News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

perfidus

Quote from: jalemare on November 01, 2016, 03:00:43 PM
Scopul administratiei-satisfacerea interesul general
Asta de unde ai scos-o, din manual???
De fapt ea se ocupa cu coruptia si asta in toata lumea si inca din cele mai vechi timpuri. Google it:

Ronald Reagan's Criminal Administration :

"By the end of his term, 138 Reagan administration officials had been convicted, had been indicted, or had been the subject of official investigations for official misconduct and/or criminal violations.  In terms of number of officials involved, the record of his administration was the worst ever."
        from p. 184,Sleep-Walking Through History: America in the Reagan Years, by Haynes Johnson, (1991, Doubleday)
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Europiu

Din seria 'nu numai la noi e dracul negru'. Astazi, in Hamburg, s-a predat la cheie noua opera. Constructia trebuia sa fie gata in 2010 si sa coste cam 250 milioane euro. A fost terminata abia acum, la un pret final de 790 milioane. Sectorul public are hibele lui pe toate meridianele...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

cristi5

Ce parere aveti de management de proiect privat? Cunosc de ex un antreprenor care a realizat o mana de proiecte private de constructii in Romania de ordinul zecilor de milioane de euro care au fost toate terminate la timp. Cu tot cu AC etc.

Cu alte cuvinte eu cred in reducerea la maximum a implicarii statului in managementul dezvoltarii infrastructurii. Din motive de legislatia muncii si personal, statul nu are la ora asta cum sa fie un manager performant. Iar un manager bun ar cunoaste legea suficient de bine cat sa nu se teama de un control ulterior.

AdrianB1

Votantul mediu va fi impotriva: cum, sa platesti un privat in loc sa o faca statul? Pai statul e tata, e mama si bunica, banii din taxe nu sunt pentru privati, etc. Vezi discutiile recente despre homeschooling si scoli private, despre spitale private... privatul e ochiul dracului, ptiu, ptiu, ptiu. No comment.

TibiV

Perfect adevarat !

Noi toi astia de muncim "la privat" suntem "nu poporul, ci tagma jefuitorilor...."
:lol:

Rad eu, dar trist este ca majoritatea votantilor chiar cred chestia asta.... :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

#7460
meanwhile in Constanta ....


infraAdi_ro

Ca sa va delectati putin...se face asa ceva in Germania? O:-)

Romania are un viitor doar daca are prezent!

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Granata06

Nu stiu unde sa postez, asa ca o fac aici.

Dat fiind faptul ca vine iarna, si incep sa apara stirile cu subventionarea caldurii in Bucuresti, am o nelamurire. Eu nu locuiesc in Bucuresti si imi este greu sa inteleg de ce aproape tot Bucurestiul primeste aceasta facilitate de la primaria generala, pe cand in restul tarii fiecare plateste cat consuma. De ce se tot scurg bani prin acest robinet si nu se incurajeaza ca oamenii sa isi monteze centrale de apartament? La o adica, bucurestenii au cel mai mare nivel salarial din tara iar ca rasplata primesc si caldura subventionata?

dumbravaandrei

TOATE CET-urile primesc subventii. Ce e drept, subventia variaza de la o localitate la alta deoarece o parte este subventionata de Guvern (suma fixa per punct de consum per gigacalorie), o parte de administratia locala. Subventia acordata de guvern este aceeasi in toata tara. Deasemeni, costul de productie a unei GigaCalorii variaza de la CET la CET (in functie de cand a fost construit, pe ce tehnologie si cum sau daca a fost retehnologizat).
Defavorizati sunt cei cu centrale particulare (de apartament / scara / bloc) care nu beneficiaza de nimic si cu toate astea produc gigacalorie la un pret cu 20% mai mic decat CET-urile, incluzand in pret subventii, co-generare etc.
Dar cum la noi ANRE-ul doarme in papucii eON-ului si ai GdF, nu-l intereseaza sa asigure concurenta si liberalizarea pietei de productie din motive de baieti destepti...
Probabil ca nu aici este locul unei discutii mai detaliate, dar in mare parte este o forma de asistare financiara care mai mult omoara productia de energie termica decat o salveaza doar de dragul de a nu retehnologiza. Daca as fi la ministerul economiei, as propune urmatoare schema: Dam subventia direct la CET iar ei trebuie sa dovedeasca ca fac retehnologizare de acesti bani. Asa ar avea si personalul salarii mai bune, si lumea servicii de calitate si ar scadea pretul dramatic, nemaifiind nevoie de aceste subventii peste 5 ani. iar CET-urile sa devina societati in proprietatea guvernului (cum e CNAIR) si sa fie decuplate de primarii... pana la urma urmei sunt obiective strategice cu mult peste palaria unui primar / sef la cj-u

dragos76

păi e subvenție de la bugetul local. Deci pușculița lor, treaba (primarul) lor.
Acuma, problema e că primăria nu a virat la radet sumele aferente subvenției ani de zile, pe radet o cam paște falimentul, și primăria vine cu "soluția" ca aceste datorii să fie preluate și stinse cu bani de la bugetul de stat. No, asta nu mai e ceva "ocoș".

dumbravaandrei

tocmai de asta trebuie decuplate de administratia locala. Va dau ca exemplu Iasi unde politica ani de zile a fost "sunteti cuminti, aveti caldura si va subventionam noi... daca nu, inchidem robinetul de tot si gata". In paralel, pe baza subventiei primaria vira din cand in cand banii si s-a ajuns unde s-a ajuns... iar unii din consiliul local si primarie luau lefe de peste 4-5 mii de eur pe luna iar firmele cumetrilor prosperau mai ceva ca fat frumos desi la CET Holboca si CET I ieseau echipamente in loc sa intre. Spre exemplu grupul de co-generare de la CET II de 5MWh, in acte a parasit de 3 ori cet-ul si a reintrat de 4 ori practic nefiind miscat din loc... eu am prins acolo CET-ul I in ultimii 2 ani de facultate cand a fost preluat de Dalkia si s-a inceput automatizarea anumitor sectoare din CET si cand am intrat acolo am constatat ca in mare parte puteam sa automatizam peretii ca restul cam disparuse sau era grav avariat si reperatiile erau mai scumpe decat un echipament nou... ala candva la viata lui producea 50MWh.
Si va mai dau un hint... site-ul cet iasi chipurile a fost facuta de o firma anume din iasi pentru care cet-ul a dat la vremea respectiva (2009) in jur de 16000 EUR, firma care a avut 2 angajati si in 2007-2013 a avut cifra de afaceri de peste 16 MILIOANE de EUR si a avut contracte numai in jurul CET I. In 2013 a incetat din motive de DNA :)
Primariile au vrut cet-urile pentru ca anumiti functionari au vazut in ele o sursa extraordinara de bani si astfel de instalatii mai rar pot intra in faliment ;)

Granata06

Un articol mai vechi in care unde madam Firea cere implicarea directa a Guvernului pentru stingerea datoriilor istorice. Bine ca nu sunt bani pentru autostrazi, centuri, spitale etc. dar ii vrem ca sa platim caldurica consumata.

http://www.activenews.ro/stiri-social/Jumatate-de-Bucuresti-fara-apa-calda.-Firea-ii-cere-sprijin-premierului.-Directorul-ELCEN-chemat-la-sediul-PSD-136285


voicul

Legat si de

Quote from: dr4qul4 on November 06, 2016, 07:12:04 PM
In alta ordine, DN71 a fost bara la bara pe ultimii 10 km (Din Racari pana la Dn7) si sa vedeti cum depasesc unii in conditiile astea. Cat pe aci sa prind un accident pe camera, dar cel de pe contrasens i-a facut loc (aproape sa intre in sant).
Chiar nu-i inteleg. Poti castiga maxim 5 min pana la Bucuresti daca te risti la limita de minim 5 ori.

Concluzii: 2 minute castigate in 100km.
Efortul pentru a face asta ... nu merita!

Cred ca ar trebuie pus mai mult accent pe acest aspect: cat castigi cu adevarat, pentru ca senzatia e ca e mai mult.
Poate chiar o campanie API pe tema asta.


florin74

http://www.bbc.com/news/uk-37888207

"More than 1,000 motorists a week are being caught speeding on the UK's smart motorways, police figures suggest"

Vad ca si aia au de lucru serios....