News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

pasadia

#8085
Am impresia ca voi stiti alta limba romana decat cunosc eu. Cum poti spune ca au reinceput procedurile pentru Cristian - Brasov (ma rog, corect e Rasnov - Cristian, dar fie) in conditiile in care ele nu au fost intrerupte vreodata? Ofertele au fost depuse in octombrie 2015, comisia de evaluare a dat un prim rezultat abia in noiembrie 2016 (dupa 13 luni!), rezultat atacat in instanta fapt ce a dus la o noua reevaluare a ofertelor. Licitatia nu e finalizata (in limba romana pe care o cunosc eu o licitatie e finalizata cand avem un castigator definitiv, un contract semnat adica, sau cand e anulata din diverse cauze) si la cum se arata lucrurile va mai trece multa apa pe Barsa pana o vor finaliza. Prin urmare nici macar finantare nu are in bugetul pe 2017 (fapt pe care vi-l spune horatiu dar voi il ignorati).

In plus afirmatia ca tronsonul e inutil e... Vorbim de 2 localitati destul de populate care ar urma sa fie ocolite, inclusiv de o trecere la nivel cu CF care a mai produs in trecut accidente si care e unul dintre motivele grave de nemultumire al localnicilor datorita starii dezastruoase in care se afla. Si apoi de cand e un tronson de drum nou inutil? De cand exact asta e cel mai inutil tronson din Romania?

Si pe de alta parte, pe ce te bazezi cand spui ca SF-ul pentru Selimbar - Sibiu e finalizat (iar, trecand peste exprimarea dezastruoasa, poate vrei sa spui ceva de genul Talmaciu (sau chiar Boita) - Sibiu, nu de alta dar ideea unui tronson intre Selimbar si Sibiu e hilara)? Nu zic, conform termenelor vehiculate ar fi trebui sa fie gata, dar eu nu am auzit nici o confirmare oficiala in acest sens. Din contra, tinand cont de cate observatii au avut cei de la Jasper (parca ultima oara s-au contrat in toamna, cand cu traseul pe valea Baiasului), imi e greu sa cred ca acele bucati de SF sunt gata cu adevarat? Iar daca nu sunt gata, banuiesc ca sunteti dispusi sa riscali un nou Aciliu, macar asa veti avea de treaba si in viitor, nu? Si daca ar fi fost gata acel tronson, atunci ar fi trebuit sa fie gata si Pitesti - Curtea de Arges (intrau in acelasi pachet de la bun inceput, asa-numitele tronsoane 1 si 5) - pe asta il ignorati? De ce?

Dar chiar si asa, sa spunem ca e gata SF-ul si se poata da drumul la licitatie. De ce vrei finantare in buget cand stii ca procedurile de licitatie dureaza in Romania luni bune de zile (si deci practic e imposibil sa avem lucrari anul asta, asa cum spune de altfel si horatiu)? Doar asa, ca sa faceti lucrurile mai senzationale, demne de Can-Can?


Harry

Ceva frumos in Sao Paulo


TibiV

Ce frumos le-au "crosetat" cu stalpii LEA.... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

Pe hartie le-au "crosetat" si la noi numai ca noi avem stalpi inteligenti care peste noape s-au mutat singuri in  mijlocul autostrazii (chiar, sunt sanse anul asta sa fie mutat stalpul de pe A10?!?!)

Vice33

Quote from: Ionut on February 23, 2017, 01:14:14 PM
Le-am dat eu interviu.
Am vorbit azi și la RFI despre A1 și nu numai. Maine dau interviu și la RRA.

Sa speram ca presiunea o sa ii trezească intr-un final.

La cat aveti astazi interviu la radio? As dori sa ascult si eu acest interviu. Multumesc

Redox

Eee, pui pe avarii și dai cu spatele.  :p

Ionut

^^Nu este în direct interviul de azi. Înregistrăm și apoi se emite. Nu știu când se emite în acest moment.

carutasul


Dan027

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/gabriela-firea-vrea-ca-primaria-generala-sa-preia-de-la-guvern-centura-capitalei-677468

Gabriela Firea vrea ca Primăria Generală să preia de la Guvern centura Capitalei
QuotePrimarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a declarat duminică la un post de televiziune că poartă discuţii cu reprezentanţii Guvernului pentru ca Primăria Generală să preia construcţia şoselei de centură a oraşului, pentru finalizarea acesteia fiind posibilă recurgerea la împrumuturi de la instituţii financiare internaţionale, informează News.ro.


alexV

^^
Si e bine sau rau? ideaa in sine, nu culoarea politica a vorbitorilor.

Nu inteleg din articol daca se refera la A0 sau alta centura. A0 parca era in masterplan pe fonduri europene. daca schimba finantarea, posibil sa fie cu taxa dupa finalizare.

Fac o paralela cu autostrada urbana a Clujului, de asemenea cuprinsa in masterplan, dar limpede pentru oricine ca de la centru nu se vor aloca bani cativa ani. Vorbind strict de 2017, finantare pt centura clujului/autostrada urbana nu este nici la nivel national, si nici in bugetul local. 0 lei. Desi merge pe fonduri europene. Stam sa fluieram a paguba vreo 4 ani la Cluj sau s-ar putea propune o finantare alternativa si acolo? Macar un SPF sau SF sau intabulare in vederea exproprierilor. Sa inchei, domnul primar de la Cluj nu raspunde la intrebari pe tema asta, desi bugetul local e in dezbatere publica pana pe 10 martie.

Sunt interesat de opiniile voastre. Mersi.

pasadia

Firea se refera la DNCB, nu la A0. De fapt, ca sa spun altfel: despre A0 nu va mai vorbi nimeni cativa ani de acum incolo.

alexV

mersi. daca A0 nu se face in cativa ani, nici cu centura cluj nu mi-as face iluzii. doar declaratii vor fi.

si totusi la Oradea ceva s-a miscat. au dus un proiect -un drum de legatura parca - intr-un stadiu mai avansat, apoi l-au predat la CNAIR pentru construire. stie cineva despre ce era vorba acolo? sunt bani europeni implicati?

dr4qul4

in Romania actuala e o prostie. PMB nu poate face investitii pe teritoriul administrativ al altor unitati. si centura sud nu trece mai deloc prin Bucuresti. Si oricum au destule de facut in oras.
O alta idiotenie este aceea prin care DRDP timisoara a organizat licitatia pt pasajul de la Domnesti.
Rezolvasera cu centura de la timisoara si aveau timp si pt Bucuresti.
Chiar, mai e putin si se face anul de cand "cineva" anu ta cu surle si trambite ca s-a intrat in linie dreapta cu pasajul de la Domnesti. probabil se referea la linia dreapta de la crucea proiectului.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote from: dr4qul4 on February 27, 2017, 11:32:08 PM
PMB nu poate face investitii pe teritoriul administrativ al altor unitati. si centura sud nu trece mai deloc prin Bucuresti. Si oricum au destule de facut in oras.

Doamna primar nu este in stare sa porneasca largirea strazii Fabrica de Glucoza si (macar) un SF pentru pasajul Doamna Ghica peste Colentina... dar vrea DNCB la PMB ?...  :o
Ar fi de  :lol: daca nu ar fi de  >:(

Si asta in conditiile in care A3 "da buzna" peste noi in oras...
Si nu cred ca "primarul consort" va mai putea pune mult timp piedici proiectului A3... Nu de alta, dar la un moment dat cineva mai mare din partid se va sesiza ca "primarul nostru blocheaza prciectul nostru"...

Astia doi au sanse sa intre in istorie ca "cel mai incompetent cuplu administrativ din istorie"....

Ah, sa nu uitam de cealalta idee geniala a primarului general...
Dispecerat unic de taxi pentru toate firmele de taximetrie din Bucuresti...

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-21634726-confederatie-transportatorilor-dezaproba-initiativa-gabrielei-firea-infiinta-dispecerat-comun-pentru-taximetrie-concurenta-neloiala-peste-1200-angajati-celor-37-dispecerate-private-deveni-someri.htm

Quote
O confederatie a transportatorilor dezaproba initiativa Gabrielei Firea de a infiinta un dispecerat comun pentru taximetrie: Ar fi concurenta neloiala si peste 1200 de angajati ai celor 37 de dispecerate private ar deveni someri

Infiintarea unui dispecerat comun pentru taximetrie, gestionat de Primaria Generala a Capitalei, ar fi o forma de nationalizare a afacerilor private si cei peste 1200 de angajati ai celor 37 de dispecerate private ar deveni someri, a atentionat luni Confederatia Operatorilor si Transportatorilor Autorizati din Romania (COTAR), care isi exprima dezacordul total fata de aceasta initiativa aflata inca in dezbatere publica. "Este concurenta neloiala si se incalca mai multe legi, printre care si Legea taximetriei 38/2003", sustine Vasile Stefanescu, presedintele COTAR
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

@TibiV, macar ea nu vrea sa le faca in "regie proprie", si dupa nu insista pe um proiect atunci cand cineva de specialitate ii explica de ce nu e bine.
Toti politicienii spun lucruri traznite, dar unii sunt atat de incapatanati incat persista in prostie lor cu orice pret.

Si oricum, tu chiar crezi ca va face dispecerat unic, sau orice altceva pentru taxiurile din Bucuresti, cand Pandele controleaza sute de taxiuri de IF?

Eu o astept sa faca zona metropolitana Bucuresti. Poate sa inceapa prin a semna un parteneriat cu Voluntariul. Nh s-ar supara nimeni daca ar prelungi 135 pana in pipera, sau ar demara un pasaj peste cf la Petricani
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist