News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

probabil trebuie finalizate/inchise ceva plati catre constructorul anterior inainte de a incepe noile lucrari...sau cine stie de ce.
Drumurile noastre POATE;

infraAdi_ro

Va salut cu respect,nu am mai postat din septembrie 2017 dar va citesc si urmaresc zi de zi.(acum din Germania)

O cunosc personal pe dna Alexa,am lucrat la un proiect de reabilizare cu dansa....e o persoana deosebita si profesionista,din pacate oamenii care deranjeaza si nu executa ordinele de la partid sunt alungati prin diverse forme.
Imi pare rau pentru infrastructura din Romania,anul 2018 aproape pierdut.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

perfidus

Stim ca sunt profesionisti in CNAIR. Din pacate nu au nici o putere de decizie si duc o lupta surda din interior. Cunosc si eu niste aberatii de te ia capul. Nici achizitii marunte strict necesare pe plan local in DRDP nu pot sa faca fara aprobari de la Bucuresti, pentru ca cei de acolo au si ei aranjamentele lor.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

cavver

#9963
Asta e efectul legii achizitiilor. Bugetul de achizitii se consolideaza central pentru ca toate achizitiile ce depasesc 100.000 LEI sa se faca prin procedura publica. Iar pentu achizitiile directe tehnocratii ( Ciolos , Ghinea ) au introdus prevederea ca ar trebui sa se faca prin catalogul electronic SEAP . Imaginati-va ce frumos e ca toata tara sa faca achizitiile directe prin acelasi loc , aici vorbesc de lucruri marunte cum ar fi pixuri , rechizite . Exista si o portita care iti permite sa eviti catalogul electronic SEAP dar asta implica alte hartoage ( doar nu credeati ca daca la stat ai nevoie de un surub poti sa-l iei direct , trebuie sa faci niste hartoage ). E amuzant cum se plangea Vlad Voiculescu ca a durat 6 luni pana a putut sa achizitioneze o canapea la cabinetul de ministru - asta e timpul standard din cauza legilor noastre aberante care pornesc de la prezumptia ca toti sunt hoti si ar dori sa fure.

Ionut

Va rog frumos, intelegeti, NU MAI DATI QUOTE cand raspundeti direct unui mesaj imediat anterior. Quote este DOAR pentru mesajele vechi, de pe alte pagini/thread-uri.

adiarc

O fac intentionat....

Principala cauza a tentatiei de a da mita este birocratia....chiar si oameni de buna credinta sunt tentati si o fac pt a evita calvarul si umilintele de a fii plimbat pe la zeci de ghisee si multiple institutii,pt cele mai banale lucruri.....eu sunt adeptul lucrurilor simple si clare si in acest sens as lua exemplul ( identic,fara tentatia "inovatiilor "romanesti care complica lucrurilor),celei mai evoluate tari in acest sens -Estonia.

Repet birocratia este principala cauza a coruptiei si hotiei .....NU SE DORESTE SIMPLIFICAREA lucrurilor pt a ramane birocratia generatoare de spaga si pt a mentine un sistem de relatii si pile,subordonat politic.

Este unui dintre motivele pt care eu consider debirocratizarea prioritatea ZERO a Romaniei.....pe locul 2 desfiintarea Cnair
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura



TibiV

Populism de 2 bani la care primesti si ceva rest ...
"Lucian Şova, ministrul Transporturilor: "Minutul de lucru al unui ministru este prea scump pentru a petrece ore în şir călătorind către diverse şantiere." Este declaraţia care revoltă milioane de şoferi, captivi de zeci de ani pe drumuri pline de gropi, în ambuteiaje nesfârşite. "

... si "luat de bun" tot ce zic "oficialii", fara o minima nedumerire "oare chiar asa o fi ?!..."
"De exemplu, constructorul a turnat prea mult bitum în câteva locuri, un material care face asfaltul să fie alunecos. La o viteză mare, maşinile pot derapa."

Un ministru nu are ce cauta pe santiere, cel mult la taiat "paMblica".
Pe santier trebuie sa stea dirigintele de santier, consultantul ("inginerul"), si mai ales muncitorii.
Ministrul trebuie sa se asigurea ca cei mai de sus nu se impiedica de "birocratie" atunci cand lucreaza.
Poti fi ministru la Transporturi si daca ai facut Filologia, Istoria, Medicina sau SNSPA...
Ce "expertiza" poti aduce in cazul asta pe un santier ?!?!...
Suntem deja satui pe forum de "ministri activi pe santiere" care au lasat santierele fara X, Y, Z si W documente necesare pentru a se putea lucra...

(Si sa stii ca Obervatorul nu este tocmai o sursa de incredere...
Titlu este singurul corect. Dar numai prima jumatate.)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Hai ca domnu'ministru alias personalitate de fier incepe si el incet incet sa inghita tot ce vine de la cnair....pe nemestecate.....a inceput bine cu centura Suceava,a continuat cu 350 de km si nu inceteaza sa ne uimeasca zilnic.....bravo tovarase.....nu doar ai atins planul ,dar l-ai si depasit.......Hai la congres.....APLAUZEEEEE
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Bogdan_Cluj

Intreb aici ca nu stiu unde sa intreb (se poate muta mesajul daca nu aici ii este locul):
Stie cineva realist pentru un parking supraetajat (cu sau fara 1-2 nivele de subsol) cat ar trebui sa dureze in mod normal?

Ma refer aici la toate cele 6 (sau mai multe?) etape:
1. Pregatirea documentatiei pt scoatere la licitatie SF
2. Licitatia SF (+ eventual contestatii)
3. Executie SF
4. Pregatirea documentatiei pt scoatere la licitatie constructie
5. Licitatia constructie (+ eventual contestatii)
6. Executie constructie - si aici ma intereseaza cat dureaza in mod normal cu turnare de beton, nu cu prefabricate. Cat dureaza "groapa" cat dureaza ridicarea unui subsol, si cat dureaza ridicarea unui etaj suprateran. Iar dupa finalizarea "scheletului" cat dureaza finisajele.

Aveam discutii cu niste prieteni si nu am putut sa aproximam cat ar dura MINIM un parking de la decizia ca "da, facem in acea zona" si pana la deschiderea lui.
Mai mult, la Cluj avem alocari bugetare "ciudate" pentru aprox 11 parkinguri, in ideea ca avem alocare bugetara pt 2018 atat pt SF cat si pt (inceperea) constructiei. Este fezabil ca intr-un an sa se ajunga deja la pasul 6 de mai sus?
Pentru Cluj, aveti aici detalii pt alocare bugetara, derulati la tabelul cu Parkinguri: https://clujeuropean.com/2018/01/21/cluj-napoca-2018-investitii-propuse-pentru-mobilitate-centura-metropolitana-metrou-la-cluj-parking-cluj-pasaj/

dorum

in TM parcare privata 5 nivele (a Iulius Mall) 1an si ceva de constructie...restul pasilor nu stiu

NGC

Mai am ceva vesti, dar o sa va zic cel mai probabil abia in weekend.
In principiu este de bine.

rizzuh

@NGC, si in realitate? ;)

voicul

In realitate deja suspectez ca lucreaza la o firma pe domeniul teasing-ului. :))