei sau chiar patru benzi pe sens, unele chiar sensuri unice, și înlocuirea semafoarelor cu sensuri giratorii (tot cu trei benzi pe sens) au făcut ca traversarea Brașovului prin centru să nu ia mai multe de 15 minute. Sunt convins că majoritatea traficului de tranzit (exceptând, evident, camioanele) va continua să circule prin centrul orașului și după inaugurarea centurii, pentru că e mai ușor și mai rapid. Un caz și mai greșit este Calea București, transformată într-un mini drum expres prin instalarea parapetului median.
Toate elementele descrise mai sus creează fluență și dau șoferilor o senzație de falsă siguranță ce duce implicit la apăsarea pe accelerație. M-am surprins și eu de multe ori circulând prin centrul Brașovului cu o viteză la care nu m-aș fi gândit în veci în alt oraș. De aici și până la accidentarea pietonilor nu e cale lungă.

cristi5


Quote from: icristian on March 08, 2016, 09:23:53 PM
Informatiile din Sinteza sunt cam invechite. Am putea sa le updatam?

Sunt aici date recente (OSM) cu update zilnic:
http://www.peundemerg.ro/proiecteinfrastructura.html

Putem adauga si alte trasee propuse.

De exemplu maine va dispare centura Oradea, urmand sa apara pe harta din fundal ca drum "in folosinta" in cateva zile.

Vizualizarea se poate imbunatati, harta din fundal se poate schimba usor. 

Partea ceva mai laborioasa e cea cu traseele si cu datele probabile de deschidere. Avantajul e ca poate oricine contribui, la OSM. Click pe un segment in constructie si ajungi la editor.

pasadia

Quote from: nenea_hartia on March 08, 2016, 10:03:33 PM
Toate elementele descrise mai sus creează fluență și dau șoferilor o senzație de falsă siguranță ce duce implicit la apăsarea pe accelerație. M-am surprins și eu de multe ori circulând prin centrul Brașovului cu o viteză la care nu m-aș fi gândit în veci în alt oraș. De aici și până la accidentarea pietonilor nu e cale lungă.

Si sa vezi cat de greu e sa-mi conving prietenii soferi ca trebuie sa renunte la aceasta asa-zisa fluenta castigata. Am inceput o campanie puternica pe tema introducerii semafoarelor temporizate la TOATE trecerile de pietoni (precum sunt deja cateva, la Modarom, pe Aurel Vlaicu sau pe Muresenilor), dar e mult de lucru. Deocamdata studiez de zor putinele analize disponibile, precum I-STEP, dar daca ai tu (sau oricine altcineva) materiale despre probleme asemanatoare (orase prea friendly cu soferii si extrem de anti-pietoni) as fi bucuros sa primesc sugestii. 

cristi5

Intr-o vreme erau bumpers pt limitarea vitezei la trecerea de langa Victoriei 9. Apoi le-au scos... De acord cu semafoarele cu buton...

pasadia

Adica aici? Sunt si acum, am trecut azi peste ele.

Dar in general se cam joaca cu ele, le pun primavara si le scot inainte de prima zapada pe motiv ca incurca deszapezirea. Si tocmai iarna, cand se intuneca mai devreme si ai mai mult trafic pietonal in conditii de noapte si de ploaie/mazga lipseste principalul motv de franare pentru soferi.
Sunt multe argumente in favoarea semafoarelor, problema e ca multi nu vor sa inteleaga (si vorbesc inclusiv de prieteni dragi, pe care ii stiu cu capul pe umeri).

marisRO

Reuseste cineva din partea API sa participe?

http://www.networkevents.ro/articole_conferinta/tematica-infrastructura-2016/

Revista Capital adună la aceeaşi masă cei mai importanţi actori şi decidenţi din sectorul transporturilor şi construcţiilor pentru a afla care sunt priorităţile, cum se obţin finanţările dar mai ales cum sunt implementate proiectele.

Pentru a afla cum vor fi cheltuite fondurile publice şi mai ales cum vom reuşi să atragem miliardele de euro de la Uniunea Europeană i-am invitat alături de noi pe ministrul Transporturilor, Dan Costescu, pe vicepremierul Vasile Dâncu şi pe doamna ministru al fondurilor europene Aura Răducu. Alături vor fi şi Cătălin Homor, directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, şi directorul general al CFR SA, Marius Chiper.

Lista de invitaţi continuă cu reprezentanţi de marcă din domeniul infrastructurii şi construcţiilor.

Mai multe detalii despre Conferinţa CAPITAL: "Construcții și infrastructură 2016 - Investiții, proiecte, finanțare și implementare" puteţi afla aici

Am pregătit şi o listă de proiecte și măsuri pe care le considerăm necesare pentru dezvoltarea economică a țării și bunăstarea cetățenilor.

Infrastructură

    Realizarea obiectivelor din Master Panul General de Transport.
    Realizarea unui audit mai riguros de calitate a lucrărilor realizate de constructori şi aplicarea sancţiunilor în cazul în care nu sunt respectate criteriile de calitate.
    Transparentizarea procedurilor de achiziţii publice.
    Eficientizarea cheltuirii banului public pe mp de drum construit/reabilitat.

Proiecte prioritare

    Autostrada Sibiu-Pitești
    Autostrada Comarnic-Brașov
    Continuarea lucrărilor la autostrada Transilvania
    Autostrada Târgu Mureş - Iaşi
    Finalizarea lucrărilor la magistrala de metrou Universitate - Drumul Taberei
    Magistrala Gara de Nord – Otopeni l Reabilitarea și modernizarea căii ferate.

Ionut

^ Decidem in Consiliul Director API. Daca da, atunci probabil voi merge eu. Multumim pentru idee!