News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

rebel

oricine va veni la transporturi sa se axeze pe partea de autostrazi ( dublarea dn2 unde are acostament si permite spatiul pentru 2+2) si continuarea proiectelor in lucru + altele esentiale pentru viitor, poate in viitor la urmatoarele alegeri o sa dea bine ca ai deschis 500km de autostrada in 4 ani... (vise si iar vise dar sa se adevereasca)

ps: sper sa scapa de homor ca ma apuca rasul cand deschide gura si nu reuseste sa prezica nimica corect..

nicolaem

sa mai avem doar ce poza....

Eu cred ca vor fi intarziate putin in nici intru-un caz nu vor fi abandonate. Vor incerca inaugurari prin 2018-2019 cand mai vin iar alegeri.
Proiecte noi eu zic ca nu o sa avem prea curand. Banii se vor duce inspre bugetari si pensionari. E normal sa fie asa, ei au iesit in mare parte la vot, majoritatea decide. Am mai trecut prin asta in 2013-2014

AlexxC

Quote from: dumbravaandrei on December 12, 2016, 02:35:13 PM
Uite ca am inceput sa caut si ceva drafturi de bugete pe 2017 promise de roscovani (nu de drag dar va dati seama ca acum multe companii isi fac strategii si previziuni). Vad ca la Transporturi vor o suplimentare cu 4,154 mld RON. Unde se vor duce exact, vom vedea.
Pe autostrada Bucuresti-Alexandria poate?! :))

Europiu

Cat de solid e MPGT in forma actuala, a unei hotarari de guvern? Ma gandesc ca, daca se vrea, o simpla miscare din pix il poate schimba, nu?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

cata

#7624
Eu sunt de acord si cu Alexandria, dar sa fie asa

__dir

#7625
^^ E doar un HG, poate fi schimbat/anulat oricand.

ion59

Quote from: alecu26 on December 12, 2016, 08:35:24 AM
Sa vezi acum cat de verde va fi unda verde. Toate semafoarele vor fi sincronizate. Va fi proiectul cu prioritate zero a Romaniei.

Dacă vorbiți de viitorul Prim Ministru potențial, eu cred că nu are încotro și va termina ce este început, adică A1, A3 și A10. Totul prin Ardeal. Probabil va începe, obligatoriu,  PiSi și Moldova. Poate va începe și aici, dar nu cu semafoarele sincronizate, cum spune-ți. Ca să nu fie discuții că-i avantajează pe ai lui, cum s-a tot zis când a mai fost un prim din sud și ăla nu a făcut nimic pe aici. Altfel, aș fi primul care l-aș felicita dacă leagă și Oltenia la civilizație. Poate merită și zona asta o șansă, ca și celelalte.

dr4qul4

voi realizati ca majoritatea proiectelor actuale au fost pornite tot de ei, da?
pe bani europeni. iar comisarul european pt dezvoltare regionala e de al lor. intr-un Parlament European  condus de un social-democrat.


Singura intrebare e legata de PiSi. dar e singurul proiect matur in acest moment. e cam greu sa faca altceva.  Dar probabil A7 va avea de suferit.
depinde foarte mult pe cine pun ministru la Transporturi. 

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bogdymol

Pentru evidenta, pun aici o poza cu un pliant al PSD din campania aceasta electorala care e in tematica forumului, cu autostrazile promise de ei in urmatorii 4 ani:



Pe harta ar arata cam asa:



Asta ca nu cumva sa uitam in 2020 sa ii felicitam pentru performanta de a face in 4 ani mai multi km de autostrada decat s-au facut in total pana acum.

Daca mai vreti sa vedeti si alte pliante de campanie aruncati un ochi pe blog la zoso.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

jalemare

După doi ani, unul cu minus, unul cu zero,  cu siguranță va urma și anul cu mulți km de autostradă.
Mai rău nu poate fi  :D

Harry

Desi dezamagit de rezultat mie imi ramane inca speranta ca pana in 2022 sa am autostrada de la Nadlac la Constanta, terminata A4 si centura la Techirghiol. Atat vreau si nimic mai mult.

AlexxC

#7631
4 treceri ale munților avem mai sus :))
Harry,dar restu? Moldova,Oltenia? pentru ei nimic? Să ne fie nouă bine ca de restul ne doare la basca

laszlo.robert

Acum intre simulari si premonitie o intrebare a zilei de azi "Quo vadis "infrastructura ? Va fi sacrificata pe altarul bunastarii momentane sau a ramas un dram de inteligens in noii veniti si se continua un drum catre normalitate inceput de in anul ce sfirseste ,ori vom incepe din nou cu santiere fara autorizatii si SF -uri facute prin birouri cu autostrazi mobile si plutitoare .Vom vedea :prezentul este cert viitorul nesigur !

cristi5

Chiar daca nu umbla la MPGT, tintele de deficit de acolo cred ca sunt "pa". Atunci ramanem cu proiectele core daca o sa aloce macar finantarea proprie.

TibiV

Nu vor umbla la MPGT...
Adica grafica (kariocile) ramane aceeasi... Dar ramane tot la nivelul "karioca"
Doar termenele de realizare se vor "impinge" inevitabil cu 5-10-15 ani mai "in viitor".
Un viitor nesigur si cu o culoare "cacanie", desi acum pare "trandafirie"...

@cristi5,
despre ce "tinte de deficit" vorbesti ?...
"Pupat Piata Independentei"...

Acum un an ma certau unii ca sunt pesimist...
Ca "inca avem sanse" la "clauza de deficit structural"...
:D :D :D
Pe buneeee ?....

Daca chiar "facem ce am promis"... Direct infringement.
Romania nu este Franta sa "ne doara la basca".
Defictul generat de baiatii astia este urias.
Trebuie acoperit prin imprumuturi. Care vor deveni foarte scumpe.
Caci aia care te imprumuta stiu foarte bine ca nu ai de ales...

In fine...
E o intreaga teorie macro-economica in spate.
Care teorie tradusa simplu suna asa: "Romania iar a dat cu mucii in fasole"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)