News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

alexbb

Sambata pe DN2 accident probabil din neatentie fix in fata mea. O doamna a intrat cu rotile din dreapta in afara partii asfaltate, a inceput sa derapeze, s-a rostogolit de 2 ori, s-a rasturnat in sant si a ramas cu rotile in sus. Viteza nu era foarte mare, nu cred ca era peste 90-100. Din pacate n-am dashcam.

Este pentru prima data cand sunt prima persoana la locul unui accident, dar nu am putut deschide usile, doar am observat ca femeia este constienta, a ramas prinsa in centura si ca era singura in masina. Imi era teama sa nu fie cineva in spate fara centura. Din fericire in 30 de secunde eram cam 15-20 de persoane in jurul masinii, si cineva a sugerat sa o punem inapoi pe roti, ceea ce s-a si facut, impingand masina dinspre locul din dreapta, astfel incat socul pentru sofer sa nu fie prea mare. Usa s-a deschis relativ usor apoi si soferita a iesit pe picioarele ei (plangand), dar fara nicio zgarietura. In total, de cand am oprit si pana a fost scoasa, n-au trecut 2 minute.
Tot pe DN2 am mai trecut pe langa alte 3 accidente in aceeasi zi (2 minore, unul parea mai grav, cu 2 salvari + politie).

Cert este ca de acum inainte la mine in masina se va purta centura si pe locurile din spate. Nici nu mai intru in discutia despre DN2 si nevoia unei autostrazi spre Moldova si o mai buna infrastructura in general  >:(

serban vlad

Buna dimineat.
Urmaresc cu interes siteul si am o intrebare pentru cei mai priceputi.
Am gasit pe skyscrapecity bulgaria poze din satelitul european Copernicus Santinel cu lotul 3.1 al autostrazii Struma.
Nu se poty obtine poze din satelit si pentru autostrazile romanesti?

alin_simeriaveche

#8357


urmariti

Emisiunea e super politizata

perfidus

#8358
serban vlad, banuiesc eu ca imaginile din satelit Sentinel de pe inspectorulpadurii.ro sunt exact cele despre care vorbesti.
Nu au o rezolutie prea buna dar se poate vedea evolutia in timp a unor lucrari de anvergura (poduri, rampe etc).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

nrb

Eu, ca și ministru în acest mandat, conform programului de guvernare, mi-am asumat următoarele lucruri: să închidem Coridorul IV și suntem în grafic, vorbim de Nădlac-Constanța, cu tot cu Sibiu-Pitești și Autostrada Transilvania. Vom finaliza și Sebeș-Turda, legătura dintre Autostrada Transilvania și Coridorul IV.
AȘA SĂ FIE!!! :lol:

AFC

^ Mai sa fie, astia sunt deja in campanie ? :-[  Ce usor e sa bati campii. Auzi la el, cica e in grafic. Fara SF macar pe Sibiu-Pitesti, fara licitatie pentru tuneluri pe LD, fara relicitare pe Suplacu-Bors, fara... Ca sa nu mai vorbim de tunel Meses si altele... :bash: :lies:
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

rocklee

apropo ..de acel videao cu domnul ministru ..parerea me NU MERITA VAZUT ...subiect de PARCARE ...nu de A1  >:(

Earthchild

Degeaba ai acces la fonduri europene daca nu poti asigura platile pana la rambursarea lor...

laszlo.robert

Cucu si pupazele :sa dea buletine la ursi si sa le faca casa.Puteti sa o numiti emisiune mie mi-sa parut parodie

Iceman

Incredibil......Toata lumea face declaratii,la fiecare schimbare de guvern apar noutati ...Plusuri sau minusuri....DAR NIMENI NU CONSTRUIESTE NIMIC...La declaratii sunt foarte buni toti >:(

cristi767

Quote from: Earthchild on April 19, 2017, 04:02:13 PM
Degeaba ai acces la fonduri europene daca nu poti asigura platile pana la rambursarea lor...

Păi asta înțeleg să fie o problemă în prima fază. Dar după ce am trecut de un ciclu bugetar și s-au decontat niște lucrări finalizate, unde merg banii decontați dacă nu în finanțarea altor lucrări (retoric întreb, desigur).

Nu asta ar trebui să fie șpilul? Asiguri un minim cashflow la început după care doar rotești ce îți decontează UE la nesfârșit. Și tot construiești și decontezi.

Știu, sunt un naiv incurabil...

Bogdan_Cluj

#8366
^^
Apreciez linkul (intentia de a prezenta explicatia lui Cuc), nu zic "nu", dar nu ma pot uita la acest clip. Pe langa altele, un motiv pentru care nu avem infrastructura este si pentru ca nu mai avem jurnalisti care sa puna intrebari corecte si sa preseze autoritatile pentru niste raspunsuri. Interpelarile lui Cutter au ramas in aer, le-a trecut termenul de raspuns. Vedeti aici (puneti la "pentru" pe ministrul Cuc). Pur si simplu nu ma pot uita la asta. Chiar si lui Cuc ii este rusine de mingile ridicate la fileu ale pseudo-jurnalistului ("poate niste agenti SRI sau DNA sa uble imbracati in piei de ursi" ... vorbind despre tunelurile de pe A1 si incercand sa duca in ridicol necesitatea tunelurilor) si de atacurile la SRI si DNA. Adica noi vorbim cu ministrul transporturilor, dar noi ne vedem de treaba noastra anti-DNA si anti SRI.

Cel mai probabil o sa faca acele deblee minunate, o sa faca DX, si cam atat, ca doar numa ce s-au imprumutat 4,5 miliarde de euro de la inceputul anului. Daca trece si legea Olgutei ... nu mai face nimic, si mai venim si cu bani de acasa. Dar ma opresc ca am deviat.

TibiV

Quote from: frunzaverde on April 19, 2017, 04:27:30 PM
E ca si cum ai avea o casa care e un pic darapanata pentru ca proprietarul anterior (o babuta cam sonata, in speta CFR-ul) a uitat sa faca intretinerea. In loc sa chemi un inginer sa identifice bubele si sa renovam, alegi sa tragi casa jos cu buldozerul si sa construiesti una IDENTICA, la de cinci ori costul.

Evident, si tot cu haznaua in fundul curtii...

Quote from: frunzaverde on April 19, 2017, 02:22:36 AM
Si pentru ca ziceai ca ai fost mecanic aero, probabil ca te intrebi cum de nu exista un AACR, FAA, CAA care sa stabileasca standarde minime si sa le implementeze draconic, ca si in aviatie se intampla sa existe perioade de criza puternica, si totusi nu pica din cer avioane. Si unde daca nu e surubul bine pus stai pe sol.

Nu stiu cum este astazi...
Dar eu pe vremea aia aveam inscriptionat pe fiecare cheie, surubelnita numarul "10183".
Era "marca" mea, netransmisibila, identificatorul unic al mecanicului Romaero...
Nu l-a avut nimeni inainte, nu l-a primit nimeni dupa.
Daca cheia mea de 10-11 ar fi gripat rolele de la cablul trimerelor (An-24) si avionul ar fi intrat in pamant din cauza asta, s-ar fi stiut exact  cine a fost boul care si-a uitat sculele in avion. (Vreo 10 ani dupa ce am plecat din fabrica am ciulit urechile la toate stirile despre accidentele aviatice.. Dar nu am cauzat nici unul !... ;) )

Si nu era doar o "formalitate"...
De 2-3 ori pe an veneau in control inopinat cei de la Autoritatea Aeronautica si ne puneau, prin sondaj, sa deschidem trusa de scule si sa prezentam fiecare obiect de acolo. Daca aveai ceva neinscriptionat cu marca, te alegeai cu o penalizare usturatoare la salariu... N-am avut parte de sanctiuni din astea !... :)

Mai am si acum cateva "10183"-uri acasa...
Cand s-a "inchis" Romaero in '93 si am fost "disponibilizati colectiv", a trebuit sa predam sculele...
Dar cum era sa ma despart de "fixa de 8-9" si de "surubelnita desteapta L1" care mi-au usurat viata ani de zile ?!...
Asa ca le-am platit si le-am luat acasa... :)

Asta doar ca story...
Dar da, cat timp nu se impun reguli drastice de calitate a lucrarii (a procesului in sine si a rezultatului) vom mai vedea multe accidente...

P.S.
Daca lucreaza cineva la Autoritatea Aeronautica, pe baza "10183" poate afla totul despre mine... pana in 1993 !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

#8369
^^ BogdanCluj multumesc pentru link-ul spre intrebarile parlamentarilor catre MT. Am gasit intr-adevar o multime de intrebari la care ministrul Cuc nu s-a obosit sa raspunda inca, dar mai e timp.
Ce mi se pare notoriu este ca in 16 martie a raspuns unei intrebari legata de A12 in care sustinea ca planurile nu s-au schimbat, se va face autostrada, si licitatia este in desfasurare pentru revizuire SF si Proiect tehnic.
Ieri la DC News a "uitat" ca licitatia este si de proiectare PT, pentru ca dadea mai bine la "jurnalisti" justificarea schimbarii venite vezi doamne de la mintile luminate ale partidului. Cica astfel vor castiga doi ani.
Inconstienti. Cutter a spus-o cel mai bine ce pot sa faca pe acel SF din 2008, cu 20 sau asa ceva de foraje pe 124km.
Citez: "Aceeași situație s-a întâmplat și cu Orăștie-Sibiu în 2010-2011. Pe un studiu sumar s-a lansat licitația de tip design&build cu urmările cunoscute (și predictibile)."

Cand esti habarnist  iti poti permite sa jonglezi cum iti convine cu raspunsurile. Inchei si eu aici ca ma enervez de pomana.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat