News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

carutasul

Eu zic ca e bine sa fim mai putin agresivi si sa ascultam si ce are de spus, daca tot a venit aici. Si eu cred ca e mai complicata "carpeala" decat  sa o facem din nou, dar cred ca asa e frumos, sa fim politicosi :)

dr4qul4

#6946
Am ascultat ce a zis:
A zis carpeala + DX nou.  Asta e o declaratie pt prostimea care pune botul la "desene animate". 


E ca si cum ar zice sa nu facem PiSi, sa facem 2X2 si pe DN7 si pe DN7D.
Daca nu scoatem traficul greu din localitati, vom tot avea din astea: Cu tirul in casa

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

#6947
Am pastrat toata discutia initiala.

Quote from: pentium10 on July 21, 2016, 02:53:17 PM
Quote from: florin74 on June 26, 2016, 09:51:44 PM
Alecu, se pare ca nu o sa vezi prea curand circuitul de la Tg Mures gata.  Cred ca peste 2 ani ar fi o varianta optimista.

" La Parcuri Auto pentru Sporturi cu Motor am pierdut finanţarea, am câştigat procesele cu constructorul italian după mai bine de doi ani (...) Avem 6 acţiuni pe rol, ne vom îndrepta împotriva constructorului, însă toate la timpul lor "
...
"În cazul proiectului Parcuri Auto pentru Sporturi cu Motor "Transilvania Motor Ring", cofinanţat din fonduri ale Uniunii Europene în cadrul Programului Operaţional Regional 2007-2013, cu o valoare totală de 58.136.243,07 lei, CJ Mureş s-a reuşit evacuarea constructorului de pe amplasament, dar s-au pierdut 12 milioane de lei din fonduri europene"

Asta a declarat presedintele CJ Mures

CJ Mureş a reuşit semnarea unui nou contract pentru finalizarea proiectului 'Transilvania Motor Ring'
'Parc Auto pentru Sporturi cu Motor – Transilvania Motor Ring', care este 60% terminat şi am reuşit nu demult să semnăm un contract pe 14 luni. În acest fel vom închide un program care este important pentru dezvoltarea judeţului şi mai ales important pentru dezvoltarea turismului.

http://www.punctul.ro/cj-mures-a-reusit-semnarea-unui-nou-contract-pentru-finalizarea-proiectului-transilvania-motor-ring/

Quote from: alecu26 on July 21, 2016, 08:56:19 PM
Nou contract de finanțare?

Quote from: pentium10 on July 21, 2016, 09:04:44 PM
ca sa nu piarda banii alocati de UE in caz ca nu finalizeaza proiectul, au gasit fonduri proprii pentru finalizarea lucrarii

Quote from: alecu26 on July 22, 2016, 04:12:05 AM
Aha. Și pe când relicitarea?

Care relicitare? Pentru terminarea lucrarilor? Vezi ca scria deja mai sus si am marcat cu albastru si bold.

Mai exact, pentru ca detaliile lipsesc, "Contract de proiectare si executie pentru obiectivul Reactualizarea Proiectului tehnic nr. 190.1/2009 si finalizarea lucrarilor din cadrul proiectului ,,Parc auto pentru sporturi cu motor"" a fost atribuit in 14.06.2016 catre asocierea SC CONTRANSCOM CONSTRUCTII BENTA SRL - SC BETA COPS SRL, contra 20.998.354,34 RON fara TVA.

Quote
Durata contractului de 50 de luni cuprinde:
- maxim 4 luni pentru realizarea proiectului tehnic, inclusiv expertiza tehnica
- maxim 2 luni pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor
- maxim 8 luni pentru executia lucrarii
- 36 de luni garantia de buna executie

Acum aveti si explicatia celor 14 luni.

alecu26

Ok.Mersi. Nu știam ca au licitat. Și nespunand numele constructorului, sau când se rememorează lucrările. ...credeam ca sunt doar povesti.
Benta sunt destul de potenți financiar. Ar trebui sa poată finaliza proiectul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

anacronox

un nou atentat in Germania, in centrul Muenchenului..... :((

Io

#6950
Dragi colegi* de forum.
Era de la sine inteles ca dupa blestematia Colectiv acest forum sa creasca in pondere sociala – forumul este urmarit de multa lume fara cont si opiniile de-aici difuzeaza in societate. Si in cea reala din care cred ca facem parte majoritatea dintre noi dar si in societatea de stat, acea parte a societatii care trage cu indirjire frina de mina in timp ce noi, partea activa, apasam acceleratia. Noi trebuie sa o facem, avem de dat socoteala actionarilor, managementului, pietei, trebuie sa performam sau ne pierdem piinea.

Ei? Tocmai ce ne-a vizitat in pixeli si tastatura unu', director de stat ca profesie. Am pierdut citeva minute sa vad despre cine este vorba. N-a fost nevoie de prea mult Google, Yahoo si inca unul ca sa se contureze tentativa (esuata) de rebranding a unui om de sistem. Exact sistemul pe care-l blestemam cind ne rupem suspensiile pe vreun drum sau la vreo coada pentru cine stie ce formalitate nascocita de infailibila birocratie romaneasca.
Nu e singurul dar e emblematic: el si cei ca el sint sistemul! Toata sobolanimea asta vietuieste si alcatuieste (a naibii simbioza proasta) sistemul acesta bolnav care secatuieste o tara intreaga prin ineficienta, risipa de resurse, birocratie, organizare proasta, incompetenta si coruptie, sistemul care dreneaza intr-una bugete uriase cu rezultate mizere, sistemul care permite constructia de drumuri scumpe, prost gindite si prost executate, sistemul care nu e in stare sa investeasca bani europeni 80% gratuiti, sistemul care-i plateste pe medici jignindu-i, sistemul care demotiveaza profesiile de vocatie, sistemul in care cei merituosi emigreaza sau pleaca barbia in pamint. Sau isi suspenda carierele pentru a face ceva impotriva-i. Si fac. Se vede.

Evident ca sintem niste corpi straini pentru CNAD...- asta, noi, si asta se vede pe forum, gindim in termeni de valoare adaugata, de comunitate, de ,,pot sa ajut?", ,,pot sa invat de la ceilalti?", ,,pot sa generez idei, sa le sustin, sa ma corectez si sa imi asum greselile propunerilor mele?", etc. Sint bucle de feedback si actioneaza, vei fi taxat imediat cu date si fapte. Asta te obliga sa gindesti, sa inveti, sa te informezi.  Unii aici sint profesionisti in ale infrastructurii, altii avem alte profesii, ne-a adunat o comuniune de valori, binele comun si descoperim cu usurinta pasiuni comune. E firesc, alcatuim o  lume. Ce vedem de partea cealalta? Zoaie. Mizerie. Nimicnicie. Gurese nulitati patente cu ,,functii de raspundere". Indivizi care nu fac altceva decit sa polueze. Asta stiu sa faca. Feedback-ul lor e pe masura a ce stiu sa faca, sa capuseze, sa minjeasca si sa latre de frica. Da, e frica: adu-i in lumea privata si vezi ce sint in stare sa faca de fapt. Nimic. Zero. Nada. Ziltch. Asta e valoarea adaugata pe care o aduc indivizii astia in societate. Nimic. Zero. Nada. Ziltch.

Hai, gata ca e weekend. Noroc ca astia nu ajung sus in creasta si nici in pestera, asa scap de miasmele lumii lor.

* cu o exceptie deocamdata cunoscuta
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

alecu26

Super mesajul. Ionut, poate fi un fel de motto al forumului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

Lasati-l sa spuna ce are de spus... Eu chiar sunt curios. Daca sistemul e intolerant, noi nu trebuie sa fim. Vedem la urma daca iese rebranding sau se consolideza brandul existent...

Ionut

elion pe thread-ul A10:



^ Mi se pare mie sau ala e un F16? Se antreneaza deja la Turda?

neobluenet

Acela este un F15. Sunt veniti americanii de vreo 2 saptamani. In fiecare vara au un exercitiu comun cu cei de la Campia. Si la mitingul de anul trecut au fost prezenti.

anacronox

#6955
mie toate imi par dupa silueta a fi MIG 21 LanceR. formatia surprinsa in zbor e asta.

TibiV

http://www.agerpres.ro/social/2016/07/23/exercitiu-bilateral-romano-american-la-baza-71-aeriana-de-la-campia-turzii-galerie-foto--14-38-28

Quote
Câteva sute de militari români și americani participă, în perioada iulie - septembrie, la Baza 71 Aeriană de lângă Câmpia Turzii, la exercițiul bilateral româno-american Dacian Eagle 2016, care are ca scop creșterea nivelului de pregătire și interoperabilitate prin executarea zborurilor în comun.

Comandantul bazei, situată în comuna clujeană Luna, comandorul Marius Ouatu, a declarat, sâmbătă, că acest exercițiu bilateral constituie o oportunitate pentru militari de a face schimb de experiență și de a exersa tehnici, tactici și proceduri standard asociate operațiilor aeriene.

"La exercițiu participă aproximativ 200 de militari români, piloți și personal tehnic, cu aeronave MiG-21 LanceR și elicoptere IAR-330 Puma (SOCAT și MEDEVAC) aparținând Bazei 71 Aeriene și aproximativ 200 de militari americani cu aeronave F-15 și tehnica de deservire aferentă aparținând California Air National Guard...", a precizat Marius Ouatu.

Iar cum avioanele din poza nu au cum sa fie F-15, este clar ca sunt MIG-uri 21...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Allex

Sunt MIG-urile care au stat la Bacau o perioada. Bine ca au terminat aerodromul in Turda, ca ne-au spart la timpane :)
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Stefan01

Interesanta poza ! Bravo Elion ! :)

Inclin sa cred ca toate cele 6 avioane sunt MiG 21 Lancer. Cele 4 avioane din partea superioara a pozei impreuna cu cel mai de jos li se distinge silueta aripilor in forma de delta. Celalalt avion cred ca este tot un MiG 21 Lancer datorita formei ampenajului vertical.

TibiV

#6959
F-15 are doua ampenaje verticale, cate unul pe fiecare dintre cele doua mototare.
Iar fuselajul anterior este "cocosat" puternic in zona cabinei, nu seamana "neam" cu "teava" dreapta care este MIG-ul 21...


Pentru cei care nu stiu: F-15 a fost raspunsul american din anii '70 la MIG-25 si la "cursele" pe care acesta le efectua din Libia (unde ajungea pe vapor, of course...) pe deasupra Italiei, Germaniei/Austriei pana in URSS, fara sa fie deranjat de rachetele NATO.
Cele doua aparate nu s-au confruntat insa niciodata.
Pur si simplu cand F-15 a intrat in serviciu, rusii au renuntat...

Mie mi se pare ca nu seamana deloc cu MIG-21...  :)


Mama proștilor este mereu gravidă... :)