News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

MRS

Doua bune din weekend in Bucuresti:  :lol: :lol: :lol:
- una cu  ''balastru''


- si alta cu semnul incepatorului montat pe exteriorul lunetei


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

alecu26

Azi merge ministrul Costescu in vizita la Bacau. Sigur va pune poze pe Facebook.
Drumurile noastre POATE;

ovideatza

De-ar fi si un ziarist cu adevarat informat pe acolo ar fi o ocazie buna sa il intrebe de masterplan, OUG si la obiect despre DX7/5, ce va fi pana la urma si ce inseamna DX concret.

iuli

Cum adica DX7/5? Nu stiu nici ce numar ii da? Ca sa nu mai vorbim de "ceata" asta daca e DX sau A.  >:( Chiar asa de greu e sa faca o amarata de autostrada pe dealurile din Moldova de trebuie sa aleaga varianta de DX? M-am saturat deja de joaca asta DX vs A!  >:(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dr4qul4

Care dealuri? Valea siretului e mai plata decat apa plata :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iuli

Ma refeream ca daca o ia putin mai la vest de DN, worst case scenario. Evident ca Valea Siretului e varianta cea mai usoara.

Cu atat mai mult, daca si la asa relief alegem DX in defavoarea unei autostrazi pentru o economie de nici 5% atunci suntem cei mai idioti!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

slartibartfast

Quote from: iuli on May 30, 2016, 11:11:28 AM
Cum adica DX7/5? Nu stiu nici ce numar ii da? Ca sa nu mai vorbim de "ceata" asta daca e DX sau A.  >:( Chiar asa de greu e sa faca o amarata de autostrada pe dealurile din Moldova de trebuie sa aleaga varianta de DX? M-am saturat deja de joaca asta DX vs A!  >:(

În mintea masterplanului, porțiunea Ploiești-Buzău e parte dintr-un drum expres DX5 Găești-Târgoviște-Ploiești-Buzău-Brăila-Galați, iar abia la Buzău se ramifică DX7 spre Focșani-Bacău.

În partea muntenească (de la Ploiești la Focșani) e câmpie toată ziua, nici vorbă de deal. După ce începe Moldova, mai e câmpie până la râul Trotuș, lângă Adjud și un pic de deal e abia între Adjud și Bacău, iar de la Bacău spre Roman e iar ca în palmă.

dr4qul4

Chiar si daca merge la 5 km vest de DN2, tot nu va fi nevoie de vreun tunel sau viaduct mare. Deblee cat cuprinde si poduri destul de lungi . Acolo e mereu cod rosu/portocaliu de inundatii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Parcă nu mai știți cum a apărut DX7. Scos cu forcepsul de societatea civila.
Drumurile noastre POATE;

ovideatza

Quote from: iuli on May 30, 2016, 11:11:28 AM
Cum adica DX7/5? Nu stiu nici ce numar ii da?

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=205.msg118125#msg118125

Era DX7 pana de curand.
Noi speram ca ar fi A7.

Acum se pare ca va fi DX5.

marius_tm

După mai multe decenii, tradiţia transportului pe Canalul Bega va fi reluată în această vară, anunţă Regia Autonomă de Transport Timişoara. Primul pas oficial a fost făcut azi, de la ora 13, când RATT a început probele funcţionale ale sistemului de transport public de persoane cu vaporetto pe Bega. Plecarea s-a făcut de la terasa ,,Flora", în ambarcaţiuni  fiind invitat să ia loc şi publicul călător interesat de cursele de pe Canalul Bega.


http://m.businessmagazin.ro/actualitate/primul-oras-din-romania-care-are-transport-public-pe-apa-cu-vaporasul-vezi-cum-arata-video-15396056

qsv

Quote from: alecu26 on May 26, 2016, 09:48:03 PM
ps: mă așteptam măcar de la ministrul transporturilor sa cunoască denumirea corecta și sa folosească și al doilea N din CNADNR. O chestie greșită de mulți ziariști mai ales. Și folosirea articolului hotărât e groaznica.

Alecu, te preiau aici. Da, trebuie sa avem asteptari mari, din ce in ce mai mari...zice o data gresit si de 2 ori bine totusi, poate o fi din cauza vitezei. Eu imi aduc aminte ca am fost enervat de o declaratie de presa la care au participat Costescu si Ciolos unul langa altul ,si Ciolos tot zicea CNADR, CNADR, si ma gandeam daca nu ar fi mai bine sa-l fi corectat atunci pe loc Costescu, chiar daca ii e seful direct. Adica mi se pare destul de aiurea, ca prim ministru sa nu pronunti corect numele unei institutii importante pe care o ai in subordine
Voi ce ziceti, cum ati fi procedat in locul lui Costescu l-ati fi lasat in eroare, ati fi intervenit pe loc, sau i-ati fi spus dupa?

Despre aceasta declaratie e vorba:

alecu26

Mie mi se pare ca spune pe tot parcursul interviului CNADR.
Drumurile noastre POATE;

slartibartfast

E și ăsta un indiciu că CNADNR ar trebui desființat și activitatea lui - reorganizată. Ca rule of thumb, ar fi de desființat toate organizațiile guvernamentale al căror acronim are peste 4 litere. Dacă îți trebuie mai mult de 4 cuvinte să definești pe scurt ce face organizația ta, atunci ori are scopul prea vag definit, ori se ocupă de prea multe lucruri diferite.

frunzaverde

Quote from: aqualung on May 31, 2016, 02:47:57 PMCa rule of thumb, ar fi de desființat toate organizațiile guvernamentale al căror acronim are peste 4 litere

Mai degraba arata gradul de birocratizare si de lipsa de imaginatie al administratiei in general, care da asemenea nume intortocheate. Din CNADNR, avem trei litere care inseamna acelasi lucru (cei doi N, care vin de la acelasi cuvant, si R-ul, care descrie acelasi concept), A si DN care descriu doua subtipuri ale aceleiasi entitati. "C"-ul poate lipsi si el, la fel cum lipseste S.C. sau S.A. sau alta formalia de genul.

Puteau sa-i spuna la fel de simplu "Drumuri Nationale S.A." sau "Compania de Infrastructura Rutiera" sau "Compania Romana de Drumuri" sau zeci de alte variante mai scurte.

Atributiile in sine ale companiei - administrarea retelei nationale de drumuri de categoria 1 - nu este prea mare; obiectul de activitate este mulat pe o realitate functionala - exista o retea de drumuri integrata la nivel national => trebuie sa existe un administrator unic al retelei. Si exista omolog al CNADNR in toata lumea, de la FHWA (HW vine de la highway, FHA era luat) in SUA, Highways England in UK, Dirección General de Carreteras in ES, Trafikverket in SE etc. etc..
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!