News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

GDPR

Asa sper si eu, dar sa nu uitam totusi ca timpul ramas este extrem de scurt.

dumbravaandrei

Totusi e bine ca s-a zis public ca obiectivul lui este sa gaseasca o modalitate si sa sparga activitatea CNADNR in 2 companii. O sa fie balamucul de pe lume dar acum si "publicul" cunoaste intentia...

nicolaem

Apropo de pioni, in cazul in care existau dubii, acum stim si cine il sustinea pe Costescu :

"Dincu a adaugat ca "a existat, probabil, si o problema de comunicare", mentionand ca Dan Costescu a fost un ministru competent, care s-a implicat in dinamizarea Aeroportului Otopeni si in situatia de la Tarom"

Deci omu era bun! S-a implicat.

alecu26

daca vorbim de pioni....actualul ministru a fost propus la Tarom....asa ca posibil cel care muta pionii sa fie tot acelasi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

drrond7

#6844
Bun, dar vad ca nimeni nu si-a pus problema... Daca era consilierul MT pe probleme de infrastructura, iar ministrul a plecat, ce se întâmpla cu @cutter?
Carpe Diem!

danutzu_1069

Catalin este consilierul Primului Ministru, nu al ministrului.
Deci, ramane!

stefanudrea

Vazand recent autostrada din Macedonia, nu vi se pare interesanta o solutie similara pt Pisi sau CoBra? Ma refer la despartirea sensurilor in functie de relief.

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

alecu26

Depinde de la caz la caz.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdix

in Macedonia au facut un drum existent cu sens unic (nu e chiar cu elemente geometrice de autostrada) si au construit pe un traseu complet nou un alt drum cu sens unic.

usiabc

^^
Asa ceva gasiti si pe A6 Italian



Fotografia e facuta de pe sensul spre Savona si viaductul din imagine e sensul spre Torino....

dr4qul4

Mie mi se pare o propunere proasta. Ce facem acum? Din PiSi si CoBra facem doar cate 1 sens?
Voi va uitati la distanta intre cele 2 ?  In Macedonia avem o distanta mult mai mica.

Iar despartirea sensurilor in zona montana costa mult mai mult. Se merita in doar cand se indeplinesc 2 conditii:
- cand faci intai half profile
- cand nu ai loc sa pui sensurile unul langa celalalt.


La noi nu e cazul. Poate ar fi mers pt CoBra- o parte prin Rasnov si 1 prin timisu de jos dar nici acolo.

Ar putea fi folosita pe A8, dar depinde de teren. Ar tb sa fie loc de 1 fir pe valea Bicazului si a Bistritei.


In schimb PiSi tb facuta 2+2 de la inceput si, in afara de zona unde vei avea tunele, ai loc de ambele fire peste tot.
Ar fi mers pe PiSi daca nu era CF si atunci puneai un fir pe langa Olt si unul pe la Poiana.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Ionut, nu stiu unde ar merge asta mai bine.

Este bilantul lui Dan M. Costescu la final de mandat.
Are de toate, de la autostrazi la ecluzele de pe Canalul Dunare-Marea Neagra si Metrorex.

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1236-07-07-2016
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tonică

de toate si nimic...

Ionut

Tibi, ai nimerit topicul. :) Din pacate doar subiect de parcare.

adiarc

mda...reconstructia celor 200 de M a inceput in aprilie...finalizare septembrie...tot ce pot sa spun este...bleak
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura