News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

carutasul

Există asa-zisele "infochioşcuri" care merită o viaţă mai bună :)
Dar nu e obligatoriu să renunţi complet la hârtie ( poate nici nu e bine) , prelucrarea trebuie să o facă computerul, răspunsurile se pot trimite şi prin poştă de cele mai multe ori, se practică pe scară largă în alte părţi 

Neufunk

Este si asta o varianta, sa ai posibilitatea de a trimite multe hartii prin posta, ca o alternativa la PC (si ar putea iesi chiar mai ieftin decat niste PC-uri la fiecare primarie).

Romania utilizeaza posta prea putin. In primul rand posta are cele mai bune locatii in mai toate orasele Romaniei. Numai daca ar inchiria o bucata din acele locuri ar avea o situatie financiara mult mai buna si ar permite chiar modernizari. Plus ca prin posta putem oferi bancomate in fiecare localitate cu oficiu postal, ceea ce ar fi un lucru bun. Si de transportat, posta transporta prea putin in comparatie cu privatii. Piata este imensa, si daca ar fi cineva cu cap care sa reorganizeze posta si sa profite de atuurile pe care le are la momentul actual, ar putea lua o buna parte din piata.

adiarc

Nici nu are sens sa ne chinuim sa inventam roata ...exista sisteme care merg bine peste tot in lume...dar avem noi darul , se le luam si sa le adaptam românește
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SB76UFO

Are oarecum legatura cu autostrada urbana, dar la un oras de 4.000.000 locuitori doar zona metropolitana

"Prostia este eternă și invincibilă"

voicul

Vezi acest semafor (cel pentru facut stanga unde sta scuterul )?
Cand se pune verde, primul lucru pe care il faci este sa stai. Aproximativ 5 chiar 10 secunde si dupa pleci.

Nu am facut statistica exacta, dar cred ca am rate de 20% ca la culoare verde a semaforului sa plece cel putin 1 masina pe rosu din partea cealalta.

Nu ca soferii care fac asta nu ar avea vina lor, dar intersectia este semaforizata prost. Confuziile se fac usor si pentru evitarea unui accident mai bine stai cand se pune verde.

Si invers e cu probleme, dar mai rar.

cristi5

#9020
Despre incarcatorul de poze la imgur care pastreaza si geotag
http://proinfrastructura.ro/poze.html

1) puteti sa-l testati chiar cu poze incarcate pe forum deja, doar ca nu puneti rezultatul pe forum :)
2) avand geotag, pozele pot fi vizualizate pe harta
Quote from: cristi5 on July 29, 2017, 01:59:57 AM
Din album se pot colecta imaginile recente si puse pe harta, cand voi avea timp :)

Pozele apar cand plimbati cursorul deasupra markerelor rosii de pe harta. Se poate alege (in dreapta sus) din multe harti de fundal (google etc)

http://cristi5.ddns.net/maps/imgur-map.html

Acesta este un prototip, adica functioneaza doar pt aceste 3 poze deocamdata.


Pot sa-l fac sa mearga  cu oricare N poze incarcate cu incarcatorul, adica cu link-uri de genul http://cristi5.ddns.net/maps/imgur-map.html#pics=A,B,C
unde A,B,C sunt indicativele pozelor la imgur, in cazul de fata A9tXKqs, PgF41DZ, 3Trnbfa  (cu prefixul i.imgur.com/ de exemplu http://i.imgur.com/3Trnbfa se ajunge la poza)

Atunci fiecare mesaj pe forum care foloseste incarcatorul poate include un link la o harta ca cea de mai sus. Chiar daca cu incarcatorul sunt incarcate 20 poze deodata dar sunt "sparte" in mesaje de cate 5 sa zicem, link-ul la harta din primul mesaj (sa zicem) le va cuprinde pe toate 20.

Astea sunt posibilitati si le voi implementa daca incarcatorul se va dovedi util. Chiar sunt curios cum s-ar vedea pe harta niste poze facute pe santier :)

PS: un amanunt interesant poate: daca la indicativul imgur se adauga o litera (s,b, t, m, l, h) se obtine o pictograma (thumbnail) a imaginii, de marimi diferite, de la s=small, la h=huge. De exemplu http://i.imgur.com/3Trnbfas.jpg

adiarc

este o idee pe care o astept de mult timp.Voi trimite din nou catre Primaria Sibiu aceasta propunere,deoarece,pana acum ,am putut oferii doar exemple de peste granite.Sper sa ia amploare si sa nu fie doar un exercitiu de imagine

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/primul-oras-din-romania-care-ii-lasa-pe-cetateni-sa-decida-pe-ce-proiecte-vor-fi-cheltuiti-banii-din-taxe-si-impozite.html
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dumbravaandrei

#9022
Pun aici pentru ca pana la urma urmei e vorba de una din cele mai mari parcari ale tarii noastre: DN1, Valea Prahovei

Totusi.... de ce avem cozi permanente pe DN 1 Predeal-Busteni?!?

Duminica a trebuit sa ajung pana la Buftea si am ales totusi sa merg pe DN1 si nu pe DN1A din motive de pasageri certati cu serpentinele (daca eram singur in masina, clar pe acolo mergeam).
Bineinteles, ajung in Predeal si de la Rozmarin... coada. Cunoscand ceva mai bine Predealul, am stiut ce combinatie de drumuri laterale sa aleg astfel incat sa ajung mai repede dupa liceu, cat mai aproape de intersectia cu DN73A (Predeal-Rasnov). Am intrat in coloana, dupa care am avut la dispozitie o ora si jumatate pana la Penny in Busteni sa "contemplez asupra situatiei". Concluzia a fost ca avem cozi inutile din PROSTIE si mofturi, nu din cauze legate de capacitatea drumului. Incerc sa enumar cateva cauze si eventuale explicatii

1) Politistii din Brasov nu comunica cu cei din Azuga / Busteni. Inspectorate diferite, Servicii de rutiera diferite, nu prea exista aprobare sa vorbeasca peste granita... n-au minute suficiente in abonamentul de la statie... Astfel, cei care dirijeaza circulatia nu au cum sa asigure o "unda verde". Se creeaza astfel suficiente puncte de conflict de trafic, situatiile in care politistul iti face semn sa mergi inainte si la 50m sa dai intr-un trafic stationar nefiind putine. Caz concret: Se da drumul la circulatie celor de pe DN73 iar cand acestia vor sa faca dreapta spre Busteni dau in ditai coloana pe pod (coloana ce se intinde pana in Busteni). Nenea politistul ii opreste pe aia de pe DN73 si apoi le fac semn celor de pe DN 1 sa continue mersul desi... nu ai unde sa inaintezi. Apoi intersectia aia ramane blocata cate 20 de minute complet inutil si din motive de prostie
2) Acolo unde politistii sunt prezenti, nu asigura un timp suficient fluxului principal de trafic in comparatie cu traficul local. Atunci cand dai voie doar cate doua minute odata la 10 min celor de pe DN1 sa-si continue mersul (in rest ii tii in loc ca sa treaca pietonii si sa intre masini de pe drumurile locale  - in special in Busteni se intampla asta), este perfect normal ca sa ai ambuteiaj de ordinul kilometrilor. Soferului "statut in coada" ii creste considerabil timpul de reactie astfel incat sa plece de pe loc. Nu mai vorbim de faptul ca nu ai un cronometru sau o temporizare constanta astfel incat sa anticipezi cand trebuie sa te misti, asa cum este in cazul unui semafor. Consider ca pietonii si traficul local nu au nevoie de o fereastra mai mare de 2 minute pentru a intra/traversa DN1. Daca s-ar implementa un flux de macar 5min DN1 / 2 min trafic local, situatia ar arata mult mai bine si coada nu s-ar mari inutil.
3) Tocmai cei care ar trebui sa incurajeze folosirea pasarelei pietonale din Busteni isi baga picioarele in ea: Cum naiba tu ca politie sa lasi lumea sa treaca ca OILE in fata la Profi cand au pasarela la 20m?!? Ca sa nu mai zic ca amibele alea de la politia locala din Busteni au indrazneala sa opreasca traficul pe DN sa sara ghertoii balizele de pe DN 1. Asta in timp ce la trecerea de pietoni din fata de la Turcu politistul de la rutiera dadea drumul la coloana de pe DN sa inainteze. Sincronizare 0 barat.
4) Celebra intersectie de la Penny din Busteni (motivul real pentru care se formeaza cozi pe VP)... POATE FI SEMAFORIZATA CU CICLU 5min DN1/2min Strada Caraiman (ca sa dai si timp la pietoni) Ca nu ti se imput micii in 2 minute daca stai si astepti cuviincios la un semafor. Tocmai ce am vazut ca saptamana trecuta au montat un semafor acolo, la ora actuala este nefunctional (nici macar pe intermitent nu este). Bineinteles, cu conditia sa ai o unda verde macar pana in Predeal ca altfel se poticneste traficul al Turcu si la Mega :)

In alta ordine de idei... ar trebui renuntat atat la dirijarea cu ajutorul serviciului Rutier cat si la solutiile imbecile gen semafor la Turcu si trecere nesemaforizata la Penny. CNAIR, pana la implementarea unei centuri a Busteniului sau chiar a A3 va trebui sa adopte un sistem inteligent de semaforizare pe relatia Posada-Brasov. Un sistem care sa asigure o unda verde. Clar prioritatea va fi traficul de pe DN1 (asta e realitatea). Centura Sinaia sa devina cu acces prioritar pentru a nu mai crea aglomeratie inutila in centrul Sinaii. Un flux de 5 minute DN1 / 2 minute trafic local ar fluidiza muuuult mai bine tot traficul de pe DN1.
Situatia concreta e ca niste capete seci dau drumul la circulatie intr-un punct si la 50m dai intr-un trafic stationar blocat de alt cap sec. Pe fiecare il intereseaza sa dea drumul la prietenul lui din sat (ma rog, oras...) si nu se gandeste ca a inceput sa miroase pe VP mai ceva ca la Ploiesti la rafinarie...

Iar pasarelele pietonale la noi sunt un mare esec: total nefolosite si tocmai aia care ar trebui sa "stimuleze" folosirea lor le descurajeaza: politistii.

Nu accept argumente de genul "vai locuitorii din Busteni, cum sa stea ei 5 minute pe trotuar ca sa poata treace strada". Guess what: ai acceptat sa fii ditai statiunea turistica a tarii ca sa poti sa iti dai debaraua cu 100 ron/noapte, atunci stai la coada la trecerea de pietoni ca sa-ti primesti clientii ;)


I) Trenurile trec goale pe ambele directii in timp ce DN-ul e o parcare imensa. Fara suparare, dar 3 sferturi din tursitii din Bucuresti pot veni linistiti cu trenul la munte, chiar nu au nevoie de masina pe VP. Conditiile la tren pe VP chiar sunt decente, frecventele orare sunt convenabile.
II) Indiferent de cat ne plangem de cozi pe VP, parca tot nu se compara cu coada permanenta Sebes-Turda (Se pare ca e blestemul DN1)

P.S: Aseara coada era pe Brasov->Ploiesti de la Rozmarin din Predeal si pana la Penny in Busteni. Eu dinspre Sinaia am venit suficient de lejer (macar mergeam cat de cat constant cu 40-50). Bineinteles ca la Penny s-a facut coada din ambele directii. Cand am vazut la Poiana Tapului ca lumea sta, am luat-o prin Busteni, paralele cu DN1.

Razvan.M

Ca sa schimbam registrul si sa mai descretim fruntile, desi cred ca Andrei are dreptate,
vreau sa impartasesc cu restul postarea lui NGC care intr-o mare de informatii/poze raspunsul lui a venit atat de bine incat nu mi-am putut retine un ras spontan. Deci:
Quote from: NGC on August 01, 2017, 12:03:22 AM
Quote from: laszlo.robert on July 31, 2017, 12:06:37 PM
In ce stadiu a ajuns  AM Ogra-Bors ?

Mai trebuie doar putina rabdare si apare anexa pentru revizuire.
Niste cocostarci zic ca nu s-au inregistrat obiectii la RIM din partea publicului, dar o barza a raportat ca mai trebuie ceva completari.
:lol: :lol: :lol: NGC keep up the good work :cheers:

TibiV

#9024
Quote from: dumbravaandrei on August 01, 2017, 11:58:12 AM
Trenurile trec goale pe ambele directii in timp ce DN-ul e o parcare imensa. Fara suparare, dar 3 sferturi din tursitii din Bucuresti pot veni linistiti cu trenul la munte, chiar nu au nevoie de masina pe VP. Conditiile la tren pe VP chiar sunt decente, frecventele orare sunt convenabile.

Andrei, cred ca ai ratat postarea asta de pe Feroviar...
Este vorba despre M800, dar au mai fost plangeri similare si pe M300 Bucuresti-Brasov...
Quote from: Sorinus on July 21, 2017, 02:45:12 PM
Legea asta cu gratuitate la studenti e foarte aiurea. Am vrut saptamana trecuta sa iau trenul C-ta - Bucuresti Nord, era full , si nu doar primul, ci toate pana dimineata (vreo 4 trenuri), inclusiv cls I.

Acum, am cumparat online ptr maine dimineata, si am nimerit la al 4lea tren ce pleaca, primele 3 erau full.

Asta nu s-a mai intamplat pana acum, dar studentii, avand gratuit (sau 30ron la cls I), se plimba la gramada.

Evident ca aleg masina personala in 95% din cazuri, acum am fost cam fortat de situatie sa aleg transportul public si am ales trenul ptr ca sunt pasionat. Dar oamenii normali, platitori, o sa fuga si mai mult de tren.
Oamenii normali, platitori, nu prea mai sunt la curent cu activitatile studentilor si cu vacantele lor...
Decat sa risc sa nimeresc o zi de "trafic studentesc", mai bine plec cu masina mea...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ovideatza

Daca aveti stocuri de lamaie prin casa dati pe TVR, Cuc-ul e la Tv.


Sent from my iPhone using Tapatalk

dumbravaandrei

Quote from: TibiV on August 01, 2017, 04:15:55 PM
Este vorba despre M800, dar au mai fost plangeri similare si pe M300 Bucuresti-Brasov...
Nu am pierdut. Chiar daca nu prea postez pe acolo sunt "la zi".
Spre deosebire de Vama si cateva statiuni din litoral, VP si zona Brasov-Bran e ceva mai scumpa. Asa ca aici studentii de obicei vin cu seria 5 si X6 ;) Trenurile chiar sunt goale, indiferent de ora si zi. Nu inteleg de ce, dar pe ruta asta din pacate chiar nu e folosit trenul. De exemplu acum muierea face naveta cu trenul la Sinaia si chiar am intrebat-o cum e si a zis ca in mare parte e gol. In seara asta a venit cu IR 1939 si au fost 5 persoane in vagon :). Vineri a fost vagonul ocupat pe jumatate

marisRO

 Întrebat, marţi, într-o conferinţă de presă la Bistriţa, care este poziţia sa în ceea ce priveşte problemele semnalate de un ONG legate de calitatea unor lucrări şi pericolul alunecării unei ca­riere de bazalt pe lotul 4 al autostrăzii Transilvania, ministrul transporturilor, Răzvan Cuc a spus că lucrările sunt monitorizate în permanenţă.

,,Nu vreau să ajungem în partea în care tot anumite ONG-uri au ajuns să modifice anumite proiecte ale auto­străzilor şi să suplimenteze costurile cu sume foarte mari, de ordinul zecilor de milioane de euro. Pe lotul 4 din auto­strada Lugoj - Deva este o mobilizare exemplară şi se lucrează. Este unul dintre cele mai bune loturi din punctul vedere al mobilizării şi al evoluţiei stadiului fizic şi al calităţii lucrării - vă asigur de acest lucru. Lucrările sunt monitorizate în permanenţă, nu numai de către consultant, care asigură relaţia între companie şi constructor, supli­mentar avem oameni de la DRPD-uri care sunt în teren, oameni la companie şi nu cred că este o problemă de natură să afecteze calitatea lucrărilor. Dacă este vorba să discutăm de calitatea lucrărilor, sunt alte loturi pe care ar trebui să ne îndreptăm atenţia şi nu spre Lugoj – Deva. V-aş da un exemplu, tot aşa, în urma unor sesizări ale ONG-urilor, ce s-a întâmplat. Avem lotul 2 Lugoj - Deva unde trebuie să facem viaducte pentru mamifere mari şi se suplimentează costul pentru această secţiune cu peste 180 milioane de euro. Eu nu m-aş grăbi să mă iau după ce spun ONG-urile, ci după ceea ce spun experţii", a răspuns ministrul Răzvan Cuc.

Sursa: http://www.zf.ro/business-construct/inca-600-km-de-autostrada-scosi-la-licitatie-pana-la-finalul-anului-16673385

marisRO

,,Am lansat până acum proiecte în valoare de peste 3 miliarde de euro. Avem, printre cele mai mari - lotul 1 din autostrada Sibiu - Piteşti, drumul de mare viteză Piteşti - Craiova, ringul cu profil de autostradă de sud al Capitalei, podul de la Brăila. Am lansat şi secţiunea Suplacu de Barcău – Borş. Am trimis-o către ANAP. Avem o secţiune de 60 de kilometri din Autostrada Transilvania. Urmează să scoatem până la sfârşitul anului încă 600 de kilometri de autostradă. În total, în acest an vom scoate 800 de kilo­metri", a spus Cuc.

Sursa: http://www.zf.ro/business-construct/inca-600-km-de-autostrada-scosi-la-licitatie-pana-la-finalul-anului-16673385