News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

#9900
Daca sunteti curiosi cum (nu) colaboreaza ministerele (de la exproprieri pana la regulamente de receptie, alea care tin autostrazi inchise desi sunt circulabile de cateva luni, si oamenii mor cativa metri mai incolo), un politician de opozitie are explicatii simple: lipsa cancelariei primului ministru, interesul fiecarui minister de a-si da importanta (atat la nivel politic/presa cat si la nivel de functionari care vor sa-si conserve postul)

http://www.contributors.ro/administratie/ramanem-cu-cel-mai-stufos-guvern-din-europa-o-propunere-de-la-trabant-la-guvernare-moderna/

Quote
Comisia a constatat că multe proiecte europene se ratează pentru că lucrările de infrastructură nu sunt predictibile, dat fiind că nu avem o hartă a infrastructurii. Adică dăm drumul la ceva construit cu bani europeni și constatăm că pe acolo trece o conductă. Despre care, credeți sau nu, nu se știa înainte. Ca să ocolești o conductă îți trebuie avize și ia ani pierduți uneori, proiectul iese din schemă și din buget, UE nu mai dă banii, proiectul nu se mia face. Așa că România și Comisia au convenit să avem o hartă a tuturor acestor bunuri de utilitate publică care încurcă proiectele. Patru ani mai târziu, Ministerul Economiei încă mai trimitea adrese de răspuns la Ministerul Fondurilor Europene, care MFE trimitea adrese disperate că această condiție nu era îndeplinită și deci riscam să fie suspendate toate fondurile europene. Ministerul Economiei spunea, din nou, că el nu se ocupă de conducte și rețele electrice și că poate ăia de la Administrație au chef să se ocupe. Evident, ăia de la Administrație scriau ceva similar în adrese, după care cei de la Ministerul Energiei aveau o altă idee despre cine ar trebui să se ocupe. Asemenea chestii intră foarte greu pe agenda guvernului – cine să le bage?

Tot cu "mobilitate":

Quote
s-au stabilit niște obiective de a impulsiona folosirea de mașini electrice. Câțiva ani mai târziu încă nu se stabilise cine se ocupă să facă prizele pe drumuri. Iar în adrese din acelea, lungi, ministeriale, Ministerul Transporturilor spune că Ministerul Energiei să facă prize pentru că e cu energie electrică, deci.... Ministerul Energiei zice că Ministerul Transporturilor trebuie să facă prize, că doar sunt pe drum și e cu mașini, deci... În acest timp, responsabilul cu infringementul din alt minister face apoplexie, pentru că el e singurul luat la șuturi pentru că România întârzie. În acest timp prim-ministrul României își cumpăra mașină ecologică și defilează cu ea la televiziuni

Si una despre autoturisme

Quote
Faptul că a rămas celebru şi e folosit ca metaforă de un politician român de mâna a doua confirmă că Trabantul a fost un succes.

nicolaem

ce conteaza daca ramane stroe ? sau vine cuc?
Asta e tot ce conteaza :

guvernul-grindeanu-tudose-dragnea-cel-prost-ultimul-deceniu-infrastructura-rutiera-banii-alocati-autostrazi-sosele-nationale

Pe langa refuzul celor de anul trecut de a investii ( avand alte prioritati) inca mai tragem dupa managementul lui Sova, care a lasat Ministerul fara lucrari pregatite si nici nu prea avem ce licita. cine ar fi crezut prin 2012 vazand evolutia din acei ani ca vom ajunge sa incheiem ani cu 0-15km. Si sa nu uitam ca se face comparatia cu ani de criza si hotie in acelas timp.


Ionut

Șeful Uber anticipează că în Statele Unite vor apărea mașini zburătoare, în următorii 10 ani

"Vor fi oameni care vor zbura în jurul Dallasului, Texas. Cred că se va întâmpla în următorii 10 ani", a afirmat Khosrowshahi la conferința de tehnologie DLD din Munchen. Aceasta a fost prima apariție publică în Europa a lui Khosrowshahi, de când a devenit CEO al Uber, anul trecut, scrie News.ro. Revenind pe pământ, șeful Uber a spus că aglomerația din trafic este una dintre problemele la a căror rezolvare poate contribui Uber, de exemplu prin creșterea numărului de vehicule electrice. Taxiurile autonome în totalitate se află totuși la o distanță de 10-15 ani,din cauza eforturilor necesare pentru crearea de hărți 3D și a costurilor ridicate ale senzorilor, a explicat acesta.

Profit.ro

carutasul


danutzu_1069

#9904
https://www.facebook.com/events/426024491147052/?ti=cl
Poate mai este cineva interesat...

cristi5

#9905
Parc-am mai vazut acest film? "Primarul din Bistrita nu lasa schiorii pe partia de 7 milioane de euro pana nu o inaugureaza". Macho-ul trebuie sa-si bage batul primul...

http://www.ziare.com/vacanta/partii-ski/primarul-din-bistrita-nu-lasa-schiorii-pe-partia-de-7-milioane-de-euro-pana-nu-o-inaugureaza-1499004

Quote
Partia a fost construita in urma cu doi ani, dar nu a fost folosita deloc pana acum, din cauza vremii.

Inteleg ca partia e orientata spre sud?...


pasadia

Nu, spre NV. Dar e altitudinea mica, intre 400 si 600 de metri.

horyatm

#9907
^^

10 lucruri despre Reabilitarea DN68A

1. Pentru a primi această lucrare, Doreii au dat probă la reabilitarea drumurilor comunale.

2. Dirigintele de șantier s-a asigurat că lucrarea ține măcar până pleacă muncitorii.

3. Șoferul Decebal Traian: "Sunt emoționat, simt o teribilă nostalgie. Parcă ieri făceam negoț între Sarmisegetuza și Alba Iulia."

4. Traficul a trebuit să fie oprit mai bine de 10 ore, fiindcă Menestrul Stroe a întârziat să taie panglica.

5. Firma de construcții Imbrecilio denunță plagiatul: "E aceeași tehnică pe care am folosit-o și noi pe lotul 3!"

6. Afacerile din vulcanizări pur și simplu au explodat: "Am avut puține emoții, am crezut că nu vom mai avea clienți. Noroc cu reabilitarea."

7. Șoferii rezistă: nu au mai ajuns la proteste în București, așa că #rezistă pe DN68A.

8. Șoseaua DN68A a fost descalificată de la rangul de drum european, nu întrunea standardele medievale!

9. Cu ocazia reabilitării, Dan Șova a primit sandwich-uri de la muncitori, care și-a mutat cortul de pe Valea Prahovei, la "tunelul urșilor".

10. Pentru ca călătoria cu trenul să nu fie mai rapidă ca și călătoria pe șosea, muncitorii au fost chemați de urgență să reabiliteze și calea ferată.

Notă: Acesta este un pamflet, și trebuie tratat ca atare.

Ionut

Foarte, foarte bun pamfletul! :lol:
Bine, e mai mult :(( decat :lol:...

cris_ct

Nea Mihaita, mai tanar oleaca, cu accent si sugubat: "era sa cad de pe scaun"  :D
https://www.facebook.com/SCANDAL0S/videos/1821776874559060/

danutzu_1069

Noul ministru la Transporturi: Lucian Sova...
Cine o mai fi si omul asta???
O fi ruda cu...???

laszlo.robert

Aceași lucru mă întreb și eu . Îl cunoaște careva (din punct de vedere profesional)? .Nu mă interesează politic.

yetiman

Voi n-ati auzit de Google?  :lol:

QuoteLucian Şova are 57 de ani, a absolvit Facultatea de Inginerie Mecanica la  Universitatea din Braşov. A fost consilier local la Bacau intre 2001 si 2002, director general adjunct la ARR România, director general in departamentul Transporturi si Infrastructură la Ministerul Transporturilor si secretar de stat in Ministerul Economiei.

Articolul e din Hotnews , din iunie 2017, cand a mai fost propus ca Ministru la Comunicatii.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Europiu

#9913
^ Avem si un articol mai recent pe hotnews care raspunde la intrebarea cine este Lucian Sova...

QuotePotrivit declaratiei sale de interese (completata in 18 iulie 2017), Lucian Sova este actionar in firma Cominfortrans SA (cu 53,34% din actiuni) si asociat in firmele Regional Romlines SRL (1%) si Niso Transeurope SRL (35%). Potrivit Registrului Comertului, Regional Romlines SRL si Niso Transeurope SRL au activitatea temporar intrerupta.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

__dir

Pun in parcare, ca trash nu exista. Noi termene intr-o fituica postata de Hotnews. Cand oare se vor opri din fumat?

QuoteFinalizarea, modernizarea şi reabilitarea coridoarelor
strategice (coridorul IV), a inter-coridoarelor, a drumurilor TransRegio
şi Euro-Trans.
 Finalizarea cu prioritate a axei: Constanţa – Nădlac (Coridor IV)
 Finalizarea autostrăzii Lugoj-Deva.
 Autostrada Sibiu-Piteşti.
 Realizarea si finalizarea Variantei Ocolitoare a Bucureştiului la profil
de autostradă (Inel Bucureşti (A0) care va face legătura între
autostrada A1 cu autostrada A2 în primă fază; în faza a două,
închiderea inelului centură în regim de autostradă de jur împrejurul
Bucureştiului).
167
 Constanţa – Vama Veche – Trans-Regio – (36, 7 mil Euro,
FEN+BS).
 Realizarea Autostrăzii Transilvania: Comarnic – Braşov (997,75
mil. Euro). Perioada: 2018 – 2022. Sibiu – Braşov (737,22 mil Euro).
Perioada: 2018 – 2022. Suplacu de Barcău – Borş (+ Oradea).
(304,43 mil. Euro) Perioada: 2018 - 2020 Nădăşelu – Suplacu de
Barcău – (1002,55 mil. Euro). Perioada: 2018 – 2022
 Finalizarea autostrăzii Sebeş – Turda. Perioada: 2019-2020
 Tronsonul Ploieşti – Comarnic (306,77 mil. Euro, FEN+BS) termen
2019-2022
 Finalizarea Secţiunii Bucureşti - Ploieşti, sector 1, km 0+000 - km
3+325; nod Centura Bucureşti km 6+500 şi nod Moara Vlăsiei
km 19+500.
 Autostrada est-vest (Montana): Tronsonul Tg. Mureş – Tg. Neamţ
(Val. estimată: 2942 mil. Euro, FEN+BS); Perioadă realizare SF +
PT: 2018-2019. Tronsonul Tg. Neamţ – Iaşi – Ungheni (Val.
estimată: 1.129 mil. Euro. Perioadă realizare SF + PT: 2018-2019.
Perioadă execuție lucrări: 2019 – 2022. Câmpia Turzii – Târgu
Mureş – la nivel de autostradă (224,94 mil Euro,FEN+BS).
Perioada: 2018-2021
 Modernizare Centură Bucureşti (A1-DN7, A2-DN2) (53,80 mil
Euro, FEN+BS). Perioada: 2018-2020.
 Coridorul IX paneuropean, prin realizarea unor
tronsoane de drum/valoare estimată:
 Drumuri expres: Ploieşti-Buzău (254,800 mil Euro), Buzău –
Focşani (282,36 mil. Euro), Focşani – Bacău (428,3 mil Euro),
Bacău – Paşcani (388,95 mil Euro) – FEN+BS; Perioada SF si PT:
2018-2019. Execuție lucrări:2019-2022.
168
 Drumuri expres: Paşcani – Suceava (289, 99 mil Euro), Suceava –
Siret (196,20 mil.Euro)– FEN+BS;
 Legătura A3 – Aeroport Henri Coandă (43,11 mil Euro, FEN+BS)
Perioada: 2018- 2019.
 Constanţa – Tulcea – Brăila (+ pod peste Dunăre) (1141,88 mil.
Euro, FEN+BS) Termen SF si PT 2018, execuţie lucrări 2019-2022.
Inceperea lucrărilor la Pod Brăila 2018 finalizare 2021
 Autostradă: Pitești – Craiova. Execuție lucrări: 2018-2021. (908 mil
euro)
 Bucureşti – Giurgiu (41,25 mil. Euro, FEN+BS)
 Modernizarea şi construirea variantelor ocolitoare

Se va urmări finalizarea variantelor ocolitoare începute, precum şi construcţia
altor şosele de centură, urmărindu-se un profil rutier rapid:
 Varianta ocolitoare a Sucevei – Proiect fazat (8,65 mil. Euro,
FEN+BS) termen 2019
 Varianta ocolitoare Tg. Jiu – Proiect fazat (36,69 mil. Euro,
FEN+BS). termen 2019
 Varianta ocolitoare Bacău - (83,57 mil Euro, FEN+BS).
termen 2020
 Varianta ocolitoare Târgu Mureş - (23,29 mil Euro, FEN+BS).
termen 2020
 Finalizarea şi dezvoltare pentru rutele turistice de interes
naţional şi internaţional
 Modernizare Transfăgăraşan (31,95 mil Euro) termen 2020