News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

iuli

@bogdymol lucrul relatat de tine l-am facut si eu in urma cu vreo 3 ani de zile. Aveam carnetul suspendat pe 3 luni si am depus contestatie in justitie, nu pentru a ocoli justitia ci pentru ca eu consideram ca nu era corect ce s-a intamplat, dar asta e alta poveste. Am ramas suprins cand avocata mi-a inmanat hartia de la judecatorie ca e un proces pe rol si sa ma duc cu hartia la Politie si sa imi ridic carnetul. M-am dus frumos, am luat carnetul, am abandonat procesul (din motive de timp) si nimeni nu mi-a avut treaba cu carnetul. Chiar am ramas surprins sa aflu ca nimeni nu mi-l mai cere inapoi din partea politiei.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

Permisul il ridici dupa ce predai certif de grefa. Ei noteaza contestatia si iti da permisul.Dupa finalizarea procesului cu sentinta ( chiar si cea online) se merge la politie in max 15 zile pt a nota solutia(indiferent de solutie), in caz contrar se dubleaza suspendarea la primul control in baza de date a agentului de politia. Nu se spune chiar tot in articol, si se mai bazeaza pe faptul ca daca un agent vede ca ai permisul la tine nu te mai cauta in baza de date......inca.....dar executarea suspendarii nu se sterge din sistem de la sine nici dupa 10 ani
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

frunzaverde

#947
Quote from: radutm on September 04, 2013, 10:23:16 AM
Am gasit o informatie despre care habar nu aveam:
QuoteTronsonul București–Pitești a fost prima porțiune de autostradă din România. Cei 100 de kilometri care leagă Bucureștiul de Pitești au fost construiți încă în 1943, însă doar ca drum strategic, după modelul Autobahn-urilor din Germania nazistă. Drumul nu a fost însă pus la dispoziția autovehiculelor civile, acest lucru fiind realizat abi în anii 1960 când șoseaua a fost reabilitată.
Stie cineva mai multe?
Sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Autostrada_A1_%28Rom%C3%A2nia%29#cite_ref-4

Da, este un mit, si este absolut fals. Nu a existat nici un fel de plan (ce sa mai zicem de constructie) pentru asa ceva in timpul celui de-al doilea razboi mondial. De altfel, in 1966-1967, Directia Generala de Drumuri (viitoarea IPTANA) au propus trei amplasamente pentru "Noul Drum National Bucuresti - Pitesti", pe care au reusit s-o converteasca in autostrada (odata pentru ca Renault a recomandat constructia unei autostrazi de la fabrica din Pitesti pana in Bucuresti, punand presiuni, si a doua oara, pentru ca proiectantii au spus ca vor dobandi cunostinte pentru a licita in Orientul Mijlociu, unde se cer 'autostrazi').

In plus, atat intrarea in Pitesti cat si iesirea din Bucuresti s-a facut pe aliniamente existente, DJ-uri locale. In ambele cazuri DJ-urile "antice" care au fost upgradate pentru a deveni A1 se pot distinge (601 si 702G).

Daca exista deja un drum, nu s-ar fi facut studii de amplasament, nu? In plus exista harti militare pentru aproape toata lumea, facute in anii '50 de guvernul american (armata americana). Pentru tarile din Pactul de la Varsovia, hartile astea sunt extra-detaliate (din motive obiective, in caz de invazie). Sunt declasificate si gratuite, si se bazeaza pe un amestec de harti din era si fotografie aeriana din anii '40-'50.

Observa cum arata zona Pitesti: http://www.lib.utexas.edu/maps/ams/western_europe/txu-oclc-6472044-nl35-10.jpg. Nici un fel de urma de autostrada. Si zona a fost indelung fotografiata de bombardierele americane in '43-'44.

Exista un drum, notat pe harta doar cu 47, care pleaca din Pitesti, nu trece prin localitati (decat prin Oarja) si se infunda in Glagoveanu. Intr-adevar, are un profil mult diferit de restul drumurilor, asa ca am vrut sa vad daca cumva respectivul drum este acel drum militar de care se vorbeste (este la sud de A1-ul actual). Drumul exista si azi, se numeste DJ503, si portiunea nemodernizata arata asa (drumul de pamant care se intersecteaza cu cel asfaltat): http://goo.gl/maps/lo0AP. In concluzie, o fi fost el vreun drum militar, dar e de pamant.

Quote
Tin minte ca in urma cu vreo 20 de ani, poate si mai bine de atat, era o zona folosita si ca pista de aterizare. Stiu ca pe acea portiune lipsea complet gardul despartitor. Isi mai aminteste cineva chestia asta?

Zona era exact asta - se observa foarte clar acostamentul pistei, curatat si nivelat: http://goo.gl/maps/zq5U3
Podul de la capatul segmentului nu exista, fiind adaugat in 1999, odata cu refacerea autostrazii.

Bucata era din dale de beton, substantial mai lata decat restul autostrazii (cred ca 30 m in loc de 20 m), markerii de km erau pusi pe ambele margini ale soselei. Pe sosea nu exista nici un fel de marcaj rutier, doar o linie intrerupta alba care intrerupea soseaua.

Restul autostrazii era din asfalt, avea boscheti pe post de separatoare de sens (cu eventuali parapeti din loc in loc). Banda de urgenta nu era asfaltata. Restrictie de 3.5t pe toata lungimea.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

amplasarea pistei era intr-un loc strategic, langa gaesti, de unde se putea ajunge foarte usor la Targoviste, pitesti si Bucuresti.

mai aproape de bucuresti nu aveau de ce o faca, deoarece, la TITU (50 de km de bucuresti), unde acum este renault tehnologie roumaine, era baza militara Boteni (care avea si pista pt avioane)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

radutm

@frunzaverde, multumesc pentru explicatii! citisem acel pasaj din intamplare si am ramas frapat. Nu mai auzisem niciodata de asa ceva si cred ca as fi citit despre ea daca ar fi fost adevarata. Cum a ajuns acolo povestea asta si de la cine, nu stiu. Foarte foarte interesante si hartile americane! e prima oara cand le vad.
cont inchis

bogdymol

Au fost multe discutii pe forum legate de acele "insulite" pentru calmarea traficului de la intrarea in localitati pe DN79 Arad-Oradea. Multi spuneau pe forum ca e bine ca s-au facut inclusiv la iesirea din localitati pentru ca bizonii sa nu poata sa le fenteze. Urmariti acest specimen de la secunda 30:

http://www.youtube.com/v/77xNorukpmA
trafictube.ro
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Archi

Fac acest drum destul de des si pot spune ca sunt destui care fac aceste manevre deosebit de periculoase, dar le fac in depasire! Acest individ nici macar nu a depasit pe "cealalalt parte a insulei", a luato pe acolo ca asa a vrut muschiu' lui...... caci doar, conduce un BMV.

hitsasu

Vreun copilaş de 17-18 ani al cărui tată i-o fi furat un beamveu de prin vreo germanie şi se dă mare în faţa celor 8 prieteni înghesuiţi în autovehicul. Tot ce sper eu este ca moartea acestui pitecantrop să nu antreneze şi moartea sau rănirea gravă a altor persoane!

bogdymol

Comparatie intre un sens giratoriu din Ungaria si unul de la noi:

http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=73873368

O poza a acelui sens giratoriu:



*A nu se intelege ca toate sensurile giratorii din Ungaria sunt la fel. Majoritatea sensurilor de la ei sunt tot ca si la noi, dar sensurile facute "cu cap" se inmultesc pe zi ce trece.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

Si de mentionat ca acele "dalme" au peste 10 cm inaltime......spre 15 chiar si nu le prea poti salta.
As vrea sa vad si la noi astfel de giratorii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Hercule

O precizare: modelul romanesc de sens giratoriu din film este (din pacate pentru mine) in Tirgu Mures, amplaslat in apropierea garii (mai exact aici). Pe sensul principal de mers, iesirea este foarte ingusta si are un hop destul de mare. Se observa ca cele doua masini ce ies concomitent aproape se freaca una de alta.

Mai sunt si alte sensuri giratorii aiurea in oras, se pare ca avem cei mai cretini responsabili cu circulatia.
Deșteaptă-te române!

marius_ar

#956
Mai sunt si altii la fel, sau o fi fost Dorel cu pensula de vina?
http://goo.gl/maps/Mlrer sau http://goo.gl/maps/RRwQt

Marius

#957
Pe mine m-a ingrozit capacul acela de canal (la secunda 52) care sare de la locul lui cand trece Solenta peste el.

dorum

da mai...da' ai un spirit de observatie fantastic...eu l-am vazut de-abia dupa ce am revazut de cateva ori filmuletzul....e inimaginabil, intr-adevar... ??? ??? ???

bogdymol

Loc de stat cu radarul pe autostrada A1 (Centura Arad), pe breteaua cu viitoarea autostada spre Nadlac, in zona cu limitare de viteza la 80 km/h:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele