News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

esendy

nu ar trebui oprite

se poate folosi ca inspiratie pagina FB "The economist" (dau doar un exemplu) unde la fel sunt f multe prostii la comment-uri

interpreteaza ca e o modalitate de promovare pt API, brandawarness, si nu o lua personal

NGC

Quote from: AlexAllex on October 21, 2017, 07:06:20 PM
@NGC ceva noutati despre Centura Bacau? 6 beri - 6 sticle de Chivas, asta e indiciul?

Aia este doar o coincidenta si nu e indiciu, dar scriu imediat in topicul A7 o noutate.

alexandru_neagos

http://www.romaniacurata.ro/lucrari-de-infrastructura-intarziate-prost-facute-dar-cu-costuri-triple-nu-e-o-greseala-ci-o-optiune-metodologica-partea-i-proiectele-rutiere/
Cate e de adevarat ce spune romaniacurata, iara-si renuntam la standare de cost si acceptam preturi umflate fara finantare ca la autostrada transilvania?
Iarasi bagam banii in buzunar si nu faces nimic?

pasadia

Din principiu nu am incredere in articolele nesemnate.Dar asta naste o intrebare pentru Ionut: poti sa imi spui cine e persoana care participa din partea SAR la sedintele AM POIM?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Ionut

Nu e aceeași persoană de fiecare dată. Dacă ti se pare relevant, pot sa fiu mai atent.

Vice33

#9545
Noul Ministru al Transporturilor, Felix Stroe se declară nemulțumit de lucrările la lotul 4 și promite că la anul vor fi date în folosință cel puțin 150 de km de autostradă (?????????????).

Directorul CNAIR, Șetfan Ioniță declară că preconizează în martie-aprilie 2018 finalizarea lucrărilor pe lotul 4 al autostrăzii Lugoj-Deva.

Acest om e informat corect sau vrea să facă pe durul...? Chiar nu vede realitatea de pe teren? Să vină să stea cu Rocklee pe șantier și să priceapă că lotul 4 NU SE POATE FINALIZA ÎN APRILIE 2018!!

QuoteMinistrul Transporturilor a fost prezent marţi pe şantierul autostrăzii Lugoj - Deva, prilej cu care constructorii şi directorul CNAIR, Ştefan Ioniţă, i-au prezentat stadiul în care se află loturile în lucru.

Potrivit declarațiiloir făcute vor exista însă unele amânări ale termenelor la care trebuiau închise lucrările. Lotul 4 care trebuia să fie gata până la finele acestui an va fi definitivat în martie - aprilie 2018, potrivit informațiilor furnizate de Ștefan Ioniță, director general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Lotul 3 va fi terminat în luna septembrie 2018, în acest ultim caz ministrul Transporturilor solicitând ca lucrările să fie finalizate la data de 31 mai 2018.

În rest ministrul a spus: "Voi acţiona zi şi noapte, fără sâmbătă, fără duminică, pentru acest deziderat (150 de kilometru de autostradă finalizaţi, n.r.). La Ministerul Transporturilor, de cinci zile, s-a schimbat programul de muncă. Ziua de muncă începe la 7,30, pentru factorii decidenţi, şi se termină noaptea târziu. Se vor folosi şi zilele de sâmbătă şi duminică. Nu în birou, biroul va fi aici sau în altă parte, pe autostrăzi, pe căile ferate, la metrou, acolo ne veţi întâlni".

Sursa: http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/felix-stroe-2018-an-de-boom-pentru-autostrazi-816371

Quote"Exigenţa nu a fost mereu maximă. Nivelul de toleranţă va fi zero, pentru că aceste lucrări nu au suferit din cauza lipsei de finanţare. Au fost bani din fonduri UE, toate plăţile s-au făcut la timp. Urmărirea, monitorizarea, îndrumarea a fost defectuoasă. Din acest moment, domnul director general al CNAIR, împreună cu secretarul de stat Biban vor face analize săptămânale pe fiecare lot de autostradă. În ceea ce mă priveşte, cel puţin o dată pe lună o să ne întâlnim pe autostrăzile patriei. Nu sunt nici pesimist, nici optimist, sunt realist şi realitatea este că fiind banii, ne lipseşte organizarea. De aceea, trebuie să umblăm la organizare. Deci, la anul, păcat că în acest an am pierdut timpul, pentru că majoritatea problemelor birocratice s-au rezolvat, nu am folosit timpul eficient, dar în ceea ce priveşte anul 2018 va fi un an de boom. Vă spun în mod realist, nu optimist, nici nu ne gândim în anul 2018 să nu dăm în folosinţă 150 de kilometri de autostradă, cel puţin (wtf?????). Acesta este scopul principal al Ministerului de Transporturi pentru anul 2018", a declarat ministrul Transporturilor.

Sursa: http://www.stiripesurse.ro/felix-stroe-masuri-draconice-in-minister-dupa-ce-a-promis-sute-de-kilometri-de-autostrada-in-2018_1227159.html

Ionut

Sunt minciuni pentru prosti. Evident ca toata lumea stie adevărul.
Cu excepția proștilor, credulilor, celor dezinformați și a fraierilor.

Vice33

#9547

Da Ionuț, dar prostu asta e in stare, la cât de determinat e, să ia măsuri absurde, cine știe ce tâmpenii va invoca la anul în vară și să rezilieze colaborarea cu UMB, dacă va vedea că se face de râs cu "promisiunile" lui și cu "informările" papagalului de la CNAIR...știu că e aproape imposibil să se ajungă la rezilierea contractului UMB, dar de la nebunul asta mă pot aștepta la orice...

Vice33

#9548

Acest om, din păcate, nu este informat corect cu privire la cauza intârzierilor și iarăși face, ceea ce au făcut și predecesorii lui, se uită în curtea vecinului când ar trebui să ia bisturiul și să opereze "cancerul" de la el din curtea Ministerului și de la CNAIR...dacă va avea în continuare această atitudine de rebel fără minte și "Gigi duru" de la țară...atunci va fi și el dintre cei care sunt "papagali" și "mâncători de salarii grase"...iar eșecul îl vom resimți tot noi, pentru că el pleacă la un moment dat, și îl va durea undeva de promisiunile făcute sau de stadiul lucrărilor, fiind baron de Constanța...

nirolf

Quote from: gruiarew on October 24, 2017, 10:42:50 PM
Care-i faza cu rezilierile astea? Că de câteva zile tot de rezilieri aud. Pe cine ajută şi cum?

Ajută bugetul care e în pioneze. Și imaginea celui care "taie și spînzură", doar vezi declarația: statul a plătit la timp dar nenorociții de constructori nu vor să lucreze (sug sângele poporului).

cristi5

N-a vorbit nimeni de reziliere cu UMB sau cu altcineva. Nu exista cuvantul reziliere in relatarile de presa postate pe forum.

Ministrul a zis "aprilie 2018 conform lui Ionita". Eu as citi mai degraba "reziliere cu Ionita in aprilie 2018 daca nu termina UMB". Wishful thinking :)

Apropo de programul de lucru vad ca de la "hei-rup pe SEAP" se trece la "foc continuu" si "sa facem totul", alte linii de propaganda dragi vechiului regim cand vine vorba de munca.

Ce nu ni se spune e ce se va face atatea ore in CNAIR, si nici ce sa caute Ionita in fiecare weekend pe santier cand problemele sunt de fapt in minister.

Oricum mi se pare ca teza lui Cuc "constructorii sunt de vina, daca ma enervez reziliez" e usor abandonata acum. E inlocuita cu "sa facem totul", dar nu e deloc clar ce anume sa facem ca sa fie "boom" la anul.


andrei@buc

Quote from: cristi5 on October 25, 2017, 08:22:31 AM
E inlocuita cu "sa facem totul", dar nu e deloc clar ce anume sa facem ca sa fie "boom" la anul.
Hotnews anunta, citand o publicatie Eurostat ca romania a avut cel mai mare deficit bugetar din ue in al doilea trimestru din 2017 (nu sunt publicate datele din cateva tari cu probleme, cum ar fi piigs, dar alea sunt monitorizate atent si cateva au chiar surplus primar, inainte de dobanzi) la de 3X media europeana. si asta in conditiile in care nu au dat in branci pe nici un front la investitii in infrastructura. daca o tin tot asa restul anului vor ridica de la comisie niste intrebari pe final de an. dobanzile sunt foarte mici in perioada asta, asa ca nu imi fac griji in privinta lichiditatilor, doar ca nu pot vor putea sa depaseasca deficitul

Harry

Eu cand v-am zis de Stroe... told you so

Vice33

Scrisoare cu accente ironice dar cu puncte critice bine evidențiate, către noul Ministrul al Transporturilor, de către un grup cu intiativă:

Sursa: http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/scrisoare-cu-ironii-trimisa-de-usr-noului-ministru-al-transporturilor-813623

Quote
Stimate domnule ministru Felix Stroe,

Va felicităm pentru demnitatea publică dobândită prin numirea în funcția de Ministru al Transporturilor. Înțelegem bine că această funcție vine cu câteva privilegii, dar mai ales cu multă responsabilitate și suntem siguri că știți și dumneavoastră asta pentru că sunteți politician de multă vreme.

Am observat studiind CV-ul și informându-ne despre istoricul dumneavoastră profesional că nu aveți niciun fel de experiență în domeniul transporturilor și infrastructurii de transport. Singura legătură pe care am identificat-o este o stradă care vă poartă numele în comuna Cumpăna, județul Constanța.  Presupunem că numirea de către colegii dumneavoastră de partid și acceptarea dumneavoastră în funcția de ministru la cârma unuia dintre cele mai dificile ministere se bazează pe o capacitate deosebită de a acumula repede cunoștințe și că aveți competențe manageriale de excepție.

Sperăm că sunteți de acord că este imposibil să existe dezvoltare economică sustenabilă fără dezvoltarea infrastructurii de transporturi și că veți prelua funcția de ministru cu multă responsabilitate și seriozitate, la fel cum v-ați ocupat serios de regia de apă RAJA Constanța, în ultimii 14 ani.

Exprimăm prin prezenta, îngrijorarea noastră și a românilor, pe care-i reprezentăm cu toții, în privința proastei gestionări a domeniului transporturilor și de aceea ținem să vă transmitem că ne-am simți dezamăgiți și jigniți dacă ați continua pe drumul vechi, presărat de vorbe goale numite pompos "program de guvernare", în loc să alegeți calea firească spre normalitate în contextul în care ne dorim eliminarea decalajelor față de centrul și vestul Europei.

În ciuda faptului că, fiind în opoziție, ar putea suna puțin credibil, noi chiar ne dorim să aveți succes pentru că de rezultatul muncii dumneavoastră depinde progresul României și o viață mai bună a românilor.

Așa că, în spiritul valorilor ..., noi vă trimitem disponibilitatea noastră de a sprijini proiectele și organizarea ministerului, iar pentru început vă transmitem o listă de sugestii de acțiuni pe care le considerăm necesare și urgente ca să începeți bine treaba:

Infrastructura rutieră

Administrative

    Recrutarea de specialiști cu experiență în funcțiile cheie la CNAIR înlocuind astfel incompetența celor numiți exclusiv pe criterii politice care au dus la dezastru în ultimii 4 ani, fie că vorbim de proiecte de modernizare drumuri naționale sau studii de fezabilitate, știm cu ce rezultate au fost promovați de predecesorul dumneavoastră.
    Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) așteaptă să fie operațională. Puneți în valoare OUG-ul de înființare care a fost dat în 2016 pentru că, din păcate, până acum nu s-a făcut nimic. Tot în 2016 s-a semnat un contract de asistență tehnică cu ASFINAG (compania austriacă de autostrăzi). Asta ar asigura garanția calității serviciilor din partea unei companii moderne, cu oameni buni, angajați transparent și promovați meritocratic.

Proiecte noi

    Autostrada Pitești – Sibiu: proiectul este blocat. Sunteți în postura în care alegeți să fiți salvatorul sau groparul acestui proiect. Se poate face pregătirea proiectului așa cum trebuie pe secțiunile de mijloc, cele cu adevărat grele în Valea Oltului și prin Subcarpați. Pentru a da bine politic, cei din CNAIR vor să lanseze proiectarea + execuția în baza SF-ului din 2008 care nu are studiile geotehnice necesare și multe alte lipsuri identificate de experții europeni în 2013. Este rețeta dezastrului și a unor viitoare blocaje, rezilieri și despăgubiri de plătit. Pe secțiunile din capete sunt probleme cu exproprierile și nu există acord de mediu și nimeni nu lucrează la asta.
    Autostrada Tg Mureș - Iași: predecesorul dumneavoastră nu a reușit în 9 luni să desuspende contractul semnat (dar niciodată început) pentru proiectarea primei secțiuni de 100km din Transilvania (Tg. Mureș-Ditrău). Există consultant (contract semnat), există  finanțare, este necesar și suficient doar să dați ordinul de începere a lucrărilor.
    Licitațiile lansate în 2016 pentru autostrada A7 (A3-Buzău-Focșani-Bacău-Pașcani) nu au câștigători și a trecut un an de când au fost lansate, Departamentul care se ocupă de licitații în CNAIR întârzie mult și nejustificat încheierea proceselor de licitații, Considerăm că sunt neperformante și că sunt necesare măsuri de schimbare a persoanelor răspunzătoare cu altele angajate pe criterii de performanță,
    Proiectele de drumuri expres de legătură, cu mare câștig pentru investiție, pregătite în ultimii 3 ani: Timișoara-A1, Cluj-A3, Vama Giurgiu-DN5 sunt blocate în acest moment la Ministerul Finanțelor, din nou riscăm să zacă prin sertare și apoi să ne plângem că avem SF-uri expirate, e necesar ca aceste proiecte să fie aprobate în Guvern,

Proiecte existente

    Autostrada A1: cel mai important coridor de transport al României nu are contract de execuție lucrări pentru porțiune critică pe care sunt prevăzute două tunele în lungime totală de 2km (între Lugoj și Deva). CNAIR a gestionat dezastruos acest proiect și acum justifică într-un mod iresponsabil și complet neadevărat, dând vina pe urși... Este nevoie de reprezentanți asumați și responsabili, cu putere de muncă și capacitate de conducere, este nevoie de decizia de preluare a proiectului tehnic deja realizat de Antreprenor (la cererea CNAIR) și de a-l scoate la licitație.
    Autostrada Transilvania (A3): Este nevoie de acord de mediu între Tg. Mureș și Oradea și contracte semnate de ani de zile, cu finanțare disponibilă, nu pot fi începute.
    Autostrada Sebeș-Turda (A10): Este nevoie de autorizație de construire, întârziat atât de mult - 3 ani de la semnarea contractului, pentru nodul cu autostrada A1 de la Sebeș, un nod foarte complex.

Șosele mai bine întreținute:

    Înlocuiți directorii incompetenți de la DRDP-uri cu profesioniști atât din perspectivă tehnică, cât și cu capacitate și experiență în organizare. Așa cum s-au făcut lucrările de întreținere cu criblură anul aceste este o rușine și regionalele au stat pasive/complice cu executanții acestor lucrări care au spart parbrizele mașinilor românilor.
    Bugetul pentru întreținerea șoselelor în 2017 este la jumătate față de cel din 2016. Din păcate nici aceste disponibilități nu au fost utilizate până la rectificare. Bugetul pentru 2017 ar fi trebuit să fie cel puțin la nivelul celui din 2016. Probabil că este târziu deja, să discutăm de o suplimentare bugetară pentru acest an, dar în 2018 trebuie să revină cel puțin la nivelul din 2016.

Căi ferate:

    Este necesară înlocuirea directorului CFR SA -  Dumnealui este interimar și nu a dovedit în această perioadă competențe sau rezultate satisfăcătoare, dimpotrivă, rezultatele sunt mediocre.
    Tot la CFR SA trebuie reorganizat departamentul de investiții și dezvoltare – Există foarte mulți bani europeni, disponibili iar contractele se semnează într-un ritm extrem de lent. Pentru ultimul contract mare au trecut 3 ani de la lansarea licitației până la semnare.
    Atragem atenția că CFR Călători e în moarte clinică - e doar o chestiune de timp până va începe să se ducă, accelerat, la vale. Operatorii privați ii vor eroda poziția încet și sigur.

    Atragem atenția că CFR Marfă este cu un picior în groapă - În 2013 Comisia Europeană ne-a permis să ștergem datoriile (aproximativ 380 milioane de Euro) cu condiția să o privatizăm până la sfârșitul lui 2015. Privatizarea a eșuat (dl. Victor Ponta ar putea ști de ce). Dacă CFR Marfă nu se privatizează URGENT, DG Comp va lansa investigație și compania va sfârși în insolvență. Poate e momentul să destructurați rețeaua lui Gruia Stoica din CFR Marfă. Principalul competitor controlează această companie de stat din umbră

    Autoritatea de Reformă Feroviară are un președinte cu rang de secretar de stat care a angajat în acest an 40 de oameni care nu fac absolut nimic. Trebuie să cumpere material rulant de 400 milioane de Euro (bani europeni) și să restructureze calea ferată, însă în 10 luni ei nu au fost în stare să își facă un site.

Metrou:

    M5 Drumul Taberei se mișcă extrem de încet, avansul anul acesta este minuscul, deși stadiul e de peste 90%. Problema e că finanțarea a cam lipsit și atunci constructorul a lăsat-o moale. E păcat să stăm cu linia aproape terminată și să ne uităm la ea.
    Ar trebui să analizeze cu specialiștii dacă se justifică M6 în loc de cale ferată. Băgăm 1 miliard de euro într-o magistrală fără trafic doar pentru interese imobiliare, în loc să rezolvăm prioritățile mult mai stringente din București (M5 continuarea, M4 spre progresul, M7)

Noi vă stăm la dispoziție oricând pentru orice ajutor.

Printați scrisoarea aceasta și țineți-o aproape. Veți auzi tot felul de povești de la angajații ministerului sau ai companiilor din subordine; această scrisoare o să vă ajute!

alecu26

@Vice 33, statistic Stroe nu va sta la minister pana in anul viitor in septembrie. Pana in mai 2018, statistica e de parte lui.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).