News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Dominik

Si eu am mers de cateva ori pe A3 si mi sa parut destul de lina soseaua si viaductele sunt superbe !!!
You're in Steelers Country

kresto

Lucrarile facute de Bechtel sunt de calitate buna datorita contractului semnat la acea vreme. Becthel era platit in functie de materialele folosite, era in avantajul lor sa foloseasca materiale cat mai bune la un pret cat mai mare.
Exemplu: Daca un normativ spunea 10-15cm de balast, Becthel punea 15 pentru a factura cat mai mult.

Sper sa nu gresesc.

dr4qul4

daca acum optimizarile se fac pentru a scadea costul,  bechtel le facea pentru a creste pretul.
nu o sa mai vedem noi viaducte peste lacuri de acumulare la campie si neconstruite pe atunci.
chiar, cum ar fi fost sa nu se mai faca barajul de la suplacu si sa ramana doar viaductul 😂🤣
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ovicor

Sper ca merge aici : organizatorii UNTOLD vor sa organizeze ceva similar la Constanta.


Germany

Bun, nu sunt urși, ok, dar nu sunt nici alte animale sălbatice ? Cred că cei de la mediu vor doar să facă puțin pe Deștepții....la modul "hai să fim și noi importanți"

Quest

^ Nu e numai chestiunea animalelor care tranziteaza zona, ci si faptul ca daca se merge pe ideea din SF, adica nu tuneluri ci deblee, unele dintre ele ating adincimi 45 (patruzeci si cinci) de metri, cit un bloc de 15-16 etaje !! Eu nu cred ca intr-o tara normala decidenti cu scaun la cap pot prefera asemenea deblee pe 4-5 km, in dauna tunelurilor.

Se impinge in fata chestiunea banilor, caci toata lumea percuteaza prompt la asa ceva, dar ce simt eu este ca de fapt in CNAIR exista o fobie fundamentala fata de tuneluri, iar din cauza acestei fobii, Compania s-a deprofesionalizat in timp pe asemenea structuri, ca si cind acestea ar putea fi ocolite la nesfirsit.

Am mai spus saptaminile astea: vor putea fi ocolite tunelurile de pe A1 Sibiu-Pitesti ? Nu. Vor putea fi ocolite tunelurile de pe A3 Comarnic Brasov ? Nu. Vor putea fi ocolite tunelurile de pe A8 Tg Mures - Iasi ? Nu.
Si atunci de ce sa tot amini ruperea pisicii, cind ai putea sa-ti intri in mina cu ideea de tuneluri pe autostrada, exact pe o lucrare de anvergura redusa, dar care te pune sa faci lucrurile ca la carte, pe un subiect pe care n-ai background de experienta anterioara ?
Common sense will get you far !

Germany

Nu sunt din domeniu, dar, nu ar fi o soluție mai bună și mai ieftină să se facă în zona tunelelor/debleelor 3 benzi pe sens la urcare?

Bogdan_Cluj

^^ Pai s-au facut tunelurile de pe coridorul 4 CFR. Deci o mica experienta exista. Sau nu este aceelasi tip de lucrare un tunel pt cale dubra de tren vs o lucrare pt un sens de autostrada?

Earthchild

@Germany
Tunel cu CINCI benzi? Cand de regula se renunta si la banda de urgenta si se inlocuieste cu alveole de refugiu pentru a optimiza costurile de constructie?

Germany

#8335
Nu, m-ai înțeles greșit :)

Să se renunțe la tunel sau debreu, și să facă peste deal pe fiecare sens 3 benzi la urcare! Cum e în Ungaria între Budapesta și Tattabanya! Sau în Germania pe A8 la Irschenberg

neaghi

Ar fi o greseala fara margini, sa se renunte la tunele.Sper ca pina la urma, ceva sau cineva sa-i impiedice sa faca prostia asta.

Iceman

Mi se face greata de acest subiect ,,tunel,,....Banii sunt de la UE noi nu suntem in stare sa ii luam caci la CNIR  lucreaza  ,,fracatori de menta,,....Nu se angajeaza specialisti pe constructii tuneluri ...Daca nu exista in Romania specialist pe acest segment sa aduca oameni din Germania, Austria sa Elvetia...Si sa demareze lucrarile cu ei...

Europiu

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Quest

Nici macar nu trebuie mers pina in Elvetia, Germania, Austria, ci mult mai aproape de noi (si geografic si dpdv al mentalitatilor) in Croatia, unde de niste ani buni deja,  si-au facut mindrete de 2 tuneluri de cite ~5 km fiecare pe autostrada Zagreb - Split. Cel putin unul dintre ele e facut de catre omoloaga Hidroconstructiei noastre, deci se pot face lucrari de arta de mare anvergura, cu resurse de know-how nationale.
Common sense will get you far !