News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

nicolaem

Kovesi: Valoarea mitei din dosarele de coruptie - 431 milioane euro in 2015, cat cofinantarea autostrazilor pe trei ani.

A formulat doamna Kovesi de asa natura suma asta cat sa nu fie offtopic aici.
Si va dati seama ca e doar cat s-a trimis in judecata. Asta ma face sa cred ca e vb de peste 1mld euro pe an. Ce tara avem.....

adiarc

La asta se adauga cei aprox 1,5 mld de euro,bani pierduți din fonduri europene....

Adica SB-Pitești ( aprox 1 mld de euro ) si jum din Comarnic-Bv

Si aceste sume sunt mici in raport cu economia neagră a României estimată undeva la 15% din PIB,adica aprox 22 mld de euro,la un PIB aprox de 150 mld de euro......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Maine, la 10 il puteti urmari pe Ministrul Transporturilor, Dan Costescu la emisiunea moderata de Cristian Leonte, Dupa 20 de ani, de la ProTV
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069


danutzu_1069

#5869
@JohannDB
Asta e doar pentru transporturile speciale nu pentru publicul larg.
Oricum e interesant ce spui tu.
Dar este oarecum normal pentru ca avem multe poduri... naspa si nu cred ca vrea nimeni din CNADNR sa dea cu subsemnatul daca ... se rupe vreun pod.
La fel de adevarat este si faptul ca ... miroase a favoritisme ptr acele firme.

Btw, pe mine ca transportator nu cred ca m-ar interesa lista aia. Daca am ceva de 70 tone de transportat fac cererea ptr AST cu plecarea si destinatia, o trimit pe fax la DRDP-ul local (la astia nu a ajuns tehnologia la zi) si apoi dau telefon sa vad daca d-nele care calculeaza traseul au inteles originea si destinatia... si eventual vorbim si despre ruta. Aici poate sa intervina si sa-mi zica despre vreo restrictie de tonaj la vreun pod si ca trebuie proiect.

Apropo de asta, m-a disperat restrictia aia de tonaj de la un pod de pe ruta Adjud -  Onesti. De fiecare data mi-a dat AST-ul pe la Bacau!
Si stii ce inseamna asta.

Bine ca n-am transporturi mai mari de 45 tone.

vancouver

#5870
Quote from: chr on February 23, 2016, 09:08:09 AM
Foarte interesanta treaba cu distanta, asa cum e legiferata ea in Germania. Ce as fi curios sa stiu, cum se aplica daca intra o masina in fata ta la mica distanta. Trebuie sa franezi pana recastigi distanta, sau e obligatia celui care schimba banda sa asigure distanta fata de cel in fata caruia a intrat. Destul de greu de aplicat, in trafic relativ aglomerat, cand schimbi banda, trebuie sa intri intre doua autoturisme care sa zicem ca pastreaza distanta recomandata intre ele. Tu automat ai mai putin de jumatate din distanta, atat fata de cel din fata cat si fata de cel din spate si dureaza putin pana se refac distantele recomandate. Sau poate ca tocmai din aceasta cauza, distanta recomandata este dublul distantei minime de siguranta.

Da evident, in practica este mai greu de aplicat. Avem urmatoarele situatii:
1. Cel din fata franeaza. Evident ca pana sa franeze si cel din spate distanta se reduce, iar la o frana puternica se reduce semnificativ - de altfel acesta este rolul distantei de siguranta. Evident, organele care dau amenda trebuie sa dovedeasca in mod cert ca cel din fata nu a pus frana. Masuratorile se fac de pe poduri sau de pe alt punct mai inalt si urmaresc traficul pe cel putin 300m. Daca vehiculul din fata se afla in franare, fie si usoara, nu se aplica nici o amenda.
2. Amenzile f. mari apar si atunci cand avem o masina a politiei in trafic, dar fara insemne, care urmareste traficul cu camera fata / spate. De ex. un alt vehicul din spate pune presiune la distanta f. mica pe masina politistilor. In acest caz presiunea trebuie sa dureze minim 10 secunde, deci nu conteaza doar o situatie de moment, in care poate cel din spate a fost neatent, dar apoi revine prin franare la o distanta mai mare.
3. In principiu in traficul aglomerat nu este normal ca o masina sa se "bage" intre altele 2. Dar asta e valabil la trecerea spre benzi mai mari, mai de viteza. Dar ce te faci daca un vehicul vrea sa iasa de pe autostrada si pe prima banda este o coloana infinita de camioane. Trebuie sa se bage intre 2 camioane. Si aici intervine ceea ce am precizat la punctul 2: intr-un interval rezonabil, 10-20 secunde, cel din spate trebuie sa "se lase", sa reduca viteza de ex. nu mai accelereaza. De altfel, la aglomeratie f. mare, schimbarea benzii de catre multe vehicule duce la ambuteiaj, tocmai ca vrand nevrand masinile de pe unele benzi trebuie sa franeze. Caz tipic: Paris, unde avem cateva autostrazi relativ interioare, cu f. f. multe intrari / iesiri, ceea ce duce inevitabil la multe intercalari, deci multe frane, deci multe ambuteiaje. Concluzie: la proiectarea de autostrazi prin orase mari sau f. aproape de orase mari, trebuie redus la minim numarul de intrari / iesiri.

In ansamblu, in trafic aglomerat, DA: trebuie permanent sa franezi daca altii se baga in fata sau daca te intercalezi tu intre altii. Existenta distantei minime in Germania usureaza enorm acest aspect. In lipsa lui soferii tot ar trebui sa se bage, iar franarile ar fi si mai brutale, fortate.

Oricum, amenzile se aplica numai de la 80km/h in sus, sub acest prag nu se fac controale si exista amenzi de 30-50 € doar in caz de accident. Scopul amenzilor este potolirea bizonilor, care vin la 160-200 km/h in spate la doar 3-5 metri sau fac flashuri.

Ca sfat: daca un prost sta pe banda stanga si merge incet si nu se baga nici in dreapta desi e libera banda, nu puneti presiune pe el, acum stiti consecintele. Mai bine il depasiti cu grija prin dreapta. Amenda in acest caz este fixa: 35 €. Si nici nu va razbunati pe el sau ii aratati degetul mijlociu. Daca aveti ghinion sa fiti filmat, amenzile pentru injuraturi / jigniri la volan ajung si la 4.000 €.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

#5871
Legat de Germania:
Quote from: nirolf on February 23, 2016, 12:04:08 PM
@vancouver Este adevărat că dacă ești implicat într-un accident pe autostradă și aveai peste 130 km/h asigurarea nu te despăgubește chiar dacă nu ai fost de vină?

Nuuu, nici vorba sa fie adevarat. Oricum avem 2 tipuri de asigurare: obligatorie si casco. Doar la casco (deci la pagubele de la masina proprie) asigurarea poate sa faca nazuri si sa nu plateasca in astfel de cazuri. Asigurarea obligatorie este obligatorie, punct.

Dramul de adevar din afirmatia ta este altul: LA UN PROCES (deci doar daca se ajunge in instanta), daca vina nu este clara si doar unul dintre soferi a mers cu peste 130 km/h iar celalalt nu, ATUNCI si numai atunci judecatorul trebuie sa tina seama de RECOMANDAREA din legea rutiera germana, de a circula cu 130 km/h pe autostrazi (in conditii de vizibilitate optima). Si atunci judecatorul va spune: nu ai respectat recomandarea legala, atunci dovedeste ca accidentul se intampla si daca mergeai cu fix 130 km/h. Daca nu poti sa dovedesti, atunci esti vinovat sau "mai vinovat".

De ex. cunosc un astfel de caz, un sofer venea pe banda 3 cu 160-180 km/h, o soferita de pe banda 2 i s-a bagat in fata cu 80-90 km/h - din fericire s-au atins doar in lateral (in ultima clipa fiecare a mai evitat cat a putut). Judecatorul a decis 50% - 50% costuri, de fapt a decis ca fiecare sa repare masina celuilalt, pe asig. obligatorie. Motiv: primul sofer mergea peste viteza recomandata, iar soferita a schimbat banda fara sa se asigure suficient - deci culpa comuna. Soferita a fost cea care a pornit procesul. La final ea a fost multumita: neavand culpa 100%, politia nu i-a mai putut suspenda permisul pentru neacordare de prioritate.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Horațiu 87

ministrul transporturilor la Pro Tv despre proiectele de infrastructura

danutzu_1069

Costescu@TV
Goange!! apropo de A3 - Gilau - Nadaselu, cica au probleme tehnice,, cu alunecari de teren si ... o padure.
De parca padurea e problema constructorului!!
Nu sufla o vorba despre podul peste Somes.

stefanudrea

#5874
Dupa emisiunea asta capitala tarii mele ca start pt a zbura oriunde va deveni Budapesta iar marea mea se va invecina cu Thassos. Trist! Ne-am umplut de tehnocrati! Si suntem plini de dam pe dinafara! Sa spui ca trenul ala s-a umplut de zapada pt ca era usa deschisa mi se pare o mare.mizerie! Sa spui ca nimic pt Bucuresti prea curand-trist! Ce pretentie sa mai am eu cu A6 unde traseul a fost tras prin dealuri desi nemtii au spus ca cea mai ieftina autostrada este cea suspundata, iar sarbii si bulgarii mai au putin si inchid culoarul 4-patetic!

clau

Cum sa spui ca e 12 luni proiectarea la A3 intrare in Buc. ? Cand e 4 luni... Nu mai am cuvinte...

adiarc

Tocmai de asta eu nu m-am uitat.....sunt satul de povesti....ma interesează strict practica si asta o vedem in teren.......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Ai dreptate Adi. Nu cred ca mai are sens sa il urmarim. Ori e prost informat, ori are o problema cu memoria, ori vrea sa multumeasca pe cineva si distorsioneaza adevarul intentionat.

__dir

#5878
Neaga era mai bun la imagine decat Costescu. Poate e liber pentru domnul ministru sa-l invete una alta din culise.

GDPR

Aveati cumva asteptari de la seful CFR SA devenit peste noapte ministru? Poate e cazul sa ne amintim ca CNADNR-ul e "spirt" la investitii fata de CFR...