News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Harry

tot la Constanta un nene merge pe interzis fara nici un stres....

https://www.facebook.com/robert.chingy/videos/782575195181194/

JohannDB

Quote from: Harry on February 21, 2016, 03:15:35 PM
tot la Constanta un nene merge pe interzis fara nici un stres....

https://www.facebook.com/robert.chingy/videos/782575195181194/

     Din păcate la accesarea adresei apare....    {{{{{{{{{{{Ne pare rău, acest conţinut nu este disponibil momentan
Linkul pe care l-ai deschis a expirat sau pagina este vizibilă doar pentru o audienţă din care nu faci parte.
Înapoi la pagina anterioară · Mergi la Noutăţi · Vizitează Centrul nostru de ajutor }}}}}}}}}

AlexIP

Quote from: adiarc on February 21, 2016, 02:55:54 PM
Si legea trebuie drastic modificata...

Nu e normal ca un dement ca cel din articolul de mai jos,sa fie tratat la fel ca unul care depășește lim.de viteza cu 50 de km/ora

Trebuie introdusă in legislația rutiera ,noțiunea de a-ți pierde definitiv dreptul de a conduce,pt genul acesta de abateri sau acela care a condus la acel accident,adica depășirea dementa in zone cu zero vizibilitate.....

http://www.zf.ro/eveniment/sofer-prins-cand-conducea-cu-246-kilometri-pe-ora-viteza-record-pentru-romania-15082015

Și eu vroiam să propun relaxarea legislației pentru viteza pe autostradă, pentru ca nu ăștia sunt cei care produc accidente. Ar fi de preferat oameni care conduc repede dar atenți (inclusiv la ce-ar putea să vină mai iute decât ei din spate) decât adormiți cu 80 km/h pe tempomat pe banda a doua când sunt 3 picuri pe parbriz.

dr4qul4

totusi 245?!! Am mers o singura data pe Autostrada Transilvania, acum vreo 5 ani si era ca in palma...dar chiar sa fi rezistat atat de bine?

Sa nu care cumva sa testeze limitele masinii si pe A3, Bucuresti -Ploiesti. Ar experimenta imponderabilitatea :))

PS. fiecare merge cum vrea, cat timp nu-i pune in pericol pe altii. Daca avea liber in fata, atunci poate sa-i dea talpa. In ceea ce priveste reflexele...conteaza enorm ce masina are. Sunt destule  care prind 250 km/h si putine care iti dea un sentiment de siguranta.

Pe A1, sau pe A2 vara, cu siguranta nu ar putea ajunge la aceasta viteza.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

^
A rezistat foarte bine, e ca in palma si acum, se poate merge cu 245 ;).

dragos76

Quote from: dr4qul4 on February 22, 2016, 10:56:15 AM
PS. fiecare merge cum vrea, cat timp nu-i pune in pericol pe altii.
Corect, dar cu un amendament: dacă faci asta îți asumi și consecințele legale. Și eu încalc regulile (rar, și mai ales cea legată de limita de viteză în localițăți, mai ales sate). Dar îmi asum că dacă mă prinde radarul, plătesc. La fel cel care bea un pahar de vin și apoi conduce, să își asume faptul că dacă lovește mortal pe cineva (chiar dacă e un pieton ce traversează ilegal), el șoferul este cel care va merge la pușcărie.

dr4qul4

Bineinteles ca iti asumi consecintele legale! Dar cele ale legii in vigoare, nu pe cele pe care le viseaza unul sau altul. In cazul de fata 945 de lei si 3 luni pieton (probabil cu posibilitatea efectuarii unui curs legislativ care sa-i scada suspendarea la 1 luna). Sau poate sa conteste.

Asta este legea si pe asta o aplicam. Daca este proasta, atunci trebuie schimbata. Nu trebuie hulit cel care a incalcat-o. trebuie sanctionat cf legii si nimic mai mult.

Pe mine ma deranjeaza mai mult cei care vin cu 180 la ora si imi dau flashuri desi merg cu 140 iar cei de pe banda 1 merg cu 90. NU sunt obligat sa ma bag intre 2 tiruri ca sa le fac loc.  Daca nu dau flash-uri, oricum ii vad in oglinda, si le fac loc chiar mai repede  :D
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

yetiman

Subiectul reglementarilor legate de viteza sunt un never-ending-story. Vor fi in permanenta pareri pro si contra.
In schimb partea cu Flash-uri, este clar o situatie de bun simt (adica lipsa lui, ca sa fie clar) si de agresivitate la volan, care nu trebuie sa fie tolerata.
Este evident ca trebuie respectati colegii de trafic. la fel de evident este ca trebuie circulat pe banda I, atunci cand e libera, si ca trebuie acceptat dreptul de a depasi vehicule mai lente al tuturor.
Cei care au circulat prin Germania, pe soselele lor NO LIMIT, au vazut destule semne de bun simt. Chiar si cei care ruleaza cu 200+, vor folosi banda I cand aceasta e libera, si vor reduce viteza cand au un fata un vehicol mai lent decat ei, dar care a intrat in depasirea unuia si mai lent.
Cand s-a eliberat banda, ii dau talpa si urca iar la 200+.
Si toate lumea e relaxata.

Cat despre limita actuala de 130, doar un lucru vreau sa spun - a fost stabilita acum cateva zeci de ani, cand putine masini reuseau sa atinga 140-150 km/ora, iar cuvinte gen ABS, ESP, ASR, AIRBAG, si altele asemenea nici nu existau in dictionarele tehnice, iar acum sunt in standard la aproape toate masinile.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

florin74

O poveste interesanta despre indicatorul STOP si respectarea  lui in Franta.
Ca si curiozitate. In Paris se pare ca nu este nici un indicator STOP. :lol:

http://www.theguardian.com/world/2016/feb/22/stop-a-four-letter-word-for-french-drivers-traffic-camera-shows

dr4qul4

Quotewe'll only chase those who don't slow down at the sign. Those who roll past the sign won't be chased up

Un politist cu creier!

La noi iti iau carnetul daca "nu se opreste roata complet"..eventual pentru 5-10 secunde ca sa aiba ei timp sa "constate".
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AdrianB1

Quote from: yetiman on February 22, 2016, 12:49:20 PM
Cat despre limita actuala de 130, doar un lucru vreau sa spun - a fost stabilita acum cateva zeci de ani, cand putine masini reuseau sa atinga 140-150 km/ora, iar cuvinte gen ABS, ESP, ASR, AIRBAG, si altele asemenea nici nu existau in dictionarele tehnice, iar acum sunt in standard la aproape toate masinile.
E vorba si de viteza de proiectare a autostrazilor; daca pe bucatile drepte nu conteaza, la curbe ai o viteza de proiectare care limiteaza raza curbei astfel incat sa poti sa o iei in siguranta, chiar daca ploua (aderenta mai mica, forta centrifuga), ceea ce face ca ABS, ESP, ASR si alte acronime care poate au treaba cu asta (majoritatea nu au) sa nu aibe ce sa faca in asemenea situatii.

De asemenea mai e o problema de consum si poluare: consumul (si poluarea) creste aproximativ o data cu patratul vitezei. Asta inseamna ca la 100km/h consumi X litri de carburant, la 200 km/h consumi cam de 4 ori mai mult. Testat de o gramada de oameni si cu masina, si cu motocicleta, o limita de viteza mai mare gen 160 inseama o creste cu 51% a consumului (160/130)^2.

pasadia

Problema principala e de timp necesar pentru a evita pericolele. Sa spunem ca in situatii normale de vizibilitate ai un accident in fata si o coada provocata de acesta. Ultimii din coada semnalizeaza corect situatia - prin folosirea avariilor. De ce distanta ai nevoie pentru a opri la 130km/h? Dar la 180km/h (si nu ma refer doar la distanta necesara masinii, cat si la capacitatea omului de a sesiza si a reactiona).

Dpdmv 130 e suficient. Ce e peste devine problematic din prea multe puncte de vedere.

Marius

Se pare ca in Paris exista un singur semn de STOP. Ma rog, a existat, deoarece in Google Maps pare ca l-au furat :)
Trebuia sa fie pe stalpul metalic de la capatul trotuarului:
https://www.google.ro/maps/@48.8373801,2.2648328,3a,47.4y,92.44h,86.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1sx6R4j0HAyg45y3ayNP1RJA!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro

Sursa:
http://www.peter-pho2.com/2015/03/the-only-stop-sign-in-paris-is-gone.html

AdrianB1

Quote from: pasadia on February 22, 2016, 05:14:35 PM
Problema principala e de timp necesar pentru a evita pericolele.
...
Dpdmv 130 e suficient. Ce e peste devine problematic din prea multe puncte de vedere.
Daca ar fi adevarat nu ar exista limite de viteza superioare, in Germania de pilda. Daca nemtii cred ca se poate, inclin sa ii cred pe ei.

E o opinie. Poate pentru bunica-mea 80 era suficient, poate pentru nepotii mei 250 ar fi acceptabil, e o apreciere atat de subiectiva incat nu are o solutie corecta.

chr

Faptul ca nemtii nu au o limita maxima nu inseamna ca pot merge cu oricat. Trebuie sa poata opri atunci cand in fata drumul e blocat dintr-un motiv sau altul. Evident ca inclusiv pe autostrada, in anumite situatii (ploaie torentiala, ceata etc.), 130km/h este prea mult.  Insa alteori (drum drept, vizibilitate perfecta, trafic foarte redus), se poate merge fara nici un risc cu 200+. Totul e ca vizibilitatea sa fie mai mare decat distanta de franare.
Problema este ca conditiile de trafic sunt uneori greu de quantificat si aplicate sanctiuni, de aceea au si limitele astea rostul lor.