News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alecu26

Stai linistit...nu se sperie nimeni de asa ceva. Nu cadeti in plasa retoricii pentru pulimea de la TV. Constructorii sunt neseriosi, iar aia straini sug sangele poporului.

Blocajele majore sunt tot acolo. Tunele Holdea, Nod Sebes, lentoarea lui Aktor, miserupismul lui Copisa de la centura TGM si Mihailesti, blocajul regiei proprii de la centura Carei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Pai toate astea tin de CNAIR nu de MT. Si acolo (pana acum) nu s-a schimbat nimic.
Trebuie sa incepeti sa faci diferenta. Un ministru, oricat de mare se da, nu are atat de multa putere. El poate sa zica orice la TV, e cale lungapana sa poata pune in aplicare.
Voi chiar credeti ca Directorul CNAIR se va conforma la tot ce ii zice ministrul? Si daca ar vrea, credeti ca poate? Oare directorii de sub el  si sefii de sub acestia vor fi dornici sa-l ajute? Sau ii vor pune bete in roate ca sa se razbune sau ca sa-i ia locul? Sau isi vor lua concediu doar ca sa nu semneze ceva (cum s-a mai intamplat).
Ati uitat cat misto a facut Goga de ei pana au reusit sa-l dea afara? Si stati ca inca nu s-a terminat. Parca vad o decizie judecatoreasca prin care CNAIR e obligata sa-i plateasca si salariile si sa-l si repuna in functie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

elphax

Ministru nou la transporturi:
Hotnews:
Felix Stroe, presedintele PSD Constanta a fost ales in fruntea partidului dupa retragerea lui Radu Mazare din viata publica
[...]
născut pe data de 25 decembrie 1955 în localitatea Valea Teancului din Buzău. După ce a absolvit Liceul BP Haşdeu din Buzău, a urmat cursurile Academiei Navale Mircea cel Bătrân Constanţa, pe care a absolvit-o ca şef de promoţie. Studiile şi le-a completat cu Academia de Înalte Studii Militare Bucureşti, Facultatea de comandă şi stat major, dar mai are şi un curs de manager în turism. Între anii 1978 – 1991 a fost ofiţer activ în cadrul Marinei Militare, din care cinci ani comandant de nave de război. Între 2000 şi 2003 a deţinut funcţia de viceprimar al oraşului Constanţa. Din 2003 este directorul general al SC RAJA SA

AdrianB1

Quote from: andrei@buc on October 13, 2017, 02:42:33 AM
in perioada in care ne puneam in excel tarile in care sa emigram si atribuiam puncte fiecareia (ca in norvegia e prea frig, ca in sua e prea multa wealth and income inequality etc) m-am intrebat de multe ori ce face o natiune sa fie de succes? exista corelatii intre obiceiuri si bunastare, exista indicatori de buna guvernanta care sa fie clari in istorie?
O natiune poate sa aibe succes, printre altele, cand incepi sa nu te mai frece grija de capra vecinului. Daca in SUA e income inequality e de rau? Egalite, fraternite, Borg Collective sunt idealuri pozitive si diferentele sunt negative?

Mentalitatea poate strica o tara si un popor. Nu poti iesi din mediocritate, coruptie si prostie (toate intalnite in administratia romaneasca) cu mentalitatea de iobag socialist - iobag pentru ca nu ai spirit de antreprenoriat si doar executi ce ti se cere, socialist pentru ca vrei ca toata lumea sa fie egala nu doar in oportunitati, dar si in venituri, proprietati, eventual inaltime, numarul de sani si testicole, etc. Pentru iobagii socialisti o taxa pe testicol ar fi echitabila, inechitatea asta curenta e incredibila.

andrei@buc

Quote from: AdrianB1 on October 13, 2017, 04:24:08 PM
O natiune poate sa aibe succes, printre altele, cand incepi sa nu te mai frece grija de capra vecinului. Daca in SUA e income inequality e de rau? Egalite, fraternite, Borg Collective sunt idealuri pozitive si diferentele sunt negative?
cand am hotarat sa migram si am pus pe hartie (ma rog... metaforic) plusuri si minusuri, evident ca ne-am uitat si la acest aspect. o tara profund inegala precum sua este una in care riscurile pe care ti le asumi (make it or break it) sunt ceva mai mari. iar azi sua are un index gini ce o plaseaza in topul tarilor oecd si pe departe cel mai prost index gini dintre toate tarile pe care le-am luat in considerare.

in sine inegalitatea are efecte negative asupra societatii (de mentionat ar fi coeficientul de corelatie ridicat intre homicidal rate si wealth inequality - 0.8 dupa unele studii). corelata cu o mobilitate intergenerationala scazuta (fata de media secolului 20) si in scadere in continuare scade sansele unei integrari de succes. in plus, de ce m-as muta intr-o tara unde 69% din populatie nu are nici macar 1000 de dolari in cont? am considerat ca o astfel de societate nu ni se potriveste si am hotarat sa plecam in alta tara anglo-saxona

daca ai timp iti recomand capital in the 21st century de thomas piketty. el a fost descris ca fiind de stanga de cei ce urmeaza scoala austriaca (von mises, hayek) dar datele empirice pe care le-a adunat sunt in mare masura irefutabile si atrag atentia asupra unor ineficiente in modelul economic actual, atat in europa cat mai ales in state

vancouver

Iata alesul inimii voastre:

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-22052053-surse-noua-varianta-locul-lui-sevil-shhaideh-felix-stroe-presedintele-psd-constanta-stroe-despre-insusi-sunt-tip-foarte-ferm-dur-insensibil.htm

QuoteFelix Stroe, presedintele PSD Constanta si manager al regiei de apa din Constanta (RAJA) din 2003, a fost nominalizat vineri de conducerea PSD pentru ministerul Transporturilor. La inceputul zilei de vineri, inainte de sedinta conducerii PSD, Stroe era dat drept posibil ministru al Dezvoltarii. Intr-un interviu acordat in urma cu doi ani publicatiei info-sud-est, Stroe explica cum a rezistat sa stea deoparte de gruparea Mazare: "Nici n-au incercat, pentru ca stiau ca ii voi respinge ferm si vom intra si in altfel de discutii. Nu au existat presiuni pentru ca eu sunt un tip foarte ferm, dur si insensibil".
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

Am doar o curiozitate..daca domul Stroe alias "Terminator",va pune si el botu si va inghiti toate galustele de la CNAIR...cum ar fii ultima si poate cea mai grava si anume ca SF-urile din trecut ,facute din birou sunt buuuune si vor scurta termenul de finalizare a unor autostrazi,cand de fapt e exact invers.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


Io

Quote from: adiarc on October 13, 2017, 08:08:17 PM
Am doar o curiozitate..daca domul Stroe alias "Terminator",va pune si el botu si va inghiti toate galustele de la CNAIR...cum ar fii ultima si poate cea mai grava si anume ca SF-urile din trecut ,facute din birou sunt buuuune si vor scurta termenul de finalizare a unor autostrazi,cand de fapt e exact invers.

Prezumtia ta e ca musiu terminator vrea/e in stare/are vreun interes sa faca ceva? Pai nu m-as baza pe asa ceva  :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Harry

Tovarasul Stroe, nea Felix, baiat cu grade multe pe umeri, a ajuns sa controleze compania de apa a Constantei unde dicteaza si se poarta ca si cum ar fi mosia lui de acasa. A fost pus la conducerea RAJA de catre Nicusor Constantinescu. Daca nu era Nicusor, nea Felix ramanea un securist din randul 4-5. Dar profitand de pozitia de sef al raja drept multumire s a intors impotriva lui Radu si Nicusor.
Nea Stroe asta nu e deloc eroul portretizat de hotnews - ziarul serviciilor. Din contra. E un om lipsit de scrupule gata sa execute pe oricine oricand pentru a-si atinge telurile personale. Acum securistul asta care a dat orasul pe mana securistilor nenorociti din port va ajunge sa faca legea la transporturi. Vin vremuri negre peste noi :(

kitsune

Nu-l cunosc pe domnul Stroe, dar vreau să spun doar atât: RAJA Constanța e singurul furnizor de utilități la care, în 2017, nu poți da indexul online, nu poți plăti online, prin direct debit sau alte forme. Totul se face la casierie. Există un sistem telefonic de comunicare a indexului, dar nu e luat în seamă:
Quote"Nu s-a emis factură pentru că n-a trecut cititorul pe la Dvs. să ia indexul.
- Păi îl dau telefonic de 5 luni, ultima factură e de acum 8 luni!
- A, ăla telefonic nu se înregistrează, mergeți la sediul de pe Mamaia și vedeți cine citește la Dvs. pe stradă, să vină să citească și apoi emitem factura.
- Vă zic indexul acum și plătesc aici (Piața Unirii, fosta Baie Comunală).
- A, nu putem, aici doar încasăm, facturarea se face în altă parte"
Dacă nu a reușit domnul manager să modernizeze o amărâtă Regie județeană în 14 ani, credeți voi că o să modernizeze infrastructura României în puținul timp pe care îl are până la următoarea remaniere?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

SkyPilot

Avem referinte de caracter si referinte de activitate.
Cu pregatirea e clar.
Dupa rectificarea bugetara, in MT de-abia mai sunt bani de tigari.
Semne bune anul are!  >:(

nicolaem

rautaciosilor!

În 2009, prin HCL 116/ 29.10, numele lui Felix Stroe a fost dat unei străzi din comuna constănţeană Cumpăna, unde primar este colega de partid a lui Stroe, Mariana Gâju. Denumirea a fost dată în semn de recunoştinţă pentru că regia pe care o conduce Stroe a racordat comuna la sistemul de alimentare cu apă şi canalizare.

Asta ca sa nu ziceti ca nu se pricepe (si) la drumuri.

Io

#9448
Ok. Ma uit in arhiva de schiori si vad ce-am descoperit pe 2.01.2014

Se face un teleschi la Brebeni in judetul Constanta
Da, stiu (stiu pe dracu, stie GMaps), e in cimp la vreo 80 km de Constanta, aproape de granita cu Bulgaria (ce-o sa-i mai concureze. Bansko, esti in pericol, tin-te bine!) si foarte posibil nici constantenii n-au auzit de satul ala de schiori.
Informatia aici, la pozitia 34.
http://www.cjc.ro/Rapoarte%20anuale/AC-CU/AC-2012.pdf

LE- Evident ca link-ul acela nu mai functioneaza dar Google a gasit un altul. Poz 56, va rog http://www.cjc.ro/dyn_doc/rapoarte_anuale/3-urbanism/CU-2012.pdf
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

AdrianB1

Quote from: andrei@buc on October 13, 2017, 04:55:24 PM
cand am hotarat sa migram si am pus pe hartie (ma rog... metaforic) plusuri si minusuri, evident ca ne-am uitat si la acest aspect. o tara profund inegala precum sua este una in care riscurile pe care ti le asumi (make it or break it) sunt ceva mai mari. iar azi sua are un index gini ce o plaseaza in topul tarilor oecd si pe departe cel mai prost index gini dintre toate tarile pe care le-am luat in considerare.

in sine inegalitatea are efecte negative asupra societatii (de mentionat ar fi coeficientul de corelatie ridicat intre homicidal rate si wealth inequality - 0.8 dupa unele studii). corelata cu o mobilitate intergenerationala scazuta (fata de media secolului 20) si in scadere in continuare scade sansele unei integrari de succes. in plus, de ce m-as muta intr-o tara unde 69% din populatie nu are nici macar 1000 de dolari in cont? am considerat ca o astfel de societate nu ni se potriveste si am hotarat sa plecam in alta tara anglo-saxona

daca ai timp iti recomand capital in the 21st century de thomas piketty. el a fost descris ca fiind de stanga de cei ce urmeaza scoala austriaca (von mises, hayek) dar datele empirice pe care le-a adunat sunt in mare masura irefutabile si atrag atentia asupra unor ineficiente in modelul economic actual, atat in europa cat mai ales in state
Lying with statistics. Da o tura pe-acolo si vezi cum e, nu te lua din ce scrie in carti cu intentii. $1000 in cont au de obicei si chelnerii de la restaurante, dar daca cineva a scris asta pe undeva trebuie sa ii crezi, ca doar nu o sa minta; si Mos Craciun e la fel de real.