News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

vladb

^
Daca e hartie oficiala...nu e grav...E DEOSEBIT DE GRAV!

GDPR

^^Interesant document, dar situatia pare a fi de la inceputul anului intrucat se mentioneaza termene din ianuarie si februarie. Atata vreme cat nu e semnat si stampilat, e cumva semioficial.

Io

"... in  scopul  apararii intereselor  CNADNR S.A.  si, de  asemenea, reprezentarea juridica,  prin  personal  propriu,  in  fata institutiilor   internationale   cu   activitate   juridica,   numai   in   situatii   exceptionale..."

Fault logic: la arbitraj international iti alegi unul sau mai multi arbitri, in functie de jurisdictie si uneori de speta. Asta e si legea si asta e si si procedura din Codul Arbitral. Ca alde CNA-astaaa zice el in normele lui ca are el oameni care sa-l reprezinte la arbitraj (irelevant ca e la ICC Paris sau la CCIR) n-are decit. Dar nici nu-l baga cineva-n seama!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

ATENȚIE !

Cine poate să se uite la TV de ştiri la 13.30

La briefing-ul de după şedinţa de guvern va vorbi Costescu.

Asta înseamnă că chiar are nişte lucruri de anunţat....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Se aproba OUG privind unele măsuri pentru accelerarea implementării proiectelor de infrastructură de transport transeuropeană și de modificare și completare a unor acte normative.

GDPR

E si un OUG referitor la niste masuri de mediu. Stie cineva daca e legat de infrastructura?

horatiu.cosma

Eu ma pot uita. Pe ce post?

bridge


horatiu.cosma


horatiu.cosma


horatiu.cosma

#6025
In ultimele luni s-a lucrat la gasirea solutiilor pentru scurtarea etapelor birocratice premergatoare proiectelor de constructie. Stim despre ce e vorba.

-terenul se inscrie direct in cartea funciara pentru terenurile agricole.
-o solutie similara si pentru circuitul forestier etc.

Dupa obtinerea avizelor, care poate tine 1-2 saptamani, se emite cererea pentru AC, care la fel, se poate obtine foarte rapid.

Se scurteaza la proiecte intre 6 luni si 2 ani. Exemple: Tg.Mures si Ogra, castigam anul asta intre 4 si 6 luni. Imediat dupa decizia de expropriere(in 2 saptamani), se intra in teren(asta pe loturile cu FIDIC Rosu). Pe celelalte spre C.Turzii, dupa 4 luni(proiectare), la fel, se intra direct in teren.

Cat despre jurnalistii prezenti, slabut. Nici macar o intrebare despre subiectul discutat.

clau

Ziaristii lu peste... Astia nu stiu sa intrebe decat de avioane prezidentiale, proteste la Tarom si can can uri... Penibila presa avem... Nu au intrebat absolut nimic de OUG sau de orice altceva legat de infrastructura de transport


marisRO

Guvernul a aprobat, în ultima ședință, ordonanţa de urgenţă pentru accelerarea implementării proiectelor de infrastructură de transport transeuropeană. Prin adoptatea actului normativ se reduce durata de timp necesară obţinerii avizelor pentru aceste proiecte.

"În prezent, durata de implementare a proiectelor este cuprinsă între 3 şi 5 ani din care peste 6 luni sunt necesare pentru obţinerea tuturor avizelor, ceea ce determină întârzierea finalizării lucrărilor în execuţie. Ordonanţa este menită să stimuleze dezvoltarea infrastructurii de transport la nivel naţional, fapt ce sprijină deopotrivă atât mediul de afaceri, cât şi mobilitatea populaţiei. În plus, actul adoptat astăzi va facilita într-un mod mult mai rapid  conectarea ţării noastre la coridoarele de transport europene", conform unui comunicat transmir de Ministerul Transporturilor.

Principalele schimbări ce vor determina implementarea proiectelor de infrastructură de transport într-o perioadă mult mai scurtă vizează Legea nr. 50/1991, astfel:
Autorizaţia de construire va fi emisă şi în baza avizelor/ acordurilor de principiu, fără a exonera beneficiarul proiectelor de obţinerea tuturor avizelor/ acordurilor de amplasament finale.
Certificatele de urbanism, avizele, acordurile, permisele ori autorizaţiile vor beneficia de o valabilitate prelungită până la finalizarea executării lucrărilor pentru care au fost eliberate, respectiv până la data semnării procesului-verbal de recepţie finală a lucrărilor. Prelungirea valabilităţii va fi permisă doar în condiţiile în care lucrările vor fi demarate în termen de 12 luni de la data emiterii.
Ministerul Transporturilor va dobândi competenţa legală de a emite autorizaţie de construire pentru toate categoriile de lucrări necesare realizării obiectivelor de investiţii aferente infrastructurii de transport de interes naţional. De asemenea, va fi asigurat cadrul legal pentru ca Ministerul Transporturilor să poată desfăşura activităţi de control şi disciplină în construcţii pentru obiectivele proprii.
Terenurile agricole aflate în extravilan vor fi înscrise direct în Cartea Funciară, cu încadrarea directă în categoria de folosinţă pentru care au fost achiziţionate, cu îndepinirea ulterioară a condiţionalităţilor de către beneficiarul proiectului. Acest proces se va realiza pe loc şi nu în termen de 6 luni, aşa cum se desfăşoară în prezent.
Avizele de principiu pentru scoaterea terenurilor împădurite din circuitul forestier vor putea fi eliberate în termen de 10 zile de la data depunerii cererii de eliberare, dacă aceste terenuri sunt situate pe amplasamentul proiectelor de infrastructură de transport transeuropeană. Obligaţia pentru constructor rămâne de a obţine avizul prevăzut de lege.
Avizele de amplasament favorabile condiţionate pentru relocarea sistemelor/ reţelelor de transport şi de distribuţie a utilităţilor situate pe coridorul de expropriere, se emit în maximum 10 zile de la data depunerii solicitării la autoritatea emitentă şi vor cuprinde în mod obligatoriu poziţionarea reţelelor de utilităţi sau a terenurilor afectate de scoaterea din circuitul forestier.

Sursa: http://www.capital.ro/care-va-fi-doarta-proiectelor-de-infrastructura.html

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe