News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

cezar.ionescu

Salut.

Stie cineva unde as putea gasi urmatoarele documente? Ar fi OK in format electronic, dar si in orice alt format.
Un prieten vrea sa aplice pentru posturile publicate recent de catre CNADNR iar in documentatia pentru examenul scris erau si cele 2 documente.

- "Conditiile generale de contract pentru echipamente si constructii, inclusiv proiectare, aprobate prin HG nr. 1405/2010 cu modificari si completarile ulterioare (FIDIC 1999 - Cartea Galbena)"

-  "Conditiile generale de contract pentru constructii cladiri si lucrari ingineresti proiectate de catre beneficiar, aprobate prin HG nr. 1405/2010 cu modificari si completarile ulterioare (FIDIC 1999 - Cartea Rosie)"

Multumesc.

nicolaem

hai sa revenim cu piciorele pe pamant.
6000 de oameni dati afara in an electoral? cand 90% din ei sunt pusi acolo de partide (toate partidele) si se schimba prin rotatie doar sefimea.

Nu are rost sa va puneti sperante in asa ceva. Va dati seama ca a 2a zi tot parlamentul va vui de "6000 mii de familii lasate pe drumuri din cauza incompetentei guvernului"

Recent a picat un ministru din cauza presiunii unor sindicate.

Credeti ca un om ca Dragnea sau Blaga inghit galushca ca "lichidatorul ii da afara"? , chiar daca juridic vorbind e asa cum zice frunzaverde.
Va fi concurs in parlament, cine vine cu motiunea de cenzura primul. Nici macar opinia publica nu ar fi de partea guvernului, ma astept ca lumea ca sustina "marea masa a angajatilor si muncitorilor" indicand directorii ca si vinovati.

Reforme atat de profunde se pot face doar cu o larga majoritate in parlament indiferent cat de necesare ar fi ele.


NGC

Quote from: cezar.ionescu on April 25, 2016, 02:08:44 PM
Stie cineva unde as putea gasi urmatoarele documente? Ar fi OK in format electronic, dar si in orice alt format.

FIDIC Galben
FIDIC Rosu

TibiV

Quote from: Ionut on April 25, 2016, 11:39:40 AM
Pentru ca masoara lungimea din centrul orasului, de-aia. Km reali sunt cei din semnatura mea.
Am intrebat la INS şi mi-au spus că nu au inclus distanţa de la Sf.Gheorghe.
Dacă o făceau, diferenţa ar fi trebuit să fie de vreo 40 km...
Nu au ştiut insă să îmi spună dacă numărătoarea lor include Cunta-Saliste...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#6274
In direct din toaleta barului cu un condamnat pt omor din culpa (baut la volan)

https://www.facebook.com/NextShark/videos/524489494408010/


Sent from my iPhone using Tapatalk

florin74


pasadia

De 2 zile il am deschis intr-unul dintre tab-uri si tot revin la el. Intr-adevar, fain articol... m-a facut sa aduc intr-o discutie RL ideea ingustarii benzilor de circulatie de pe bulevardele brasovene - pfff, ce priviri am primit!  :((

jalemare

http://www.tvrplus.ro//editie-prim-plan-439874
Dan Costescu, ministrul transporturilor, invitat la TVR.

cristi5

#6278
^ nu stiu daca e aviatie sau feroviar asa ca postez aici

Ministrul ne spune ca 1,5 km intre gara si aeroport e normal, ca si pe alte aeroporturi se merge cu autobuzul intre terminale.

Poate n-am umblat eu destul prin lume dar autobuzele intre terminale  pe care le-am vazut:

- nu intersecteaza trafic care ar putea bloca  transferul in conditii critice de timp (pierzi avionul...).
- se iau uneori cand bagajul e deja checked-in, deci se merge lejer
- lasa calatorii la intrarea principala a terminalului, nu intr-un sens giratoriu din zona.

Din trenurile de legatura la aeroport se coboara de obicei pe peron inalt, prietenos cu bagaje mari. De obicei se merge pe jos (chiar daca distante maricele, de exemplu Frankfurt) pana la check-in (sau de la sosiri) dar
- nu trebuie asteptat alt vehicul care poate vine sau nu vine
- nu trebuie ridicat si stivuit bagajul in alt vehicul, ca sa-l cobori iar peste cateva minute. Am fost pe aeroporturi care ofera transfer cu autobuzul din parcarea de termen lung spre terminale, unde fireste ca bagajul nu e inca checked-in. Mi se par printre cele mai frustrante transferuri din cauza bagajelor: nici n-apuci sa te odihnesti ca iar trebuie sa tragi de bagaj sa-l dai jos...

Sunt convins ca gara si autobuzele de legatura, chiar si trenurile se pot imbunatati (asa incat partea cu bagajele deivine mai OK, si oricum putem presupune ca "suporterii de la campionat" nu vor avea bagaje mari), dar fara o legatura directa la intrarile terminalelor, mi se pare sub-standard.

Autobuzele/microbuzele actuale intra pe DN1 sau merg pe strada Aurel Vlaicu?

alecu26

cristi, lasa-l in cazul asta in pace. Alternativa e un metrou de nu stiu cate miliarde de euro, cvasi gol, asa cum nu mai are nimeni in Europa si in lume.

Aici trebuie sa recunosc ca CFR lupta cu un intreg grup de lobby foarte puternic care vrea acel metrou construit.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

#6280
Apreciez efortul CFR, sunt un promotor al trenului, ma tem ca isi vor da cu firma-n cap la amanunte de gen tren, peron, autobuz inadecvat bagajelor mari, statii aiurea, orare aiurea, etc. N-ar fi prima oara. Nu stiu cat know-how au ei la transport cu autobuzul in zone de aeroport. Asa ca dintr-o intentie buna poate sa iasa un fiasco de care respectivul lobby sa se foloseasca.

Te uiti la un orar (vechi poate, dar totusi) si te crucesti... Cum poate un microbuz sa faca 1,5 km in 20 de minute?? Via DN1?

http://www.bucharestairports.ro/files/userfiles/Henri_Coanda/Tabel_trenuri.pdf

Si toata tarasenia se cheama Henri Coanda Expres, pai sa nu te simti batjocorit, ca calator si cetatean? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

pasadia

Quote from: alecu26 on April 27, 2016, 11:51:03 AM
Aici trebuie sa recunosc ca CFR lupta cu un intreg grup de lobby foarte puternic care vrea acel metrou construit.

Alcatuit din cine? Directori de la Metrorex, japonezii care au dat credit mai demult, UTI si gasca lor? Caci chiar nu inteleg de ce un astfel de grup ar promova un proiect in dauna celuilalt?

alecu26

este singura explicatie care o gasesc in o promovare asa de agresiva intr-un proiect care ar trebui eventual realizat dupa muuuuulte alte magistrale de metrou din Bucuresti, fara o justificare economica clara, cu contraexemple clare din alte tari, etc, etc. Si promovarea este constanta de-a lungul anilor.

Eu ii stiam pe cei de la Bombardier ca principali lobbyisti inca de acu vreo 10 ani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

aditd

#6283
Hai sa vedem niste statii pe magistrala asta:
Baneasa - destul de populat
Mall Baneasa + Ikea - popular
Ambasada SUA - am auzit ca au trebuit sa faca copertina afara sa nu ploua coada - popular (aici e + cartierul de vile de langa)
Liceul Francez - chiar copii fara carnet (desi cu parinti cu masini)
Greenfield centura (deja vreo 3000 de oameni)
Otopeni oras (iarasi un vad maricel de oameni)
Otopeni aeroprot - o gramada de confort pentru o gramada de oameni care vor sa schimbe doar metroul ca sa ajunga peste tot in bucuresti.

Ce vreau sa zic: utilitate ar cam tot fi (mai ales ca ar mai fi statii pe langa cele mentionate).
Adevarat: posibil sa fie alte lucrari mai imortante - gen Pantelimon (numar mult mai mare de oameni)
Sa nu uitam: conditie pentru organizarea CE 2020.

alecu26

subiectul il tot revizitam. Studiaza un pic pe net cam al catelea aeroport in Europa sau in lume e Otopeni, si cate au metrou....si mai ales cate au tren.

Vei descoperi ca metroul e o exceptie majora, justificata foarte bine, dar in schimb regula este trenul.

Acel metrou nu-si va scoate banii de intretinere curenta, dapoi amortizare investitie? In nici o tara normala dincolo de Baneasa nu faci metrou, in nici o tara din lume nu-l faci de unde vrea sa se faca, ci il faci undeva din Pipera/Aurel Vlaicu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).