News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

alecu26

Nu inteleg de ce sa nu se poate. Mai ales in contextul noii legi care face fapta penala receptionare/deschiderea la trafic cu lucrari nefinalizate.

In momentul când se semneaza procesul verbal la finalizarea lucrarilor, autoastrada trece la cine o intretine. Punct. Si ei trebuie sa fie acolo sa receptioneze. Sa nu receptioneze daca nu e in regula. Tocmai ca asa cream un al doilea filtru la receptii si deschideri politice. Daca stii ca e responsabilitatea 100%, si tu nu ai nici o vina ca s-a lucrat incet....nu o sa semnezi. Si nu o sa fie un sef care sa-ti comande sa semnezi receptia. Decat poate Ministrul, sau secretarul de stat.
Drumurile noastre POATE;

vancouver

ASFINAG este organizat sub forma unui concern, cu sediul central la Viena, din care fac parte mai multe societati comerciale:

- ASFINAG Maut Service GmbH (MSG), sediu la Salzburg, se ocupa de incasarea vignetei si taxei pentru camioane
- ASFINAG Bau Management GmbH (BMG), sediu la Viena, se ocupa de proiecte noi si de modernizarea drumurilor existente
- ASFINAG Service GmbH (SG), cu sediu in Ansfelden se ocupa de intretinere
- ASFINAG Alpenstraßen GmbH, cu sediu in Innsbruck se ocupa de intretinerea drumurilor express si autostrazilor din Alpi
- ASFINAG International GmbH (AIG), cu sediul la Viena (nu scrie in Wikipedia cu ce se ocupa, dar probabil ofera consultanta in afara Austriei, de ex. au ajutat la dezvoltarea retelelor din Ungaria si Cehia)
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

#6587
Quote from: alecu26 on May 25, 2016, 05:09:22 PM
Nu inteleg de ce sa nu se poate. Mai ales in contextul noii legi care face fapta penala receptionare/deschiderea la trafic cu lucrari nefinalizate.

In momentul când se semneaza procesul verbal la finalizarea lucrarilor, autoastrada trece la cine o intretine. Punct. Si ei trebuie sa fie acolo sa receptioneze. Sa nu receptioneze daca nu e in regula. Tocmai ca asa cream un al doilea filtru la receptii si deschideri politice. Daca stii ca e responsabilitatea 100%, si tu nu ai nici o vina ca s-a lucrat incet....nu o sa semnezi. Si nu o sa fie un sef care sa-ti comande sa semnezi receptia. Decat poate Ministrul, sau secretarul de stat.

Asta e o imensa prostie. Este f. important sa se poata deschide traficului anumite portiuni incomplet finalizate. Asa se face si in Germania sau alte tari. Altfel e posibil sa se astepta ani multi rezolvarea unor probleme minore. N-are rost sa ne trezim noi mai catolici decat papa. Nu exista nicaieri in Europa incriminata deschiderea unei lucrari inainte de a fi gata 100%. Ba, mai mult, in constructii exista ideea de "finalizare functionala", care permita de ex. accesarea spre locuire a unui bloc, chiar daca in subsol undeva sunt niste fisuri si intra apa in subsol - asta nu afecteaza capacitatea de locuire a apartamentelor si e absurd sa se astepte rezolvarea - deseori in instanta - a unor astfel de deficiente.

PS.
Cum ar fi ca pe Transalpina sa fie interzis cu desavarsire accesul auto? Cum ar fi mai ales pentru cei care au investit la Ranca si au facut case de vacanta sau hoteluri? Sau pentru cei care locuiesc pe acolo?
Cum ar fi ca pe CF Curtici-Arad-km 614, care nu este finalizata, sa fie interzisa circulatia trenurilor?
Cum ar fi ca maine sa se ordone evacuarea Casei Poporului (Palatul Parlamentului), constructia nefiind inca gata 100%?
Cum ar fi sa dai bani dintr-un credit imobiliar unui constructor sa-ti faca o casa, la final el sa nu-ti puna faianta in bucatarie, ca in contract, si apoi sa va judecati 10 ani pe treaba asta - in timpul acesta casa 99% gata sa nu o poti locui, nici vinde, nici inchiria, dar sa trebuiasca sa dai ratele catre banca???
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

Din ce stiu legea (sau OUG-ul) se refera strict la autostrazi. Si intradevar de asta mi-e si mie frica...ca cineva va interpreta mult prea in litera legii decat in spiritul ei. (OS3 e un accident, dar nici ce face Boc nu e in regula mai ales ca a rezultat in cativa morti care indirect au legatura si cu acest gen de deschideri).

Intradevar...peste tot in Europa exista Fit For Purpose, substantially completed..etc. Si nu zice nimeni ca autostrada trebuie sa treaca de la un departament la altul in momentul deschiderii la trafic, ci in momentul semnarii procesului verbal de incheiere a lucrarilor (atentie nu procesul verbal la expirarea perioadei de garantie).

Sau sa pun întrebarea altfel:

In Austria când trece un proiect de la ASFINAG Bau Management GmbH la  ASFINAG Service GmbH?
Drumurile noastre POATE;


ciprebbe

Deja prin Europa(prin lege) apare limitarea dronelor in spatiul de pana la 120m unde alte aparate de zbor nu au voie sa execute zborul si li se interzice accesul la mai putin de 8km de aeroporturi plus limitari drastice in intravilanul localitatilor.
E obligatoriu sa apara si la noi o astfel de lege care sa reglementeze clar acest domeniu.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Cipi, cei mai entuziaşti sunt aeromodeliştii...
Vezi că aveți o asociație foarte nervoasă pe tema asta chiar la voi, în Cluj...
Legal, ăştia nu mai au voie să le ridice nici la 100 km de la cel mai apropiat aeroport.
Şi, de fapt, nici dronele....
Eurocopter sigur ştie mai multe detalii despre asta...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

3xteam

ne-am bucurat prea mult...

"Începând cu data de 26.05.2015, data intrării în vigoare a noilor legi în domeniul achizițiilor publice și totodată a abrogării prevederilor referitoare la evaluarea documentațiilor de atribuire de către ANAP (...) inițierea procedurilor de atribuire de către autoritățile contractante în SEAP va fi întreruptă temporar până la data de 15 iunie 2016. Pe aceasta perioadă, Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice (SEAP) nu va fi funcțional", se arată într-un comunicat al ANAP.

http://www.comisarul.ro/articol/sistemul-electronic-al-achizitiilor-publice-%28seap%29_769632.html

3xteam

o galerie de poze alb-negru interesante cu constructia Transfagarasan-ului si a barajului Vidraru...

http://www.descopera.ro/galerii/14725171-constructia-transfagarasanului-si-a-barajului-vidraru



alexbb

Postez in parcare pt ca mi-ar fi jena sa pun la A3 sau la proiecte diverse din Bucuresti. Parca cineva a citit de aici de pe forum:

http://www.mediafax.ro/politic/dan-cristian-popescu-pnl-nu-vor-mai-fi-flori-in-sectorul-2-peste-4-ani-plec-in-concediu-video-15373375

Partea legata de fluidizarea traficului in sectorul 2 e interesanta:

QuoteD.P: Prin crearea de locuri de parcare şi prin fluidizare. Fluidizarea o facem prin traversări, pasaje. La doamna Ghica, apropo de Plumbuita, trebuie făcută o traversare urgent peste Colentina, dinspre Tei către Ghica. Este un proiect existent (...) La fel, la Delfinului, acolo unde se termină acea traversare peste calea ferată, trebuie făcută o traversare peste Şoseaua Pantelimon. În zona intersecţiei Colentina - Fundeni, acolo unde va intra autostrada şi se pare că nu o să mai dureze foarte mult, trebuie făcută iarăşi o traversare, pentru că fără traversarea peste Colentina, din nou, spre Fundeni, zona se va bloca şi mai tare (...) am vrut să continui cu o traversare peste calea ferată de la Petricani, la fel la Andronache şi la fel în Baicului trebuie rezolvat, fiindcă sunt trei puncte unde se stă la barieră în sectorul 2. Se stă mult, se blochează traficul şi aceste lucruri trebuie rezolvate urgent. Cred că în doi ani ar trebui făcute toate aceste pasaje de care v-am spus şi sigur şi multe altele.

Desi nu cred ca se va incepe ceva prea curand, macar cel de la Dna Ghica sper sa miste ceva :(.

dr4qul4

Vrajeala proasta. Primarul de sector nu poate face pasaje pe strazile pmb
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AFC

^ Cum ii apuca pe astia toti grija si febra gandirii numai inainte de alegeri. M-am saturat de ei, mai bine sa nu mai punem prostiile astea pe forum deloc, nici macar aici in parcare..
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

TibiV

In schimb Parlamentul poate face ce vrea.
O initiativa legislativa care vrea sa o ia inaintea Guvernului, dar nu inteleg cum vor sa elimine necesitatea regulamentului.

Quote
    În prezent, legislația privind ciculația pe drumurile publice stabilește că Poliția Rutieră poate dispune ridicarea vehiculelor staționate neregulamentar pe partea carosabilă, că depozitarea vehiculelor în locuri special amenajate este efectuată de către administrațiile publice locale sau de către administratorul drumului public, iar contravaloarea cheltuielilor pentru ridicarea, transportul și depozitarea vehiculului staționat neregulamentar este suportată de către deținătorul acestuia.
    Legea arată că ridicarea vehiculelor dispusă de Poliția Rutieră este realizată potrivit procedurii stabilite prin regulament.
    Proiectul de lege depus la Parlament elimină necesitatea regulamentului și stabilește în mod exact situațiile care constituie staționare sau parcare neregulamentară.

http://www.profit.ro/stiri/social/conditiile-ridicarii-masinilor-parcate-neregulamentar-pregatite-de-parlamentari-vor-fi-ridicate-automobile-parcate-in-statii-de-autobuz-sau-pe-piste-de-biciclete-proiect-15487611

Quote
Poliția Rutieră poate dispune ridicarea vehiculelor în următoarele cazuri:

a) vehiculul staționat se află în zona de acțiune a indicatorului "Staționarea interzisă" însoțit de panoul adițional "Ridicare autovehicule parcate neregulamentar";
b) vehiculul staționat blochează partea carosabilă de natură să împiedice desfășurarea circulației rutiere pentru cel puțin o bandă de circulație pe sens;
c) vehiculul staționează pe partea carosabilă în locurile în care se interzice depășirea;
d) vehiculul staționează în intersecții, inclusiv în intersecțiile cu circulație în sens giratoriu;
e) vehiculul obstrucționează sau blochează căile de acces la proprietatea publică sau privată adiacentă drumului public;
f) vehiculul împiedică sau blochează accesul la pistele pentru biciclete;
g) vehiculul staționează în stațiile mijloacelor de transport public de persoane;
h) vehiculul staționează neregulamentar pe partea carosabilă în afara localităților.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Probabil se refera la faptul ca daca sunt reglementate toate situatiile in care se poate ridica masina, nu mai e nevoie ca politia (sau altcineva) sa faca un regulament care sa stabileasca aceste lucruri ( sau ce le trazneste lor prin cap) . Mi se pare foarte corect, pana acum s-a delegat puterea legislativa primariei, lucru care a dus la abuzuri, ceea ce e normal.