News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

aschiutza

accident live Stroiesti jud Suceava, 23.08.16

cine e de vina aici? >:(






pasadia

Nu iti inteleg intrebarea. Nu de alta dar accidentul asta CHIAR se incadreaza la nepastrarea unei distante corespunzatoare in trafic. Da, cel cu duba nu era atent si a vazut tarziu masina oprita, dar macar el nu avea viteza si a reusit sa nu intre pe contra-sens. Cel din spatele lui insa era cam viteaz si mergea numai la aspiratie - deci din punctul meu de vedere el e singurul vinovat.

voicul

#7052
Inlocuitor sens giratoriu: https://www.facebook.com/stiu.cum.sa.ro/videos/1182517151788549/

Si o idee din acest video poate fi aplicata.
Decat sa intorci in Universitate mai bine direct aici ... daca ar fi si banda

danutzu_1069

#7053
Gresit, sau partial corect.
In primul rand acel dobitoc, oprit neregulamentar PE DRUM. Nici macar partial pe acostament!
Scrie clar la regulament: oprirea interzisa in dreptul marcajului median cu linie continua. Si mai mare si pe margine linie continua.
Sa nu aud scuza cu: nu putea sa mai miste masina: tot la regulamet scrie ca esti OBLIGAT sa scoti vehicului de pe carosabil si acolo unde nu se poate, cat mai aproape de/pe acostament si sa ASIGURI, semnalizarea.
E clara treaba?
Restul sunt victime colaterale, datorate nerespectarii distantei.

LE: corect @pasadia, dar ramane cu marcajul de pe margine

pasadia

Quote from: danutzu_1069 on August 23, 2016, 11:23:43 PM
Scrie clar la regulament: oprirea interzisa in dreptul marcajului median cu linie continua. Si mai mare si pe margine linie continua.

Mai priveste odata, marcajul median e cu linie intrerupta. ;)

dr4qul4

1. Este vinovat si cel care a oprit. Nu ai voie sa opresti pe DN. Daca avea o defectiune trebuia sa puna triunghiul.

2. Este vinovat si cel negru pentru ca intra pe contrasens cand din sens opus vine o alta masina. Daca nu loveste duba, nu este vinovat si de napastrarea distantei.

Duba ramane pe banda ei, asa ca scapa.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

#7056
Din ciclul "glumele ciudate ale vietii"...
In filmare, in timpul rasturnarii masinii care a filmat, undeva la secunda 12, se vad cadrele urmatoare...



Or fi sincere zambetele, pentru ca soferul sigur a scapat cu viata, dar sunt zambete un pic amare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#7057
Si ala cu duba are parte de vina, se vede ca tinde sa mearga spre dreapta, ca si cum ar vrea sa opreasca (semnalizarea este .... optionala pentru multi soferi), dupa care face o miscare brusca la stanga. Inclin sa cred ca butona la telefon, sau oricum nu era atent la drum.
Mai poate fi si rezultatul unei sicanari anterioare, in trafic....

JohannDB

#7058
 Cel care a oprit, are varii motive de orpire "intempestivă" (și cel din imagine a oprit destul de "civilizat"), după care poate începe "asigurarea" vehiculului oprit. Roțile  lui din dreapta sunt peste linia continuă (spre rigolă) a dungii albe continue ce marchează limita spre dreapta a benzii de rulare. "Acostamentul" este și el destul de îngust, drept pentru care, a fi cu roțile din dreapta pe limita benzii de asfalt, face imposibilă eventuala "inspecție" a părții drepte a vehiculului sau eventuala evacuare a pasagerului / pasagerilor prin dreapta mașinii. Marcajul median este linie discontinuă.
  Notă: am văzut o oprire a unui tir pe DN 15 la ieșirea din Luduș spre Chețani la KM 28+100 dimineața la ora 7:30 (pe lumină) oprindu-se pentu o problemă de roată blocată pe vagon....; omul a tras corect cât mai pe dreapta și a coborât rapid cu triunghiurile (două) pe care se ducea să le instaleze în spatele tir-ului. Totul se petrecea pe linia dreaptă după ieșirea din curba în urcare de aici, până la curba unde este acel popas "La Romică"... Din spate un "van" vișiniu cu număr de Mureș și plin de "colorați" deși ieșiți bine din curbă și pe linie dreaptă, cu vizibilitate  excelentă, după o frână de "zile mari" (de au început anvelopele să se-nvârtă pe jante) s-au proptit frumos în "dosul" tirului și erau cât-p-aci să-l lovească și pe șoferul ce era la vreo 50 de metrii, deja în spatele tir-ului....Să fi văzut apoi "chirăială" pe tuciurii.....I-am fost martor, atunci tir-istului....
  Cel cu duba albă din imagine este și el surprins de VW-ul negru BT 05 KWB (din spatele lui), deoarece vine inițial pe o traiectorie corectă de ocolire a turismului oprit, îl vede-n oglindă pe cel din spate și are o scurtă retragere pe dreapta și intră, totuși, la dublare mai ales că cel cu camera de bord i-a și creat loc și văzându-l pe cel din spate încă în spatele lui.... cel din spate cu turismul negru (BT 05 KWB), mergând la aspirație,fără distanță de siguranță și fără de griji, este complet descoperit și face cea mai neinspirată mișcare intrând la paralel cu duba la depăsire; la fel și al treilea, ce rula-n coada celui negru, abia-abia se oprește. PĂSTRAREA DISTANȚEI !!
  Nu văd (în ciuda derulării slow-motion) a imaginii, lumini de semnalizare nici la dubă nici la VW-ul negru, care chiar de duba-i tăia nasul la depășire, avea la-ndemână o pedală de frână (dacă n-o uitase cumva acasă la fel ca și distanța între vehicule).
  După răsturnarea-n șanț se pot vedea și urmările a ceea ce sunt aceste rigole / șanturi, azi, așa cum am mai spus-o: capcane criminale, care-n situații extreme nu-ți dau de ales, trebuind să te alegi , în cazul fericit cu pagube (destul de însemnate) la mașină sau să mori alături de cel vinovat, în LOCUL UNEI IEȘIRI VOLUNTARE ÎN PEISAJ cu MINIMUM de daune....

dumbravaandrei

Cu exceptia celui care a ajuns in sant, toti sunt de vina... unul nu a pus semnalizare, ala cu transporterul s-a trezit in al 12-lea ceas, consateanul meu cu passatul idiot de mare speta cu reflexe de soson din guma...
Cat despre aceste santuri... avand in vedere ca sunt deja betonate, nu se pot pune dale pe deasupra santului? In principiu iarna pe viscol fac multe victime

JohannDB

Legat de acest accident "life" de la Stoenești (Suceava), victima din șanț, s-a dovedit a fi ditamai....bascula; am urmărit-o la ora 10 la știrile PRO-TV......și sunt cele de pe camera șoferului, preluate de postul tv și este exact ceea ce am văzut și noi.... Așadar, PĂSTRAȚI DISTANȚA ÎNTRE VEHICULE.....ORICE-AR FI !!Asta nu costă nimic !!

razvan_43

Am facut recent drumul Deva-Iasi si retur,prin Bistrita si Pasul Tihuta.
Fata de anii trecuti am constatat un trafic marit considerabil, chiar daca am circulat Duminica respectiv Luni (la intoarcere).Foarte aglomerata portiunea dintre Sebes-Turda si Bistrita.Mai incolo catre moldova parca nu mai e la fel de aglomerat dar chiar si asa mi s-a parut un trafic mai intens fata de anii trecuti.
E nevoie urgenta de autostrada Sebes-Turda dar si continuarea spre Bors.
Anul viitor se fac 10 ani de cand suntem in UE,si mi se pare inadmisibil ca nu avem o autostrada Arad-Constanta terminata.Deja trebuia sa fie aproape finalizata si cea spre Bors si poate ca acum sa se fi inceput lucrul catre o autostrada spre moldova.Suntem de rasul europei.Toti cei care s-au perindat pe la guvernare nu au fost capabili sa atraga naibii niste fonduri europene.Inca din 2005-2006 cand se stia ca vom adera,trebuiau schimbate legile,sau create altele noi si pusi niste oameni competenti pentru a lua banii europeni.

alecu26

In primul rand e de vina idiotul care a oprit. (nu zic ca cea mai mare vina, dar e cauza primara). Mai avea o groaza pana la marginea santului. In plus omul nu avea nici o treaba si statea langa masina. Parea ca-si mananca sanviciul...sau ce mama masi. Pentru astia ar trebui sa functioneze legea selectiei naturale.

Al doilea rand...ala cu dubita...care evident nu era atent la drum. Mai ales ca el clar vede mai departe decat ala cu masina rosie care a facut depasirea.

Al treilea rand idiotul care nu pastreaza distanta, si mai mult nu are instinct de conservare, si in loc sa se infiga in frana si sa tina de volan si sa loveasca din spate la viteze relative foarte mici, intra pe contrasens, sub o bascula. Si la asta ar trebui sa functioneze legea selectiei naturale. Dar hai sa zicem ca el are o mica scuza, ca nu vedea ca vine ceva din sens opus.

A 4 vina apartine CNADNR si la aia care nu fac autostrazi, drumuri expres, sau macar DN-uri cu 4 benzi si despartitoare mediane.

(PS: vazand atata idiotenie, mai vreti sa facem DX-uri fara banda de urgenta???)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Da, un DX imens, plin de trafic si bizoni, Ploiesti-Bacău, de exemplu. Ca drumurile expres sunt gândite pentru trafic de lunga durata, asa e mintea genială a romanului inept. Sa fie ei cu mortii pe constiinta.

Raducu Popa

Quote from: alecu26 on August 24, 2016, 06:05:40 PM
Parea ca-si mananca sanviciul...sau ce mama masi.

Omul facea ceva la stergatoare...