News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

perfidus

Asa ai impresia? La ce raspunsuri primeste disney, eu nu vad cum sa fie API in avantaj.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

luciano

Dar disney face parte din API? :o Din ce am constatat eu, doar cei cu gradul de "duke" pe forum, fac parte din API.
Mie mi se pare mai degraba un "one man show" al lui disney in topicul de comunicare, si mai degraba in calitate de voluntar. De aia am vorbit despre inactiunea API sau foarte slaba activitate a API, adica despre faptul ca doar disney pare a se lupta cu CNAIR pentru raspunsuri si documente.

PS. Promitea un coleg un ghid al solicitantului de informatii. Sper ca nu a uitat de el.

Harry

#9647
3 accidente rutiere in mun Ct 2 in ore, toate soldate cu morti, unul din ele surprins pe camerele video


disney

Quote from: luciano on November 21, 2017, 11:11:24 AM
Dar disney face parte din API? :o Din ce am constatat eu, doar cei cu gradul de "duke" pe forum, fac parte din API.
Mie mi se pare mai degraba un "one man show" al lui disney in topicul de comunicare, si mai degraba in calitate de voluntar. De aia am vorbit despre inactiunea API sau foarte slaba activitate a API, adica despre faptul ca doar disney pare a se lupta cu CNAIR pentru raspunsuri si documente.

"one man show:lol: :lol: :lol:

Cred totusi ca API nu este doar proinfrastructura ci si proactiva si ca vor lupta si ei alaturi de mine pentru transparenta si buna si completa informare a publicului. ;)

vancouver

#9649
Accidentul din filmare - cauze multiple, ca de obicei (cumul de factori):
- o masina franeaza ca sa intre intr-o curte - INADMISIBIL sa existe acces direct dintr-un DN cu parapet median si asemenea circulatie intr-o curte - VINA AUTORITATILOR
- masina din spate (sandero rosu) franeaza probabil, apoi, fara sa se asigure, intra in banda 2 - INADMISIBILE aceste manevre imbecile ale unor soferi de a intra pur si simplu in alta banda - mai mult de 1 sau 2 secunde nu pierdea daca frana in continuare si lasa masina din fata sa intre, fara sa schimbe banda - VINA SOFERULUI schimbare de banda fara sa se asigure
- masina mercedes intra cu viteza f. mare in masina care i-a aparut brusc in fata - sunt sigur ca i-a aparut brusc, pentru ca nici n-a avut timp sa franeze. Franarea incepe abia dupa impact, fie soferul apasa frana, fie vreun sistem automat, fie frecare de parapetul median. VINA SOFERULUI de mercedes, care merge extrem de repede (se vede din filmare ca mai trec si alte masini si niciuna nu trece asa de repede).

Cel mai important as remarca:
DACA LISPEA PARAPETUL MEDIAN PUTEA SA FIE PRAPAD. Se vede clar parapetul avariat. Chiar si asa mic si chircit, dar probabil a salvat niste vieti. In loc de 1 mort era posibil sa avem mai multi, prin impact frontal. Se vad clar cel putin 3 masini venind din contrasens si care ar fi fost luate in plin sau cel putin ar fi fost aruncate in afara drumului de cele 2 vehicule implicate.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Harry

Problema principala in Ct este viteza excesiva si lipsa politiei rutiere. Zilnic accidente cu cel putin 1 mort... :(

Vice33

Si reacția unui utilizator pe FB legat de acest accident:

Quote"Off topic...Să clarificăm unele lucruri,am ajuns la 2 minute la locul accidentului (locuiesc în zonă),șocant dar totuși suntem bărbați,ce să vezi,două doamne inerte în Dacia Sandero, ambele inconștiente,suspendate în centurile de siguranță,pe cealaltă parte conducătorul mașinii Mercedes,nepăsător,scufundat în smartphone până în gât,îl suna pe tata care a ajuns mai repede decât elicopterul SMURD.
Logic că fiind parapetul pe mijloc participanții la trafic care au văzut comportamentul conducătorului de Mercedes au rămas blocați , toți au afirmat că de la bifurcație Cumpăna acesta a condus foarte repede și făcând jaloane printre ei.Am participat la măsurători,urmă de frânare peste 100 de m.,aflându-ne la o distanță considerabilă de ambulanță și văzându-l pe șofer apropiindu-se de noi,un tip de lângă mine îl întreabă pe șoferul la Mercedes de starea victimei, la care acesta răspunde sec,plin de scârbă :<<dă-o în p... mea>>(P.S. Dacă era mama muream cu el de gât),asta înseamnă lipsă de educație,teribilism,viteză,etc...Nu văd nici o vină din partea doamnei din Sandero,impactul a fost central aceasta neștiind că celălalt vroia să decoleze,să dea D-zeu să se facă bine!",
Quote

Sursa: https://stirizilnic.ro/2017/11/21/reactia-soferului-care-ucis-o-femeie-comuna-lazu-da-o-p-mea/

vancouver

#9652
In nici o tara civilzata nu am vazut politia pe strada sa opreasca masini. Cu exceptia Romaniei. In toate celelalte tari in care politia rutiera nu exista sau este extrem de discreta se circula mai bine, numai la noi, unde politia sta pe la intersectii si pe drumuri si opreste soferii, numai la noi se circula haotic. Ceva nu pupa in ecuatia asta.

Adica nu stiu de unde vine isteria asta cu politia care trebuie sa stea la panda pe strada... si pana la urma unde sa stea. Exista radio, exista waze. In 5 minute se afla unde este politia si acolo toti merg cuminti. Deci sincer, nu inteleg care-i ideea. Ce vrem sa obtinem.

Si cat de logic ar fi ca politia din Constanta sa fi stat fix aici in zona Lazu, pe DN39, la intrarea in curtea asta, ca sa evite acest accident? Presupun ca daca e sa stea undeva, o face in puncte negre, unde au mai fost accidente. De ex. in apropierea trecerilor de pietoni. Aici gogu cu mertanul tot asa tare ii dadea, indiferent de politie.

Exista alte solutii. De ex. radare fixe. Dar la radarul fix nu mai poti sa dai spaga. Nu vreau sa acuz pe nimeni, dar daca la nivel de tara nu esti in stare sa te mobilizezi si sa faci o lege a radarelor fixe, asta arata a ceva grav, grav, la nivel de societate. Adica o mare parte a societatii accepta spaga si chiar lupta pentru mentinerea ei, ca sa scape pe ici pe colo, pe unde are nevoie, iar mare parte din politic si din politie "joaca si ei pa partea asta", ca sa ma exprim elegant. Bine, problema e mult mai ampla, nu are rost sa dezbatem tot aici. Se continua prin faptul ca numai 46% din amenzi se platesc, asa ceva in Europa nu mai exista. In Bulgaria 65%, in Germania 92%... asta mai departe are radacinile in haosul din sistemul de evidenta a populatiei - autoritatile nu gasesc o mare parte a oamenilor, deci nu-i pot executa silit. In mediul rural numai 20% din amenzi se platesc. Primarii de la tara pur si simplu nu se ocupa de asta, ca sa nu supere cetatenii la alegeri - aici alta nenorocire VOITA la noi: primarii, care au puteri f. mari - un sistem facut special pentru a se putea fura. Dar acest sistem este si el sutinut de populatie, care are pretentii de la primari, gen de la doamna Firea sa rezolve aglomeratia din Bucuresti  :lol: Adica oamenii vor ca primarii sa fie niste mici Ceausescu ... si tot asa, ne invartim in cerc si nu iesim la liman, in loc sa adoptam COMPLET UN SISTEM LUAT DIN OCCIDENT. Inclusiv cu marimea spatiului care se pune intre nume si prenume pe buletin...

Si mai sunt si alte solutii. Cum ar fi o mai buna sistematizare a traficului. In Constanta de ex. avem bulevarde largi, care au o latime variabila: ba sunt masini parcate pe 3 randuri, ba nu mai sunt, ba dispare o banda, ba un sens giratoriu imens, ba unul chircit, mai dispare o banda, mai apare una, etc... asta face traficul haotic si depasirile frecvente. Asta e o aberatie. Numarul de benzi trebuie sa fie clar si constant. In general niciodata mai mult de 2. La semafor se fac maxim 4 din cele 2, de ex 1 la stanga, 2 inainte, 1 la dreapta. Restul spatiului se ocupa cu spatii verzi, trotuare, piste de biciclisti si un singur rand de masini parcate. Exemplul bun 99% este modernizarea de pe Calea Victoriei din Bucuresti. EVIDENT soferii au fost neumtumiti, dar prin ingustarea arterei astfel incat peste tot sa avem 2 benzi si nimic in plus, cu exceptia benzilor de virat st/dr, trafifcul a fost calmat. Evident, tot aglomerat este, dar haosul este mai mic. Asa trebuie facut peste tot. In Bucuresti, in mod exceptional, putem avea si 3 benzi pe sens pe unele bulevarde, fiind oras f. mare, dar orice altceva este in plus, deci duce la intercalari - prea bine stim cu totii cum se merge pe Stefan cel Mare sau prin alte parti.

Apoi mai exista semafoare "calmatoare". Daca cineva pe o anumita zona in fata semaforului calca prea tare acceleratia (sa zicem +10 sau +12 fata de restrictia de pe acel bulevard) se pune imediat rosu (ca pedeapsa). Pentru asta trebuie semaforizare continua, adica la cel mult 300-400m sa urmeze un nou semafor, toate sincronizate, urmarite video si cu mini-radar de detectare a unui vehicul prea rapid. Astfel se poate vedea (prin camere) si daca cineva incalca repetat viteza "de pedeapsa" si politia poate interveni tintit oprind acel sofer. De ex. s-ar putea face asa ceva pe Lapusneanu si pe Tomis. EVIDENT cu desfiintarea aberatiilor de sensuri giratorii existente acum. Iar sensul unic cu 3-4 benzi de pe Tomis in jos, dupa intersectia cu Mamaia, ce sa mai zic, exact invers decat trebuie pentru o astfel de zona centrala. In loc sa se faca o singura banda acolo cu 30 km/h, adica o calmare totala a traficului, tu faci sens unic cu 3-4 benzi ca sa raspunzi cerintelor bizonetului :bash: Bine ca transportul in comun a ramas intre case, pe rascoalei 1907 si pe mihai viteazu ..., ca deh, lu' toarsu' niculae ceausescu nu-i placeau troleibuzele si firele, iar noua acum nu ne da prin cap sa mutam autobuzele pe Bd. Mamaia de la inceput, resp. pe Bd. Tomis (adica 43 si 40 pe Mamaia spre IG Duca, iar 42 pur si simplu in jos mai departe pe Tomis pana aproape de Piata Ovidiu sau hai fie pana la Poarta 2 Port ca acum). Nu mai vorbesc de 48 cu ocolul lui pe la Magazinul Tomis, dar numai pe sensul spre periferie .... in sensul celalalt te multumesti sa mergi pe jos de la cinema Republica (daca mai exista si acela). Chiar e asa greu sa continui linia lui 48 inainte pana la Str. Mircea, si sa-i faci acolo intr-un fel o intoarcere, de ex. pe la liceul Mircea inapoi in Tomis, apoi din nou pe Ferdinand... Si iaca, poti sa inchizi str. Mihai Viteazu traficului, sa desfiintezi jegul ala de pasaj subteran din centru... Intre IG. Duca si Tomis zona pietonala de pe Mangaliei (Stefan) sa fie continua, fara nici o strada in trafic... Egal, am inceput sa vorbesc despre verzi si uscate din Constanta. Mai bine ma opresc.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Sorinus

Constanta a fost un oras bine planificat de comunisti. Bulevarde largi, paralele si perpendiculare in general, fara intersectii fanteziste ca-n Bucuresti, si cu o capacitate mare. Bd Mamaia de la Capitol pana in Mamaia are 2 semafoare, care nici nu tin mult.

Cu putin bun simt si niste investitii desemnificative, ar fi facut fata si acum. Si fac, mai putin Aurel Vlaicu, care de fapt e o creatie moderna.

Dar soferii sunt execrabili. Eu sunt constantean migrat la Bucuresti, si plimbat prin tara mult. Si numai in Cta patesc constant ca ala de pe banda de stanga sa faca dreapta si cel din dreapta sa faca stanga, ca un dans in fata mea.

Revenind la accident, eu fac des ce a facut Sandero, evident ma asigur intr-o fractiune de secunda si evaluez daca sa franez sau sa ma bag repede. De obicei ma bag. Problema e ca la ce viteza avea Mertanu`, e greu sa evaluezi cat dracu o sa-i ia sa ajunga la tine.
Eu zic vina 10% autoritati (omul putea frana cu orice alta ocazie decat sa faca dreapta), 20 d-na cu Sandero (ce-i drept, a schimbat banda, teoretic neacordare de prioritate) si 70% a Mertanului (a facut din cel mult o tamponare serioasa un accindent cu morti).

rebel

^^ vina apartine celui cu mertan 100% ..sunt in bucuresti mai multe taieri de fata si mai riscante poate la milimetru...

Sorinus

Pai stiu, dar iti asumi ca daca nu-ti iese, la 20-30 la ora se lasa cu tabla indoita. Pe un DN riscul e exponential.

dr4qul4

Daca facea slalom, cel cu Sandero nici nu l-a vazut cat de tare vine. Probabil s-a asigurat inainte de inceperea manevrei si pana a schimbat banda au mai trecut 2 secunde.
Cel cu S e vinovat 100% pentru ca l-a lovit din spate. Daca il prindea din lateral era invers. Dar cel cu S are si avocati mai buni, asa ca s-ar putea sa scape....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sorinus

Sunt curios daca victima purta centura. Nu aveau viteza, impactul din spate a fost violent, dar masina a absorbit mult din soc. Daca statea in dreapta si purta centura, nefiind vorba de invazia habitaclului sau decelerare extrema, nu prea avea ce sa pateasca.

dr4qul4

pai scrie in comentariuȘ erau 2 femei inerte, suspendate de centurile de siguranta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sorinus

Atunci masina are o serioasa problema de siguranta. La 3 stele NCAP, m-as astepta macar sa iasa cu viata din asa accident.