News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

Pai tare mă tem că spaniolii sunt cam verii noştri după tătuca Traian, aşa că au abuzat de fondurile europene la vremea lor făcând tot felul de construcţii cu rol cel puţin discutabil. Acum cam plătesc şi ei ponoasele, doar că bineinţeles economia lor n-a fost niciodată la fel de rea ca a noastră, probabil nici politica, deci si ponoasele sunt mai mici...

cezar-mario2012

 Sagrada Familia nu este construită de statul spaniol și nici de biserica catolica. Toate fondurile folosite sunt private, donații și taxele de intrare, și asta încă de pe vremea lui Gaudi. Finalizare este prevăzută pentru anul 2027 la împlinire a 100 de la moarte artistului.

dr4qul4

Stai linistit ca o parte din fonduri au fost de la guvernul catalan si de la primaria Barcelona. Exact cum se intampla si cu Catedrala Neamului. Mare parte din bani vine din fonduri proprii ale BOR si din donatiile enoriasilor.
Nu discutam aici utilitatea constructiilor, ci doar daca vor atrage sau nu turisti. Iar atat timp cat unii se duc in Dubai sa vada un mall si un turn, sau in Valencia sa vada cateva cladiri OZN (imediat vin cu poze pe topic separat), in Sidney sa vada opera si la Rio sa vada statuia lui Isus, s tot la fel de multi vor veni sa vada si o biserica imensa, cu un stil cel putin interesant.

Si ca tot vorbim de Bucuresti, pe tripadvisor avem urmatoarele atractii (things to do):
1. Bucharest Party ON -  tur cu elicopterul, cu limuzina si bautura pana dimineata :)) WTF?  :banana2:
5. City tours
7. Historical and Heritage tours
10. Escape room! pe bune?
12. Afi Cotroceni Mall
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Harry

Primul meci de baseball Romania - USA se va juca la Constanta

15 aprilie 2017, ora 11, Stadionul Portul, Constanţa

Alături de Federația Română de Baseball și Softball vă invităm la primul meci amical dintre echipa naţională de baseball a României şi cea a militarilor americani aflaţi în România.

Adevărat sport naţional al Americii, baseball-ul se joacă în România de 27 de ani iar din acest an a devenit sport olimpic.

Confruntarea amicală dintre echipa naţională a României şi cea formată din militarii americani aflaţi la baza Mihail Kogălniceanu marchează împlinirea a 70 de ani de la acceptarea în liga americană de baseball (Major League Baseball) a primului jucător de culoare. Jakie Robinson a devenit un simbol al egalităţii, corectitudinii, dreptăţii şi fair-play-ului.

,,Numărul 42" a debutat pentru Brooklyn Dodgers, în 1947, iar 15 aprilie este Jackie Robinson Day.

Intrare liberă, Parcare, Food Court, Family Zone.

Dominik

Nu stiam ca avem Federatie de Baseball, foarte tare, iubesc sportul asta !!!
You're in Steelers Country

cezar-mario2012

 ,,The founding purpose of the Fundació Junta Constructora del Temple Expiatori de la Sagrada Família, set up as an ecclesiastical foundation on 20 July 1895, is to administer the budget and execute the construction project for a Temple devoted to the Holy Family, faithfully following the original directives of Antoni Gaudí.

It is made up of the Archbishop of Barcelona and a group of patrons who work together selflessly.

The Sagrada Família, as an expiatory temple, has been built from the beginning thanks to donations from thousands of people over these years."

http://www.sagradafamilia.org/en/the-foundation/


dr4qul4

Doar ca sunt scutiti de taxe, NU au avut niciodata o autorizatie de constructie, iar o buna parte din incasarile dupa "barcelona pass" se duc la ei.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

cezar-mario2012

 Taxe nu plătești nici BOR la noi, nici în Grecia. Barcelona Pass nu aparține de municipalitate, este o firma multinațională, au multe pass- urî cam prin toate orașele mari și cel din Valencia sau Madrid, dar și din alte tari. Londra, Paris, Praga, Roma...
Crize daca sunt scutiți de taxe, cred că aportul financiar adus Barcelonei este mult mai mare decât taxe pe care le-ar aduce. Sa fii serioși daca Barcelona nu l-ar avea pe Gaudi ( Sagrada Familia, Parc Guell, Casa Batlo, La Pederera...) nu ar mai avea atâția turiști, ar fi un oraș normal cu un centru istoric bine conservat și o faleza frumoasă. La fel și la Valencia, fără Orașul Artei și a Științelor, opera lui Santiago Calatrava, nu s-ar mai duce mai nimeni. Bioparcul din Valencia este superb, la fel și Oceanografic, dar Valencia mai are ceva   "Fallas", ce este atunci în oraș....

TibiV

Nu stiu unde in alta parte s-ar potrivi mai bine...

http://www.mediafax.ro/politic/interviu-primele-100-de-zile-de-guvernare-premierul-grindeanu-daca-nu-facem-ceva-devenim-insula-in-infrastructura-europeana-odata-cu-brexitul-devenim-a-6-a-tara-ca-populatie-16221519

Quote
- Cred că lipsa noastră în aceşti ani a fost pe marile proiecte ale ţării implementate, executate, fie că vorbi de infrastructură, educaţie sau sănătate, v-am dat trei domenii că să răspund complet la întrebarea dvs pe care noi le considerăm prioritare şi pe care noi le-am, aduce în ritmul în primul rând, ritmul normal de dezvoltare şi în viteză potrivită astfel încât să nu pierdem legătură cu nucleul dur al UE, să fim acolo şi să reducem aceste decalaje pe care le avem.
- Sunt trei domenii prioritare. Dacă ne-am uita la o hartă a Europei, din punct de vedere al reţelelor de autostrăzi, vedem că România este izolată şi dacă nu ne mişcăm cu viteza potrivită o să devenim tot mai izolaţi.
- De aceea, va enunţam cele 3 domenii şi am început cu infrastructura pentru că e importantă până la urmă această zona nu doar din punctul de vedere al dezvoltării şi al conectării cu reţelele europene ci şi din punct de vedere economic. În momentul în care infrasturura e dezvoltată şi există, ea aduce investitori care aduc locuri de muncă, impozite, taxe, care se plătesc şi duc în cele din urmă la creştere economică.
- Trebuie sa ne uitam in zonele care au in acest moment infrastructura. Zona de vest a adus investitori. Noi de multe ori n-am stat foarte bine cu strategiile, dar n-am stiut sa le administram.
- Avem un masterplan care e agreat cu CE, am avut bani europeni si in vechiul exerciţiu bugetar, n-am stiut sa-i folosim. (...)
- Investiţii pe acest an sunt cu 10 miliarde mai mari decât ceea s-a prevăzut anul trecut. În perioada imediat următoare o să venim cu acel cadru legal legat de proiectele strategice astfel că termenul de execuţie să fie cât mai scurte.
- O birocraţie incredibilă care ne duce la neexcutare. Acest cadru legat de proiecte strategice pentru infrastuctura, energie şi pentru apărare, extrem de necesar, îl vom face în perioada imediat următoare, se lucrează la el.
- În următoarele 2 luni foarte multe din aceste lucrări vor fi scoase la licitaţie astfel încât să parcurgem rapid, transparent toate aceste etape. E unul din motoarele legate de investiţii.
- Un alt motor important e cel al fondurilor europene. Ne-am propus peste 5 miliarde pe anul acesta incluzând fondurile de pe agricultură. Pe agricultură, ceea ce aveau că termene pe luna martie, 97% din plăti au fost făcute, 3% nu din cauza de completări greşite a formularelor, în perioada următoare se va corectă şi acel 3%.
- Fondurile europene sunt un alt motor, de care mă ocup la fel pe parte de infrastructură şi urmăresc progresele pe care le fac cei care răspund în mod direct de acest domeniu.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

lupu.irimie

@cezar-mario 2012

In Barcelona nu exista doar Sagrada Familia ori in Valencia nu exista doar Orasul Artelor si Stiintei (Ciudad de la Artes y Ciencia).
Faimoasa biserica din Barcelona a fost finantata extraordinar de mult din donatii private, ori de catre propria biserica. In ultimii ani, primaria Barcelonei si guvernul regiunii catalane, au acordat si ei sume de bani, insa relativ infime.
Cat despre faimosul proiect al lui Calatrava, de ceva timp, este sub lupa procurorilor de ceva timp, si este o investigatie de coruptie care se pare ca are ramificatii foarte adanci.
Asta este doar un exemplu. Sunt sute de cazuri de coruptie deschise aici cu implicatii mari. Firme care au papat bani publici (vorbim de zeci-sute de miliarde de euro) gen Dragados, FCC, Ferrovial, Acciona, ACS... nume mari in lumea constructorilor. Exemple!? M30 (una din soselele de centura a Madridului), Radialele Madridului (faimoasele R2-pana la R5), AP36, AP41(facute in PPP pe care le platese acum contribuabilul spaniol de ii va iesi pe nas)T4 si T4S ale aeroportului Barajas, T2 din Barcelona, Aeroporturile fantasma din Castellon si Cudad Real, liniile de mare viteza in care s-au turnat miliarde de euro cu nemiluita... si lista poate continua. Chiar daca au bagat mana la borcanul cu miere din partea UE, macar ceva se vede si pentru "babalaul" de rand!
Noi si cu buza umflata, si fara nimic! Discursuri sforaitoare stiu toti sa tina!
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

adiarc

e bine ca incercam sa scoatem la licitatie cat mai repede...teoretic.

practic este o abordare total gresita.S-a demonstrat de nenumarate ori ca un proiect prost pregatit,scos pe repede inainte la licitatie se va bloca instantaneu....

Asadar abordarea este total gresita si exact invers fata de normal...adica scoatem repede la licitatie ,fara sa avem nimic pregatit si in mod evident lucrurile se blocheaza partial sau total ( reziliere )

Ar trebuii exact invers...adica proiect bine pregatit ( PSF,SF,DTE,etc ) si apoi AM,AC,expropieri,relocari si chiar si arheologie.Totul sa fie pregatit astfel incat la momentul semnarii contractului sa fie totul pregatit si constructorul sa plece ca din pusca.

Bunele intentii si povestile au valoare zero,atunci cand faptele indica cu totul altceva...mai ales din partea unor oficiali cu minus infinit,credibilitate.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

carutasul

Pai cred că problema e cum obţii un proiect bine pregătit dacă îl faci cu altă firmă şi îl verifică CNAIR :)
Aşa măcar, la design&build, ei centrează ei dau cu capul, trebuie să construiască ce au desenat.
Dacă le separi poţi ajunge la discuţii care nu ştiu cum se rezolvă, trebuie arbitrate... ( bine, nu mă pricep la construcţii, dar şi in alte domenii e aşa)

florin74


TibiV

Interesant... Plastic roads.
Dar nu stiu cum sa iau doar video...
https://www.plasticroad.eu/en/#fvp_PlasticRoads?t=5s
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

maga998

^^ interesant, trebuie facut ceva cu tot plasticul asta pe care-l consumam.... dar mai intai trebuie o metoda de sortare usoara din gunoi a plasticului, ceva gen cum se sorteaza metalul !