News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu o pot ridica, deocamdata. Dar amenda pot da... macar sa se invete minte. Asta ori e prostie, ori nesimtire.

TibiV

Eu zic ca amandoua, doza dubla din fiecare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bond

sper ca biletelul a fost lipit cu rahat (de orice specie de mamifer)

Ionut



Europiu

#7445
Dedicatie speciala pentru @TibiV (dar nu numai!  :)).

World's first hydrogen-powered passenger train will be launched in Germany next year

''The train's motor gains its power from a hydrogen tank and a fuel cell which converts hydrogen's chemical energy into electricity. Any energy not used immediately will be stored in lithium batteries attached to the car bottom. The hydrogen tank, stored on the roof of the train, is large enough to fuel a 800km (497-mile) journey, at a top speed of 140 km/hr (87 mph).''

LE: Poate era mai la locul lui in 'gara'?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

AdrianB1

Quote from: cutter on October 31, 2016, 09:59:32 PM
Eu și cu Horațiu am încercat în cele 10 luni (6 pentru Horațiu) la guvern să ajutăm și să presăm CNADNR-ul și alte autorități să se miște cît mai bine pe obstacolele care blocau acest proiect: exproprieri, întabulări, avize, etc. Acum s-au rezolvat cam toate, nu prea mai depinde decît de constructor - și aici, am încercat să ajutăm și am vorbit constant cu cei care gestionează contractul (MT/CNADNR) și le-am spus că mobilizarea e insuficientă.
E o chestie ciudata, ca om care a lucrat intotdeauna doar in mediul privat nu inteleg cum functioneaza lucrurile la voi (vrei, nu vrei, e "voi" pe moment): MT e condus de un ministru care e parte dintr-un guvern condus de prim ministru. Prin companiile private e similar, sus de tot ai un director general sau CEO sau cum se numeste la fiecare: nu am auzit ca un director (la voi: ministrul transporturilor) sa ajunga sa fie presat (termenul tau) de catre seful ala mare (la voi: primul ministru) cand e de facut ceva. Asta inseamna ori ca Ciolos nu e interesat de partea asta si v-a lasat pe voi sa va jucati de-a facutul ceva, ori ca ministrii lui Ciolos il ignora cu spor si voie buna. Intr-o companie privata nu presezi pe cineva sa faca ceva atunci cand poti sa ii spui sa o faca (sau sa zboare). Nu se trezeste Tanta de la contabilitate sa nu faca ceva ca nu are ea chef, poate sa spuna ca e incorect sau ilegal ce ii ceri, altfel executa atata timp cat tine de ea treaba respectiva, iar daca nu e in stare, Tanta zboara.

La voi cum se intampla cu lucrurile astea? Ca se pare ca oricine are chef sa nu faca treaba poate sa stea linistit si poate fi cel mult sacait cu "presiuni".

GDPR

#7447
Pai la firmele private serioase exista project manageri, contract manageri, commercial manageri, etc, care raspund de bunul mers al proiectelor. Si mai exista proceduri bine puse la punct cuprinse in manualele de executie ale proiectelor, asa numitele PEP (Project Execution Plan), vezi o definitie aici: http://www.designingbuildings.co.uk/wiki/Project_execution_plan_PEP
Plus ca unii din managerii astia au mai si semnat aderarea la Bribery Act 2010: http://www.legislation.gov.uk/ukpga/2010/23/contents

cutter

Ah, Doamne, diferențele dintre administrația centrală și mediul privat :) O discuție atît de amplă că nu poate fi expediată aici. Poate mai ajută unii dintre colegi care cunosc administrația. Pe scurt, administrația nu e deloc ca o corporație privată.

Începînd de la deciziile executive care nu sunt supuse doar unei cenzuri de oportunitate (de ex. într-o companie privată: "a fost bine să ne extindem în Bulgaria cu o filială? nu? am pierdut bani? ok, ori ne menținem încrederea în tine ca director că ai făcut o eroare și asta e de așteptat, să faci și erori, ori te schimbăm și ăsta e sfîrșitul poveștii"), ci și uneia cu latură materială (prejudiciu imputat de Curtea de Conturi) sau penală (abuzul în serviciu). Cu alte cuvinte, orice decizie este trecută de funcționar sau angajat la stat prin următorul filtru: "ar putea vreodată cineva, chiar și în cel mai fantezist mod cu putință, să-mi impute această decizie mie personal (fie ca prejudiciu, fie pe latură penală)?" - dacă răspunsul este da și de cele mai multe ori este da (că vorbim de fantezie, cum spuneam, și în tot cazul de decizii în spețe complexe - mai ales la contracte mari de infrastructură) atunci funcționarul nu ia decizia respectivă.

Apoi, politica de personal este total inflexibilă (aia care e cheia la privat). Atît Codul Muncii, cît și legea funcționarilor publici îi protejează în cel mai înalt grad. S-a plecat de la niște principii probabil nobile, protecția angajatului față de arbitrar (inclusiv cel politic) și s-a ajuns într-o situație în care oamenii nu pot fi responsabilizați.

Și se mai poate continua - politica inflexibilă de salarizare (f greu de răsplătit performanța mai mare) - dar acestea ar fi liniile principale care aduc diferența între privat și stat.

Performanța și eficiența administrației se pot îmbunătăți radical doar printr-o reformă reală. Reformă care se poate realiza doar cu asumare și susținere politică. Ăsta este și unul din motivele implicării mele - pentru că cred că în sistemul actual sunt atinse niște limite și pentru a schimba sistemul e nevoie de un mandat explicit (la urne).

cavver

Ai dreptate cu sistemul de la stat. In romania filozofia e ca toti sunt considerati posibili hoti , asa ca legile sunt gandite pentru a puna cat mai multe bariere impotriva hotilor. Din pacate asta nu face decat sa frustreze majoritatea care are intentii bune.

GDPR

Cel mai rau e ca la stat e practic imposibil sa dai afara angajatii neperformanti, vezi cazul lui Neaga, ca sa nu mai zic de diversi "reformisti" de prin CNAIR.

michidush

#7451
Pana sa ajung sa lucrez de vreun Logan pe luna pe coclauri am lucrat si eu in Romania la stat unde am invatat meserie de la niste oameni care se odihnesc in pace la Bellu...
Pot intelege metehnele din companiile de stat....pot intelege oameni care nu au energia sa munceasca....care se simt nedreptatiti pentru salariile mici si trag chiulul grosolan....exista niste limite umane in care poti intelege oamenii din sistem..
Dar cand ai licitatii la care nu s-au anuntat castigatorii ani sau luni de zile, cand accepti studii trase pe Google Earth prin mijlocul cimitirului si prin mijlocul haldei de steril....aia nu mai e incompetenta...e rea intentie...sabotaj!
Acolo nu tre sa vina curtea de Conturi sa ii caute la contractele unflate pt imprimante sau "servicii de consultanta IT" lui Ghita...acolo tre sa vina SRI sau ORNISS sau NATO  sa ii bage in duba si sa ii interogheze nitel pt subminarea economiei nationale in forma agravata....

perfidus

Quote from: adrian rosca on November 01, 2016, 01:32:07 PM
Cel mai rau e ca la stat e practic imposibil sa dai afara angajatii neperformanti, vezi cazul lui Neaga, ca sa nu mai zic de diversi "reformisti" de prin CNAIR.
Si cel mai - cel mai rau ar putea fi ca acei angajati "reformisti" sa aiba mare dreptate. In fond, cei mai multi au fost marginalizati pentru ca au vazut niste chestii si au inceput sa faca valuri. Va aduceti aminte cum unul dintre ei a fost trimis sa inventarieze locatiile autorizate de la marginea drumului pentru care CNADNR trebuia sa incaseze bani buni in fiecare luna (taxa de acces), si i-a dat cu virgula? Si cand a spus ca din alea multe necontabilizate, chiar din '97, 4 locatii sunt ale sefului de la CJ Olt, au inceput sa-l lucreze.
N-aveti grija, nici unul nu e usa de biserica, dar curatenia este departe si e clar ca nu se poate face din interior unde o mana a spalat pe alta pana acum si toti sunt neamuri.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

jalemare

Scopul administratiei-satisfacerea interesul general
Scopul corporatiei-profitul
D'aia iarna nu-i ca vara  :D

GDPR

^^Poate ca ai dreptate, habar nu am, dar pot sa-i judec pe baza a ce debiteaza pe grupul lor de FB. Si am un singur cuvant de spus:  :puke: