News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

pasadia

Stiu cum arata in realitate nodul ala, eu doar vroiam sa atrag atentia celor care (stiu cum) pot modifica desenul din GMaps. Iar desenul de mai sus, datorita perspectivei nu e chiar corect: DJ 106 nu atinge breteaua de iesire din autostrada.

LE: acum e aproape corect nodul de pe GMaps.

dr4qul4

se vede blurat in "inspectorulpadurii".ro" dar poate fi desenat exact.
nod margina
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

C0ndu

#8207
^^
Toate navigatoarele Garmin îngroaşă liniile reprezentând drumuri, pentru a le scoate în evidenţă. Asta, plus perspectiva 3D, dau impresia greşită că cele două drumuri s-ar atinge ...
Harta este însă riguros corectă, fiind lucrată după un plan georeferenţiat. Se văd inclusiv rigolele din nod.

GabiHd

Quote from: Quest on March 10, 2017, 11:48:29 AM
Quote from: GabiHd on March 10, 2017, 10:04:42 AM
Inca o veste buna: Google s-a apucat de editat la noul segment  :thumbsup:
Sa fi contat si feedback-urile noastre?
(...)

Multumim Gabi ca ne tii la curent. Cine a reusit sa-i trezeasca pe moderatorii indieni de la GM ? E chiar de prost gust ce-au facut. Adica in trecut acceptau sa puna pe harta tronsoane noi de sosele, dar fara sa le conecteze la restul retelei ca sa nu se ruteze aiurea pe ceva ce inca nu e dat in trafic, asteptau ziua Z cind li se confirma darea in trafic ca sa lege capetele de tronson, iar acum cei 15 km de A1 sint in uz de 5 zile iar ei de abia se misca...
Tot n-am reusit sa inteleg: dupa ce se inchide Map Maker, ce program va asigura continuitatea de editare cu contributii din lumea larga ?


Dupa cuma am mai spus,nu pot sa dau reply la mesajele de pe PUM. Cica nu am destule postari.

Cu google maps, se va rezolva, dar mai dureaza. E problema de randare, adica inca mai apare si drumul vechi, char daca a fost mutat. Am mai rotunjit eu sensurile giratorii de la Margina, dar inca nu au atributele corecte. Se va integra editarea de drumuri in Google Maps pe viitor. Sa speram ca vom avea mai multe privilegii, sa nu mai stam la mila indienilor :)

Cat despre PUM, sunt cam dezamagit. Totdeauna mi se sterg postari sau le muta la parcare, cand vorbesc despre Google Maps...

Salut.

Ionut

Am mai explicat. Despre Google Maps, OSM si alte harti/softuri de mapping se vorbeste in Parcare.
Thread-urile autostrazilor sunt si asa foarte solicitate.

Cati din sutele de useri care citesc zilnic A1, A3 si A10 sunt interesati de discutii tehnice despre softuri de mapping? 1%?
Serios acum.

Dar na, indiferent ce faci, tot nu e bine pentru unii.
Va rog, mergeti pe SSC, acolo unde exista discutii despre orice pe acelasi thread. Multumesc. :zen:

ovicor

@cutter, ti-am trimis un mesaj pe FB. Mircea Ovidiu Coroian .

GabiHd

@Ionut

Eu am observat ca foarte multi useri intrebau de ce nu apare noul segment deschis pe Google Maps. Daca te uiti in istoricul recent le topicul A1 vei vedea. Si raspunsul meu nu a fost unul tehnic, am spus doar ca acuma lucreaza cei de la Google pentru a-l pune pe harta, ca raspuns pentru cei interesati care au intrebat...

QuoteInca o veste buna: Google s-a apucat de editat la noul segment  :thumbsup:
Sa fi contat si feedback-urile noastre?

C0ndu

Ideea mea este că aşa cum nu se poate face un drum fizic fără planuri şi fără hărţi, tot aşa un drum fizic este neutilizat la capacitatea lui dacă nu există pe hărţi de navigaţie... ce vă întreabă toţi străinii? Când e gata? Iar când e gata, întreabă când apare pe o hartă de navigaţie, nu? Or aicea apar hâcuri, nu?! Margina e doar un exemplu, VODN1K e altul. Şi câte or mai fi. Deci în opinia mea finalizarea la drumuri e pe hărţile de navigaţie GPS, nu la  tăierea de panglici.
Se consumă atâta timp şi atâtea resurse documentând faze intermediare, bârfe pe surse, articole pe lângă din presă, idei de construcţii suplimentare, de descărcări, promisiuni şi îndemnuri, la mai mare, la mai mult, mulţumiri şi beri virtuale - un like ar fi suficient - iar la finalizare se aşteaptă harta după indieni... că doar ăia ştiu să facă hărţi de navigaţie GPS, nu? dacă se discută atâtea tehnicalităţi de construcţii pe un forum care se cheamă "peundemerg", de ce nu merg şi tehnicalităţi de cartare şi navigaţie GPS pe thread-urile respective?!!?...

GabiHd

^^
:gj:

Ai dreptate in ceea ce ai scris. Macar un like ar fi suficient pentru toti cei care se implica, desi nu castiga nimic din asta, o fac din pasiune. Indiferent de domeniul in care o fac. Si aici vreau sa il felicit pe Ionut, cred ca nu e usor sa tii in picioare un forum asa de mare si il inteleg ca poate nu totdeauna  citeste tot, nici nu ar avea cum. Dar ar trebui sa mai puna niste moderatori de incredere care sa aiba grija de forum.


danutzu_1069

Ca fapt divers, turci dau primul târnăcop la noul pod peste Dardanele. Asta va fi pe data de 18.03. 2015.
Termen de finalizare candva in  2023.

Alor

#8215
Vizionare interzisa cardiacilor.


TibiV

Genial !!!!...

"Inainte era Administratia Nationala a Drumurilor, si stiti era acronimul DNA-ului. (...) Noi aveam chiar niste geamuri sablate, si scria AND, dar daca le privesti din spate scria DNA"...

Probabil nu era scrisul destul de gros... :D

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Plimbaretu

#8217

dumbravaandrei

Au fost mai multi care au dat termene mai mult decat in scris... au dat pe toata media si au promis ca se fac camperi si ornament de buldozer... fix 0.

ionut.cava

#8219
Postez aici sa nu fac off-topic pe PMUD Bucuresti. Sper sa fie OK.

Quote from: TibiV on March 17, 2017, 03:49:20 PM
Si pun pariu ca in Bristol nu scapi de amenda pe motiv ca politistul nu a semnat cu mana lui procesul verbal sau alte traznai romanesti...

    A primit prietena amenda ca am intors gresit pe o strada care era bus-only. Am intors, dar ne-a prins camera.
Amenda a venit acasa impreuna cu un cod pe care il introduceai pe un site (scris tot pe amenda). Cand bagai codul, aveai detaliile amenzii in format digital, data, ora, locatie, link pentru plata dar si un filmulet. Fix ce a vazut camera, vedeai si tu. Cam greu sa contesti asa ceva.

    La fel se intampla si cu parcarea. Pe langa traffic wardens, circula masini speciale care au atasata o camera pe plafon. La sfarsitul zilei, inregistrarile sunt analizate si amenzile trimise la adresa de la DVLA aferenta numarului masinii. Postasem pe SSC despre asta dar mi s-a prezentat problema clasica: mai intai parcari, apoi amenzi. Cerc vicios. Anyway.

    Chiar specifica in amenda ca daca nu ai condus in ziua aia, e responsabilitatea ta sa gasesti vinovatul(cui i-ai dat cheile) si sa faci apel, dar sa trimiti toate datele persoanei.
Daca nu platesti, tot pe baza numarului, daca o prinde un warden pe undeva, ii pune caracatita. Iti trimit si datele la recuperatori. Daca ai amenzi mai multe, o duce la cimitir direct.
Parcarea aici e draconica. Se ridica masini in draci iar 90% din locuri sunt rezidentiale de la 09:00-17:00. Parcari mari mai mult prin centru. La periferie: juma' pe trotuar. Nu glumesc.

   Ca sa trag totusi o concluzie: totul e pe baza numarului de inmatriculare. Statului nu ii pasa cine a condus, a cui e masina, etc. Numarul primeste amenda. Numarul e ridicat in trafic. E datoria ta sa lamuresti situatia. Daca nu declari la DVLA ca ti-ai schimbat adresa (si sa primesti talon nou), £1000 amenda.
"Ah... I love summer in England ... it's my favourite day of the year" (thanks Global Warming for ruining a decent joke)
Driving across Europe.