News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

SILVIUFG

Mama ce e acolo!!  ??? Sa gonesti ca idiotul cu 130 sau cine stie cu cat, doar pentru ca este autostrada, sa nu tii cont ca nu vezi la 50 de m in fata.... Vineri seara si sambata dimineata a trebuit sa parcurg Fagaras-Sibiu pe DN1. Seara nu m-am simtit in siguranta sa merg cu mai mult de 60 km/h. Vedeam farurile masinilor de pe contrasens cu max 3 sec inainte de a ajunge in dreptul lor. Nu mai mult.... Si cu toate astea erau care depaseau frate si goneau ca turbatii. Nu inteleg... Aia ce mama naibii vedeau?

Io

Nici eu nu pricep de ce naiba vad altii si eu nu. Si nu am probleme oftalmologice, da? Nici macar nu port ochelari :)
A trebuit sa merg simbata seara din Bucuresti la Ob. Lotrului. Ceata in toata Campia Romana, am gasit ca viteza de confort era undeva pe la 80, cit sa vad si sa pot opri masina la timp. Toata lumea m-a depasit pe autostrada si zau de pricep cum de toata lumea vedea si eu nu! Am prins portiuni pe care vizibilitatea era sub 50m si instinctul de conservare iti spune sa reduci viteza indiferent ce masina conduci si ce frine ai, pur si simplu nu vezi suficient de mult in fata. Grosso modo e ca si cind ai merge cu 200 la ora cu faza scurta, cine-o face si-o cauta pariind ca nu-i nimic in fata.
Pentru prima oara pot sa spun ca drumul Pitesti Valcea a fost mai comod decit autostrada, s-a mers in coloana fara probleme si n-am prins decit vreo 2 kamikaze depasind. N-are rost sa spun ca am ajuns la destinatie obosit frint.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

Filmarea astea dovedeste de ce anume trebuie sa:

Quote from: vancouver on January 31, 2016, 01:30:58 PM
Este absolut corect ceea ce spun cei de la politie, PASAGERII TREBUIE SCOSI IN AFARA PARTII CAROSABILE. OBLIGATORIU. Acest lucru il inveti la scoala de soferi in toate tarile din vestul Europei. In caz contrar esti un om iresponsabil si risti viata acelor pasageri.

Asadar, cum necum, peste parapet, pe sub parapet, mai la stanga, mai la dreapta, TOATA LUMEA IESE DIN MASINA SI SE DUCE DINCOLO DE PARAPET.

Si slovenii par sa cunoasca bine lectia, dupa cum au fugit toti din masini si au iesit in afara soselei. Si bine au facut! Faza aia de la secunda 55 este incredibila...
Probabil ca oamenii s-ar fi indepartat mult mai mult daca ar fi avut unde, daca nu ar fi fost coasta aia de deal/munte...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

istvan78

Aaaa... asta cu iesitul din masina e super-valabila atunci cand opresti (din necesitate) pe banda de urgenta.

Dar nu se aplica chiar asa in situatii de blocaj cand esti oprit pe alte benzi, in "pileup". Pentru ca e foarte mare probabilitatea ca in primele 20-30 secunde dupa ce ai oprit tu (cu sau fara coliziune) sa ai alta coliziune din spate. Daca esti afara din masina in momentul asta esti extrem de expus (vedeti in filmulet cativa oameni care scapa ca prin urechile acului cand masina argintie e aruncata in fata). In masina esti in celula de siguranta, care are sanse bune sa faca fata coliziunii.

Diferenta dintre cele doua situatii este pericolul iminent si foarte probabil al coliziunii in a doua situatie. Atunci e mai bine sa stai in masina pana se linistesc lucrurile in jur (se mai aduna cateva randuri de masini in spate) si abia apoi sa iesi.


horatiu.cosma

Eu nu m-as simti in siguranta sa fiu blocat cu un tir in fata, in asteptarea altuia care sa vina in spate sa ma faca sandwich. Daca as fi pe banda a doua, as iesi rapid si as sari intre parapetii medieni, si fuga cat mai departe.

istvan78

Horatiu, nu ma indoiesc ca iti poti imagina un scenariu in care alegerea de a ramane in masina se dovedeste gresita, dar nu generaliza cazul cel mai defavorabil (si extrem de rar, de altfel).

Itreaba-te asa: daca probabilitatea ca in urmatoarele 30 secunde un vehicul sa te loveasca din spate cu viteza mare e de 50% (si e atat la "frontul" unui pile-up), preferi ca in timpul coliziunii sa fii in intriorul unei custi de fier proiectata special pentru a rezista la coliziuni, sau in afara ei, in fata ei, sub ea, sau intre altele? Raspunde-ti la modul general, fara sa stii ce vine din spate, poate e un TIR de 40 tone (caz in care oricum esti ars), sau poate fi un Matiz.

Urmariti doar filmul, cel putin trei din oamenii aia, care inca erau printre masini, erau sa fie striviti atunci cand masina argintie a fost aruncata spre ei. Credeti ca pericolul a fost mai mare pentru ei sau pentru eventualii ocupanti din masina argintie, sau din cea cu camera?

yetiman

@ horatiu & istvan:
De fapt, aveti amandoi dreptate. Dar riscul (teoretic) e de 50/50.

Insa am putea avea un raspuns statistic, daca am sti unde erau cele 4 victime care au decedat. Au fost zdrobiti in masini sau au fost loviti in afara lor de alte vehicole? (poate suna putin cam cinica intrebarea, dar am avea un raspuns, repet, statistic).
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu


Ionut

Proces la CEDO imi lipseste, da.

Io

CEDO scrieti? Daca scriu aici ca o institutie a statului e condusa prost de mai stie naiba citi ani, daca scriu ca manageriatul lu' X a fost prost il insult? Daca scriu ca minsteriatul d-nei Udrea a insemnat dublarea km de pirtii si a capacitatii de transport pe cablu pentru schiori in acelasi timp cu sifonarea unei cantitati mari de bani de catre acolitii ei transpartinici am insultat-o? Zau? Inseamna ca am insultat citiva astfel de functionari prosti pina acum si nu-mi propun deloc sa ma opresc.
Sigur, diatribele mele civilizate pot fi considerate piscatoare daca folosesc un limbaj mai acid, iar pentru asta pot fi dat in judecata dar fara sanse de a pierde. Ba dimpotriva!
Partea activa a societatii romanesti miirie pe forumuri, unele, asa cum e asta, cu valoare adaugata. Mare. Normal ca toata politrucimea are motive sa biziie, eventual sa ameninte cu repercusiuni in Justitie. In ce ma priveste abia astept. A bon entendeur salut!  :cheers:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

GDPR

"Catuse pentru Neaga" e clar un mesaj care incita la ura.  :lol: Sau daca pui un smiley din asta  :fence: e clar o invitatie la violenta.  ;)

Ionut

Era vorba de tragerea la raspundere a moderatorilor, nu a celor care au postat. Un motiv in plus pentru care mi-am luat eu multe injuraturi si multe dislike-uri. Cred ca trec pe bad karma.

Io

Quote from: Ionut on February 02, 2016, 04:58:51 PM
Era vorba de tragerea la raspundere a moderatorilor, nu a celor care au postat. Un motiv in plus pentru care mi-am luat eu multe injuraturi si multe dislike-uri. Cred ca trec pe bad karma.

Asta spune doar ca nu esti un monarh absolut. Nimic rau  :lol:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

GDPR

@Ionut, daca iti dau doua minusuri, se pune plus? Imi amintesc vag ca minus cu minus se anuleaza.  :)