News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

ovicor

#8280
In principiu, sunt de acord cu @pasadia : valea trebuie sa ramana vale. In cazul de fata, si altele similare, cred ca solutia este buna, daca s-a luat in calcul posibilitatea de colectare a apelor pluviale de pe acel tronson, chiar refulare in cazul depasirii capacitatii canalului. Deasemenea, sa se fi luat in calcul accesul in mai multe puncte in vederea decolmatarii si procedura de decolmatare, necesara periodic.

JohannDB

Bravo celor ce au gândit și pus "în operă" ideea.... Trag nădejde că și localnicii, vor lăsa acest canal acoperit numai și numai pentru apele meteorice / pluviale și nu vor face nefăcuta de-a conecta și apele uzate de prin curți / case / grajduri / băi (deși primarul vorbea de canalizare și apă curentă)... Că atunci, chiar, că se dă peste cap totul.....

adiarc

poate incepem si noi sa ne imprumutam ( inca la costuri derizorii ),pentru DEZVOLTARE...si nu pt consum..oricum consumul umfla mai mult economiile altor state de la care importam..cum ar fii China...sau China..Europei ( Polonia )

http://www.zf.ro/eveniment/matteo-patrone-seful-berd-in-romania-avem-finantare-un-miliard-de-euro-pentru-infrastructura-dar-statul-roman-nu-a-luat-niciun-ban-in-ultimii-doi-ani-16215086
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AkaManah

#8283
Toata lumea ofteaza cand aude ca e nevoie si de sapaturi arheologice si ca se intarzie constructia pentru niste amarate de cioburi. Realitatea este ca as merg lucrurile la noi. Aceste sapaturi trebuiau facute cu ani in urma, timp de ani si nu in viteza ca acum. Se pierd date importante pentru simpul motiv ca nu ai timp sa faci o sapatura cum trebuie.

carutasul

Doar glumeam, sigur că trebuie făcute. Adevărul e că autostrăzile au fost o ocazie extraordinară pentru arheologia noastră, care probabil n-ar fi avut niciodată mijlocele să le facă altfel. Chestia e că având in vedere că în Apuseni se scotea aur din vechime zona e probabil plină de vestigii din toate epocile; asta e situaţia şi trebuie privită ca o oportunitate, chiar dacă ne uităm cu jind din coada de pe DN.....

cavver

Am fost in Ungaria si am remarcat o diferenta intre autostrazile noastre : placutele reflectorizante amplasate pe parapete sunt puse din 50 in 50 de m la vecinii noistri , la noi sunt din 10 in zece metri. Din punct de vedere al mentenantei noi am reusit sa ne impuscam in picior degeaba - avem de 5 ori mai multe placute reflectorizante , cand lipseste una se vede imediat. Din punctul de vedere al unui sofer : placutele unguresti ma ajuta foarte usor sa imi masor distanta de siguranta fata de masina din fata ( daca vad intre noi doua placute inseamna ca sunt la 90 de m ) , pe autostrada romaneasca e imposibil sa numeri 9 placute cand te deplasezi .

Dominik

In primul rand trebuie sa apreciezi tu ca sofer cam ce distanta ai fata de masina sau masinile din fata ta, ne e neaparat distanta dintre reflectorizante un etalon....
You're in Steelers Country

adiarc

si ar mai fii cateva lucruri pe care le-am putea implementa ,urmand modelul unguresc ( bineanteles doar daca am incepe sa facem mentenanta )
- modul de amplasare ar parapetiilor in curba ...adica la o distanta de aprox.1 M de banda de rulare...mai sigur din perspectiva distantei si a vizibilitatii suplimentare..dupa curba
- modul de amenajare al spatiului dintre sensuri dar si pe marginea autostrazii...gard viu si in afara multi copaci
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

http://www.b365.ro/cum-arata-acum-catedrala-mantuirii-neamului-lucrarile-au-ajuns-la-50-metri-inaltime-video_256586.html

Quote
Datorită condiţiilor meteo favorabile, toate cele 11 zone de lucru sunt acoperite. Cei 860 de muncitori sunt împărţiţi în trei schimburi, astfel că se lucrează 24 de ore din 24, cu excepţia sărbătorilor.

Poate dupa ce termina Catedrala ii rugam frumos sa "dea o mana de ajutor" si la autostrazi...;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nicolaem

daca la autostrazi suntem cu 50 de ani in urma statelor din vest; la gradul de civilizatie suntem cu vreo 500. doar atunci "un proiect de tara" era o biserica mai mare decat a regatului cu care am fost in razboi cu ceva timp in urma.
Din pacate pt Romania asta va fi singurul proiect festiv, la 100 de ani de la Marea Unire.
Pana la urma BOR ne va da o lectie de mobilizare daca reuseste sa o termine la timp. In fiecare coltz de tara, duminica dupa slujba ei cer bani oamenilor pt acest obiectiv.

Ionut

Va rog sa nu o dam in discutii despre religie. Ca si discutiile politice, discutiile despre religie (oricare ar fi ea) nu sunt permise pe forum din simplul motiv ca genereaza foarte mult flaming, dezbateri sterile si atacuri la persoana.

AdrianB1

Quote from: adiarc on April 02, 2017, 10:14:03 PM
si ar mai fii cateva lucruri pe care le-am putea implementa ,urmand modelul unguresc ( bineanteles doar daca am incepe sa facem mentenanta )
- modul de amenajare al spatiului dintre sensuri dar si pe marginea autostrazii...gard viu si in afara multi copaci
Si de la francezi spatiile de servicii care sunt mici poienite intre copaci, nu asfalt cat vezi cu ochii. Practic la francezi pe autostrada cand opresti sa mananci poti sa faci un picnic.

dr4qul4

Spania a investit enorm in Sagrada Familia si in alte cladiri incrdibil de costisitoare (tocmai ce m-am intors dintr-un concediu in Valencia si nu pot sa nu ma intreb cat or fi costat cladirile ozn din orasul artelor si stiintelor sau podul hobanat, cu pilon in forma de corabie...peste parc).
Dar la fel de impresionat am ramas de infrastructura lor: strazi foarte late (se vede ca au disciplina in constructii), pasaje subterane, parcari subterane si autostrazi.
Asadar, constructiile impetuoase (fie ele laice sau religioase) si infrastructura moderna, nu se exclud.Ba din contra.

Initial si eu am fost impotriva Catedralei Mantuirii Neamului (pentru simplul motiv ca nu ma intereseaza religia), dar apoi mi-am dat seama, ca, pe oriunde am fost in vacanta, am vizitat astfel de constructii. Mai peste tot sunt printre principalele atractii turistice. De ce nu ar intra si catedrala noastra in top?
Cati dintre voi, atunci cand mergeti intr-un city break, nu vizitati macar o biserica/moschee/templu ?
Daca luau bani de la autostrazi pentru a o face mai ziceam, dar asa nu vad nici un motiv pentru care as fi contra construirii ei. Cand  gata probabil ma voi duce si sa o vizitez :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

#8293
@dr4qul4, sa nu confundam monumente istorice semnificative in primul rand pentru vechimea si arhitectura lor cu manifestari contrare epocii lor. Sagrada Familia a fost inceputa in alta epoca si chiar si atunci a fost finantata din donatii.

Da, putem intra in top, dar e mai usor sa intram in topurile negative de constructii decat in cele pozitive. Nu stiu Sibiu-Pitesti cum s-ar incadra intr-un top negativ al autostrazilor necesare si nerealizate, dar intelegi ideea.

LE. Catedrala noastra ar intra la categoria copiilor chinezesti ale unor chestii marete. Compara cu asa ceva: https://en.wikipedia.org/wiki/File:San_Giovanni_Laterano_Rom.jpg

dr4qul4

Sagrada Familia este inca in constructie. Si e departe de a fi terminata. Tie poate iti place stilul in care este realizata...mie nu prea. Dar gusturile nu se discuta. Pana la urma e vorba de acelasi lucru: o biserica mare, urata si scumpa.
Sunt destui cei care vor veni si ne vor vizita si catedrala. Exact cum se intampla si cu Casa Poporului.
Pentru a fi obiectiv turistic nu trebuie sa fie neaparat veche. Sau cu un stil aparte. Trebuie sa fie MARE. Iar daca se va putea urca in turn, va oferi o priveliste nemaipomenita. tocmai buna de taxat.
Sa nu cumva sa subestimezi turismul religios. Sunt destui asupra carora cateva icoane sau un sceptru cu pietre pretioase manifesta o atractie deosebita.
Sute de mii de oameni stau la cozi cu zilele la Sf Parascheva sau la Arsenie Boca. Vor veni si aici.
Si vor fi si destui turisti straini. Biserica va stii sa-i atraga mutand aici un mormant de domnitor.

Oricum ar fi, iti garantez ca in maxim 1 an de la "sfintire" va ajunge in top 10 pe Tripadvisor, in ceea ce priveste atractiile din Bucuresti.

Si daca tot suntem la capitolul asta, desi sunt nationalist convins, le dau voie turcilor sa construiasca o moschee la noi, cu conditia sa fie cea mai mare din UE. Si sa o faca prin Rahova. Sau prelungirea ghencea. Sa fie aproape de catedrala si de casa poporului. Combine ticket: 3 la pret de 1.



Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024