News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

yetiman

#9135
Si eu am tot card Routex de la OMV - cu valabilitate internationala. Depinde de cum e stabilit cu firma de leasing (de obicei) sau direct cu OMV. Poate sa fie doar cu utilizare nationala (cum are dr4qul4) sau internationala (trebuie specificat la contractare, iar pe card apare ROU sau INT - Romania sau International)
Si noi tot lunar primim factura (la sfarsitul lunii) si o platim la termen de 30 de zile. Deci "termenul de gratie" poate ajunge pana la 60 de zile.  :)
Si nu, nu garantam nici cu plata in avans, nici cu scrisoare de garantie bancara.  :D

Dar, intr-adevar exista si varianta pomenita de tine. Pe vremuri  :lol: , aveam carduri Lukoil care trebuiau incarcate cu bani in avans. Evident ca am renuntat la ei in favoarea OMV.

Si, apropo de asta, cardurile OMV sunt valabile si la Petrom, si invers. Si nu numai! Cardul este, de fapt, Routex, si toate lanturile care accepta Routex pot fi folosite (eu mai stiu de ARAL, BP, ENI - toate accepta Routex)


PS - vad ca a raspuns si dr4qul4 intre timp. Codul este pentru serviciile care le poti avea incluse pe card (de la DOAR carburant pana la toate produsele din benzinarie, in vreo 4-5 trepte).
Codul complet este din litere + cifre - ex: INT64 - International / carburant + spalatorie  + orice produse auto (lichid de spalat parbrizul, de exemplu)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

vancouver

Quote from: rizzuh on August 25, 2017, 09:50:55 AM
Nu inteleg, de ce sa nu intre pe banda de urgenta? Ce rost mai are atunci banda de urgenta? Inteleg ca daca sunt masini mici benzile sunt mult mai late, deci se poate face loc, dar ce faci cu TIR-urile?

Asa este deocamdata legea. Este criticata aceasta interdictie in Germania. Asa cum spui si tu, pentru camioane si autocare ar fi mai bine sa intre ca. 1m pe banda de urgenta. Posibil sa se schimbe asta in viitor. Nu am mai amintit aceste amanunte, ca sa ramâna mesajul cat mai succint si clar. Evident ca orice masura are adepti si critici, fiecare cu argumentele lor.

Cred ca cel mai important in situatii de urgenta este sa exista o regula, oricare ar fi ea, si toti sa o cunoasca si sa o respecte. Poate ca dupa o vreme se schimba regula, dar deocamdata ea nu se discuta, se executa.

Intre motivele pentru care in Germania nu se foloseste banda de urgenta drept cale de salvare as aminti:
- exista inca zone de autostrada vechi, din anii 1940-1950, in care banda de urgenta lipseste sau este discontinua sau nu are peste tot aceeasi latime
- pe poduri sau mai ales in tuneluri banda de urgenta poate lipsi, si totusi trebuie sa existe o cale de inaintare spre o urgenta
- exista zone de urcare in care banda de urgenta dispare si se transforma in banda de trafic greu (atentie, asta avem si in Romania si daca acolo nu exista predefinita o regula de trecere a vehiculelor de urgenta, este posibil ca acestea sa nu mai poata inainta)
- in dreptul intrarilor / iesirilor banda de urgenta dispare pentru a face loc benzii de accelerare / franare (valabil si in Ro)
- pe banda de urgenta pot fi masini oprite din diverse motive
- chiar foarte aproape de locul evenimentului este posibil ca diversi bizoni sau inconstienti sa fi intrat pe banda de urgenta, incercand sa treaca de evenimentul care blocheaza circulatia, ca atare mai ales pe "ultima suta" e posibil sa nu se mai poata inainta (asta iar se intampla deseori la noi).
- in fine, in apropierea marilor orase, unde traficul este supravegheat video si dirijat prin panouri VMS, in multe locuri se practica punerea in circulatie si a benzii de urgenta, pentru a evita crearea de ambuteiaje (cu rezultate excelente, dar atentie: se face un proiect intreg inainte de a da drumul pe banda de urgenta, adica intarire si usoara largire a benzii, panouri VMS pentru aceasta banda, etc..) - deci din nou zone importante cu banda de urgenta lipsa
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danutzu_1069

Petrom-ul are numai nationale. De la 60 la 64, unde 60 e doar ptr motorina si taxe, 61 ptr ce e la 60 si benzina... Ai tot asa mai departe, se adauga produse sau servicii..

AdrianB1

Quote from: vancouver on August 24, 2017, 11:49:02 PM
Orice copil de clasa I poate sa inteleaga acest principiu. Mai putin cativa soferi prosti, care astfel pun in pericol eficienta operatiunilor de salvare. Daca va fi nevoie vor avea loc noi inaspriri ale amenzilor, pana cand o sa inteleaga tot prostul.
Mai putin un strain in tranzit, poti sa triplezi amenzile ca daca nu stie de regula asta nu o sa o aplice. Pentru circulatia internationala exista o conventie semnata de aproape toate statele prin anii '60, in baza ei un sofer poate sa conduca si in alta tara decat cea din care are permisul pe baza presupunerii ca regulile sunt aceleasi peste tot.

adi

Eu In Austria am intalnit prima data semne de circulatie ce indicau modul de deplasare al vehiculelor de interventie....nu e prea dificil sa iti dai seama...

danutzu_1069

@Roklee
Te astept la un fotoreportaj.







drrond7

Stai putin!... Esti sigur ca ai avut AM, AC? :D ;)
Carpe Diem!

adiarc

^picioarele acelea care se vad dinspre plaja....e ISC-ul....vine sa oprească totul...

Termini numai vara următoare.....sau cealaltă  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

Am lucrat noaptea...  pe șest..
Autorizatiile vin dupa...

TibiV

Lucrarea este mai solidă decât cele făcute de CNAIR...
Dar puteai să faci nişte bretele mai largi...
Şiu ca grizile sunt scumpe, da' era frumos dacă făceai două benzi pe sens...
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#9145
Pai am zis  ca mai trebuie sa vina grinzi..

SB76UFO

Eu am impresia ca, inaltimea la care sunt montate grinzile, nu e conform standardelor.
"Prostia este eternă și invincibilă"

danutzu_1069

#9147
Este eroare de....paralaxa

rocklee

am trecut ieri 28.8 2017 pe centura bucurestiului .....am multe sa spun dar ma aptin >:( :bash: :bash: :bash: .....Doamne Doamne ...ce oameni ne conduc ..... :madwife: :madwife:

alecu26

rocklee...lasa-i in pace. Hai in Ardeal si sa rezolvam noi o trecere peste munti...asa mai mici.

Am impresia ca LD 3 o cam freaca acum fara tine acolo la pozat. Chiar si LD 4 nu mi-e clar ce fac...daca fac ceva la Soimus.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).